Un home ferit en un accident entre una furgoneta i una bicicleta en Almoradí

 

En la vesprada d’este dilluns, 15 de febrer, cap a les 19.10 hores, un ciclista de 45 anys ha sigut ferit després de xocar amb una furgoneta en la carretera CV-920, en el punt quilomètric 7, en la localitat d’Almoradí, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

Tal com ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), fins al lloc dels fets s’han desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), així com un helicòpter medicalitzat que han assistit al ciclista, a causa d’un fort colp en el cap

 

En un primer moment, el ciclista ha rebut la primera assistència d’una auxiliar d’infermeria, testimoni de l’accident, que li ha fet la reanimació cardiopulmonar bàsica.

 

L’home ha sigut assistit en helicòpter

A la seua arribada, els servicis mèdics han continuat amb diferents maniobres fins a conseguir estabilitzar a l’home de 45 anys que presentava ferides de consideració greu.

 

Una volta ha sigut estabilitzat, el ferit ha sigut evacuat en l’helicòpter fins a l’aeròdrom de Mutxamel. En este punt li esperava una ambulància que ha traslladat a la víctima a l’hospital General Universitari d’Alacant. Fins al moment, no ha transcendit la seua evolució.

 

Últimes notícies

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.

Gourlay defensa la seua gestió al València, demana temps i rebutja dimitir

El CEO de futbol del València, Ron Gourlay, ha defensat la seua tasca i el mercat de fitxatges, ha descartat dimitir i ha assegurat que el club no necessita un director esportiu. També ha reivindicat el projecte del Nou Mestalla com a clau per al futur econòmic de l'entitat.

Més ajudes als pobles afectats pels incendis de Tírig i Sogorb

El Govern valencià ha ampliat fins als 17,9 milions les ajudes urgents pels danys dels incendis de la Vall d’Uixó, Tírig i Sogorb, que arribaran també a set municipis de Castelló i València. El Consell estudia plans específics de recuperació i reforestació per a totes les zones afectades este estiu, inclosa El Saler.

València revisarà els tallafocs de la Devesa després de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València ha acordat revisar els tallafocs i la gestió forestal de la Devesa després de l’incendi d’El Saler, i preparar un pla tècnic de reforestació per a recuperar la zona afectada.

El Valencia CF es conjura per reaccionar i dona plena confiança a Corberán

El conseller delegat de futbol del Valencia CF, Ron Gourlay, ha ratificat la seua confiança total en Carlos Corberán malgrat l’inici de Lliga i ha fixat com a meta de la temporada avançar i millorar els resultats de l’últim curs.

Pérez Llorca acusa Sánchez de arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha acusat el Govern d'Espanya d'arribar tard a la crisi migratòria de Ceuta i ha retret a Pedro Sánchez que, segons ell, 'li sobren relats i li falten fets'. Les declaracions s'han produït a València durant l'inici de curs del Consell de Cambres de la Comunitat Valenciana.