La família de Marta Calvo demana «temps, pau i calma» als periodistes per a poder plorar-la «en silenci»

La família paterna de Marta Calvo ha agraït les mostres d’afecte rebudes i el treball de les Forces de Seguretat i, al mateix temps, s’ha dirigit als periodistes que han cobert el succés per a reconéixer la seua ètica professional però també per a demanar-los «calma i serenitat».

 

En un comunicat remés als mitjans, la família assenyala: «Ens agradaria agrair als periodistes que durant estos dies s’han desplaçat fins a Estivella (València)», la localitat del Camp de Morvedre, d’on era la jove de 25 anys desapareguda des del 7 de novembre en el municipi de Manuel, en la Ribera, després de citar-se amb Jorge Ignacio P.J., empresonat després de confessar que va trossejar el cadàver i el va fer desaparéixer.

 

«Som conscients que també vostés són humans i han patit amb nosaltres. Gràcies per la seua ètica professional i per haver respectat els nostres temps. Per això, perquè han estat a l’altura, ara els demanem temps, pau i calma per a que puguem plorar a Marta en silenci i amb serenitat. Només volem trobar el seu cos i justícia», assegura el comunicat.

 

L’escrit comença expressant agraïment per «les numeroses mostres d’afecte rebudes davant la pèrdua de Marta» i també «un reconeixement especial als membres de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat que, des d’un primer moment, estan treballant en este cas de manera incansable, fins i tot en els llocs més lúgubres i desagradables», i acaba demanant «justícia per a Marta».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca assegura que la modernització de la depuradora de Pinedo estarà llesta abans de l’estiu

La Generalitat ha assegurat que la modernització de la depuradora de Pinedo conclourà abans de l'estiu. El projecte, dotat amb 37 milions, reduïx olors i soroll i millora l'eficiència.

El València Basket júnior va tornar després de quatre dies a Abu Dhabi: van escoltar explosions però no van veure res

L'equip júnior del València Basket va tornar a Espanya després de quatre dies a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. El tècnic va explicar que van sentir explosions, no van veure res i van seguir protocols.

El Vila-real va assajar l’evacuació de l’Estadi de la Ceràmica per a validar el seu pla d’autoprotecció

El Vila-real va realitzar un simulacre d'evacuació parcial per un escenari d'incendi en l'Estadi de la Ceràmica per a comprovar el seu Pla d'Autoprotecció. Van participar un centenar de figurants, personal del club i alumnat de l'IES Miralcamp, amb focus en Preferència Baixa i la zona de mobilitat reduïda

El Suprem jutjarà a Ábalos i Koldo després de rebutjar enviar el cas a l’Audiència Nacional

El Suprem ha desestimat les peticions de les defenses i manté la causa. La vista oral es preveu després de Setmana Santa i podria durar entre sis i huit setmanes.

Ferit greu un home de 32 anys en un xoc de dos vehicles en la N-340 a Cocentaina

Un home de 32 anys ha resultat ferit greu després de la col·lisió de dos vehicles en la N-340 a l'altura de Cocentaina. El SAMU l'ha traslladat a l'hospital d'Alcoi per politraumatisme

El TSJCV rebutja suspendre els servicis mínims de la vaga de metges

El tribunal ha denegat les cautelars demanades per CESM contra els servicis mínims fixats per la Generalitat. Manté la seua vigència durant la vaga ja en curs i les noves jornades convocades.

Deu finalistes entre 735 novel·les opten al Premi Azorín; la fallada, el dijous

Deu obres han sigut seleccionades entre 735 per a la final del Premi Azorín de Novel·la 2026, dotat amb 45.000 euros. La gala se celebra el dijous en el ADDA sota el lema 'L'instant fet paraula'.

Investigat per deu estafes i tres usurpacions d’estat civil amb un perjuí superior a 110.000 euros

La Guàrdia Civil d'Onda ha investigat a un home de 32 anys per presumptes estafes i usurpacions d'estat civil després de captar a víctimes en xarxes, amb danys superiors a 110.000 euros.