Dos detinguts per extorsionar a una persona per a que pagara per uns presumptes servicis sexuals en València

 

Agents de Policia Nacional han detingut a dos xics de 20 i 21 anys d’edat, d’origen espanyol, en València, com a presumptes autors d’un delicte d’extorsió. Els detinguts exigien el pagament de diferents quantitats a una persona que presumptament havia sol·licitat un servici sexual, arribant a amenaçar-lo de mort. Va arribar a fer un pagament de 480 euros.

 

Les investigacions van començar en tindre coneixement en setembre de què un home estava rebent amenaces per a que fera el pagament d’una quantitat de diners per un suposat servici sexual.

 

Els agents van descobrir que un xic s’havia posat en contacte amb la víctima, via telefònica, per a exigir-li un pagament de 200 euros per un suposat servici sexual i que si no pagava aniria pujant l’import, indicant-li també el número de compte en el que l’havia d’ingressar.

 

Al no rebre el pagament sol·licitat, el sospitós li va exigir novament un altre pagament esta volta de 480 euros, amenaçant amb segrestar-lo i pegar-li dos tirs si no ingressava els diners, per això la víctima finalment va efectuar l’ingrés.

 

Cinc víctimes més

Durant les investigacions els policies van identificar al titular del compte i al seu còmplice, que van ser localitzats i detinguts esta setmana en València com a presumptes autors d’un delicte d’extorsió. En el transcurs de la investigació també es van localitzar a cinc víctimes més.

 

Els detinguts sense antecedents policials, un ha passat a disposició judicial, mentres que l’altre ha sigut posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això siga requerit.

Últimes notícies

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.