Un home ferit en un accident entre una furgoneta i una bicicleta en Almoradí

 

En la vesprada d’este dilluns, 15 de febrer, cap a les 19.10 hores, un ciclista de 45 anys ha sigut ferit després de xocar amb una furgoneta en la carretera CV-920, en el punt quilomètric 7, en la localitat d’Almoradí, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

Tal com ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), fins al lloc dels fets s’han desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), així com un helicòpter medicalitzat que han assistit al ciclista, a causa d’un fort colp en el cap

 

En un primer moment, el ciclista ha rebut la primera assistència d’una auxiliar d’infermeria, testimoni de l’accident, que li ha fet la reanimació cardiopulmonar bàsica.

 

L’home ha sigut assistit en helicòpter

A la seua arribada, els servicis mèdics han continuat amb diferents maniobres fins a conseguir estabilitzar a l’home de 45 anys que presentava ferides de consideració greu.

 

Una volta ha sigut estabilitzat, el ferit ha sigut evacuat en l’helicòpter fins a l’aeròdrom de Mutxamel. En este punt li esperava una ambulància que ha traslladat a la víctima a l’hospital General Universitari d’Alacant. Fins al moment, no ha transcendit la seua evolució.

 

Últimes notícies

La filla ferida que ha sobreviscut a l’assassinat masclista d’Alacant va telefonar al 112

La filla de la dona assassinada en la partida de Cañada del Fenollar, a Alacant, ha sigut qui ha avisat al 112 després de l’agressió presumptament perpetrada pel pare, que també ha matat una altra filla i està hospitalitzat.

Investiguen l’assassinat de mare i filla a Alacant i hospitalitzen el pare i una altra filla

La Guàrdia Civil investiga la mort violenta d’una dona i una de les seues filles a la partida de El Fenollar, a Alacant. El pare i una altra filla han sigut traslladats a l’hospital amb ferides d’arma blanca.

Veïns de Novelda frenen les macroplantes solars i la promotora renuncia als projectes

La promotora dels projectes solars La Balsa i La Cascada en la zona de La Horna ha renunciat a desenvolupar-los després de l’ampli rebuig veïnal i la negativa majoritària dels propietaris a vendre els seus terrenys a Novelda.

Bendodo reclama el cessament de la presidenta de la SEPI imputada en el cas Leire

El vicesecretari del PP Elías Bendodo ha reclamat a Castelló el cessament immediat de la presidenta de la SEPI, Belén Gualda, després de la seua imputació en el cas Leire, i ha exigit al Govern que reforme la finançació autonòmica i local.

Un incendi en baixos okupats desallotja 80 veïns a Benicalap i pot deixar-ne part sense casa esta nit

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum. No hi ha ferits, però part dels residents podrien no tornar hui a casa per la toxicitat del fum.

Desallotgen 80 veïns per l’incendi de dos baixos okupats al barri de Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al carrer Picayo, al barri de Benicalap, ha obligat a desallotjar 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense causar ferits.

Un incendi en uns baixos obliga a desallotjar 80 veïns de dos blocs a València

Un incendi en dos plantes baixes okupades al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar 80 veïns per l’intens fum, sense causar ferits, mentres s’investiga si el foc ha sigut intencionat.

Un incendi en baixos okupats obliga a desallotjar 80 veïns a Benicalap

Un incendi en dos baixos okupats al barri de Benicalap ha obligat a desallotjar preventivament 80 veïns per la gran quantitat de fum, sense registrar ferits, i els investigadors analitzen si el foc ha sigut intencionat.