Nova onada de contenidors incendiats en Alacant

Un contenidor incendiat a la plaça Imperial Tarraco, després de la manifestació

Un contenidor incendiat | ACN

 

Este matí de dijous, la Policia Local i els bombers del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis (SPEIS) d’Alacant han atés tres emergències en la ciutat. Segons explica ‘Información’, han aparegut tres contenidos cremats en els carrers de José María Manzanares, Pare Recaredo dels Rius i Catral.

 

El primer dels incendis es va produir cap a les 12.52 hores del migdia en el carrer Pare Recaredo dels Rius i els efectius han hagut d’actuar ràpidament per a que les flames no afectaren a vehicles pròxims que estaven aparcats.

 

Encara no havia passat una hora i a les 13.38 hores un altre contenidor s’incendiava, en este cas en el carrer de Catral. I, per si fora poc, més tard es va declarar un altre foc, en el carrer de José Maria Manzanares. L’Ajuntament d’Alacant ha demanat la col·laboració ciutadana per a que denuncien esta classe de fets en cas de vore algun sospitós. Ho poden fer tocant a la Policia Local de la ciutat o al telèfon d’emergències 112.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.

L’Acadèmia de Gastronomia reivindica el producte local i el talent jove en els seus premis

Més de 400 persones abrigallen a Castelló la gala de l'Acadèmia de Gastronomia de la Comunitat Valenciana, que estrena premis al producte local i reforça el suport al talent jove.