Detingut per apunyalar al seu fillastre en Alacant

Una persona amb un ganivet

L’agressor ja l’havia intentat matar en 2014 | PIXABAY

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home després de, presumptament, haver apunyalat en el coll al fill de la seua actual parella. El detingut, espanyol de 58 anys, acabava d’eixir de la presó, a on complia una condemna de deu anys per haver intentat matar a la mateixa persona de tres tirs en 2014.

 

Segons ha informat la Policia este dilluns, els fets es van produir divendres passat a última hora de la vesprada quan la Sala del 091 del CIMAC va rebre una telefonada informant de què una persona havia sigut apunyalada i traslladada a un centre mèdic.

 

Diferents patrulles de la Policia Nacional es van traslladar al lloc dels fets mentres unes altres es van dirigir a l’Hospital a la busca de la possible víctima.

 

Els dos començaren a discutir en la porta d’un bar

Pel que pareix, tot es va produir en la porta d’un bar, a on dos hòmens van iniciar una discussió i un d’ells va apunyalar a l’altre en el coll. Quan els policies van arribar a l’hospital, la víctima, que presentava dos ferides en els dos costats del coll, estava sent tractat pel personal mèdic i el seu estat era greu vital. A pesar d’això, el ferit va poder identificar al seu agressor com a la parella actual de sa mare.

  

D’esta manera, es va establir un dispositiu especial de busca del presumpte agressor. Els policies van centrar els seus esforços en localitzar el cotxe en el que havia fugit. El dispositiu va permetre que una patrulla de paisà localitzara el cotxe i posteriorment procedira a la detenció de l’agressor.

 

La víctima, de 38 anys, després de ser intervinguda es recupera favorablement de les ferides. Per la seua banda, el detingut, acusat d’homicidi en grau de temptativa, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant este matí de dilluns.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PSPV reclama reforçar ja els bombers forestals a Castelló per la seua seguretat

El PSPV-PSOE exigix a la Generalitat que reforçe de manera immediata les unitats de bombers forestals i millore les seues condicions de seguretat, després de la denúncia d’un bomber que ha afrontat quasi a soles l’incendi de Tírig.

Els esforços contra el foc es concentren a Tírig després de controlar l’incendi de Culla

Un total de 200 efectius terrestres i 17 mitjans aeris treballen hui als incendis de Tírig i Serra d’en Galceran, després de donar per controlat el foc de Culla i extingit el de Salzadella.

Aras de los Olmos es prepara per multiplicar per dotze la població pel dia de l’eclipsi solar

Aras de los Olmos, amb uns 400 habitants, es prepara per rebre fins a 5.000 persones per a veure l’eclipsi solar, amb mesures de seguretat especials i restriccions d’accessos. La Generalitat establirà el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis i tancarà diversos parcs naturals.

Nous mitjans aeris reforcen l’extinció dels incendis a la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig

Un total de 18 mitjans aeris s’han incorporat este matí als incendis forestals de la Serra d’en Galceran, Culla i Tírig, on ja treballaven 150 efectius terrestres. Les flames han obligat a confinar la població i a desallotjar diverses masies, encara que l’evolució es considera positiva.

Aemet activa l’avís taronja al litoral sud de València per 40 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís taronja al litoral sud de València per màximes de 40 graus i diversos avisos grocs per calor i tempestes a l’interior i litoral de la Comunitat Valenciana.

Dissabte amb tronades a l’interior de Castelló i calor intensa a València i Alacant

L’interior nord de Castelló espera tronades fortes amb granís i ratxes de vent, mentres l’interior de València i Alacant registrarà temperatures molt altes este dissabte.

Facundo Buonanotte reforça l’Elx cedit pel Brighton per a la temporada 2026-27

L’Elx ha confirmat l’arribada en forma de cessió del migcampista argentí Facundo Buonanotte, procedent del Brighton & Hove Albion, per a la temporada 2026-27. L’internacional de 22 anys és el tercer reforç il·licità després de Fer Niño i Javi Morcillo.

Tres incendis obliguen a desallotjar masies i a confinar Serra d’en Galceran

Tres incendis forestals actius a la província de Castelló han obligat a desallotjar diverses masies i a confinar Serra d'en Galceran. Emergències ha convocat un Cecopi i ha mobilitzat un ampli dispositiu de bombers i UME.
FILMOTECA D'ESTIU