L’autòpsia confirma que la indigent estava viva quan li pegaren foc en Alacant

Interior d’una barraca | Ángel Ullate

 

Este dissabte es va trobar el cos carbonitzat d’una xica de nacionalitat rusa de 35 anys en una pinada del Monte Tossal d’Alacant. Des d’este dilluns s’ha fet l’autòpsia que confirma que la víctima estava viva quan la cremaren, segons explica ‘Información’.

 

La víctima era una indigent, igual que la presumpta autora dels fets, una dona de 48 anys i de nacionalitat espanyola que està detinguda. Les dos dormien en esta zona, a on habitualment transiten molts toxicòmans. Fonts policials creuen que el mòbil del crim siga passional, ja que l’agressora tindria cels de la víctima per haver mantingut relacions amb un home que normalment passa per este lloc.

 

L’agressora ha negat que ella fora l’autora dels fets, però no ho creu d’esta forma el Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada Provincial de la Policia Judicial. Segons pareix, alguns testimonis asseguren que la detinguda els va confessar que l’havia matat.

 

La víctima va morir en una xabola

La dona es trobava dormint en una xabola rodejada de tanques i, segons algunes informacions, esta tenia una entrada a on li haurien ficat material per a pegar-li foc. La víctima es va quedar atrapada i no va poder escapar.

 

Les investigacions confirmen que fa uns dies la detinguda hauria tirat una pedra a una altra indigent i esta agressió seria pel mateix motiu que hauria cremat a la xica de 35 anys, els cels per mantindre relacions amb el mateix home.

 

Ara caldrà esperar a les proves científiques per a confirmar l’autoria dels fets. La detinguda ha passat a disposició judicial i la magistrada del jutjat d’Instrucció núm. 9 d’Alacant ha decretat presó provisional sense fiança després de què la Fiscalia ho demanara.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.

Sueca-Literat Azorín aconseguix el ninot indultat de 2026 amb una xiqueta que somia amb la pau

Sueca-Literat Azorín ha aconseguit el ninot indultat de les Falles 2026 amb una escena que contraposa guerra i infància. L'obra de Pedro Santaeulalia se salvarà de la Cremà.