Una altra víctima acusa a l’assassí de Marta Calvo d’intoxicar-la

 

Recentment, s’ha conegut un altre cas d’una altra suposada víctima de Jorge Ignacio Palma, el presumpte assassí de Marta Calvo. En este cas no ha sigut un final totalment tràgic: una altra dona ha denunciat que el detingut la va intoxicar amb alcohol i cocaïna durant una cita sexual amb la pràctica coneguda com a «festa blanca», a on es mesclen drogues i sexe.

 

D’eixa manera ho ha confirmat el subdelegat del Govern en la província de València, Roberto González Cachorro, qui també ha recordat que s’ha reobert la investigació d’altres dos casos de dones que exercien la prostitució, mortes en València en circumstàncies similars, per a vore si tenen relació amb l’arrestat, Jorge Ignacio. També s’estudia si el sospitós ha actuat en altres comunitats autònomes, com les Illes Balears i Extremadura, a on hauria estat.

 

Assassinat per sobredosi: una possibilitat real

Segons el relat d’esta última víctima, ella va tindre una cita sexual amb l’acusat, l’estiu passat, en què ell li va demanar el consum de drogues durant les relacions sexuals. Assegura que, en un moment determinat, va perdre el coneiximent, després de consumir una beguda i, quan es va despertar, es va donar compte que tenia cocaïna en roca en els seus genitals.

 

Precisament, esta és la causa que pot suposar el desenllaç fatal, ja que si va intoxicar a les altres víctimes primer i, després, els va deixar la droga en els genitals durant un temps excessiu, el perill de sobredosi és major. De fet, és el contacte directe amb les mucoses el que pot fer que els resultats siguen tan ràpids, cosa que explica que siga una pràctica amb certa popularitat dins del món de la prostitució.

 

Ara per ara, la Policia Nacional continua investigant les morts d’Arliene, brasilera de 32 anys, i de Lady, colombiana que va morir en juny, estan relacionades amb Jorge Ignacio. De fet, tal com avança ‘Información’, existixen proves que relacionen a l’assassí confés de Marta amb les altres dones. De fet, per a investigadors del cas, l’ús de la droga en les morts, tenint en compte que Jorge Ignacio és narcotraficant, seria un vincle fort entre els casos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juny tanca amb un 87% d’ocupació hotelera a la Comunitat Valenciana i Benidorm supera el 90%

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat juny amb un 87,1% d’ocupació, mig punt més que fa un any, amb Benidorm per damunt del 90% i un fort creixement a Castelló.

Nala, la gossa bombera d’Alacant que busca supervivents al terratrémol de Veneçuela

Nala, una gossa de la Unitat Canina dels bombers d’Alacant, ha viatjat quasi 40 hores fins a Veneçuela amb l’ONG GEA per buscar supervivents i repartir ajuda humanitària després del doble terratrémol.

La jove apunyalada pel pare en un crim masclista a Alacant evoluciona fora de perill

La jove de 26 anys ferida pel pare en el crim masclista de Cañada del Fenollar continua ingressada a l’hospital d’Alacant, però la seua vida no corre perill.

Justin de Haas, nou central neerlandés per al Valencia CF i huité jugador dels Països Baixos al club

El central neerlandés Justin de Haas, fitxat des del FC Famalicao, s’ha convertit en el huité futbolista dels Països Baixos que defensa l’escut del Valencia CF i en el primer de clara vocació defensiva.

Rècord negatiu d’ofegaments en juny a Espanya amb huit morts a la Comunitat Valenciana

Juny ha tancat amb 92 morts per ofegament a Espanya, huit d’elles a la Comunitat Valenciana, el pitjor registre des de 2015 i amb un fort impacte en menors i majors.

Un minut de silenci al Palau per les víctimes de l’accident de Metrovalencia, 20 anys després

El Consell ha guardat un minut de silenci al Palau de la Generalitat en memòria de les 43 víctimes de l’accident de Metrovalencia, en el 20é aniversari del sinistre, en una jornada d’actes d’homenatge i record.

Les mínimes baixen fins a 5 graus menys però València encara patix una nit tropical amb 22,7 °C

Les mínimes han descendit fins a 5 graus en la Comunitat Valenciana, però en molts punts encara superen els 20, amb 22,7 °C a València.

Un conductor sembrà el pànic a València amb una fugida temerària de més d’onze quilòmetres

La Guàrdia Civil ha detingut un jove de 29 anys que ha fugit més d’onze quilòmetres per la V-30 i carrers de València, conduint en sentit contrari i provocant diversos sinistres vials fins a col·lidir al barri de Natzaret.