Un ferit en una carrera il·legal en Elda

Carretera comarcal CV-83 en el terme municipal d'Elda, Vinalopó Mitjà (Alacant)

El cotxe accidentat circulava en direcció Monòver per la CV-83 | Google Maps

Un conductor ha resultat ferit després de patir un accident durant una presumpta carrera il·legal en la CV-83 en el terme municipal d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). La principal hipòtesi que investiga la Policia és que el cotxe accidentat i, com a mínim, un altre estaven fent una carrera il·legal.

 

Segons avança ‘Información’, l’accident es va produir sobre les 12.15 hores del dia de la nit de Nadal en esta carretera en direcció Monòver. El conductor ferit lleu s’hauria saltat la mitjana després d’eixir-se’n d’una curva i hauria circulat alguns metres en direcció contrària fins que ha eixit de la via, donant diferents voltes de campana.

 

El ferit es va quedar atrapat dins del cotxe i diferents bombers del Parc Comarcal d’Elda van haver de rescatar-lo. La Policia també va haver de tallar la carretera al trànsit, ja que el cotxe va deixar la via plena de vidres i restes d’oli que podrien haver provocat un altre accident.

 

Ara, la Policia investiga els fets per una presumpta carrera il·legal en una via a on no és la primera volta que es fa una cursa d’estes característiques i a on són numerosos els ferits i els morts per accidents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua primera Final a Quatre després d’atropellar al Panathinaikos

El València Basket va derrotar amb autoritat al Panathinaikos en el quint partit de quarts d'Eurolliga (81-64) i es va classificar per primera vegada per a la Final a Quatre.

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.