Un ferit en una carrera il·legal en Elda

Carretera comarcal CV-83 en el terme municipal d'Elda, Vinalopó Mitjà (Alacant)

El cotxe accidentat circulava en direcció Monòver per la CV-83 | Google Maps

Un conductor ha resultat ferit després de patir un accident durant una presumpta carrera il·legal en la CV-83 en el terme municipal d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). La principal hipòtesi que investiga la Policia és que el cotxe accidentat i, com a mínim, un altre estaven fent una carrera il·legal.

 

Segons avança ‘Información’, l’accident es va produir sobre les 12.15 hores del dia de la nit de Nadal en esta carretera en direcció Monòver. El conductor ferit lleu s’hauria saltat la mitjana després d’eixir-se’n d’una curva i hauria circulat alguns metres en direcció contrària fins que ha eixit de la via, donant diferents voltes de campana.

 

El ferit es va quedar atrapat dins del cotxe i diferents bombers del Parc Comarcal d’Elda van haver de rescatar-lo. La Policia també va haver de tallar la carretera al trànsit, ja que el cotxe va deixar la via plena de vidres i restes d’oli que podrien haver provocat un altre accident.

 

Ara, la Policia investiga els fets per una presumpta carrera il·legal en una via a on no és la primera volta que es fa una cursa d’estes característiques i a on són numerosos els ferits i els morts per accidents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.