Li pega una pedrada al cap l’exnóvia i li furta en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte del Centre de la Ciutat de València a un xic de 34 anys com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i intimidació i maltracte en l’àmbit familiar, després de, segons pareix, pegar-li una pedrada al cap a la seua exnóvia, pegar-li puntades, amenaçar-la de deixar-la «paraplègica» i furtar-li.

 

Els fets han passat cap a les 01.20 hores de la matinada d’este divendres, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís perquè una dona estava pegant crits en el carrer, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat. Els policies han anat al lloc dels fets, a on han vist a una dona assentada en terra. En eixe moment, han descobert que, poc abans, havia patit una agressió per part del seu exnóvio, que se n’havia anat.

 

Segons les investigacions, mentres la parella estava en el carrer, l’home, presumptament, havia aprofitat que la dona s’havia quedat adormida per a intentar furtar-li el telèfon mòbil. Ella es va donar compte i van començar una discussió en què l’home li va pegar amb una pedra a l’altura del pols dret, provocant-li un tall davall de l’ull. Després, li hauria pegat puntades per tot el cos i, segons pareix, l’hauria amenaçat amb deixar-la paraplègica.

 

Els agents han sol·licitat assistència sanitària, i han traslladat a la víctima a l’hospital. Continuant amb les investigacions, han sabut que no era la primera volta que, presumptament, es produïa esta classe d’agressió per part del sospitós cap a la víctima. De fet, anteriorment, havia arribat a pegar-li i furtar-li diners i dos telèfons mòbils.

 

Davant dels fets, els agents han acabat per localitzar i detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i maltractament. El detingut, amb molts antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial. Ara per ara, s’ha decretat una ordre d’allunyament i una altra de no-comunicació amb la víctima.

Últimes notícies

Pérez Llorca oferix ajuda a Andalusia després de l’incendi mortal d’Almeria

Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li el suport de la Comunitat Valenciana després de l’incendi forestal d’Almeria, amb onze morts, i li ha oferit tots els mitjans que considere necessaris.

València acomiada El Último de la Fila amb dotze nits de felicitat i un últim concert inesborrable

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn, després de quasi trenta anys, amb un concert d’homenatge als seus fans valencians i d’altres territoris. Manolo García i Quim Portet han agraït dotze nits de música, emoció i records compartits.

Pérez Llorca oferix a Andalusia tots els mitjans valencians després de l’incendi mortal d’Almeria

El president Juanfran Pérez Llorca ha telefonat a Juan Manuel Moreno Bonilla per traslladar-li suport pel greu incendi d’Almeria, amb onze morts, i ha oferit tots els recursos valencians que calguen.

El Último de la Fila s’acomiada a València amb un últim concert ple d’emoció

El Último de la Fila ha tancat a l’Estadi Ciutat de València la seua gira de retorn després de quasi trenta anys, amb un concert emotiu, records als fans i un missatge final d’agraïment.

García carrega contra les autonomies per “fer l’estruç” davant el malestar sanitari

La ministra de Sanitat acusa diverses comunitats d’eludir responsabilitats davant la precarietat del personal mèdic i defensa el nou estatut marc com la reforma laboral sanitària més ambiciosa en 23 anys.

Desmantellada una trama que ha estafat més d’un milió amb mòbils de gamma alta

Dotze persones han sigut detingudes en una operació policial a Barcelona, València, Saragossa i Madrid per una estafa massiva de mòbils de gamma alta que ha afectat centenars de clients d’una operadora.

Catalá reclama que es demanen també els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi

L’alcaldessa de València, María José Catalá, lamenta la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA, es declara indefensa i demana que es requerisquen igualment els missatges dels membres del Govern que estaven en el Cecopi.

Catalá reclama els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi pel cas de la DANA

L'alcaldessa de València, María José Catalá, ha denunciat indefensió per la publicació íntegra dels seus WhatsApp sobre la DANA i reclama que també s'arrepleguen els missatges dels membres del Govern presents en el Cecopi.