14.6 C
València
Divendres, 6 febrer, 2026

Dos detinguts per extorsionar a una persona per a que pagara per uns presumptes servicis sexuals en València

 

Agents de Policia Nacional han detingut a dos xics de 20 i 21 anys d’edat, d’origen espanyol, en València, com a presumptes autors d’un delicte d’extorsió. Els detinguts exigien el pagament de diferents quantitats a una persona que presumptament havia sol·licitat un servici sexual, arribant a amenaçar-lo de mort. Va arribar a fer un pagament de 480 euros.

 

Les investigacions van començar en tindre coneixement en setembre de què un home estava rebent amenaces per a que fera el pagament d’una quantitat de diners per un suposat servici sexual.

 

Els agents van descobrir que un xic s’havia posat en contacte amb la víctima, via telefònica, per a exigir-li un pagament de 200 euros per un suposat servici sexual i que si no pagava aniria pujant l’import, indicant-li també el número de compte en el que l’havia d’ingressar.

 

Al no rebre el pagament sol·licitat, el sospitós li va exigir novament un altre pagament esta volta de 480 euros, amenaçant amb segrestar-lo i pegar-li dos tirs si no ingressava els diners, per això la víctima finalment va efectuar l’ingrés.

 

Cinc víctimes més

Durant les investigacions els policies van identificar al titular del compte i al seu còmplice, que van ser localitzats i detinguts esta setmana en València com a presumptes autors d’un delicte d’extorsió. En el transcurs de la investigació també es van localitzar a cinc víctimes més.

 

Els detinguts sense antecedents policials, un ha passat a disposició judicial, mentres que l’altre ha sigut posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això siga requerit.

Últimes notícies

Barcala ha demanat disculpes per l’escàndol de les VPP i ha jurat depurar adjudicacions

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat que depurarà responsabilitats. Ha anunciat una revisió de 140 adjudicacions amb possible retracte si es confirma frau.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de l’alcalde d’Alacant per les VPP

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han demanat que Luis Barcala dimitisca per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari ha augmentat la pressió després de dimissions ja presentades, inclosa la d'Urbanisme.

Un operari ha resultat ferit per un reble després pel vent durant la rehabilitació de l’edifici incendiat de Campanar

Un treballador ha resultat ferit en ser aconseguit per un reble després per una ràfega de vent mentres es rehabilitava l'edifici de Campanar. El casc va esmorteir el colp; va ser traslladat a l'hospital i està en observació

El vent ha deixat ratxes de 150 km/h a Buñol, nombroses incidències i dos ferits a València

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent: Buñol ha registrat 150 km/h i a València s'han produït nombrosos incidents i dos ferits. Les autoritats han activat mesures preventives i restriccions puntuals.

Pérez Llorca destaca el front comú amb Andalusia i Múrcia per a defendre l’horta d’Europa

El president de la Generalitat ha subratllat en Fruit Logistica 2026 la coordinació amb Andalusia i Múrcia per a frenar la competència deslleial i ha reclamat controls al Govern.

PSPV, Compromís, EU i Vox exigixen la dimissió de Barcala per les VPP a la Platja de Sant Joan

PSPV-PSOE, Compromís, EU-Podem i Vox han exigit la dimissió de l'alcalde Luis Barcala per les irregularitats en l'adjudicació de VPP a la Platja de Sant Joan. El ple extraordinari s'ha saldat amb dimissions i obri una crisi en el consistori.

Barcala ha demanat disculpes i ha promés depurar l’adjudicació de les VPP a la Platja de Sant Joan

L'alcalde d'Alacant ha demanat disculpes per l'escàndol de les VPP a la Platja de Sant Joan i ha jurat arribar fins al final. L'Ajuntament ha obert una investigació, revisarà les 140 adjudicacions i aplicarà el dret de retracte si detecta frau.

Dimitix el cap de gabinet d’Indústria de la Generalitat per la polèmica de la vivenda a Alacant

Miguel Ángel Sánchez ha presentat la seua renúncia després de la polèmica per presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant. Defén que no va tindre relació amb la promoció ni amb el procediment.