Dos ferides greus en un xoc frontal en l’N-340 al seu pas per Vinaròs

Carretera nacional 340 al seu pas per Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló)

Les dos xiques van xocar frontalment contra un cotxe en l’N-340, al seu pas per Vinaròs | Google Maps

Dos xiques han resultat ferides en estat greu este dilluns després de xocar contra un cotxe en la carretera N-340, a l’altura de Vinaròs, en el Baix Maestrat (Castelló). Les dos veïnes de Benicarló, que viatjaven en moto, van patir l’accident sobre les 12.30 hores de dilluns, quan van xocar frontalment contra l’altre vehicle implicat, segons informa la Guàrdia Civil de Trànsit.

 

‘Mediterráneo’ ha avançat que el conductor del cotxe no ha patit cap dany i que els servicis sanitaris es van desplaçar fins al lloc dels fets, en el quilòmetre 1.049, per a assistir a les ferides i traslladar-les, una volta estabilitzades, a l’Hospital Comarcal de Vinaròs.

 

Les dos xiques són veïnes de Benicarló i tenen 31 i 22 anys. La més major és la que conduïa la moto en el moment de l’accident i respon a les inicials de L. M. C. Q. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.