Una altra víctima acusa a l’assassí de Marta Calvo d’intoxicar-la

 

Recentment, s’ha conegut un altre cas d’una altra suposada víctima de Jorge Ignacio Palma, el presumpte assassí de Marta Calvo. En este cas no ha sigut un final totalment tràgic: una altra dona ha denunciat que el detingut la va intoxicar amb alcohol i cocaïna durant una cita sexual amb la pràctica coneguda com a «festa blanca», a on es mesclen drogues i sexe.

 

D’eixa manera ho ha confirmat el subdelegat del Govern en la província de València, Roberto González Cachorro, qui també ha recordat que s’ha reobert la investigació d’altres dos casos de dones que exercien la prostitució, mortes en València en circumstàncies similars, per a vore si tenen relació amb l’arrestat, Jorge Ignacio. També s’estudia si el sospitós ha actuat en altres comunitats autònomes, com les Illes Balears i Extremadura, a on hauria estat.

 

Assassinat per sobredosi: una possibilitat real

Segons el relat d’esta última víctima, ella va tindre una cita sexual amb l’acusat, l’estiu passat, en què ell li va demanar el consum de drogues durant les relacions sexuals. Assegura que, en un moment determinat, va perdre el coneiximent, després de consumir una beguda i, quan es va despertar, es va donar compte que tenia cocaïna en roca en els seus genitals.

 

Precisament, esta és la causa que pot suposar el desenllaç fatal, ja que si va intoxicar a les altres víctimes primer i, després, els va deixar la droga en els genitals durant un temps excessiu, el perill de sobredosi és major. De fet, és el contacte directe amb les mucoses el que pot fer que els resultats siguen tan ràpids, cosa que explica que siga una pràctica amb certa popularitat dins del món de la prostitució.

 

Ara per ara, la Policia Nacional continua investigant les morts d’Arliene, brasilera de 32 anys, i de Lady, colombiana que va morir en juny, estan relacionades amb Jorge Ignacio. De fet, tal com avança ‘Información’, existixen proves que relacionen a l’assassí confés de Marta amb les altres dones. De fet, per a investigadors del cas, l’ús de la droga en les morts, tenint en compte que Jorge Ignacio és narcotraficant, seria un vincle fort entre els casos.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.