Anuncios

Ferit en afonar-se una planta d’una nau industrial de mobles en Alacant

Magatzem

L’afonament s’ha produït en un magatzem de mobles | Pixabay

 

ACTUALITZAT 31/12/2019 13.25 hores. Este matí de dimarts, en la ciutat d’Alacant, un xic de 30 anys ha resultat ferit en caure d’una altura d’uns cinc metres. Els fets s’han produït després d’afonar-se la primera planta d’un magatzem de mobles en el carrer de Borja núm. 24.

 

Fins al lloc s’ha desplaçat la Policia Local d’Alacant, nou bombers del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis, una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB) per tal d’atendre a la víctima.

 

El treballador, que ha sigut traslladat a l’Hospital General d’Alacant per policontusions, li ha caigut damunt una estructura amb palets i caixes per causes que investiga la Policia Nacional. Es descarta que hi haguera perill en l’estructura de la construcció.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.

El PSPV acusa a Catalá de frenar la regularització d’immigrants a València

El PSPV retrau a l'alcaldessa María José Catalá la falta de reforços municipals per a tramitar la regularització d'immigrants i alerta del col·lapse en les cues de l'Ajuntament.

Pérez Llorca critica la regularització massiva de migrants i veu interés electoral

Juanfran Pérez Llorca considera que la regularització massiva de migrants està mal organitzada i respon a interessos electorals, i reclama polítiques als països d'origen.

El PP anuncia mocions en tots els seus ajuntaments contra la regularització d’immigrants

El PP anuncia que presentarà mocions als seus ajuntaments per a reclamar la paralització de la regularització d'immigrants aprovada pel Govern i denunciar el col·lapse de les oficines municipals.

Episodi de calor inusual a Espanya amb més de 30 graus al final d’abril

La setmana comença amb un episodi de calor inusual per a finals d'abril, amb temperatures entre 5 i 10 graus per damunt del normal i tempestes fortes en diverses zones del nord.

Catalá carrega contra la regularització d’immigrants i la qualifica de nyap contra els ajuntaments

L'alcaldessa de València, María José Catalá, critica amb duresa el procés de regularització de persones estrangeres, que considera un nyap del Govern i una barbaritat per als ajuntaments, col·lapsats per la falta de planificació i informació prèvia.

Cues, por i il·lusió a València davant l’inici de la regularització extraordinària de migrants

Milers de migrants inicien a València els tràmits presencials per a la regularització extraordinària entre llargues cues, dubtes sobre els requisits i el desig d'aconseguir estabilitat.

Calor i temps estable per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana arranca la penúltima setmana d'abril amb ambient estable i màximes superiors a 25 graus, encara que no es descarten tempestes vespertines a l'interior nord.