Dos detinguts per extorsionar a una persona per a que pagara per uns presumptes servicis sexuals en València

 

Agents de Policia Nacional han detingut a dos xics de 20 i 21 anys d’edat, d’origen espanyol, en València, com a presumptes autors d’un delicte d’extorsió. Els detinguts exigien el pagament de diferents quantitats a una persona que presumptament havia sol·licitat un servici sexual, arribant a amenaçar-lo de mort. Va arribar a fer un pagament de 480 euros.

 

Les investigacions van començar en tindre coneixement en setembre de què un home estava rebent amenaces per a que fera el pagament d’una quantitat de diners per un suposat servici sexual.

 

Els agents van descobrir que un xic s’havia posat en contacte amb la víctima, via telefònica, per a exigir-li un pagament de 200 euros per un suposat servici sexual i que si no pagava aniria pujant l’import, indicant-li també el número de compte en el que l’havia d’ingressar.

 

Al no rebre el pagament sol·licitat, el sospitós li va exigir novament un altre pagament esta volta de 480 euros, amenaçant amb segrestar-lo i pegar-li dos tirs si no ingressava els diners, per això la víctima finalment va efectuar l’ingrés.

 

Cinc víctimes més

Durant les investigacions els policies van identificar al titular del compte i al seu còmplice, que van ser localitzats i detinguts esta setmana en València com a presumptes autors d’un delicte d’extorsió. En el transcurs de la investigació també es van localitzar a cinc víctimes més.

 

Els detinguts sense antecedents policials, un ha passat a disposició judicial, mentres que l’altre ha sigut posat en llibertat no sense abans ser advertit de l’obligació de comparéixer davant l’autoritat judicial quan per a això siga requerit.

Últimes notícies

València reobri el Jardí del Túria excepte el tram del Palau de la Música

L'Ajuntament de València ha reobert el Jardí del Túria després del temporal, però manté tancat el tram del voltant del Palau de la Música per treballs de neteja i manteniment després del desbordament d'un col·lector.

Una empresa del Parc Científic d’Alacant crea una tecnologia per a blindar arxius 3D industrials

Curial, empresa vinculada al Parc Científic de la Universitat d’Alacant, ha desenvolupat una tecnologia pròpia que marca de forma indetectable cada arxiu 3D per a reforçar-ne la protecció i rastrejar possibles fugues en projectes industrials d’I+D+i.

Rescaten un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos

Bombers del Consorci Provincial de Castelló han rescatat un voltor que havia caigut a l’aigua a l’embassament de Cirat, a Montanejos, i també han auxiliat un motorista accidentat en una pista forestal entre Adzaneta del Maestrat i Llucena.

Per què Aemet no activa l’avís roig per les últimes pluges a València

Aemet defensa que l’avís roig per pluges a València s’ha de limitar a episodis realment extraordinaris i que els llindars varien segons la freqüència d’estos fenòmens a cada territori.

Més de 3.200 llamps colpegen la Comunitat Valenciana en una vesprada de fortes tempestes

Les tempestes del 16 de setembre han deixat 3.258 llamps núvol-terra a la Comunitat Valenciana i fins a 113,6 l/m2 a L'Eliana, segons Meteorage i Avamet.

Condemnat a més de huit anys de presó per agredir sexualment la seua exparella a Cox

L’Audiència d’Alacant ha condemnat a huit anys i mig de presó un home per agredir sexualment la seua exparella a Cox en 2022. La sentència imposa també 16 anys i mig d’allunyament, huit de llibertat vigilada i una indemnització de 10.120 euros.

Catalá es pregunta si l’alerta taronja hauria d’haver sigut roja per la intensitat de la pluja a València

María José Catalá ha posat en dubte si l’alerta taronja per les pluges a València hauria d’haver sigut roja i ha qüestionat la gestió de la CHJ i del Govern en el desallotjament de l’estadi d’Orriols.

Naix per primera vegada un margai a Terra Natura Benidorm, felí quasi amenaçat

Terra Natura Benidorm ha aconseguit per primera vegada la reproducció d’un margai, felí llatinoamericà catalogat com a quasi amenaçat per la UICN. La cria, nascuda el 10 de setembre, evoluciona bé junt amb la seua mare, Lecia, sota un seguiment discret del equip tècnic.