Detingut per apunyalar al seu fillastre en Alacant

Una persona amb un ganivet

L’agressor ja l’havia intentat matar en 2014 | PIXABAY

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home després de, presumptament, haver apunyalat en el coll al fill de la seua actual parella. El detingut, espanyol de 58 anys, acabava d’eixir de la presó, a on complia una condemna de deu anys per haver intentat matar a la mateixa persona de tres tirs en 2014.

 

Segons ha informat la Policia este dilluns, els fets es van produir divendres passat a última hora de la vesprada quan la Sala del 091 del CIMAC va rebre una telefonada informant de què una persona havia sigut apunyalada i traslladada a un centre mèdic.

 

Diferents patrulles de la Policia Nacional es van traslladar al lloc dels fets mentres unes altres es van dirigir a l’Hospital a la busca de la possible víctima.

 

Els dos començaren a discutir en la porta d’un bar

Pel que pareix, tot es va produir en la porta d’un bar, a on dos hòmens van iniciar una discussió i un d’ells va apunyalar a l’altre en el coll. Quan els policies van arribar a l’hospital, la víctima, que presentava dos ferides en els dos costats del coll, estava sent tractat pel personal mèdic i el seu estat era greu vital. A pesar d’això, el ferit va poder identificar al seu agressor com a la parella actual de sa mare.

  

D’esta manera, es va establir un dispositiu especial de busca del presumpte agressor. Els policies van centrar els seus esforços en localitzar el cotxe en el que havia fugit. El dispositiu va permetre que una patrulla de paisà localitzara el cotxe i posteriorment procedira a la detenció de l’agressor.

 

La víctima, de 38 anys, després de ser intervinguda es recupera favorablement de les ferides. Per la seua banda, el detingut, acusat d’homicidi en grau de temptativa, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant este matí de dilluns.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.

DIGI arriba a 100 botigues a Espanya amb una nova obertura a Torrent

DIGI ha inaugurat a Torrent la seua cinquena botiga pròpia a la província de València, amb la qual aconseguix les 100 tendes a tot Espanya i reforça el seu compromís amb la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.

Detingut a Elx per amenaçar diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en locals comercials

La Policia Local d’Elx ha detingut un home que ha amenaçat diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en un bar, un camió i una autoescola, fet que ha generat una forta alarma a la zona.

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.