Talls al trànsit este divendres per la Carrera de Sant Silvestre en Alacant

Alacant

Plànol dels carrers per a on passarà la carrera | Ajuntament d’Alacant

 

L’Ajuntament d’Alacant informa que este divendres, 27 de desembre, se celebrarà la XI edició de la Carrera Popular Solidària Sant Silvestre amb eixida en la Rambla Méndez Nuñez. A causa d’este event deportiu, afectarà el trànsit en els principals carrers de la ciutat. Per tant, i per a que estigues informat de per a on podràs circular durant eixe dia, ací tens la informació bàsica de quines vies estaran afectades en la capital alacantina.

 

La regidoria de Seguretat ha organitzat un dispositiu especial amb la Policia Local d’Alacant per a efectuar els talls dels carrers per a la celebració de la carrera. El dispositiu contempla també el tancament al trànsit rodat del carrer Bilbao i la Rambla de Méndez Núñez, entre el carrer Sant Ferran i l’Esplanada d’Espanya, des de les 16.00 hores.

 

En este sentit informar que, concretament, l’itinerari de l’event, que estarà tallat per a la prova esportiva baix el control i supervisió de la Policia Local, des de les 21.00 i fins a les 23.15 hores aproximadament, passarà per les següents vies: Rambla Méndez Núñez, eixida a l’altura de la Casa de la Festa, carrers de Sant Vicent, Juan de Herrera, Calderón de la Barca, avinguda d’Alfons X el Savi, sentit oest, plaça dels Estels, avinguda del General Marvá, els dos sentits de la circulació, gir de 180º abans de la intersecció amb l’avinguda de Benito Pérez Galdós, sense afectar a esta, plaça dels Estels, avinguda de l’Estació, els dos sentits de la circulació, gir de 180º abans del carrer de Serrano, sense afectar a l’itinerari Serrano-Catedràtic Senante Llaudes, plaça dels Estels, avingudes de Federico Soto i Doctor Gadea, els dos sentits de la circulació, gir de 180º abans de Ramón i Cajal, sense afectar a esta, plaça dels Estels, avinguda d’Alfons X el Savi, sentit oest, Tomás López Torregrosa i Rambla de Méndez Núñez amb el Portal d’Elx. El tancament total del circuit serà a les 21.00 hores per necessitats de senyalització i col·locació de tanques.

 

A demés, queda prohibit l’estacionament en Rambla Méndez Núñez des de les 08.00 hores, excepte els carrers de Sant Vicent, Juan Herrera i Duc de Saragossa des de les 14.00 hores del dia 27 de desembre de 2019.

 

Les concentracions produïdes abans de l’eixida de la carrera es limitaran a ocupar la Rambla de Méndez Núñez, en el seu tram comprés entre carrers de Rafael Altamira i Duc de Saragossa, sense afectar a estes. Abans del moment de l’eixida i després de l’arribada no s’afectarà la circulació en els itineraris del Duc de Saragossa–Rambla, Rafael Altamira–Rambla- Portal d’Elx, ni Rambla-Sant Ferran. Únicament es tallarà el trànsit en estes interseccions en l’estricte moment de la carrera.

 

Este itinerari quedarà obert al trànsit després del pas de l’últim corredor. L’obertura del total de les vies al trànsit es produirà una volta acabe la prova i es retiren les instal·lacions de la calçada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.