A presó per apunyalar a un home en una casa ocupa de Xàtiva

Carrer Blanc, en el centre històric de Xàtiva, capital de la Costera (València)

Els dos detinguts i la víctima convivien com a ocupes en una casa del centre de Xàtiva | Google Maps

Presó provisional, comunicada i sense fiança és la condemna preventiva del Jutjat de Primera Instància i d’Instrucció número 4 de Xàtiva, la capital de la Costera (València), contra l’acusat de matar a Fernando M.L. a punyalades en la mateixa localitat.

 

Segons informa ‘Las Provincias’, l’ara empresonat va ser detingut dimarts, juntament amb la seua dona, tot i que no van passar a disposició judicial fins este dijous. Els dos estan acusats d’un presumpte delicte d’homicidi, comés el passat 30 d’octubre.

 

El magistrat ha deixat a la dona en llibertat provisional, tot i que haurà de comparéixer els dies 1 i 15 de cada mes en el Jutjat de Xàtiva. El seu home s’ha acollit al dret a no declarar, recomanat pel seu advocat, qui ha assegurat al mateix mitjà citat que no havia tingut temps per a estudiar bé el sumari i poder defendre al seu client en condicions.

 

Els veïns contra els ocupes

La víctima ja era coneguda per la Policia pels seus numerosos antecedents policials, especialment robatoris. A més, els tres convivien en una casa en el número 50 del carrer Blanc en Xàtiva com a ocupes, lloc a on es va cometre el crim.

 

Els veïns de la zona fa mesos que denuncien la situació sense obtindre cap resposta. Afirmen que les baralles i els crits són el pa de cada dia, a més del consum de begudes alcohòliques en el carrer des de l’arribada dels ocupes, en un barri tranquil del centre a on viuen famílies.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un terratrémol de magnitud 2,6 sacseja Oliva i es deixa sentir a la Safor i la Marina Alta

Un terratrémol de magnitud 2,6 amb epicentre a Oliva es va registrar sobre les 21.53 hores i va ser percebut en nombroses localitats de la Safor i la Marina Alta, sense incidents ressenyables.

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.