L’autòpsia confirma que la indigent estava viva quan li pegaren foc en Alacant

Interior d’una barraca | Ángel Ullate

 

Este dissabte es va trobar el cos carbonitzat d’una xica de nacionalitat rusa de 35 anys en una pinada del Monte Tossal d’Alacant. Des d’este dilluns s’ha fet l’autòpsia que confirma que la víctima estava viva quan la cremaren, segons explica ‘Información’.

 

La víctima era una indigent, igual que la presumpta autora dels fets, una dona de 48 anys i de nacionalitat espanyola que està detinguda. Les dos dormien en esta zona, a on habitualment transiten molts toxicòmans. Fonts policials creuen que el mòbil del crim siga passional, ja que l’agressora tindria cels de la víctima per haver mantingut relacions amb un home que normalment passa per este lloc.

 

L’agressora ha negat que ella fora l’autora dels fets, però no ho creu d’esta forma el Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada Provincial de la Policia Judicial. Segons pareix, alguns testimonis asseguren que la detinguda els va confessar que l’havia matat.

 

La víctima va morir en una xabola

La dona es trobava dormint en una xabola rodejada de tanques i, segons algunes informacions, esta tenia una entrada a on li haurien ficat material per a pegar-li foc. La víctima es va quedar atrapada i no va poder escapar.

 

Les investigacions confirmen que fa uns dies la detinguda hauria tirat una pedra a una altra indigent i esta agressió seria pel mateix motiu que hauria cremat a la xica de 35 anys, els cels per mantindre relacions amb el mateix home.

 

Ara caldrà esperar a les proves científiques per a confirmar l’autoria dels fets. La detinguda ha passat a disposició judicial i la magistrada del jutjat d’Instrucció núm. 9 d’Alacant ha decretat presó provisional sense fiança després de què la Fiscalia ho demanara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Empat de l’Almería a Castàlia i l’eliminatòria es decidirà als Jocs del Mediterrani

Castelló i Almería empaten 1-1 a Castàlia en l’anada de la primera eliminatòria de la promoció a Primera Divisió, en un partit on els albinegres disposen de les millors ocasions.

El Barça s’imposa al Nava sense patir i jugarà una nova final de Copa del Rei

El Barça derrota el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal d’Alacant, defensa el títol de Copa del Rei i arriba a la final sense necessitat de mostrar la seua millor versió.

El Bidasoa Irún passa per damunt del Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i es garantix plaça europea per a la pròxima temporada.

El Bidasoa Irún atropella el Bada Huesca i torna a una final de Copa 30 anys després

El Bidasoa Irún goleja el Bada Huesca per 30-37 en la semifinal de la Copa del Rei a Alacant, torna a una final 30 anys després i s’assegura plaça europea per a la pròxima temporada.

Centenars de persones ixen al carrer a València contra el negoci de la vivenda

Centenars de persones es manifesten este dissabte pel centre de València per a denunciar l especulació immobiliària, el model turístic descontrolat i la pèrdua d identitat dels barris, i per a reclamar vivenda digna i lloguers assequibles.

El Barça atropella el Nava a Alacant (27-38) i es planta en una nova final de Copa

El Barça guanya amb autoritat el Viveros Herol Nava per 27-38 en la semifinal de la Copa del Rei d’handbol a Alacant i es classifica per a una nova final, en un partit que va dominar sense necessitat d’exhibir la seua millor versió.

Es cancel·la el Festival de Les Arts de València després de les queixes pel so

El Festival de Les Arts no continua este dissabte a la Ciutat de les Arts i les Ciències de València després de les nombroses queixes per falta de so i de la negativa de l'Ajuntament i la direcció del recinte a permetre l'obertura. L'organització anuncia devolucions i lamenta no haver pogut tindre una reunió amb l'Alcaldia per buscar alternatives.

El Nou Mestalla completa l’anell de compressió i els 50 pilars de la coberta

L’estadi Nou Mestalla ja ha instal·lat l’anell de compressió i els 50 pilars d’acer que sostindran la gran coberta, un pas clau de cara a la seua inauguració prevista per a l’estiu de 2027.