L’autòpsia confirma que la indigent estava viva quan li pegaren foc en Alacant

Interior d’una barraca | Ángel Ullate

 

Este dissabte es va trobar el cos carbonitzat d’una xica de nacionalitat rusa de 35 anys en una pinada del Monte Tossal d’Alacant. Des d’este dilluns s’ha fet l’autòpsia que confirma que la víctima estava viva quan la cremaren, segons explica ‘Información’.

 

La víctima era una indigent, igual que la presumpta autora dels fets, una dona de 48 anys i de nacionalitat espanyola que està detinguda. Les dos dormien en esta zona, a on habitualment transiten molts toxicòmans. Fonts policials creuen que el mòbil del crim siga passional, ja que l’agressora tindria cels de la víctima per haver mantingut relacions amb un home que normalment passa per este lloc.

 

L’agressora ha negat que ella fora l’autora dels fets, però no ho creu d’esta forma el Grup de Delinqüència Violenta de la Brigada Provincial de la Policia Judicial. Segons pareix, alguns testimonis asseguren que la detinguda els va confessar que l’havia matat.

 

La víctima va morir en una xabola

La dona es trobava dormint en una xabola rodejada de tanques i, segons algunes informacions, esta tenia una entrada a on li haurien ficat material per a pegar-li foc. La víctima es va quedar atrapada i no va poder escapar.

 

Les investigacions confirmen que fa uns dies la detinguda hauria tirat una pedra a una altra indigent i esta agressió seria pel mateix motiu que hauria cremat a la xica de 35 anys, els cels per mantindre relacions amb el mateix home.

 

Ara caldrà esperar a les proves científiques per a confirmar l’autoria dels fets. La detinguda ha passat a disposició judicial i la magistrada del jutjat d’Instrucció núm. 9 d’Alacant ha decretat presó provisional sense fiança després de què la Fiscalia ho demanara.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Quarta setmana de vaga del professorat valencià amb la negociació trencada i el front sindical dividit

La vaga indefinida del professorat valencià de la pública no universitària aconseguix la seua quarta setmana amb la taula de negociació trencada, dos blocs sindicals enfrontats i una creixent tensió per les càrregues policials.

Lleuger descens de les temperatures i possibles ruixats esta vesprada a l’interior de Castellon

La Comunitat Valenciana vivira una jornada de cels poc nuvolosos, lleuger descens de les maximas en Castellon i possibilitat de ruixats amb tempesta esta vesprada a l'interior nord.

Sis sindicalistes es tanquen en Educació després d’una nova ruptura de la negociació de la vaga docent

Sis sindicalistes de STEPV, UGT i CCOO es tanquen en la Conselleria d'Educació després de trencar-se de nou la negociació per a posar fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari valencià.

Amaia enlluerna amb veu i complicitat en un Roig Arena entregat

Amaia oferix en el Roig Arena de València un concert íntim i festiu alhora, en el penúltim directe del seu gira Arenas amb el disc Si òbric els ulls no és real.

Els sis sindicalistes tancats en Educació abandonen la Conselleria després de trencar amb la negociació

Els sis representants de STEPV, UGT i CCOO que van romandre tancats en la Conselleria d'Educació han eixit de les instal·lacions de matinada i anuncien que no acudiran a la taula sectorial convocada per a este dilluns.

Ortí es nega a reobrir la negociació salarial i obliga els sindicats a desallotjar la Conselleria

La consellera d'Educació Carmen Ortí tanca la porta a reobrir la negociació salarial reclamada per STEPV, CCOO i UGT i ordena als sindicats abandonar l'edifici després d'hores de tancament.

Educació defén que no decidix sota pressió i tanca la negociació salarial amb part dels sindicats

La Conselleria d'Educació insistix que no pren decisions sota pressió, dona per tancada la pujada salarial pactada amb CSIF i ANPE i emplaça a la resta de sindicats a continuar negociant la resta de reivindicacions en taules temàtiques.

El Govern investiga l’agressió d’un policia a una dona en una protesta de professors a València

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana investiga l'actuació d'un agent de la Policia Nacional que va espentar per l'esquena a una dona durant una protesta de professors a València.