13.8 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Un ferit en una carrera il·legal en Elda

Carretera comarcal CV-83 en el terme municipal d'Elda, Vinalopó Mitjà (Alacant)

El cotxe accidentat circulava en direcció Monòver per la CV-83 | Google Maps

Un conductor ha resultat ferit després de patir un accident durant una presumpta carrera il·legal en la CV-83 en el terme municipal d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). La principal hipòtesi que investiga la Policia és que el cotxe accidentat i, com a mínim, un altre estaven fent una carrera il·legal.

 

Segons avança ‘Información’, l’accident es va produir sobre les 12.15 hores del dia de la nit de Nadal en esta carretera en direcció Monòver. El conductor ferit lleu s’hauria saltat la mitjana després d’eixir-se’n d’una curva i hauria circulat alguns metres en direcció contrària fins que ha eixit de la via, donant diferents voltes de campana.

 

El ferit es va quedar atrapat dins del cotxe i diferents bombers del Parc Comarcal d’Elda van haver de rescatar-lo. La Policia també va haver de tallar la carretera al trànsit, ja que el cotxe va deixar la via plena de vidres i restes d’oli que podrien haver provocat un altre accident.

 

Ara, la Policia investiga els fets per una presumpta carrera il·legal en una via a on no és la primera volta que es fa una cursa d’estes característiques i a on són numerosos els ferits i els morts per accidents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La grip cau un 27% en la Comunitat Valenciana i els casos greus disminuïxen

La incidència de la grip baixa a 88,3 per 100.000 en la Comunitat Valenciana, un 27% menys que la setmana prèvia. Les IRA totals es mantenen quasi estables; covid puja a 6 sense casos greus i el VRS cedix lleument.

Nou focus de malaltia de Newcastle en una granja de pollastres a València

Confirmat per PCR un focus extremadament virulent en una granja de broilers de La Vall d'Albaida amb uns 75.000 animals, el quint de la temporada. S'han activat immobilització, sacrifici, zona de restricció i reforç de vacunació i bioseguretat.

Orihuela emprén accions judicials per a reclamar a la Generalitat la devolució del Llibre dels Repartiments

L'Ajuntament d'Orihuela iniciarà accions judicials per a recuperar el Llibre dels Repartiments, custodiat per la Biblioteca de Catalunya, després d'anys de requeriments rebutjats. El consistori contracta assessoria legal especialitzada per a sustentar la demanda.

La Generalitat tanca l’últim punt de residus de la DANA a L’Alcúdia després de gestionar 3.200 tones

La Generalitat ha clausurat l'últim punt d'apilament de residus a L'Alcúdia després de gestionar prop de 3.200 tones. L'operació s'emmarca en el pla autonòmic per a accelerar la recuperació i alleujar als municipis més afectats.

EMT València adjudica 58 cabines de vàter per a conductors amb una inversió de 1,56 milions

L'EMT de València ha adjudicat el subministrament de 58 cabines de vàter d'obra i fixes per a la seua plantilla, per 1,56 milions sense IVA. El pla combina noves instal·lacions i renovacions amb un calendari escalonat i reforç de personal mitjançant borses d'ocupació.

El temporal Harry colpeja platges de València i obliga a reforços i tancaments preventius

Aemet ha activat l'avís taronja per onatge en tota la Comunitat i els ajuntaments costaners de València han reforçat defenses i tancat accessos per a evitar riscos.

El Xúquer suma 11 hm³ i el Segura 1 hm³ en una setmana de repunt d’embassaments

Les reserves del Xúquer han augmentat en 11 hm³ i se situen en el 52,7%; les del Segura sumen 1 hm³ i aconseguixen el 26,7%. La reserva nacional puja al 57,2% amb 32.056 hm³.

PP i Vox s’obrin al fet que les víctimes de la dana declaren en la comissió de Les Corts

PP i Vox han expressat la seua disposició al fet que les associacions de víctimes de la dana compareguen en la comissió d'investigació de Les Corts. Compromís i PSPV han criticat que encara no hi haja data per a reprendre-la.