El farcit dels pastissets de Mercadona, el producte per als que no volen perdre temps en la cuina

El relleno para empanadas de Mercadona

El farcit per a empanades de Mercadona | Mercadona

 

Un producte de Mercadona ha tornat a causar furor entre els seus clients, sobretot entre els més tradicionals. A través de la seua marca pròpia ‘Hacendado’, la companyia d’alimentació ha distribuït en les seues tendes un innovador producte per a facilitar considerablement l’elaboració dels típics pastissos i pastissos empanats. I és que Mercadona ha posat a la venda un farcit amb la recepta casolana per a cuinar les empanades a casa més ràpidament.

S’ha elaborat este farcit amb tomaques naturals artesanalment cuinats amb ou cuit, ceba, pebrot, tonyina, oli d’oliva i sal. Este producte de Mercadona ve ja llest per a ser utilitzat, sense necessitat de sofregir-lo o coure’l. Per este motiu l’elaboració de pastissos és molt ràpida: simplement s’obri l’envàs i es va afegint el contingut sobre la massa.

 

Últimes notícies

Educació i sindicats avancen en la reducció de burocràcia i mantenen la negociació

Educació i els sindicats docents han acostat postures per a reduir la burocràcia i es tornaran a reunir per a abordar infraestructures educatives i ràtios en ple calendari de mobilitzacions.

Pérez Llorca considera que la vaga de docents ja no té sentit en plena negociació

Juanfran Pérez Llorca afirma que la vaga del professorat valencià ha perdut sentit perquè la Generalitat manté la negociació oberta i mostra voluntat d'acord.

Pérez Llorca defén que els pròxims pressupostos faran justícia fiscal a la societat valenciana

Juanfran Pérez Llorca anuncia que els pròxims pressupostos de la Generalitat Valenciana inclouran una rebaixa fiscal i millores salarials per a docents, que, sosté, iniciaran una etapa de major justícia fiscal en la Comunitat.

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.