15.2 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Detingut per apunyalar al seu fillastre en Alacant

Una persona amb un ganivet

L’agressor ja l’havia intentat matar en 2014 | PIXABAY

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home després de, presumptament, haver apunyalat en el coll al fill de la seua actual parella. El detingut, espanyol de 58 anys, acabava d’eixir de la presó, a on complia una condemna de deu anys per haver intentat matar a la mateixa persona de tres tirs en 2014.

 

Segons ha informat la Policia este dilluns, els fets es van produir divendres passat a última hora de la vesprada quan la Sala del 091 del CIMAC va rebre una telefonada informant de què una persona havia sigut apunyalada i traslladada a un centre mèdic.

 

Diferents patrulles de la Policia Nacional es van traslladar al lloc dels fets mentres unes altres es van dirigir a l’Hospital a la busca de la possible víctima.

 

Els dos començaren a discutir en la porta d’un bar

Pel que pareix, tot es va produir en la porta d’un bar, a on dos hòmens van iniciar una discussió i un d’ells va apunyalar a l’altre en el coll. Quan els policies van arribar a l’hospital, la víctima, que presentava dos ferides en els dos costats del coll, estava sent tractat pel personal mèdic i el seu estat era greu vital. A pesar d’això, el ferit va poder identificar al seu agressor com a la parella actual de sa mare.

  

D’esta manera, es va establir un dispositiu especial de busca del presumpte agressor. Els policies van centrar els seus esforços en localitzar el cotxe en el que havia fugit. El dispositiu va permetre que una patrulla de paisà localitzara el cotxe i posteriorment procedira a la detenció de l’agressor.

 

La víctima, de 38 anys, després de ser intervinguda es recupera favorablement de les ferides. Per la seua banda, el detingut, acusat d’homicidi en grau de temptativa, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant este matí de dilluns.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant defén que el Govern ha triplicat la inversió ferroviària i prioritza la Rodalia valenciana

Morant ha assegurat que l'Executiu ha passat de 'els mil i escaig milions' en 2018 a 'més de 5.000 milions', amb 1.700 milions per a Rodalia en la Comunitat. Ha advertit de molèsties per obres i ha demanat reflexió davant els efectes del temporal a les platges.

Ratxes de més de 100 km/h assoten l’interior de Castelló i aconseguixen 122 km/h en Fredes

El vent del nord-oest està deixant ratxes molt fortes en la Comunitat Valenciana, amb 122 km/h en Fredes. Aemet activa avís taronja per vent fins al migdia i temporal en la costa.

Vent molt fort a l’interior nord i descens de temperatures este dissabte en la Comunitat Valenciana

Dissabte amb cel poc nuvolós, descens de màximes a l'interior de Castelló i ratxes molt fortes de l'oest a l'interior nord. El diumenge arribarà amb més núvols, pluges febles a l'interior i pujada de la cota de neu.

Un catedràtic de la UPV repetix en el top 100 europeu de dissenyadors de jocs de taula amb un puzle

Gabriel Songel torna a figurar entre els 100 millors dissenyadors europeus de jocs de taula gràcies a un puzle modular de 12 peces. El reconeixement li ha permés participar en la Game Inventors Convention de la Fira del Joguet de Nuremberg 2026.

Un treballador de 40 anys ha mort després de caure des de diversos metres en una vivenda de Torrent

Un treballador de 40 anys ha mort en caure des de diversos metres mentres treballava en una vivenda de Torrent. Els servicis d'emergència no van poder reanimar-ho.

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.