L’autòpsia confirma que la indigent estava viva quan li pegaren foc en Alacant

Interior d’una barraca | Ángel Ullate

 

Este dissabte es va trobar el cos carbonitzat d’una xica de nacionalitat rusa de 35 anys en una pinada del Monte Tossal d’Alacant. Des d’este dilluns s’ha fet l’autòpsia que confirma que la víctima estava viva quan la cremaren, segons explica ‘Información’.

 

La víctima era una indigent, igual que la presumpta autora dels fets, una dona de 48 anys i de nacionalitat espanyola que està detinguda. Les dos dormien en esta zona, a on habitualment transiten molts toxicòmans. Fonts policials creuen que el mòbil del crim siga passional, ja que l’agressora tindria cels de la víctima per haver mantingut relacions amb un home que normalment passa per este lloc.

 

L’agressora ha negat que ella fora l’autora dels fets, però no ho creu d’esta forma el Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada Provincial de la Policia Judicial. Segons pareix, alguns testimonis asseguren que la detinguda els va confessar que l’havia matat.

 

La víctima va morir en una xabola

La dona es trobava dormint en una xabola rodejada de tanques i, segons algunes informacions, esta tenia una entrada a on li haurien ficat material per a pegar-li foc. La víctima es va quedar atrapada i no va poder escapar.

 

Les investigacions confirmen que fa uns dies la detinguda hauria tirat una pedra a una altra indigent i esta agressió seria pel mateix motiu que hauria cremat a la xica de 35 anys, els cels per mantindre relacions amb el mateix home.

 

Ara caldrà esperar a les proves científiques per a confirmar l’autoria dels fets. La detinguda ha passat a disposició judicial i la magistrada del jutjat d’Instrucció núm. 9 d’Alacant ha decretat presó provisional sense fiança després de què la Fiscalia ho demanara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.

Directors de centres reclamen a Educació una resposta urgent després de tretze dies de vaga

Directors de centres públics de la Comunitat Valenciana exigixen a la Conselleria d'Educació una resposta urgent per a desbloquejar la vaga indefinida, alertant que estan al límit i que el final de curs pot quedar seriosament afectat.

València llança València Conviu perquè majors i jóvens compartisquen vivenda i temps

L'Ajuntament de València impulsa València Conviu, un programa intergeneracional que unix a majors que viuen solos amb universitaris que necessiten allotjament assequible.

CGT demana personar-se com a acusació popular en el cas de les vivendes dels Naus

El sindicat CGT sol·licita personar-se com a acusació popular en la causa per l'adjudicació de les vivendes públiques dels Naus a la Platja de Sant Joan d'Alacant, ja sota investigació judicial i amb diverses dimissions polítiques.

La Policia investiga l’apunyalament d’un jove en l’avinguda Blasco Ibáñez de València

La Policia Nacional investiga l'apunyalament d'un jove de 21 anys en l'avinguda Blasco Ibáñez de València, ocorregut de matinada i sense detencions de moment.

Les hipoteques sobre vivenda es disparen un 18,2% al març en la Comunitat Valenciana

Les hipoteques sobre vivendes en la Comunitat Valenciana van augmentar un 18,2% al març, fins a 5.592 operacions, en un context de fort repunt a nivell estatal i predomini del tipus fix.

La Universitat de València es consolida entre les deu universitats amb millor rendiment acadèmic

La Universitat de València figura en el grup de les deu universitats amb millor rendiment acadèmic en l'últim rànquing CYD, que avalua docència, investigació, internacionalització, transferència i ús dels seus egressats.

Educació i sindicats encaren la seua sèptima reunió per a atallar la vaga docent en la Comunitat

Educació i els sindicats docents celebren la seua sèptima reunió per a intentar desconvocar la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària valenciana, amb el focus en plantilles i infraestructures.