Ferida en eixir-se’n de la carretera amb el cotxe en Llíria

Ferida en eixir-se'n de la carretera amb el cotxe en Llíria, el Camp de Túria (València)

La CV-25 al seu pas per Llíria | Google Maps

 

Este matí de dijous, sobre les 09.45 hores, s’ha produït un accident de trànsit en eixir-se’n un cotxe de la via de la CV-25 a l’altura de la localitat de Llíria, en la comarca del Camp de Túria (València), en el que una dona de 39 anys ha resultat ferida.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i quan ha arribat, l‘equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava un politraumatisme.

 

Una volta estabilitzada, la dona ha sigut traslladada fins a l’hospital d’esta localitat en l’ambulància. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

Desmantellen a Alacant un laboratori de falsificació de documents per a tota Europa

La Policia Nacional desmantella a Alacant un laboratori de falsificació de documents d’identitat i viatge que operava a diversos països europeus i deté el principal responsable, ara en presó provisional.

Barrera (Vox) acusa el consens progre europeu de provocar la crisi migratòria

El president de Vox València, Vicente Barrera, responsabilitza els partits tradicionals europeus del creixement dels problemes migratoris i climàtics i defensa el paper dels partits sobiranistes i conservadors en un fòrum internacional a València.

Mónica Oltra i Gabriel Rufián compartiran un acte polític el 19 de juny al parc de Capçalera

L’exvicepresidenta del Consell i líder de Compromís, Mónica Oltra, i el portaveu d’ERC al Congrés, Gabriel Rufián, celebraran el 19 de juny un acte conjunt al parc de Capçalera, en ple debat intern sobre la candidatura d’Oltra a l’alcaldia de València.

Detenen a Alacant un fugit de França que es amagava amb diverses identitats falses

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un jove de 23 anys buscat per la Justícia de França per una agressió grupal amb arma blanca comesa el 2020 a Pantin, que es ocultava amb múltiples identitats falses.

A la presó dos hòmens detinguts en Dénia quan anaven a embarcar a Eivissa amb dos quilos de cocaïna

Dos hòmens de 24 i 30 anys ingressen a la presó provisional després de ser detinguts en el port de Dénia quan anaven a embarcar cap a Eivissa amb més de dos quilos de cocaïna amagats en una maleta.

‘El Apio’, l’assassí masclista confés de Callosa de Segura, acumulava un llarg historial delictiu

L’home de 48 anys conegut com ‘El Apio’, que ha confessat haver estrangulat la seua parella en Callosa de Segura, compta amb prop d’una vintena de detencions prèvies per robatoris violents i maltractaments anteriors.

El consum d’esperit uoses cau un 3,8 % en 2025 per canvis en els hàbits de beure

La venda de begudes espirituoses en Espanya baixa un 3,8 % en 2025, fins als 173 milions de litres, per un canvi en els hàbits de consum cap a menys freqüència i més qualitat, amb auge de productes de baixa o nul·la graduació i formats 'ready to drink'.

Mbappé i Lamine desbanquen Cristiano i Messi com a reis de les marques registrades

Kylian Mbappé lidera amb 15 marques registrades i un dibuix davant l’EUIPO d’Alacant, seguit de Lamine Yamal amb set, i desplaça Lionel Messi i Cristiano Ronaldo en explotació comercial del seu nom a Europa.