Nova onada de contenidors incendiats en Alacant

Un contenidor incendiat a la plaça Imperial Tarraco, després de la manifestació

Un contenidor incendiat | ACN

 

Este matí de dijous, la Policia Local i els bombers del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis (SPEIS) d’Alacant han atés tres emergències en la ciutat. Segons explica ‘Información’, han aparegut tres contenidos cremats en els carrers de José María Manzanares, Pare Recaredo dels Rius i Catral.

 

El primer dels incendis es va produir cap a les 12.52 hores del migdia en el carrer Pare Recaredo dels Rius i els efectius han hagut d’actuar ràpidament per a que les flames no afectaren a vehicles pròxims que estaven aparcats.

 

Encara no havia passat una hora i a les 13.38 hores un altre contenidor s’incendiava, en este cas en el carrer de Catral. I, per si fora poc, més tard es va declarar un altre foc, en el carrer de José Maria Manzanares. L’Ajuntament d’Alacant ha demanat la col·laboració ciutadana per a que denuncien esta classe de fets en cas de vore algun sospitós. Ho poden fer tocant a la Policia Local de la ciutat o al telèfon d’emergències 112.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Continua la recerca d’un home desaparegut al pantà de Bellús

Els servicis d’emergència continuen buscant des de dijous de vesprada un home desaparegut al pantà de Bellús, a la comarca de la Vall d'Albaida. En l’operatiu participen brigades forestals, drons, mitjans aeris, Guàrdia Civil i voluntariat especialitzat.

L’incendi de la Devesa de El Saler es manté estable i el perímetre queda contés

Els mitjans aeris han représ este matí les tasques d’extinció a la Devesa de El Saler, on l’incendi forestal declarat dijous es manté estable i amb el perímetre contés. Fins anit s’havien cremat 31,38 hectàrees i els efectius terrestres han treballat sense parar durant tota la nit.

Naix en Bioparc una cria de duiker roig de Natal i reforça el seu paper clau en la protecció d’esta espècie

Bioparc València ha anunciat el naixement d’una nova cria de duiker roig de Natal, una femella, i consolida el parc com a referent europeu en la protecció d’este antílop amenaçat, amb 12 naixements des de la seua obertura.

Descens de les màximes i ruixats dèbils al sud de la Comunitat este divendres

Este divendres s’espera cel poc nuvolós a la Comunitat Valenciana, amb ruixats dèbils possibles al sud i temperatures màximes en descens. El dissabte continuaran els cels tranquils, amb mínimes més baixes i canvis lleugers en les màximes segons la zona.

Més de 160 veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler passen la nit a la Fonteta

Un total de 161 persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims han passat la nit al pavelló de la Fonteta, mentres continuen els treballs d’extinció i les principals carreteres de la zona seguixen tallades.

L’incendi de la Devesa de El Saler continua fora de control després de calcinar 31 hectàrees

L’incendi forestal declarat este dijous a la Devesa de El Saler continua actiu i sense control després de cremar 31,38 hectàrees. Més de 250 efectius, 12 mitjans aeris i 40 terrestres treballen en l’extinció, mentre s’han evacuat la pedania, càmpings i diversos recursos naturals.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims no podran tornar a casa esta nit perquè l’incendi continua actiu i amb risc per canvi de vent. 250 professionals treballen en l’extinció al parc natural de l’Albufera i les carreteres CV-500 i CV-421 continuen tallades.

Les persones desallotjades d’El Saler hauran de passar la nit fora per l’incendi encara actiu

Les persones desallotjades d’El Saler i dels càmpings pròxims per l’incendi forestal no podran tornar esta nit, ja que el foc continua actiu i treballen 250 efectius en l’extinció al parc natural de l’Albufera.