Dos detinguts per extorsionar a una persona per a que pagara per uns presumptes servicis sexuals en València

 

Agents de Policia Nacional han detingut a dos xics de 20 i 21 anys d’edat, d’origen espanyol, en València, com a presumptes autors d’un delicte d’extorsió. Els detinguts exigien el pagament de diferents quantitats a una persona que presumptament havia sol·licitat un servici sexual, arribant a amenaçar-lo de mort. Va arribar a fer un pagament de 480 euros.

 

Les investigacions van començar en tindre coneixement en setembre de què un home estava rebent amenaces per a que fera el pagament d’una quantitat de diners per un suposat servici sexual.

 

Els agents van descobrir que un xic s’havia posat en contacte amb la víctima, via telefònica, per a exigir-li un pagament de 200 euros per un suposat servici sexual i que si no pagava aniria pujant l’import, indicant-li també el número de compte en el que l’havia d’ingressar.

 

Al no rebre el pagament sol·licitat, el sospitós li va exigir novament un altre pagament esta volta de 480 euros, amenaçant amb segrestar-lo i pegar-li dos tirs si no ingressava els diners, per això la víctima finalment va efectuar l’ingrés.

 

Cinc víctimes més

Durant les investigacions els policies van identificar al titular del compte i al seu còmplice, que van ser localitzats i detinguts esta setmana en València com a presumptes autors d’un delicte d’extorsió. En el transcurs de la investigació també es van localitzar a cinc víctimes més.

 

Els detinguts sense antecedents policials, un ha passat a disposició judicial, mentres que l’altre ha sigut posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això siga requerit.

Últimes notícies

El Festival 10 Sentits complix 15 anys amb l’emergència climàtica com a eix central

El Festival 10 Sentits celebra el seu quinzé aniversari a València del 14 al 26 de maig amb el lema Naturalesa Viva Vol. 02 i un programa centrat en l'emergència climàtica.

Bigsound trasllada la seua sexta edició al Parc Central de Torrent i manté dates i cartell

El festival Bigsound celebrarà la seua sexta edició els dies 26 i 27 de juny en el Parc Central de Torrent, mantenint íntegre el seu cartell i totes les entrades vàlides malgrat el canvi de recinte per les restriccions acústiques a València.

El professorat valencià manté la vaga indefinida a l’espera d’una nova oferta el dilluns

Els sindicats mantenen la vaga indefinida i les mobilitzacions en considerar insuficient la proposta d'Educació, mentres preparen noves negociacions per al dilluns amb el salari com a punt clau.

La contenció de preus als supermercats fa baixar l’IPC dels aliments fins al 2,6% a l’abril

Els supermercats absorbixen 51 milions en costos extra de gasoil des del març i contenen els preus dels aliments, que baixen al 2,6%.

Un anell de reforç blindarà la presa de Buseo enfront de futures avingudes d’aigua

La Generalitat projecta un anell perimetral de formigó en la base de la presa de Buseo per a assegurar la seua estabilitat després dels greus danys de la dana de 2024 i reforçar el seu pla d'emergències.

El rector de la Universitat de València demana un acord per a frenar la vaga docent abans de la EBAU

El rector de la Universitat de València confia que la Generalitat i els sindicats docents tanquen un acord per a desconvocar la vaga indefinida i garantir la normalitat en la EBAU.

Compromís qualifica de vergonyosa la proposta d’Educació per a frenar la vaga docent

Compromís rebutja la proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat valencià i la considera insuficient, poc concreta i sense efectes immediats.

Alacant impulsa una fundació per a organitzar el centenari de les Fogueres en 2028

L'Ajuntament d'Alacant posarà en marxa una fundació adscrita a Festes per a coordinar els actes del centenari de les Fogueres de Sant Joan en 2028 i reforçar la seua protecció cultural.