Un home ferit en un accident entre una furgoneta i una bicicleta en Almoradí

 

En la vesprada d’este dilluns, 15 de febrer, cap a les 19.10 hores, un ciclista de 45 anys ha sigut ferit després de xocar amb una furgoneta en la carretera CV-920, en el punt quilomètric 7, en la localitat d’Almoradí, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

Tal com ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU), fins al lloc dels fets s’han desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), així com un helicòpter medicalitzat que han assistit al ciclista, a causa d’un fort colp en el cap

 

En un primer moment, el ciclista ha rebut la primera assistència d’una auxiliar d’infermeria, testimoni de l’accident, que li ha fet la reanimació cardiopulmonar bàsica.

 

L’home ha sigut assistit en helicòpter

A la seua arribada, els servicis mèdics han continuat amb diferents maniobres fins a conseguir estabilitzar a l’home de 45 anys que presentava ferides de consideració greu.

 

Una volta ha sigut estabilitzat, el ferit ha sigut evacuat en l’helicòpter fins a l’aeròdrom de Mutxamel. En este punt li esperava una ambulància que ha traslladat a la víctima a l’hospital General Universitari d’Alacant. Fins al moment, no ha transcendit la seua evolució.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Bernabé critica que València torne als telenotícies per falta de transparència i rigor

Pilar Bernabé lamenta que València torne a estar en el focus mediàtic per una investigació d'Anticorrupció sobre presumpta prevaricació i tràfic d'influències en el Consorci València 2007.

La Guàrdia Civil desmantella tres clíniques estètiques clandestines de bòtox barat a Tarragona, València i Alacant

La Guàrdia Civil ha desmantellat tres clíniques estètiques clandestines a Tarragona, València i Alacant que oferien bòtox i farciments a 150 euros sense control sanitari, i ha intervingut un centre d'emmagatzematge clandestí que distribuïa fàrmacs a Espanya i altres països europeus.

Desmantellades tres clíniques estètiques il·legals que aplicaven bòtox low cost en vivendes

La Guàrdia Civil ha desmantellat tres clíniques estètiques clandestines en domicilis de Tarragona, València i Alacant que aplicaven bòtox sense control sanitari per 150 euros, molt per davall del preu habitual del mercat.

Hisenda retrau a la Generalitat que rebutge 3.669 milions més per a la Comunitat Valenciana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, defén en el Congrés la proposta de nou model de finançament, que aporta 3.669 milions més a la Comunitat Valenciana, i qüestiona que la Generalitat la rebutge mentres Compromís denuncia l'infrafinançament històric.

El tècnic que va adjudicar una vivenda pública a Alacant a la seua parella admet l’error davant el seu superior

El tècnic de Vivenda que va gestionar en exclusiva els expedients de la promoció pública Els Naus a la Platja de Sant Joan va reconéixer al seu superior que es va equivocar en adjudicar una de les vivendes a la seua parella. La seua actuació ha destapat un suposat colador en la normativa i ha deslligat una crisi política a Alacant.

Vox veu qüestionables les formes del seu diputat en el Congrés però descarta sancionar-li

Vox reconeix que l'actitud del seu diputat José María Sánchez en el Congrés va ser qüestionable, però descarta sancions o queixes formals i responsabilitza als insults que denuncia des d'altres escons.

La meteoròloga d’À Punt defén que amb millors avisos s’haurien salvat vides en la dana

La meteoròloga d'À Punt Victoria Roselló sosté davant la jutgessa que, amb avisos clars i a temps a la població, es podrien haver salvat vides en la dana i critica la tardana activació del Cecopi.

Catalá es declara ansiosa perquè la Fiscalia Anticorrupció demane tota la documentació a l’Ajuntament

María José Catalá assegura que la Fiscalia Anticorrupció encara no ha sol·licitat documentació sobre la recol·locació de personal i es mostra disposada a col·laborar activament per a dissipar qualsevol dubte.