Detingut per apunyalar al seu fillastre en Alacant

Una persona amb un ganivet

L’agressor ja l’havia intentat matar en 2014 | PIXABAY

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home després de, presumptament, haver apunyalat en el coll al fill de la seua actual parella. El detingut, espanyol de 58 anys, acabava d’eixir de la presó, a on complia una condemna de deu anys per haver intentat matar a la mateixa persona de tres tirs en 2014.

 

Segons ha informat la Policia este dilluns, els fets es van produir divendres passat a última hora de la vesprada quan la Sala del 091 del CIMAC va rebre una telefonada informant de què una persona havia sigut apunyalada i traslladada a un centre mèdic.

 

Diferents patrulles de la Policia Nacional es van traslladar al lloc dels fets mentres unes altres es van dirigir a l’Hospital a la busca de la possible víctima.

 

Els dos començaren a discutir en la porta d’un bar

Pel que pareix, tot es va produir en la porta d’un bar, a on dos hòmens van iniciar una discussió i un d’ells va apunyalar a l’altre en el coll. Quan els policies van arribar a l’hospital, la víctima, que presentava dos ferides en els dos costats del coll, estava sent tractat pel personal mèdic i el seu estat era greu vital. A pesar d’això, el ferit va poder identificar al seu agressor com a la parella actual de sa mare.

  

D’esta manera, es va establir un dispositiu especial de busca del presumpte agressor. Els policies van centrar els seus esforços en localitzar el cotxe en el que havia fugit. El dispositiu va permetre que una patrulla de paisà localitzara el cotxe i posteriorment procedira a la detenció de l’agressor.

 

La víctima, de 38 anys, després de ser intervinguda es recupera favorablement de les ferides. Per la seua banda, el detingut, acusat d’homicidi en grau de temptativa, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant este matí de dilluns.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Així serà el primer gran campionat de truita de creïlles de la Comunitat Valenciana

Alicante Gastronómica ha posat en marxa el primer Campionat de Truita de Creïlles de la Comunitat Valenciana, que se celebrarà el 14 de setembre i donarà pas al certamen estatal d’octubre.

Les víctimes ateses per violència sexual als Centres de Crisi 24 h quasi es dupliquen

La xarxa de Centres de Crisi 24 hores de la Generalitat ha atés 211 dones víctimes de violència sexual en el primer semestre de 2026, quasi el doble que un any abans. La majoria d’agressions les han comés homes coneguts per les víctimes.

Valderrama defensa la gestió dels incendis de Castelló i reivindica una coordinació permanent

El conseller d’Emergències, Juan Carlos Valderrama, ha assegurat en Les Corts que el Sistema Valencià d’Emergències ha respost als últims incendis de Castelló amb direcció única i coordinació permanent, mentres l’oposició li reprova falta de mitjans i d’inversions.

La Generalitat invertirà 40 milions en sanitat vegetal per a blindar el camp valencià el 2026

La Generalitat ha anunciat una inversió rècord de 40 milions d’euros en 2026 per a reforçar la sanitat vegetal a la Comunitat Valenciana i protegir la rendibilitat i el futur del camp valencià.

L’incendi forestal de Sogorb ja ha calcinat unes 120 hectàrees

L’incendi forestal declarat ahir a Sogorb, pròxim al parc natural de la Calderona, ha afectat ja unes 120 hectàrees i continua sense control mentre els equips d’extinció intenten aprofitar el matí abans del canvi de les condicions meteorològiques previst al migdia.

Dotze mitjans aeris intenten controlar l’incendi forestal entre Segorbe i Gàtova originat per un llamp

Dotze mitjans aeris de la Generalitat i del Ministeri treballen este matí per intentar controlar l’incendi forestal declarat entre Segorbe i Gàtova, provocat per un llamp durant les fortes tempestes d’ahir.

Cullera tanca parcs i revisa danys després de la forta tempesta amb ratxes huracanades

Cullera ha tancat parcs i zones verdes i està avaluant danys després de la forta tempesta de dijous, amb ratxes de vent que han superat els 130 km/h a la Ribera.

Deting a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit de França per tràfic de droga

La Policia Nacional ha detingut a l’aeroport d’Alacant-Elx un fugit buscat per França per transportar grans quantitats de droga entre els dos països. L’Audiència Nacional ha ordenat presó provisional mentres es tramita la seua entrega.