Talls al trànsit este divendres per la Carrera de Sant Silvestre en Alacant

Alacant

Plànol dels carrers per a on passarà la carrera | Ajuntament d’Alacant

 

L’Ajuntament d’Alacant informa que este divendres, 27 de desembre, se celebrarà la XI edició de la Carrera Popular Solidària Sant Silvestre amb eixida en la Rambla Méndez Nuñez. A causa d’este event deportiu, afectarà el trànsit en els principals carrers de la ciutat. Per tant, i per a que estigues informat de per a on podràs circular durant eixe dia, ací tens la informació bàsica de quines vies estaran afectades en la capital alacantina.

 

La regidoria de Seguretat ha organitzat un dispositiu especial amb la Policia Local d’Alacant per a efectuar els talls dels carrers per a la celebració de la carrera. El dispositiu contempla també el tancament al trànsit rodat del carrer Bilbao i la Rambla de Méndez Núñez, entre el carrer Sant Ferran i l’Esplanada d’Espanya, des de les 16.00 hores.

 

En este sentit informar que, concretament, l’itinerari de l’event, que estarà tallat per a la prova esportiva baix el control i supervisió de la Policia Local, des de les 21.00 i fins a les 23.15 hores aproximadament, passarà per les següents vies: Rambla Méndez Núñez, eixida a l’altura de la Casa de la Festa, carrers de Sant Vicent, Juan de Herrera, Calderón de la Barca, avinguda d’Alfons X el Savi, sentit oest, plaça dels Estels, avinguda del General Marvá, els dos sentits de la circulació, gir de 180º abans de la intersecció amb l’avinguda de Benito Pérez Galdós, sense afectar a esta, plaça dels Estels, avinguda de l’Estació, els dos sentits de la circulació, gir de 180º abans del carrer de Serrano, sense afectar a l’itinerari Serrano-Catedràtic Senante Llaudes, plaça dels Estels, avingudes de Federico Soto i Doctor Gadea, els dos sentits de la circulació, gir de 180º abans de Ramón i Cajal, sense afectar a esta, plaça dels Estels, avinguda d’Alfons X el Savi, sentit oest, Tomás López Torregrosa i Rambla de Méndez Núñez amb el Portal d’Elx. El tancament total del circuit serà a les 21.00 hores per necessitats de senyalització i col·locació de tanques.

 

A demés, queda prohibit l’estacionament en Rambla Méndez Núñez des de les 08.00 hores, excepte els carrers de Sant Vicent, Juan Herrera i Duc de Saragossa des de les 14.00 hores del dia 27 de desembre de 2019.

 

Les concentracions produïdes abans de l’eixida de la carrera es limitaran a ocupar la Rambla de Méndez Núñez, en el seu tram comprés entre carrers de Rafael Altamira i Duc de Saragossa, sense afectar a estes. Abans del moment de l’eixida i després de l’arribada no s’afectarà la circulació en els itineraris del Duc de Saragossa–Rambla, Rafael Altamira–Rambla- Portal d’Elx, ni Rambla-Sant Ferran. Únicament es tallarà el trànsit en estes interseccions en l’estricte moment de la carrera.

 

Este itinerari quedarà obert al trànsit després del pas de l’últim corredor. L’obertura del total de les vies al trànsit es produirà una volta acabe la prova i es retiren les instal·lacions de la calçada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Tancament total del pas inferior de Pérez Galdós a València durant tres dies per les obres

El túnel de Pérez Galdós romandrà tancat al trànsit de l'1 al 3 de juny per a connectar un col·lector dins de les obres de reurbanització i renaturalització de l'eix Pérez Galdós-Giorgeta.

Bernabé ressalta la labor humanitària de la Policia Nacional en la carrera solidària Ruta 091

La carrera solidària Ruta 091 reunix 2.000 corredors a València per a fer costat a FEVADIS i visibilitzar el caràcter humanitari i la vocació de servici de la Policia Nacional.

El Consell reforça el gasto social en els Pressupostos de la Generalitat per a 2026

Els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 augmenten el gasto en sanitat, educació, servicis socials, vivenda, ocupació, emergències i justícia, amb especial focus en jóvens i famílies.

Morant acusa a Pérez Llorca de blindar el seu pacte amb Vox a través dels pressupostos de la Generalitat

Diana Morant sosté que els comptes de la Generalitat servixen per a assegurar la continuïtat de Juanfran Pérez Llorca gràcies a Vox i critica el seu impacte en vivenda, sanitat i educació.

Gomar preveu la ràpida reconstrucció del camp de Paiporta i veu estancat el de Bugarra

El president de la FFCV confia que els tràmits per a reconstruir el camp de Paiporta després de la dana concloguen en breu, mentres alerta de la complexa situació del camp de Bugarra per la seua proximitat al riu i el cost del mur de contenció.

Gomar confia que la FIFA visite València a l’octubre per a definir les seus del Mundial 2030

Salvador Gomar preveu que la FIFA viatge a València a partir d'octubre per a avaluar el Nou Mestalla com a possible seu del Mundial 2030 i tancar també el mapa de subseus en la Comunitat Valenciana.

Aemet activa l’avís groc per pluges i tempestes amb graníssol a l’interior de Castelló este diumenge

Aemet activa per a este diumenge l'avís groc a l'interior de Castelló per pluges intenses, tempestes amb possible graníssol i ratxes molt fortes de vent entre les 14.00 i les 21.00 hores.

Una nova IA millora la gestió d’anomenades al 112 en emergències mèdiques

Investigadors de la UPV i el Servici d'Emergències Sanitàries de la Comunitat Valenciana han creat una ferramenta d'intel·ligència artificial que optimitza la gestió i priorització de les anomenades metgesses al 112.