Una altra víctima acusa a l’assassí de Marta Calvo d’intoxicar-la

 

Recentment, s’ha conegut un altre cas d’una altra suposada víctima de Jorge Ignacio Palma, el presumpte assassí de Marta Calvo. En este cas no ha sigut un final totalment tràgic: una altra dona ha denunciat que el detingut la va intoxicar amb alcohol i cocaïna durant una cita sexual amb la pràctica coneguda com a «festa blanca», a on es mesclen drogues i sexe.

 

D’eixa manera ho ha confirmat el subdelegat del Govern en la província de València, Roberto González Cachorro, qui també ha recordat que s’ha reobert la investigació d’altres dos casos de dones que exercien la prostitució, mortes en València en circumstàncies similars, per a vore si tenen relació amb l’arrestat, Jorge Ignacio. També s’estudia si el sospitós ha actuat en altres comunitats autònomes, com les Illes Balears i Extremadura, a on hauria estat.

 

Assassinat per sobredosi: una possibilitat real

Segons el relat d’esta última víctima, ella va tindre una cita sexual amb l’acusat, l’estiu passat, en què ell li va demanar el consum de drogues durant les relacions sexuals. Assegura que, en un moment determinat, va perdre el coneiximent, després de consumir una beguda i, quan es va despertar, es va donar compte que tenia cocaïna en roca en els seus genitals.

 

Precisament, esta és la causa que pot suposar el desenllaç fatal, ja que si va intoxicar a les altres víctimes primer i, després, els va deixar la droga en els genitals durant un temps excessiu, el perill de sobredosi és major. De fet, és el contacte directe amb les mucoses el que pot fer que els resultats siguen tan ràpids, cosa que explica que siga una pràctica amb certa popularitat dins del món de la prostitució.

 

Ara per ara, la Policia Nacional continua investigant les morts d’Arliene, brasilera de 32 anys, i de Lady, colombiana que va morir en juny, estan relacionades amb Jorge Ignacio. De fet, tal com avança ‘Información’, existixen proves que relacionen a l’assassí confés de Marta amb les altres dones. De fet, per a investigadors del cas, l’ús de la droga en les morts, tenint en compte que Jorge Ignacio és narcotraficant, seria un vincle fort entre els casos.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.