20.6 C
València
Dimarts, 11 novembre, 2025

Ferida greument en passar-li per damunt diferents cavalls en Vallada

Un cavall

Els cavalls han passat per damunt de la dona | Pixabay

 

Este matí de dimarts, sobre les 11.00 hores, s’ha produït un greu accident en una finca de la localitat de Vallada, en la comarca de la Costera (València), en el que una dona, de 70 anys, ha resultat ferida en passar-li per damunt diferents cavalls.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU) i quan ha arribat, l’equip mèdic ha assistit a la víctima, qui presentava una fractura de maluc i policontusions.

 

Una volta estabilitzada, la dona ha sigut traslladada fins a l’Hospital Lluís Alcanyís de Xàtiva, en la mateixa comarca. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

El Centre d’Art Hortensia Herrero estrenarà en 2026 la seua primera mostra temporal amb Anselm Kiefer

El Centre d'Art Hortensia Herrero obrirà el 28 d'abril de 2026 la seua primera exposició temporal amb obres de Anselm Kiefer. La mostra, centrada en el paisatge, ocuparà sis galeries i culminarà amb 'Danaë', vista per primera vegada a Europa.

La selecció argentina entrenarà a portes obertes el dijous en el Martínez Valero

La selecció argentina realitzarà el dijous un entrenament a portes obertes en el Martínez Valero. La sessió començarà a les 10.30, amb portes des de les 9.30.

El València iguala la seua pitjor ratxa sense guanyar de l’últim any

L'empat davant el Betis a Mestalla prolonga a set els partits sense victòria del València, que iguala la seua pitjor ratxa de l'últim any amb 4 derrotes i 3 empats.

El Torrent es mesurarà al Betis en la Copa

El Torrent, de Segona RFEF, s'enfrontarà al Betis en la segona ronda de la Copa del Rei, a partit únic en la primera setmana de desembre. Llevant, Elx, Vila-real, València i Eldense també coneixen les seues creus.

Juanfran Pérez Llorca, mà dreta de Mazón, proposat per a rellevar-ho en la Generalitat

El PP proposa a Juanfran Pérez Llorca per a succeir a Carlos Mazón al capdavant de la Generalitat. Alcalde de Finestrat, secretari general del PPCV i síndic en Les Corts, arriba amb un perfil negociador clau per a la investidura.

Vox insistix que l’important són les polítiques després de la proposta del PP per a rellevar a Mazón

Ignacio Garriga ha reiterat que el focus està en les mesures, no en els noms, després que el PP haja proposat a Juan Francisco Pérez Llorca per a substituir a Carlos Mazón. Vox ha evitat valorar el relleu fins a tindre informació 'de primera mà' i ha subratllat la urgència de la reconstrucció després de la DANA.

Feijóo designa a Pérez Llorca com a candidat a la Presidència de la Generalitat

Feijóo ha comunicat que Juan Francisco Pérez Llorca serà el candidat del PP per a substituir a Carlos Mazón al capdavant de la Generalitat Valenciana. El PPCV informarà a Vox i a la resta de grups en Les Corts.

El PSPV titlla d’indigne que les víctimes de la DANA no puguen assistir a la comissió de Mazón

El PSPV ha denunciat que les associacions de víctimes de la DANA no puguen acudir a la comissió en la qual compareixerà Mazón i ha registrat una protesta formal. Compromís ha criticat que es prevalga a assessors del president en els seients reservats per a convidats.