16.1 C
València
Dijous, 18 desembre, 2025

Un ferit en una carrera il·legal en Elda

Carretera comarcal CV-83 en el terme municipal d'Elda, Vinalopó Mitjà (Alacant)

El cotxe accidentat circulava en direcció Monòver per la CV-83 | Google Maps

Un conductor ha resultat ferit després de patir un accident durant una presumpta carrera il·legal en la CV-83 en el terme municipal d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). La principal hipòtesi que investiga la Policia és que el cotxe accidentat i, com a mínim, un altre estaven fent una carrera il·legal.

 

Segons avança ‘Información’, l’accident es va produir sobre les 12.15 hores del dia de la nit de Nadal en esta carretera en direcció Monòver. El conductor ferit lleu s’hauria saltat la mitjana després d’eixir-se’n d’una curva i hauria circulat alguns metres en direcció contrària fins que ha eixit de la via, donant diferents voltes de campana.

 

El ferit es va quedar atrapat dins del cotxe i diferents bombers del Parc Comarcal d’Elda van haver de rescatar-lo. La Policia també va haver de tallar la carretera al trànsit, ja que el cotxe va deixar la via plena de vidres i restes d’oli que podrien haver provocat un altre accident.

 

Ara, la Policia investiga els fets per una presumpta carrera il·legal en una via a on no és la primera volta que es fa una cursa d’estes característiques i a on són numerosos els ferits i els morts per accidents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.

S’ha obert el pas subterrani que connecta les estacions de Xàtiva i Alacant

La nova passarel·la subterrània de 260 metres ha connectat des d'este dijous les estacions de Xàtiva i Alacant en uns tres minuts. L'obra, de més de 24 milions, ha reforçat el servici de Metrovalencia i l'entorn urbà del centre de València.

CCOO PV exigix activar el diàleg social i prioritza la vivenda

Ana García Alcolea ha presentat el seu informe al Consell Confederal amb un balanç socioeconòmic i un full de ruta immediat. CCOO PV ha reclamat activar ja el diàleg social i ha situat la vivenda com a prioritat, al costat d'ocupació i finançament.

Educació atorga els primers 13 milions en ajudes per a material escolar després de la DANA

Educació ha concedit 13 milions en cinc resolucions per a 26.000 alumnes afectats per la DANA. La convocatòria total ascendix a 100,6 milions per a 68.893 estudiants.

Rovira fixa com a prioritats la reforma del finançament i la baixada d’impostos

El nou conseller d'Economia, Hisenda i Administració Pública ha defés un nou model de finançament i mantindre la rebaixa fiscal. També ha proposat un fons d'anivellament mentres es negocia la reforma.

El subdirector d’Emergències va ser informat a les 18.32 de l’opció d’activar És-Alert

Jorge Suárez va conéixer a les 18.32 la possibilitat d'usar És-Alert durant la DANA. Els missatges del mòbil que arrepleguen eixe avís van ser incorporats a la causa judicial.

La Conselleria de Servicis Socials elevarà a 37.000 les places per a majors en 2026

Elena Albalat ha detallat que en 2026 se superaran les 37.000 places en residències i centres de dia, amb 15 noves licitacions i més inversió. També ha avançat la història social única i la creació de nous òrgans de participació.

Ascer preveu tancar 2025 amb estabilitat en les vendes i demana revisar els costos per CO₂

Ascer preveu un 2025 estable gràcies a l'estirada del mercat nacional i a unes exportacions contingudes, i demana revisar els costos del CO₂ davant un impacte de 150 milions. La patronal alerta sobre canvis en cogeneració, reclama una reunió amb el Govern i veu 2026 condicionat per energia i normativa.