Li pega una pedrada al cap l’exnóvia i li furta en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte del Centre de la Ciutat de València a un xic de 34 anys com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i intimidació i maltracte en l’àmbit familiar, després de, segons pareix, pegar-li una pedrada al cap a la seua exnóvia, pegar-li puntades, amenaçar-la de deixar-la «paraplègica» i furtar-li.

 

Els fets han passat cap a les 01.20 hores de la matinada d’este divendres, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís perquè una dona estava pegant crits en el carrer, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat. Els policies han anat al lloc dels fets, a on han vist a una dona assentada en terra. En eixe moment, han descobert que, poc abans, havia patit una agressió per part del seu exnóvio, que se n’havia anat.

 

Segons les investigacions, mentres la parella estava en el carrer, l’home, presumptament, havia aprofitat que la dona s’havia quedat adormida per a intentar furtar-li el telèfon mòbil. Ella es va donar compte i van començar una discussió en què l’home li va pegar amb una pedra a l’altura del pols dret, provocant-li un tall davall de l’ull. Després, li hauria pegat puntades per tot el cos i, segons pareix, l’hauria amenaçat amb deixar-la paraplègica.

 

Els agents han sol·licitat assistència sanitària, i han traslladat a la víctima a l’hospital. Continuant amb les investigacions, han sabut que no era la primera volta que, presumptament, es produïa esta classe d’agressió per part del sospitós cap a la víctima. De fet, anteriorment, havia arribat a pegar-li i furtar-li diners i dos telèfons mòbils.

 

Davant dels fets, els agents han acabat per localitzar i detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i maltractament. El detingut, amb molts antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial. Ara per ara, s’ha decretat una ordre d’allunyament i una altra de no-comunicació amb la víctima.

Últimes notícies

Un bebé de cinc mesos, greu després de ser mossegat al cap per un gos a Abanilla

Un bebé de cinc mesos roman ingressat en l'UCI de l'Hospital Doctor Balmis d'Alacant després de patir una mossegada en el crani per part d'un gos de raça potencialment perillosa en un paratge rural d'Abanilla.

Compromís acusa a Camps de gastar 15.000 euros en gasolina del seu cotxe oficial en 2025

Compromís acusa a Francisco Camps d'usar 15.000 euros públics en combustible del seu cotxe oficial per a la seua campanya interna en el PP, xifra que l'entorn del expresident nega i tatxa d'errònia.

S’entrega l’home atrinxerat en la seua vivenda després de ser acusat de violència masclista a Teulada

Un home de 45 anys acusat de violència masclista s'entrega després de romandre prop d'una hora atrinxerat en la seua vivenda de Teulada. La Guàrdia Civil aconseguix la seua detenció sense ferits i amb la zona acordonada.

Alerta groga per ratxes de fins a 80 km/h a l’interior i litoral nord de Castelló

La Aemet manté actiu l'avís groc per vent del nord-oest en diverses zones de l'interior i litoral de Castelló, amb ratxes màximes d'entre 70 i 80 km/h i fenòmens costaners associats.

Detingut a València després de ser localitzat per la geolocalització d’uns auriculars robats

La Policia Local de València va detindre a un home acusat de robar l'equipatge complet d'uns turistes gràcies a la geolocalització activa d'uns auriculars sense fils sostrets de l'interior del vehicle.

Les màximes es recuperen en la Comunitat Valenciana i Llíria aconseguix 22,3 graus

Les temperatures màximes han repuntat este dilluns en la Comunitat Valenciana després d'un diumenge més fresc, amb pujades de fins a 7 graus i un màxim de 22,3 a Llíria.

Dos nous projectes empresarials opten a instal·lar-se en Parc Sagunt II

La Generalitat ha tancat el termini del concurs per a la compra de parcel·les en Parc Sagunt II amb dos noves propostes empresarials i obri ara la fase de valoració dels projectes presentats.

La Generalitat incorpora de manera immediata a 108 nous agricultors amb una ajuda de 4,4 milions

La Generalitat activa una ajuda directa de 4,4 milions d'euros que permet la incorporació immediata de 108 nous agricultors en la Comunitat Valenciana, amb majoria de dones i prioritat per a jóvens.