La família de Marta Calvo demana «temps, pau i calma» als periodistes per a poder plorar-la «en silenci»

La família paterna de Marta Calvo ha agraït les mostres d’afecte rebudes i el treball de les Forces de Seguretat i, al mateix temps, s’ha dirigit als periodistes que han cobert el succés per a reconéixer la seua ètica professional però també per a demanar-los «calma i serenitat».

 

En un comunicat remés als mitjans, la família assenyala: «Ens agradaria agrair als periodistes que durant estos dies s’han desplaçat fins a Estivella (València)», la localitat del Camp de Morvedre, d’on era la jove de 25 anys desapareguda des del 7 de novembre en el municipi de Manuel, en la Ribera, després de citar-se amb Jorge Ignacio P.J., empresonat després de confessar que va trossejar el cadàver i el va fer desaparéixer.

 

«Som conscients que també vostés són humans i han patit amb nosaltres. Gràcies per la seua ètica professional i per haver respectat els nostres temps. Per això, perquè han estat a l’altura, ara els demanem temps, pau i calma per a que puguem plorar a Marta en silenci i amb serenitat. Només volem trobar el seu cos i justícia», assegura el comunicat.

 

L’escrit comença expressant agraïment per «les numeroses mostres d’afecte rebudes davant la pèrdua de Marta» i també «un reconeixement especial als membres de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat que, des d’un primer moment, estan treballant en este cas de manera incansable, fins i tot en els llocs més lúgubres i desagradables», i acaba demanant «justícia per a Marta».

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Laia Codina veu un grup ajustat després del 3-0 a Islàndia

Espanya va debutar amb un 3-0 davant Islàndia en la fase de classificació al Mundial 2027. Laia Codina va valorar un grup competitiu després del 1-6 d'Anglaterra a Ucraïna.

La Comunitat va exportar 2.106,5 milions als EUA i va importar 1.696,6 en 2025

La Comunitat Valenciana va registrar en 2025 un superàvit comercial amb els EUA en vendre per 2.106,5 milions i importar 1.696,6. L'intercanvi es va contraure respecte a 2024.

Bermúdez, després del 3-0 a Islàndia: ‘Podíem haver fet algun gol més, l’exigència és ací’

Espanya va véncer 3-0 a Islàndia en l'arrancada cap al Mundial 2027. Bermúdez va valorar els tres punts i va remarcar que sumar més gols serà clau davant Anglaterra.

3-0 d’Espanya a Islàndia: Pina firma un doblet i Edna Imade sentència

Espanya es va imposar 3-0 a Islàndia en la seua estrena cap al Mundial 2027 amb un doblet de Claudia Pina i una cabotada de Edna Imade. La portera Cecilia Rúnarsdóttir va evitar una golejada major i Espanya és segona del Grup A3, empatada amb Anglaterra.

3-0: Espanya complix en el seu debut classificatori davant Islàndia liderada per Pina

Espanya va arrancar la classificació al Mundial 2027 amb un 3-0 sobre Islàndia, sostinguda per la seua portera. Claudia Pina va firmar un doblet i Edna Imade va completar la victòria.

Els 16 de OT 2025 es reunixen i descobrixen el repertori de la gira que passarà per Alacant i València al juliol

Els 16 concursants de OT 2025 s'han retrobat a Barcelona per a conéixer el repertori del seu gira de tretze concerts. El tour arrancarà el 18 d'abril a Bilbao i arribarà al juliol a Alacant i València.

Pina avança a Espanya amb un derechazo davant Islàndia en el 39 (1-0)

Claudia Pina va avançar a Espanya en el minut 39 amb un derechazo des de la frontal després d'una primera part de setge a Islàndia, en el debut cap al Mundial 2027.

Espanya té garantit el subministrament de gas malgrat la tensió a Ormuz, segons Enagás

Enagás assegura que Espanya no tindrà problemes de proveïment per la seua baixa dependència del Golf i unes reserves del 58%. Advertix de pressió en preus, lluny de 2022