A presó per apunyalar a un home en una casa ocupa de Xàtiva

Carrer Blanc, en el centre històric de Xàtiva, capital de la Costera (València)

Els dos detinguts i la víctima convivien com a ocupes en una casa del centre de Xàtiva | Google Maps

Presó provisional, comunicada i sense fiança és la condemna preventiva del Jutjat de Primera Instància i d’Instrucció número 4 de Xàtiva, la capital de la Costera (València), contra l’acusat de matar a Fernando M.L. a punyalades en la mateixa localitat.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, l’ara empresonat va ser detingut dimarts, juntament amb la seua dona, tot i que no van passar a disposició judicial fins este dijous. Els dos estan acusats d’un presumpte delicte d’homicidi, comés el passat 30 d’octubre.

 

El magistrat ha deixat a la dona en llibertat provisional, tot i que haurà de comparéixer els dies 1 i 15 de cada mes en el Jutjat de Xàtiva. El seu home s’ha acollit al dret a no declarar, recomanat pel seu advocat, qui ha assegurat al mateix mitjà citat que no havia tingut temps per a estudiar bé el sumari i poder defendre al seu client en condicions.

 

Els veïns contra els ocupes

La víctima ja era coneguda per la Policia pels seus numerosos antecedents policials, especialment robatoris. A més, els tres convivien en una casa en el número 50 del carrer Blanc en Xàtiva com a ocupes, lloc a on es va cometre el crim.

 

Els veïns de la zona fa mesos que denuncien la situació sense obtindre cap resposta. Afirmen que les baralles i els crits són el pa de cada dia, a més del consum de begudes alcohòliques en el carrer des de l’arribada dels ocupes, en un barri tranquil del centre a on viuen famílies.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cap de setmana tràgic a les carreteres amb huit motoristes morts

Quinze persones han mort en quinze accidents mortals a les carreteres espanyoles este cap de setmana, huit d'elles motoristes, amb un sinistre registrat a Montserrat (València). La major part dels accidents s'han produït en vies convencionals i en eixides de la via.

Pérez Llorca acusa Compromís de prioritzar el català davant del valencià a la UE

Juanfran Pérez Llorca acusa PSPV-PSOE i Compromís de defensar només el català a Europa i retreu a Compromís el seu posicionament sobre la llengua valenciana a les Falles.

Pérez Llorca demana aclarir una subvenció de 80.000 € del Botànic a UGT en 2021

Juanfran Pérez Llorca mostra la seua preocupació per la investigació d’Antifrau sobre una subvenció directa de 80.000 euros del Botànic a UGT per al congrés confederal celebrat en 2021 a València.

Baldoví assegura que Marlaska ja hauria deixat el càrrec si ell presidira el Govern

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que si presidira el Govern d'Espanya, Fernando Grande-Marlaska ja no seria ministre de l'Interior per la gestió de la crisi migratòria a Ceuta.

EUPV posarà en marxa en octubre les primàries per a les autonòmiques de 2027

Esquerra Unida del País Valencià convocarà en octubre les primàries per triar la seua candidatura a la Presidència de la Generalitat i a Les Corts de 2027, amb resultats previstos per al 3 de novembre, i acusa els acords PP-Vox de deteriorar drets i servicis públics.

Sol·liciten 9 anys de presó per apunyalar un desconegut al carrer a Almoradí

La Fiscalia demana 9 anys de presó per a un home acusat d’intentar assassinar amb un ganivet un desconegut al carrer a Almoradí, després d’agredir dos companys de pis. El judici se celebrarà a l’Audiència Provincial d’Alacant, amb seu a Elx.

Corberán i Gourlay es despedixen de la plantilla a Paterna

Carlos Corberán i Ron Gourlay han tornat a la ciutat esportiva de Paterna per a acomiadar-se de jugadors i empleats després de la seua destitució. El Valencia inicia ara una nova etapa amb Braulio Vázquez i l’interí Óscar Sánchez al capdavant de l’equip.

Torrent i Villarreal C lideren un inici impecable en Tercera Federació

Torrent i Villarreal C encapçalen el grup VI de Tercera Federació com a únics equips amb sis punts, en una jornada marcada per la igualtat i cinc empats.