La família de Marta Calvo demana «temps, pau i calma» als periodistes per a poder plorar-la «en silenci»

La família paterna de Marta Calvo ha agraït les mostres d’afecte rebudes i el treball de les Forces de Seguretat i, al mateix temps, s’ha dirigit als periodistes que han cobert el succés per a reconéixer la seua ètica professional però també per a demanar-los «calma i serenitat».

 

En un comunicat remés als mitjans, la família assenyala: «Ens agradaria agrair als periodistes que durant estos dies s’han desplaçat fins a Estivella (València)», la localitat del Camp de Morvedre, d’on era la jove de 25 anys desapareguda des del 7 de novembre en el municipi de Manuel, en la Ribera, després de citar-se amb Jorge Ignacio P.J., empresonat després de confessar que va trossejar el cadàver i el va fer desaparéixer.

 

«Som conscients que també vostés són humans i han patit amb nosaltres. Gràcies per la seua ètica professional i per haver respectat els nostres temps. Per això, perquè han estat a l’altura, ara els demanem temps, pau i calma per a que puguem plorar a Marta en silenci i amb serenitat. Només volem trobar el seu cos i justícia», assegura el comunicat.

 

L’escrit comença expressant agraïment per «les numeroses mostres d’afecte rebudes davant la pèrdua de Marta» i també «un reconeixement especial als membres de les Forces i Cossos de Seguretat de l’Estat que, des d’un primer moment, estan treballant en este cas de manera incansable, fins i tot en els llocs més lúgubres i desagradables», i acaba demanant «justícia per a Marta».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana es consolida com a tercer gran destí del programa Verano Joven 2026

La Comunitat Valenciana s’ha situat com el tercer destí preferit del programa Verano Joven 2026, amb la ruta Madrid-València com a connexió ferroviària més utilitzada. La quarta edició del pla ha comptat amb quasi 6,4 milions de viatges amb descomptes per a jóvens.

Jay Wheeler portarà la gira ‘La voz favorita’ a València el 8 de desembre

Jay Wheeler iniciarà en desembre a Espanya la gira mundial 'La voz favorita', amb set concerts i parada al Roig Arena de València el 8 de desembre.

Espanya liderarà un any la nova Plataforma mundial de resiliència davant desastres

Espanya assumirà durant el primer any la presidència de la nova Plataforma sobre Resiliència Regional davant Desastres de l’OCDE, presentada a València i centrada en la prevenció i recuperació front a catàstrofes. L’experiència en la dana de 2024, el volcà de La Palma i els grans incendis serà una de les principals aportacions.

L’acampada per la vivenda a València guanya suport i continua indefinida a la plaça

L’acampada per la vivenda de la plaça de l’Ajuntament de València manté la protesta de forma indefinida i arreplega cada volta més suport ciutadà, amb aportacions de materials, menjar i nous participants.

Una truita de creïlla amb orella triomfa en el campionat internacional dAlacant

El cuiner Jon Aguirre, del restaurant Goiherri de Legazpi, ha guanyat el IV Campionat Internacional de Truita de Creïlla en Alacant Gastronòmica amb una original truita dorella amb aroma de pebre roig. El certamen també ha premiat una truita de bacallà i una altra de cansalada fumada elaborades a Sant Sebastià i a la província dAlacant.

Les obres d’emergència després de l’incendi de la Vall d’Uixó arriben als 4,2 milions

La Generalitat ha activat obres d’emergència per valor de 4,2 milions d’euros per a recuperar la zona cremada a la Vall d’Uixó i millorar la seguretat a pistes forestals i carreteres com la CV-219 i la CV-223. Els treballs s’estenen també a municipis com Artana, Alfondeguilla i la Vilavella i continuaran almenys fins a la primera mitat de 2026.

Compromís i PSPV insten Catalá a negociar amb els joves acampats per la vivenda

Compromís i PSPV han reclamat a l’alcaldessa de València, Maria José Catalá, que baixe a la plaça de l’Ajuntament per a escoltar les reivindicacions de l’acampada pel dret a la vivenda i explore possibles acords. Els socialistes critiquen que es pose el focus en la mascletà i no en la crisi d’accés a la vivenda.

La jutgessa de la dana incorpora al cas la segona declaració de Salomé Pradas al Congrés

La jutgessa que investiga la gestió de la dana ha incorporat al sumari la transcripció de la segona intervenció de l’exconsellera Salomé Pradas al Congrés i ha ordenat noves diligències a Ajuntaments i servicis d’emergència de la província de València.