Dos ferides greus en un xoc frontal en l’N-340 al seu pas per Vinaròs

Carretera nacional 340 al seu pas per Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló)

Les dos xiques van xocar frontalment contra un cotxe en l’N-340, al seu pas per Vinaròs | Google Maps

Dos xiques han resultat ferides en estat greu este dilluns després de xocar contra un cotxe en la carretera N-340, a l’altura de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló). Les dos veïnes de Benicarló, que viatjaven en moto, van patir l’accident sobre les 12.30 hores de dilluns, quan van xocar frontalment contra l’altre vehicle implicat, segons informa la Guàrdia Civil de Trànsit.

 

‘Mediterráneo’ ha avançat que el conductor del cotxe no ha patit cap dany i que els servicis sanitaris es van desplaçar fins al lloc dels fets, en el quilòmetre 1.049, per a assistir a les ferides i traslladar-les, una volta estabilitzades, a l’Hospital Comarcal de Vinaròs.

 

Les dos xiques són veïnes de Benicarló i tenen 31 i 22 anys. La més major és la que conduïa la moto en el moment de l’accident i respon a les inicials de L. M. C. Q. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una pedregada forta causa danys en cotxes i vivendes a Utiel

Una tempesta amb granís de gran tamany ha causat danys materials en vehicles, teulades i arbrat a Utiel, mentres Aemet preveu que continuen les tronades fortes a l’interior de la província de València.

Denunciat per portar una persona pujades damunt del cotxe a Xàbia

La Policia Local de Xàbia ha denunciat el conductor d’un turisme per conducció temerària després de circular amb una persona pujada al sostre del vehicle, una infracció molt greu que comporta sis punts menys i multa econòmica.

Fortes tempestes amb granís de fins a 3 cm al nord interior de València

El nord interior de la província de València ha registrat esta vesprada tempestes fortes amb granís de fins a 3 centímetres i avís taronja activat per Aemet, especialment a la zona d’Utiel i el Rincón de Ademuz.

L’Elx fitxa el migcampista Javier Morcillo fins a 2030

L’Elx ha tancat la incorporació del migcampista català Javier Morcillo, procedent de l’Atlético de Madrid, amb contracte fins a juny de 2030, ampliable una temporada més per objectius.

Detenen a Castelló una cuidadora per traure 24.000 € del compte d’una anciana que atenia

Una cuidadora ha sigut detinguda a Castelló per retirar durant mesos quasi 24.000 euros del compte d’una anciana i vendre una joia seua sense consentiment familiar, descobert tot després de la mort de la víctima.

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.
FILMOTECA D'ESTIU