Un home ferit en un accident entre una furgoneta i una bicicleta en Almoradí

 

En la vesprada d’este dilluns, 15 de febrer, cap a les 19.10 hores, un ciclista de 45 anys ha sigut ferit després de xocar amb una furgoneta en la carretera CV-920, en el punt quilomètric 7, en la localitat d’Almoradí, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

Tal com ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), fins al lloc dels fets s’han desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), així com un helicòpter medicalitzat que han assistit al ciclista, a causa d’un fort colp en el cap

 

En un primer moment, el ciclista ha rebut la primera assistència d’una auxiliar d’infermeria, testimoni de l’accident, que li ha fet la reanimació cardiopulmonar bàsica.

 

L’home ha sigut assistit en helicòpter

A la seua arribada, els servicis mèdics han continuat amb diferents maniobres fins a conseguir estabilitzar a l’home de 45 anys que presentava ferides de consideració greu.

 

Una volta ha sigut estabilitzat, el ferit ha sigut evacuat en l’helicòpter fins a l’aeròdrom de Mutxamel. En este punt li esperava una ambulància que ha traslladat a la víctima a l’hospital General Universitari d’Alacant. Fins al moment, no ha transcendit la seua evolució.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València

Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.

Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats

La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.