8.7 C
València
Dissabte, 21 febrer, 2026

Detingut per apunyalar al seu fillastre en Alacant

Una persona amb un ganivet

L’agressor ja l’havia intentat matar en 2014 | PIXABAY

Agents de la Policia Nacional han detingut en Alacant a un home després de, presumptament, haver apunyalat en el coll al fill de la seua actual parella. El detingut, espanyol de 58 anys, acabava d’eixir de la presó, a on complia una condemna de deu anys per haver intentat matar a la mateixa persona de tres tirs en 2014.

 

Segons ha informat la Policia este dilluns, els fets es van produir divendres passat a última hora de la vesprada quan la Sala del 091 del CIMAC va rebre una telefonada informant de què una persona havia sigut apunyalada i traslladada a un centre mèdic.

 

Diferents patrulles de la Policia Nacional es van traslladar al lloc dels fets mentres unes altres es van dirigir a l’Hospital a la busca de la possible víctima.

 

Els dos començaren a discutir en la porta d’un bar

Pel que pareix, tot es va produir en la porta d’un bar, a on dos hòmens van iniciar una discussió i un d’ells va apunyalar a l’altre en el coll. Quan els policies van arribar a l’hospital, la víctima, que presentava dos ferides en els dos costats del coll, estava sent tractat pel personal mèdic i el seu estat era greu vital. A pesar d’això, el ferit va poder identificar al seu agressor com a la parella actual de sa mare.

  

D’esta manera, es va establir un dispositiu especial de busca del presumpte agressor. Els policies van centrar els seus esforços en localitzar el cotxe en el que havia fugit. El dispositiu va permetre que una patrulla de paisà localitzara el cotxe i posteriorment procedira a la detenció de l’agressor.

 

La víctima, de 38 anys, després de ser intervinguda es recupera favorablement de les ferides. Per la seua banda, el detingut, acusat d’homicidi en grau de temptativa, ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant este matí de dilluns.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Situat Alonso: Ens exigim el màxim, els quasi no valen de res

El tècnic del UCAM Murcia es va mostrar orgullós del nivell oferit davant el Barcelona, però va recalcar que el quasi no prou i que l'equip ha d'aprendre a tancar els finals.

Laprovittola avisa: per a guanyar al UCAM cal fer dobles i triples esforços

El base del Barcelona va subratllar l'exigència per a doblegar al UCAM Murcia en els quarts de final de la Copa del Rei a València i va destacar l'aportació de tot l'equip.

91-85: Kevin Punter reapareix i guia al Barcelona a semifinals davant un UCAM Murcia que va fregar la sorpresa

Kevin Punter va reaparéixer amb 20 punts en 20 minutos i va canviar un partit que el UCAM Murcia tenia encarrilat. El Barcelona va guanyar 91-85 i es mesurarà al Baskonia.

L’Athletic pren impuls amb un 2-1 a l’Elx i un doblet de Guruzeta

L'Athletic ha vençut 2-1 a l'Elx en San Mamés amb dos gols de Guruzeta, el segon de penal en el 89 després de revisió del VAR. És la tercera victòria seguida de l'equip bilbaí i l'Elx seguix sense guanyar en 2026.

Baskonia es fica en semifinals amb un Kurucs recuperat i un Howard decisiu

Baskonia va eliminar a Tenerife en quarts amb un Kurucs clau malgrat el seu esquinç i un esclat final d'Howard. L'equip va destacar el caràcter i el suport de la seua afició

Troben mort a un pacient en una zona en obres d’un hospital de Benidorm quatre dies després de desaparéixer

Un britànic de 54 anys ha sigut trobat sense vida en una zona en obres de l'hospital de Benidorm del qual va desaparéixer quatre dies abans. La investigació policial apunta a una asfíxia accidental després de quedar atrapat en un buit.

Vidorreta lamenta que al Tenerife li va faltar aire per a tancar la remuntada davant Baskonia

El Tenerife va caure en quarts de Copa davant Baskonia després de fregar la remuntada. Vidorreta, Scrubb i Van Beck coincidixen que la reacció no va bastar per detalls.

El PP exigix la dimissió de Marlaska per ‘incompetent’

Carmen Fúnez ha demanat l'eixida de Grande-Marlaska pel cas del DAO i per falta de control en el seu Ministeri. També ha criticat immigració i sanitat.