Li pega una pedrada al cap l’exnóvia i li furta en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte del Centre de la Ciutat de València a un xic de 34 anys com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i intimidació i maltracte en l’àmbit familiar, després de, segons pareix, pegar-li una pedrada al cap a la seua exnóvia, pegar-li puntades, amenaçar-la de deixar-la «paraplègica» i furtar-li.

 

Els fets han passat cap a les 01.20 hores de la matinada d’este divendres, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís perquè una dona estava pegant crits en el carrer, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat. Els policies han anat al lloc dels fets, a on han vist a una dona assentada en terra. En eixe moment, han descobert que, poc abans, havia patit una agressió per part del seu exnóvio, que se n’havia anat.

 

Segons les investigacions, mentres la parella estava en el carrer, l’home, presumptament, havia aprofitat que la dona s’havia quedat adormida per a intentar furtar-li el telèfon mòbil. Ella es va donar compte i van començar una discussió en què l’home li va pegar amb una pedra a l’altura del pols dret, provocant-li un tall davall de l’ull. Després, li hauria pegat puntades per tot el cos i, segons pareix, l’hauria amenaçat amb deixar-la paraplègica.

 

Els agents han sol·licitat assistència sanitària, i han traslladat a la víctima a l’hospital. Continuant amb les investigacions, han sabut que no era la primera volta que, presumptament, es produïa esta classe d’agressió per part del sospitós cap a la víctima. De fet, anteriorment, havia arribat a pegar-li i furtar-li diners i dos telèfons mòbils.

 

Davant dels fets, els agents han acabat per localitzar i detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i maltractament. El detingut, amb molts antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial. Ara per ara, s’ha decretat una ordre d’allunyament i una altra de no-comunicació amb la víctima.

Últimes notícies

Presó provisional per al responsable d’un prostíbul per agredir i explotar sexualment una dona

Un home de 33 anys ha ingressat en presó provisional a València acusat d’explotar sexualment una dona al prostíbul que regentava i d’agredir-la i amenaçar-la greument. La víctima, en situació de vulnerabilitat, ha denunciat que l’obligava a mantindre relacions sexuals amb ell.

Aemet activa avis groc per tempestes i granís al nord interior de Castelló

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís groc per tempestes, granís i ratxes molt fortes de vent a l’interior nord de Castelló i per altes temperatures a València i Alacant. Dilluns ja s’han registrat avisos per calor extrema al litoral sud d’Alacant, sobretot a la zona d’Orihuela.

Musuayi i Ryan ja treballen a la ciutat esportiva del Llevant

Yanis Musuayi i Mathew Ryan s’han incorporat als entrenaments del Llevant a la ciutat esportiva de Buñol en la penúltima setmana de pretemporada. El club ha tancat el fitxatge del davanter belga i la renovació del porter australià.

El Valencia Basket tanca la campanya amb 11.900 abonats de l’equip masculí

Valencia Basket ha tancat la fase principal de la campanya d’abonaments amb 11.900 abonats de l’equip masculí i més de 3.600 del femení, que encara pot créixer. El club preveu superar els 15.500 abonats entre les dues seccions.

Nova guia web de València per a seguir l’eclipsi solar del 12 d’agost amb tota seguretat

La web municipal de València ha obert un espai específic amb horaris, punts d’observació, consells de seguretat, transport i activitats per a gaudir de l’eclipsi solar del 12 d’agost.

Una nova formulació valenciana promet protecció davant la radiació ionitzant

L’Institut d’Investigació Sanitària La Fe i la Universitat de València han desenvolupat una formulació innovadora que combina compostos bioactius per a protegir l’organisme davant la radiació ionitzant i reduir-ne els danys després de l’exposició.

Rescatats amb helicòpter quatre senderistes deshidratats al barranc de l’Encantà

Quatre senderistes han sigut evacuats amb l’helicòpter del Consorci Provincial de Bombers al barranc de l’Encantà, entre Planes i l’embassament de Beniarrés, després de patir esgotament i deshidratació en una zona de difícil accés i amb altes temperatures.

Quatre detinguts per una onada de robatoris en empreses de la Comunitat Valenciana i Cuenca

La Guàrdia Civil ha detingut quatre hòmens, tots de nacionalitat romanesa, acusats d’onze robatoris en empreses de la Comunitat Valenciana i de Cuenca mitjançant el mètode del butró. En els registres a València s’han recuperat un arma de foc, joies, diners en efectiu i ferramentes robades.
FILMOTECA D'ESTIU