Dos detinguts per extorsionar a una persona per a que pagara per uns presumptes servicis sexuals en València

 

Agents de Policia Nacional han detingut a dos xics de 20 i 21 anys d’edat, d’origen espanyol, en València, com a presumptes autors d’un delicte d’extorsió. Els detinguts exigien el pagament de diferents quantitats a una persona que presumptament havia sol·licitat un servici sexual, arribant a amenaçar-lo de mort. Va arribar a fer un pagament de 480 euros.

 

Les investigacions van començar en tindre coneixement en setembre de què un home estava rebent amenaces per a que fera el pagament d’una quantitat de diners per un suposat servici sexual.

 

Els agents van descobrir que un xic s’havia posat en contacte amb la víctima, via telefònica, per a exigir-li un pagament de 200 euros per un suposat servici sexual i que si no pagava aniria pujant l’import, indicant-li també el número de compte en el que l’havia d’ingressar.

 

Al no rebre el pagament sol·licitat, el sospitós li va exigir novament un altre pagament esta volta de 480 euros, amenaçant amb segrestar-lo i pegar-li dos tirs si no ingressava els diners, per això la víctima finalment va efectuar l’ingrés.

 

Cinc víctimes més

Durant les investigacions els policies van identificar al titular del compte i al seu còmplice, que van ser localitzats i detinguts esta setmana en València com a presumptes autors d’un delicte d’extorsió. En el transcurs de la investigació també es van localitzar a cinc víctimes més.

 

Els detinguts sense antecedents policials, un ha passat a disposició judicial, mentres que l’altre ha sigut posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això siga requerit.

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.