Talls al trànsit este divendres per la Carrera de Sant Silvestre en Alacant

Alacant

Plànol dels carrers per a on passarà la carrera | Ajuntament d’Alacant

 

L’Ajuntament d’Alacant informa que este divendres, 27 de desembre, se celebrarà la XI edició de la Carrera Popular Solidària Sant Silvestre amb eixida en la Rambla Méndez Nuñez. A causa d’este event deportiu, afectarà el trànsit en els principals carrers de la ciutat. Per tant, i per a que estigues informat de per a on podràs circular durant eixe dia, ací tens la informació bàsica de quines vies estaran afectades en la capital alacantina.

 

La regidoria de Seguretat ha organitzat un dispositiu especial amb la Policia Local d’Alacant per a efectuar els talls dels carrers per a la celebració de la carrera. El dispositiu contempla també el tancament al trànsit rodat del carrer Bilbao i la Rambla de Méndez Núñez, entre el carrer Sant Ferran i l’Esplanada d’Espanya, des de les 16.00 hores.

 

En este sentit informar que, concretament, l’itinerari de l’event, que estarà tallat per a la prova esportiva baix el control i supervisió de la Policia Local, des de les 21.00 i fins a les 23.15 hores aproximadament, passarà per les següents vies: Rambla Méndez Núñez, eixida a l’altura de la Casa de la Festa, carrers de Sant Vicent, Juan de Herrera, Calderón de la Barca, avinguda d’Alfons X el Savi, sentit oest, plaça dels Estels, avinguda del General Marvá, els dos sentits de la circulació, gir de 180º abans de la intersecció amb l’avinguda de Benito Pérez Galdós, sense afectar a esta, plaça dels Estels, avinguda de l’Estació, els dos sentits de la circulació, gir de 180º abans del carrer de Serrano, sense afectar a l’itinerari Serrano-Catedràtic Senante Llaudes, plaça dels Estels, avingudes de Federico Soto i Doctor Gadea, els dos sentits de la circulació, gir de 180º abans de Ramón i Cajal, sense afectar a esta, plaça dels Estels, avinguda d’Alfons X el Savi, sentit oest, Tomás López Torregrosa i Rambla de Méndez Núñez amb el Portal d’Elx. El tancament total del circuit serà a les 21.00 hores per necessitats de senyalització i col·locació de tanques.

 

A demés, queda prohibit l’estacionament en Rambla Méndez Núñez des de les 08.00 hores, excepte els carrers de Sant Vicent, Juan Herrera i Duc de Saragossa des de les 14.00 hores del dia 27 de desembre de 2019.

 

Les concentracions produïdes abans de l’eixida de la carrera es limitaran a ocupar la Rambla de Méndez Núñez, en el seu tram comprés entre carrers de Rafael Altamira i Duc de Saragossa, sense afectar a estes. Abans del moment de l’eixida i després de l’arribada no s’afectarà la circulació en els itineraris del Duc de Saragossa–Rambla, Rafael Altamira–Rambla- Portal d’Elx, ni Rambla-Sant Ferran. Únicament es tallarà el trànsit en estes interseccions en l’estricte moment de la carrera.

 

Este itinerari quedarà obert al trànsit després del pas de l’últim corredor. L’obertura del total de les vies al trànsit es produirà una volta acabe la prova i es retiren les instal·lacions de la calçada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València obri els centres d’emergències socials i allarga l’horari de les piscines per l’onada de calor

L’Ajuntament de València ha activat refugis climàtics, ha obert centres d’emergències socials i ha retardat el tancament de les piscines municipals davant la previsió de temperatures extremes. També ha suspés activitats a l’aire lliure, ha tancat la Devesa i ha adaptat serveis municipals i obres.

Nivell 3 de preemergència per calor extrema i risc màxim d’incendis a la Comunitat Valenciana

Emergències ha activat el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals fins al 21 d’agost i restringix l’accés a parcs naturals. A més, recomana adaptar els festejos de bous al carrer per a protegir els animals davant l’onada de calor.

Les exportacions valencianes creixen un 5 % i superen els 20.180 milions fins juny

Les exportacions de la Comunitat Valenciana han arribat a 20.180,3 milions d'euros en el primer semestre de 2026, un 5 % més que un any abans. València lidera les vendes a l'exterior, mentres la indústria agroalimentària i els béns d'equip trauen pit.

L’episodi de calor torna a calfar el Mediterrani fins als 30 graus

L’onada de calor que torna a afectar la Comunitat Valenciana ha mantingut el Mediterrani al voltant dels 30 graus, una situació que els experts qualifiquen de preocupant.

Xàtiva estrena 41 nous trens de Rodalia amb més capacitat i comoditats

El ministre de Transports, Óscar Puente, ha presentat a Xàtiva els primers 41 trens Civia 465 per a les línies C1, C2 i C6, amb un 30 % més de capacitat i millores de confort. Els combois començaran a circular des d’hui i s’aniran incorporant de forma progressiva fins a 2027.

La calor ofegant dispara la sensació tèrmica fins als 49 graus a Sumacàrcer

La Comunitat Valenciana ha patit fins primera hora de la vesprada màximes pròximes als 39 graus i sensacions tèrmiques de fins a 49 per la combinació de calor i una humitat que ha fregat el 90 % en diversos punts del territori.

El Tribunal Suprem fixa que un canvi de sexe no anul·la una condemna per violència masclista

El Tribunal Suprem ha establit que un canvi de sexe registral no pot anul·lar una condemna prèvia per violència masclista comesa quan l’autor era legalment un home. La resolució confirma una pena de presó imposada a Castelló per agressions a l’exparella i a la filla menor.

Extingit l’incendi en una empresa de palets d’Algar de Palància

El Consorci Provincial de Bombers de València ha donat per extingit este dimarts, a les 11.14 hores, l’incendi declarat dilluns en una empresa de palets d’Algar de Palància, que també va afectar una zona forestal. En l’extinció han treballat durant tota la nit bombers de València i Castelló, així com efectius de la Generalitat.