L’autòpsia confirma que la indigent estava viva quan li pegaren foc en Alacant

Interior d’una barraca | Ángel Ullate

 

Este dissabte es va trobar el cos carbonitzat d’una xica de nacionalitat rusa de 35 anys en una pinada del Monte Tossal d’Alacant. Des d’este dilluns s’ha fet l’autòpsia que confirma que la víctima estava viva quan la cremaren, segons explica ‘Información’.

 

La víctima era una indigent, igual que la presumpta autora dels fets, una dona de 48 anys i de nacionalitat espanyola que està detinguda. Les dos dormien en esta zona, a on habitualment transiten molts toxicòmans. Fonts policials creuen que el mòbil del crim siga passional, ja que l’agressora tindria cels de la víctima per haver mantingut relacions amb un home que normalment passa per este lloc.

 

L’agressora ha negat que ella fora l’autora dels fets, però no ho creu d’esta forma el Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada Provincial de la Policia Judicial. Segons pareix, alguns testimonis asseguren que la detinguda els va confessar que l’havia matat.

 

La víctima va morir en una xabola

La dona es trobava dormint en una xabola rodejada de tanques i, segons algunes informacions, esta tenia una entrada a on li haurien ficat material per a pegar-li foc. La víctima es va quedar atrapada i no va poder escapar.

 

Les investigacions confirmen que fa uns dies la detinguda hauria tirat una pedra a una altra indigent i esta agressió seria pel mateix motiu que hauria cremat a la xica de 35 anys, els cels per mantindre relacions amb el mateix home.

 

Ara caldrà esperar a les proves científiques per a confirmar l’autoria dels fets. La detinguda ha passat a disposició judicial i la magistrada del jutjat d’Instrucció núm. 9 d’Alacant ha decretat presó provisional sense fiança després de què la Fiscalia ho demanara.

 

També pots llegir…

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.