Dos ferides greus en un xoc frontal en l’N-340 al seu pas per Vinaròs

Carretera nacional 340 al seu pas per Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló)

Les dos xiques van xocar frontalment contra un cotxe en l’N-340, al seu pas per Vinaròs | Google Maps

Dos xiques han resultat ferides en estat greu este dilluns després de xocar contra un cotxe en la carretera N-340, a l’altura de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló). Les dos veïnes de Benicarló, que viatjaven en moto, van patir l’accident sobre les 12.30 hores de dilluns, quan van xocar frontalment contra l’altre vehicle implicat, segons informa la Guàrdia Civil de Trànsit.

 

‘Mediterráneo’ ha avançat que el conductor del cotxe no ha patit cap dany i que els servicis sanitaris es van desplaçar fins al lloc dels fets, en el quilòmetre 1.049, per a assistir a les ferides i traslladar-les, una volta estabilitzades, a l’Hospital Comarcal de Vinaròs.

 

Les dos xiques són veïnes de Benicarló i tenen 31 i 22 anys. La més major és la que conduïa la moto en el moment de l’accident i respon a les inicials de L. M. C. Q. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.