Tres ferits, un greu, en un xoc entre dos camions i un cotxe en l’A-7, a l’altura d’Alginet

A-7 en direcció Alacant, al seu pas per Alginet, la Ribera (València)

El xoc entre dos camions i un cotxe s’ha produït en l’A-7 en direcció Alacant, al seu pas per Alginet | Google Maps

Tres hòmens han resultat ferits després de patir un accident de trànsit en l’A-7 en el terme municipal d’Alginet, en la comarca de la Ribera (València). L’accident, en el que s’han vist implicats dos camions i un cotxe, s’ha produït este dilluns cap a les 22.47 de la nit.

 

Fins a l’eixida 879 en direcció Alacant, a on s’ha produït el xoc, s’han desplaçat dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i els equips mèdics han atés a tres hòmens.

 

Un xic, de 31 anys i amb traumatisme cranioencefàlic, va ser traslladat a l’Hospital de la Ribera; un home, de 41 anys, va ser traslladat també a l’Hospital de la Ribera amb una ambulància de Transport No Assistit (TNA) per mareig; i finalment un altre home, de 62 anys, que va ser traslladat a l’Hospital La Fe de València per politraumatisme.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova York Liberty fa oficial el fitxatge de Raquel Carrera i destaca el seu futur brillant

Nova York Liberty oficialitza la incorporació de Raquel Carrera, pivot del València Basket, i confia que tinga un futur brillant en la WNBA després de completar la temporada a Espanya.

València planteja celebrar el XXV Festival de Milotxes el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal

La Fundació Esportiva Municipal proposa celebrar el XXV Festival de Cometes de València el diumenge 3 de maig a la platja del Cabanyal, pendent encara del vistiplau de Costas. La cita manté el seu programa d'exhibicions, tallers i vol lliure al llarg de tota la jornada.

Carrasco exigix al Govern que pose fi a les retallades en la vigilància de les illes Columbretes

L'alcaldessa de Castelló reclama al Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació que revertisca les retallades de personal en la reserva marina de les illes Columbretes i advertix que la falta de vigilància afavorix l'activitat furtiva i posa en risc la biodiversitat.

El PSPV porta al TSJ al conseller de Sanitat per ocultar pagaments a la sanitat privada

El PSPV ha presentat un recurs davant el TSJ contra el conseller de Sanitat per negar-se a detallar en Les Corts els pagaments a empreses de la sanitat privada en 2024 i 2025.

Una campanya itinerant porta la cultura preventiva i l’autoprotecció als municipis valencians

La Conselleria d'Emergències i Interior posa en marxa una campanya itinerant amb un autobús interactiu per a reforçar la cultura preventiva i l'autoprotecció davant catàstrofes en municipis de la Comunitat Valenciana.

La Generalitat porta a Europa el seu pla de parcs inundables al Túria i el Pedrís

La Generalitat ha presentat davant institucions europees el seu projecte de parcs inundables metropolitans en les riberes del Túria i del Pedrís, un corredor verd de 1.500 hectàrees i més de 72 quilòmetres pensat com a defensa natural enfront de futures riuades.

L’aeroport de Castelló suma sis noves rutes regulars i aconseguix 16 connexions enguany

L'aeroport de Castelló incorpora entre maig i juliol sis noves rutes regulars, aconseguix les 16 connexions programades enguany i reforça la seua aliança amb el sector turístic provincial.

Detingut a Camp de Túria per una ona de robatoris, incendis i la mort de dos gossos

La Guàrdia Civil ha arrestat a un home de 41 anys a què s'atribuïxen sis robatoris amb força en domicilis, diversos incendis provocats i la mort de dos gossos a la comarca de Camp de Túria.