Tres ferits, un greu, en un xoc entre dos camions i un cotxe en l’A-7, a l’altura d’Alginet

A-7 en direcció Alacant, al seu pas per Alginet, la Ribera (València)

El xoc entre dos camions i un cotxe s’ha produït en l’A-7 en direcció Alacant, al seu pas per Alginet | Google Maps

Tres hòmens han resultat ferits després de patir un accident de trànsit en l’A-7 en el terme municipal d’Alginet, en la comarca de la Ribera (València). L’accident, en el que s’han vist implicats dos camions i un cotxe, s’ha produït este dilluns cap a les 22.47 de la nit.

 

Fins a l’eixida 879 en direcció Alacant, a on s’ha produït el xoc, s’han desplaçat dos ambulàncies del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i els equips mèdics han atés a tres hòmens.

 

Un xic, de 31 anys i amb traumatisme cranioencefàlic, va ser traslladat a l’Hospital de la Ribera; un home, de 41 anys, va ser traslladat també a l’Hospital de la Ribera amb una ambulància de Transport No Assistit (TNA) per mareig; i finalment un altre home, de 62 anys, que va ser traslladat a l’Hospital La Fe de València per politraumatisme.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Els bombers intenten frenar l’avanç de l’incendi industrial en un desballestament d’Onda

Els bombers de la Diputació de Castelló treballen des de la vesprada del diumenge per a contindre l'incendi declarat en una campa exterior de l'empresa de desballestament Reciplasa a Onda, que ha obligat a desallotjaments preventius pel fum.

Gerard Moreno i Pépé encarrilen el triomf del Vila-real davant un Celta molt fràgil

Un penal convertit per Gerard Moreno en el primer minut i un gol de Pépé abans de la mitja hora permeten al Vila-real anar-se al descans amb un 2-0 enfront d'un Celta molt bla arrere.

Dos morts en caure un cotxe al riu Clariano des d’un pont a Ontinyent

Dos persones han mort i una tercera ha resultat ferida després de precipitar-se un cotxe per un pont al riu Clariano, a Ontinyent, quan circulava per la CV-668.

Un jove de 26 anys resulta ferit per cremades en l’incendi d’una cuina a Alfafar

Un incendi en la cuina d'una vivenda a Alfafar ha provocat cremades a un jove de 26 anys, que ha sigut traslladat a l'hospital La Fe, i ha afectat per fum a altres tres persones que han sigut donades d'alta en el lloc.

Associacions de víctimes s’unixen a València per a denunciar negligències en la dana, el cribratge de mama i les residències de Madrid

Col·lectius de víctimes de la dana de València, del cribratge de càncer de mama a Andalusia i de les residències de Madrid durant la covid s'agermanen en una concentració que reclama responsabilitats polítiques i judicials.

Els bombers intenten controlar un incendi en una planta de reciclatge d’Onda

Bombers del Consorci provincial de Castelló treballen per a extingir un incendi molt desenrotllat en la planta de reciclatge d'Onda, que ha generat una gran columna de fum.

Els bombers rescaten a un cavall caigut en una séquia a Borriana

Un cavall que havia caigut a una séquia a Borriana és rescatat en bon estat pels bombers de la Plana Baixa mitjançant un dispositiu amb vehicle de rescat en altura.

L’Elx marxa al descans amb un 0-2 davant l’Oviedo

L'Elx s'imposa 0-2 a l'Oviedo al descans en el Carlos Tartiere, amb gols matiners de Pedro Bigas i Gonzalo Villar en els primers vint minuts.