Tres ferits, un greu, en un xoc entre dos camions i un cotxe en l’A-7, a l’altura d’Alginet

A-7 en direcció Alacant, al seu pas per Alginet, la Ribera (València)

El xoc entre dos camions i un cotxe s’ha produït en l’A-7 en direcció Alacant, al seu pas per Alginet | Google Maps

Tres hòmens han resultat ferits després de patir un accident de trànsit en l’A-7 en el terme municipal d’Alginet, en la comarca de la Ribera (València). L’accident, en el que s’han vist implicats dos camions i un cotxe, s’ha produït este dilluns cap a les 22.47 de la nit.

 

Fins a l’eixida 879 en direcció Alacant, a on s’ha produït el xoc, s’han desplaçat dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i els equips mèdics han atés a tres hòmens.

 

Un xic, de 31 anys i amb traumatisme cranioencefàlic, va ser traslladat a l’Hospital de la Ribera; un home, de 41 anys, va ser traslladat també a l’Hospital de la Ribera amb una ambulància de Transport No Assistit (TNA) per mareig; i finalment un altre home, de 62 anys, que va ser traslladat a l’Hospital La Fe de València per politraumatisme.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.