La família de Marta Calvo demana «temps, pau i calma» als periodistes per a poder plorar-la «en silenci»

La família paterna de Marta Calvo ha agraït les mostres d’afecte rebudes i el treball de les Forces de Seguretat i, al mateix temps, s’ha dirigit als periodistes que han cobert el succés per a reconéixer la seua ètica professional però també per a demanar-los «calma i serenitat».

 

En un comunicat remés als mitjans, la família assenyala: «Ens agradaria agrair als periodistes que durant estos dies s’han desplaçat fins a Estivella (València)», la localitat del Camp de Morvedre, d’on era la jove de 25 anys desapareguda des del 7 de novembre en el municipi de Manuel, en la Ribera, després de citar-se amb Jorge Ignacio P.J., empresonat després de confessar que va trossejar el cadàver i el va fer desaparéixer.

 

«Som conscients que també vostés són humans i han patit amb nosaltres. Gràcies per la seua ètica professional i per haver respectat els nostres temps. Per això, perquè han estat a l’altura, ara els demanem temps, pau i calma per a que puguem plorar a Marta en silenci i amb serenitat. Només volem trobar el seu cos i justícia», assegura el comunicat.

 

L’escrit comença expressant agraïment per «les numeroses mostres d’afecte rebudes davant la pèrdua de Marta» i també «un reconeixement especial als membres de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat que, des d’un primer moment, estan treballant en este cas de manera incansable, fins i tot en els llocs més lúgubres i desagradables», i acaba demanant «justícia per a Marta».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Detinguts sis hòmens per una sèrie de robatoris amb força en vivendes de Godella i Massarrojos

La Guàrdia Civil ha detingut a sis hòmens per tres robatoris amb força en vivendes de Godella i Massarrojos, on a més s'hauria detectat activitat de tràfic de drogues i una possible organització criminal.

La vivenda encarix un 16,7% en la Comunitat Valenciana mentres cauen compravendes i hipoteques

El mercat de la vivenda arranca l'any amb preus a l'alça del 9% a Espanya i del 16,7% en la Comunitat Valenciana, mentres es frenen les compravendes i la concessió d'hipoteques després de quasi dos anys d'increments continus.

Vent huracanat a l’interior nord de Castelló i brusc descens de les màximes

La Comunitat Valenciana afronta una jornada de cel poc nuvolós marcada per ratxes de vent del nord-oest localment huracanades a l'interior nord de Castelló i un notable descens generalitzat de les temperatures màximes i mínimes.

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.