Talls al trànsit este divendres per la Carrera de Sant Silvestre en Alacant

Alacant

Plànol dels carrers per a on passarà la carrera | Ajuntament d’Alacant

 

L’Ajuntament d’Alacant informa que este divendres, 27 de desembre, se celebrarà la XI edició de la Carrera Popular Solidària Sant Silvestre amb eixida en la Rambla Méndez Nuñez. A causa d’este event deportiu, afectarà el trànsit en els principals carrers de la ciutat. Per tant, i per a que estigues informat de per a on podràs circular durant eixe dia, ací tens la informació bàsica de quines vies estaran afectades en la capital alacantina.

 

La regidoria de Seguretat ha organitzat un dispositiu especial amb la Policia Local d’Alacant per a efectuar els talls dels carrers per a la celebració de la carrera. El dispositiu contempla també el tancament al trànsit rodat del carrer Bilbao i la Rambla de Méndez Núñez, entre el carrer Sant Ferran i l’Esplanada d’Espanya, des de les 16.00 hores.

 

En este sentit informar que, concretament, l’itinerari de l’event, que estarà tallat per a la prova esportiva baix el control i supervisió de la Policia Local, des de les 21.00 i fins a les 23.15 hores aproximadament, passarà per les següents vies: Rambla Méndez Núñez, eixida a l’altura de la Casa de la Festa, carrers de Sant Vicent, Juan de Herrera, Calderón de la Barca, avinguda d’Alfons X el Savi, sentit oest, plaça dels Estels, avinguda del General Marvá, els dos sentits de la circulació, gir de 180º abans de la intersecció amb l’avinguda de Benito Pérez Galdós, sense afectar a esta, plaça dels Estels, avinguda de l’Estació, els dos sentits de la circulació, gir de 180º abans del carrer de Serrano, sense afectar a l’itinerari Serrano-Catedràtic Senante Llaudes, plaça dels Estels, avingudes de Federico Soto i Doctor Gadea, els dos sentits de la circulació, gir de 180º abans de Ramón i Cajal, sense afectar a esta, plaça dels Estels, avinguda d’Alfons X el Savi, sentit oest, Tomás López Torregrosa i Rambla de Méndez Núñez amb el Portal d’Elx. El tancament total del circuit serà a les 21.00 hores per necessitats de senyalització i col·locació de tanques.

 

A demés, queda prohibit l’estacionament en Rambla Méndez Núñez des de les 08.00 hores, excepte els carrers de Sant Vicent, Juan Herrera i Duc de Saragossa des de les 14.00 hores del dia 27 de desembre de 2019.

 

Les concentracions produïdes abans de l’eixida de la carrera es limitaran a ocupar la Rambla de Méndez Núñez, en el seu tram comprés entre carrers de Rafael Altamira i Duc de Saragossa, sense afectar a estes. Abans del moment de l’eixida i després de l’arribada no s’afectarà la circulació en els itineraris del Duc de Saragossa–Rambla, Rafael Altamira–Rambla- Portal d’Elx, ni Rambla-Sant Ferran. Únicament es tallarà el trànsit en estes interseccions en l’estricte moment de la carrera.

 

Este itinerari quedarà obert al trànsit després del pas de l’últim corredor. L’obertura del total de les vies al trànsit es produirà una volta acabe la prova i es retiren les instal·lacions de la calçada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.

Iñigo Pérez reforça la tradició del Villarreal per la banqueta espanyola

L’arribada d’Iñigo Pérez al Villarreal allarga la històrica aposta del club per tècnics espanyols: en 26 temporades a Primera només Manuel Pellegrini ha sigut estranger. El basc signa per tres temporades i s’afegix a una nòmina d’entrenadors clau en l’evolució del club groguet.

Pérez Llorca acudix a la recepció dels reis per la visita del Papa León XIV

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, acudix al Palau Reial a la recepció oferida pels reis Felipe VI i Letizia amb motiu de la primera intervenció oficial del Papa León XIV a Espanya.

Buxadé presenta Vox en València com el nexe de les forces patriotes europees

L’eurodiputat de Vox Jorge Buxadé assegura en una cimera a València que el seu partit torna a ser el punt d’unió de les forces patriòtiques europees i carrega contra la immigració massiva i el Pacte Verd.

Educació defensa que la seua última oferta supera en 1.000 milions les demandes dels sindicats

La Conselleria d'Educació assegura que el seu pla de 3.386 milions en quatre anys per a l'ensenyament públic millora en 1.000 milions les exigències inicials dels sindicats i reclama posar fi a la vaga indefinida del professorat.