11.3 C
València
Divendres, 2 gener, 2026

La família de Marta Calvo demana «temps, pau i calma» als periodistes per a poder plorar-la «en silenci»

La família paterna de Marta Calvo ha agraït les mostres d’afecte rebudes i el treball de les Forces de Seguretat i, al mateix temps, s’ha dirigit als periodistes que han cobert el succés per a reconéixer la seua ètica professional però també per a demanar-los «calma i serenitat».

 

En un comunicat remés als mitjans, la família assenyala: «Ens agradaria agrair als periodistes que durant estos dies s’han desplaçat fins a Estivella (València)», la localitat del Camp de Morvedre, d’on era la jove de 25 anys desapareguda des del 7 de novembre en el municipi de Manuel, en la Ribera, després de citar-se amb Jorge Ignacio P.J., empresonat després de confessar que va trossejar el cadàver i el va fer desaparéixer.

 

«Som conscients que també vostés són humans i han patit amb nosaltres. Gràcies per la seua ètica professional i per haver respectat els nostres temps. Per això, perquè han estat a l’altura, ara els demanem temps, pau i calma per a que puguem plorar a Marta en silenci i amb serenitat. Només volem trobar el seu cos i justícia», assegura el comunicat.

 

L’escrit comença expressant agraïment per «les numeroses mostres d’afecte rebudes davant la pèrdua de Marta» i també «un reconeixement especial als membres de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat que, des d’un primer moment, estan treballant en este cas de manera incansable, fins i tot en els llocs més lúgubres i desagradables», i acaba demanant «justícia per a Marta».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Presó provisional per al detingut per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un jutjat ha acordat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al sospitós de l'incendi d'un edifici a Crevillent. La causa està oberta per incendi, assassinat i lesions.

Mor Enric Mestre als 89 anys, referent de la ceràmica contemporània

L'Ajuntament d'Alboraia va anunciar la defunció del ceramista als 89 anys. La seua obra geomètrica va deixar empremta en espais públics del municipi i la seua última aparició va ser al novembre amb un premi a l'excel·lència.

Un incendi en un edifici de Paiporta deixa 11 ferits, cinc traslladats a l’hospital

Onze persones d'entre 3 i 79 anys han sigut ateses després d'un incendi en un edifici del carrer l'Horta. Cinc han sigut traslladades, quatre per fum i una per cremades.

Rescaten a diverses persones a Paiporta per un incendi en un pis de la primera planta

Bombers han rescatat a diverses persones en un edifici de Paiporta després de declarar-se un incendi en un pis de la primera planta. El fum s'ha propagat cap a les plantes superiors i diverses persones han rebut atenció sanitària.

Estenen tres dies la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Les autoritats indonèsies van decidir estendre fins al diumenge la busca de tres espanyols després del naufragi del vaixell turístic KM Putri Sakinah. La mesura arriba després de set jornades de rastreig i una petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

Rescaten a diverses persones d’un edifici de Paiporta després d’un incendi en la primera planta

Un incendi en un pis de la primera planta d'un edifici de Paiporta ha generat un dens núvol de fum i ha obligat a rescatar a diverses persones. El foc ha sigut extingit després de la mobilització de sis dotacions.

Estenen tres jornades la busca dels espanyols desapareguts a Indonèsia

Indonèsia va prolongar fins al diumenge l'operatiu per a localitzar a tres espanyols desapareguts després del naufragi d'un vaixell turístic en Komodo. L'ampliació es recolza en les dades de set dies de rastreig i en la petició formal de l'Ambaixada d'Espanya.

El Vila-real busca trencar la seua mala ratxa d’estrenes davant l’Elx en el Martínez Valero

L'equip groc visita el Martínez Valero en la primera jornada de 2026 després de dos derrotes seguides en els seus primers partits de l'any i un llarg període invicte.