15 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Talls al trànsit este divendres per la Carrera de Sant Silvestre en Alacant

Alacant

Plànol dels carrers per a on passarà la carrera | Ajuntament d’Alacant

 

L’Ajuntament d’Alacant informa que este divendres, 27 de desembre, se celebrarà la XI edició de la Carrera Popular Solidària Sant Silvestre amb eixida en la Rambla Méndez Nuñez. A causa d’este event deportiu, afectarà el trànsit en els principals carrers de la ciutat. Per tant, i per a que estigues informat de per a on podràs circular durant eixe dia, ací tens la informació bàsica de quines vies estaran afectades en la capital alacantina.

 

La regidoria de Seguretat ha organitzat un dispositiu especial amb la Policia Local d’Alacant per a efectuar els talls dels carrers per a la celebració de la carrera. El dispositiu contempla també el tancament al trànsit rodat del carrer Bilbao i la Rambla de Méndez Núñez, entre el carrer Sant Ferran i l’Esplanada d’Espanya, des de les 16.00 hores.

 

En este sentit informar que, concretament, l’itinerari de l’event, que estarà tallat per a la prova esportiva baix el control i supervisió de la Policia Local, des de les 21.00 i fins a les 23.15 hores aproximadament, passarà per les següents vies: Rambla Méndez Núñez, eixida a l’altura de la Casa de la Festa, carrers de Sant Vicent, Juan de Herrera, Calderón de la Barca, avinguda d’Alfons X el Savi, sentit oest, plaça dels Estels, avinguda del General Marvá, els dos sentits de la circulació, gir de 180º abans de la intersecció amb l’avinguda de Benito Pérez Galdós, sense afectar a esta, plaça dels Estels, avinguda de l’Estació, els dos sentits de la circulació, gir de 180º abans del carrer de Serrano, sense afectar a l’itinerari Serrano-Catedràtic Senante Llaudes, plaça dels Estels, avingudes de Federico Soto i Doctor Gadea, els dos sentits de la circulació, gir de 180º abans de Ramón i Cajal, sense afectar a esta, plaça dels Estels, avinguda d’Alfons X el Savi, sentit oest, Tomás López Torregrosa i Rambla de Méndez Núñez amb el Portal d’Elx. El tancament total del circuit serà a les 21.00 hores per necessitats de senyalització i col·locació de tanques.

 

A demés, queda prohibit l’estacionament en Rambla Méndez Núñez des de les 08.00 hores, excepte els carrers de Sant Vicent, Juan Herrera i Duc de Saragossa des de les 14.00 hores del dia 27 de desembre de 2019.

 

Les concentracions produïdes abans de l’eixida de la carrera es limitaran a ocupar la Rambla de Méndez Núñez, en el seu tram comprés entre carrers de Rafael Altamira i Duc de Saragossa, sense afectar a estes. Abans del moment de l’eixida i després de l’arribada no s’afectarà la circulació en els itineraris del Duc de Saragossa–Rambla, Rafael Altamira–Rambla- Portal d’Elx, ni Rambla-Sant Ferran. Únicament es tallarà el trànsit en estes interseccions en l’estricte moment de la carrera.

 

Este itinerari quedarà obert al trànsit després del pas de l’últim corredor. L’obertura del total de les vies al trànsit es produirà una volta acabe la prova i es retiren les instal·lacions de la calçada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

9.000 menús nadalencs de xefs Michelin per a persones vulnerables a Alacant

Més de 9.000 menús seran elaborats per cuiners amb estrela Michelin i Sols Repsol per a repartir en dates clau de Nadal entre persones vulnerables a la província d'Alacant. La iniciativa, coordinada per Alacant Gastronòmica Solidària, comptarà amb voluntaris i suport d'empreses locals.

La Guàrdia Civil desbloqueja més de sis milions d’euros després d’una estafa digital a una empresa

La Guàrdia Civil ha desbloquejat més de sis milions d'euros retinguts després d'una ciberestafa contra una empresa amb seu a València. La investigació va acreditar l'ús fraudulent de permisos d'administrador després de la suplantació del responsable de màrqueting.

Ortí anuncia reforç de llengua i matemàtiques en Primària i canvis en ESO i Batxillerat

La consellera Carmen Ortí ha presentat el seu full de ruta amb un reforç de llengua i matemàtiques en Primària i ajustos curriculars en ESO i Batxillerat. També ha detallat mesures de convivència, suport a la salut mental, modernització universitària i més impuls a la cultura i el patrimoni

Pérez Llorca diu que va saber ahir de la investigació a l’alcalde de Jérica per agressió sexual

Pérez Llorca ha assegurat que va conéixer ahir la investigació a l'alcalde de Jérica per presumpta agressió sexual a dos menors i que el PP va actuar immediatament amb la suspensió de militància i el cessament com a assessor. La causa s'instruïx a Segorbe amb mesures cautelars vigents.

Augmenten un 22,5% les dones que renuncien a declarar contra el seu agressor: 5.480 en el tercer trimestre

La dispensa legal per a no declarar es va usar per 5.480 dones entre juliol i setembre, el 11,5% del total de víctimes. Denúncies i víctimes van pujar lleument.

Mercadona dona una setmana extra de vacacions a la seua plantilla i anuncia una paga extraordinària en 2026

Mercadona ha acordat una setmana més de vacacions per als seus 110.000 empleats i una paga extraordinària al març de 2026. Les mesures, amb un impacte de 380 milions, eleven a 37 dies el descans anual des de 2026 a Espanya i Portugal i se sumen a la retribució variable.

El Consell anima a consumir carn de porc per Nadal i aprova mesures contra la pesta porcina africana

El Consell ha cridat a consumir carn de porc per Nadal en subratllar que la pesta porcina africana detectada a Catalunya és silvestre i no es transmet a humans. A més, ha aprovat un decret llei amb 6 milions i ajudes de 40 euros per senglar per a reforçar el control i la vigilància en tota la Comunitat

El Consell amplia fins al 28 de febrer de 2026 el termini de baixa definitiva dels cotxes afectats per la dana

El Consell ha aprovat una pròrroga fins al 28 de febrer de 2026 per a tramitar la baixa definitiva dels vehicles sinistrats en la dana del 29 d'octubre de 2024 que van rebre ajudes urgents.