Una altra víctima acusa a l’assassí de Marta Calvo d’intoxicar-la

 

Recentment, s’ha conegut un altre cas d’una altra suposada víctima de Jorge Ignacio Palma, el presumpte assassí de Marta Calvo. En este cas no ha sigut un final totalment tràgic: una altra dona ha denunciat que el detingut la va intoxicar amb alcohol i cocaïna durant una cita sexual amb la pràctica coneguda com a «festa blanca», a on es mesclen drogues i sexe.

 

D’eixa manera ho ha confirmat el subdelegat del Govern en la província de València, Roberto González Cachorro, qui també ha recordat que s’ha reobert la investigació d’altres dos casos de dones que exercien la prostitució, mortes en València en circumstàncies similars, per a vore si tenen relació amb l’arrestat, Jorge Ignacio. També s’estudia si el sospitós ha actuat en altres comunitats autònomes, com les Illes Balears i Extremadura, a on hauria estat.

 

Assassinat per sobredosi: una possibilitat real

Segons el relat d’esta última víctima, ella va tindre una cita sexual amb l’acusat, l’estiu passat, en què ell li va demanar el consum de drogues durant les relacions sexuals. Assegura que, en un moment determinat, va perdre el coneiximent, després de consumir una beguda i, quan es va despertar, es va donar compte que tenia cocaïna en roca en els seus genitals.

 

Precisament, esta és la causa que pot suposar el desenllaç fatal, ja que si va intoxicar a les altres víctimes primer i, després, els va deixar la droga en els genitals durant un temps excessiu, el perill de sobredosi és major. De fet, és el contacte directe amb les mucoses el que pot fer que els resultats siguen tan ràpids, cosa que explica que siga una pràctica amb certa popularitat dins del món de la prostitució.

 

Ara per ara, la Policia Nacional continua investigant les morts d’Arliene, brasilera de 32 anys, i de Lady, colombiana que va morir en juny, estan relacionades amb Jorge Ignacio. De fet, tal com avança ‘Información’, existixen proves que relacionen a l’assassí confés de Marta amb les altres dones. De fet, per a investigadors del cas, l’ús de la droga en les morts, tenint en compte que Jorge Ignacio és narcotraficant, seria un vincle fort entre els casos.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu sumar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes gràcies a nous plans urbanístics i a la reactivació de diversos PAI, que també impulsaran quasi 13.000 vivendes, 3.000 d’elles de protecció pública.

València guanyarà més de 700.000 m² de zones verdes amb els nous plans urbanístics

València preveu incorporar més de 700.000 metres quadrats de zones verdes amb nous plans urbanístics com el Delta Verd, el Parc Central o el PAI del Grau, alhora que impulsa quasi 13.000 vivendes, 3.000 de protecció pública.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ sacsegen la mirada a la Llotja del Peix d’Alacant

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins al mes de novembre les exposicions ‘La ciudad de las torres’, de Miquel Navarro, i ‘Museo Imaginario’, d’Andrés Rábago ‘El Roto’, que conviden a una experiència profunda i reflexiva.

Les exposicions de Miquel Navarro i ‘El Roto’ convertixen la Llotja del Peix d’Alacant en un espai de reflexió

La Llotja del Peix d’Alacant acull fins novembre dues exposicions de Miquel Navarro i Andrés Rábago ‘El Roto’ que conviden a una experiència artística profunda i reflexiva.

Pacients d’Elx podran fer la hemodiàlisi des de casa amb suport de l’hospital

L’Hospital General Universitari d’Elx ha posat en marxa un programa de hemodiàlisi domiciliària per a pacients amb malaltia renal crònica, amb formació prèvia i seguiment del servici de Nefrologia.

Campanya d’inspeccions de ulleres per a vore l’eclipsi en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha iniciat una campanya d’inspeccions d’ulleres d’observació solar, físiques i en línia, davant l’eclipsi total del 12 d’agost, que tindrà millors vistes al nord de la Comunitat Valenciana.

Pérez Llorca defensa a La Pobla que el canvi iniciat al País Valencià arribarà fins al final

Juanfran Pérez Llorca assegura a La Pobla de Vallbona que el PPCV ha obert el camí del canvi al País Valencià i que el seguirà fins al final, i augura possibles eleccions generals anticipades el pròxim curs polític.

Mor violentament un home en una vivenda de Torrevieja i la Guàrdia Civil obri una investigació

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’un home localitzat amb signes d’agressió per arma blanca en una urbanització de luxe de Torrevieja, després que el propietari de la vivenda trobara el cos i avisara les autoritats.