Li pega una pedrada al cap l’exnóvia i li furta en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte del Centre de la Ciutat de València a un xic de 34 anys com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i intimidació i maltracte en l’àmbit familiar, després de, segons pareix, pegar-li una pedrada al cap a la seua exnóvia, pegar-li puntades, amenaçar-la de deixar-la «paraplègica» i furtar-li.

 

Els fets han passat cap a les 01.20 hores de la matinada d’este divendres, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís perquè una dona estava pegant crits en el carrer, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat. Els policies han anat al lloc dels fets, a on han vist a una dona assentada en terra. En eixe moment, han descobert que, poc abans, havia patit una agressió per part del seu exnóvio, que se n’havia anat.

 

Segons les investigacions, mentres la parella estava en el carrer, l’home, presumptament, havia aprofitat que la dona s’havia quedat adormida per a intentar furtar-li el telèfon mòbil. Ella es va donar compte i van començar una discussió en què l’home li va pegar amb una pedra a l’altura del pols dret, provocant-li un tall davall de l’ull. Després, li hauria pegat puntades per tot el cos i, segons pareix, l’hauria amenaçat amb deixar-la paraplègica.

 

Els agents han sol·licitat assistència sanitària, i han traslladat a la víctima a l’hospital. Continuant amb les investigacions, han sabut que no era la primera volta que, presumptament, es produïa esta classe d’agressió per part del sospitós cap a la víctima. De fet, anteriorment, havia arribat a pegar-li i furtar-li diners i dos telèfons mòbils.

 

Davant dels fets, els agents han acabat per localitzar i detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i maltractament. El detingut, amb molts antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial. Ara per ara, s’ha decretat una ordre d’allunyament i una altra de no-comunicació amb la víctima.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Protesta davant el consolat dels EUA a València per la guerra de l’Iran i el genocidi en Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l'Iran i en denúncia del genocidi en Palestina. Els convocants demanen la fi de les complicitats amb Israel i els Estats Units.

Cinc persones, entre elles un xiquet, ateses per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut assistits per inhalació de fum i traslladats a l'Hospital de Dénia després d'un incendi al carrer Pare Pere.

Protesta davant el consolat dels EUA a València contra la guerra de l’Iran i el genocidi de Palestina

Un grup de persones ha protestat davant el consolat dels Estats Units a València contra la guerra de l'Iran i el genocidi de Palestina, en una acció convocada per diverses organitzacions, entre elles BDS. Els convocants han demanat acabar amb les 'complicitats' amb Israel i els EUA.

Alacant tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres per alerta groga per vents

L'Ajuntament ha activat el protocol per forts vents i tancarà parcs i jardins el dimarts i dimecres. Aemet preveu ratxes de fins a 70 km/h en les hores centrals del dimarts.

Un xiquet i quatre adults, atesos per inhalació de fum en un incendi a Dénia

Un xiquet de 3 anys i quatre adults han sigut atesos per inhalació de fum després d'un incendi en un edifici del carrer Pare Pere, a Dénia. Tots han sigut traslladats a l'Hospital de Dénia i el foc ja ha quedat extingit.

La Lliga O suspén els partits del Reial Madrid i València Basket per tancament aeri a Abu Dhabi

La competició sub-22 va ajornar la jornada de Reial Madrid i València Basket en quedar les seues plantilles encallades a Abu Dhabi pel tancament de l'espai aeri. La nova data s'anunciarà.

Huit anys de presó per pilotar una pastera en la qual van morir cinc persones

L'Audiència d'Alacant ha imposat huit anys de presó al pilot d'una pastera que va eixir d'Alger i va quedar a la deriva 16 dies. La fallada acredita que va intentar afavorir la immigració clandestina de 19 persones en una barca sobrecarregada i sense mitjans de seguretat.

Educació publica el calendari d’admissió i matrícula per a 2026-2027

La Conselleria ha publicat en el Diari Oficial de la Generalitat el calendari d'admissió i matrícula per a 2026-2027 en Infantil, Primària, ESO, Batxillerat i Educació Especial. Inclou millores que avancen terminis en Secundària i novetats sobre la llengua base.