Un ferit en una carrera il·legal en Elda

Carretera comarcal CV-83 en el terme municipal d'Elda, Vinalopó Mitjà (Alacant)

El cotxe accidentat circulava en direcció Monòver per la CV-83 | Google Maps

Un conductor ha resultat ferit després de patir un accident durant una presumpta carrera il·legal en la CV-83 en el terme municipal d’Elda, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant). La principal hipòtesi que investiga la Policia és que el cotxe accidentat i, com a mínim, un altre estaven fent una carrera il·legal.

 

Segons avança ‘Información’, l’accident es va produir sobre les 12.15 hores del dia de la nit de Nadal en esta carretera en direcció Monòver. El conductor ferit lleu s’hauria saltat la mitjana després d’eixir-se’n d’una curva i hauria circulat alguns metres en direcció contrària fins que ha eixit de la via, donant diferents voltes de campana.

 

El ferit es va quedar atrapat dins del cotxe i diferents bombers del Parc Comarcal d’Elda van haver de rescatar-lo. La Policia també va haver de tallar la carretera al trànsit, ja que el cotxe va deixar la via plena de vidres i restes d’oli que podrien haver provocat un altre accident.

 

Ara, la Policia investiga els fets per una presumpta carrera il·legal en una via a on no és la primera volta que es fa una cursa d’estes característiques i a on són numerosos els ferits i els morts per accidents.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.

La calor dispara els termòmetres fins als 39,6 °C i activa avisos per risc d’incendis

Les màximes han superat ja els 39 graus en municipis de Castelló i Alacant. Aemet, Sanitat i Emergències han activat avisos per calor extrema i risc alt d’incendis en gran part del territori.

Pacients i personal d’Urgències del General de València pateixen més de 30 graus per les obres

El sindicat CSIF denuncia que el triage d’Urgències del General de València, reubicat per les obres en un espai xicotet i obert, arriba a superar els 30 graus i reclama mesures addicionals de refrigeració. L’hospital recorda que és una ubicació provisional i que ja ha instal·lat dos equips portàtils de climatització.

66,8 milions per a reforçar els recursos extraordinaris dels col·legis valencians el curs 2026-2027

Educació ha aprovat 66,8 milions d’euros per al programa REMA el curs 2026-2027, amb 1.000 docents més en centres públics i 124 en concertats per a reforçar l’aprenentatge i reduir l’abandó escolar.