12.4 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Li pega una pedrada al cap l’exnóvia i li furta en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en el districte del Centre de la Ciutat de València a un xic de 34 anys com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i intimidació i maltracte en l’àmbit familiar, després de, segons pareix, pegar-li una pedrada al cap a la seua exnóvia, pegar-li puntades, amenaçar-la de deixar-la «paraplègica» i furtar-li.

 

Els fets han passat cap a les 01.20 hores de la matinada d’este divendres, quan els agents que patrullaven la zona han rebut un avís perquè una dona estava pegant crits en el carrer, segons han explicat les forces de seguretat en un comunicat. Els policies han anat al lloc dels fets, a on han vist a una dona assentada en terra. En eixe moment, han descobert que, poc abans, havia patit una agressió per part del seu exnóvio, que se n’havia anat.

 

Segons les investigacions, mentres la parella estava en el carrer, l’home, presumptament, havia aprofitat que la dona s’havia quedat adormida per a intentar furtar-li el telèfon mòbil. Ella es va donar compte i van començar una discussió en què l’home li va pegar amb una pedra a l’altura del pols dret, provocant-li un tall davall de l’ull. Després, li hauria pegat puntades per tot el cos i, segons pareix, l’hauria amenaçat amb deixar-la paraplègica.

 

Els agents han sol·licitat assistència sanitària, i han traslladat a la víctima a l’hospital. Continuant amb les investigacions, han sabut que no era la primera volta que, presumptament, es produïa esta classe d’agressió per part del sospitós cap a la víctima. De fet, anteriorment, havia arribat a pegar-li i furtar-li diners i dos telèfons mòbils.

 

Davant dels fets, els agents han acabat per localitzar i detindre a l’home com a presumpte autor dels delictes de robatori amb violència i maltractament. El detingut, amb molts antecedents policials i en situació irregular, ha passat a disposició judicial. Ara per ara, s’ha decretat una ordre d’allunyament i una altra de no-comunicació amb la víctima.

Últimes notícies

L’Elx tanca una primera volta notable i encarrila la permanència

acabat d'ascendir i amb la plantilla en construcció, l'Elx ha tancat una primera volta notable: 23 punts i sis de marge sobre el descens impulsats per un joc ambiciós.

El València tanca la seua segona pitjor primera tornada amb 17 punts

El València ha tancat la primera volta amb 17 punts després d'empatar 1-1 davant l'Elx, el seu segon pitjor registre en una Lliga de 20 equips. Torna al descens, sense victòries fora i amb creixent malestar en la graderia.

El Vila-real ha firmat la millor primera tornada de la seua història amb un partit per disputar

Amb 41 punts en 18 jornades i el dol davant el Llevant encara per jugar, el Vila-real supera els seus registres de 2010-11 i 2015-16. Només ha caigut davant Madrid, Atlètic i Barça.

El València CF tanca la seua segona pitjor primera tornada en una Lliga de 20 equips

El València CF ha acabat la primera volta amb 17 punts després del 1-1 davant l'Elx a Mestalla i tanca la seua segona pitjor primera part en una Lliga de 20 equips. Només ha sumat tres victòries i torna a caure a llocs de descens.

L’aeroport de Castelló tanca 2025 amb rècord de 318.309 passatgers i 14 rutes

L'aeroport de Castelló ha tancat 2025 amb 318.309 viatgers, un 16% més que en 2024, i la seua major oferta fins ara: 14 rutes regulars. També ha marcat rècord de moviments amb 12.401 operacions, mentres avança la seua activitat industrial i aeroespacial.

Víctimes de la dana convoquen una concentració per l’acarament entre Pradas i Cuenca

Les associacions de víctimes de la dana han cridat a concentrar-se este dilluns a les 9.00 davant el jutjat de Catarroja, coincidint amb l'acarament entre Salomé Pradas i José Manuel Cuenca. La jutgessa busca aclarir contradiccions sobre la gestió del confinament durant l'emergència que va deixar 230 morts.

Almgren i McColgan baten els rècords europeus de 10K a València i Mechaal firma el d’Espanya

Edició històrica en la 10K València Ibercaja: Andreas Almgren (26:45) i Eilish McColgan (30:08) van batre els rècords d'Europa i Said Mechaal va fixar el d'Espanya amb 27:21.

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.