Ferit greu en un accident de trànsit en Alacant

Cotxe accidentat en la carretera del Saladar en Alacant

Bombers i agents de la Policia Local d’Alacant han rescatat a un xic ferit greu | Bombers d’Alacant

 

Esta matinada de diumenge 19 de gener, cap a les 4.00 hores, s’ha produït un accident de trànsit en el que un xic s’ha quedat atrapat dins del seu cotxe després d’eixir-se’n de la carretera del Saladar, en Alacant.

 

Fins al lloc de l’accident han acudit la Unitat de Rescat en accidents de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) i la Policia Local, que han rescatat al xic, qui presentava ferides greus.

 

Un cotxe que circulava per la carretera a l’altura del carrer del Músic Antón Roch se n’hauria eixit de la via i hauria impactat contra una tanca de la urbanització Urbanova i una marquesina d’autobús, per motius que s’investiguen. A conseqüència d’este accident, el conductor del vehicle va quedar atrapat dins. 

 

Fins a 8 bombers van estar treballant amb ferramentes especials mentres feien les faenes per a traure del cotxe al conductor i poder accedir fins al ferit que estava atrapat en l’interior. Van estar més de 30 minuts per a poder rescatar-lo. 

 

La Unitat d’Atestats de la Policia Local d’Alacant ha fet la prova d’alcoholèmia al conductor del vehicle, que ha donat negatiu. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Chelva i Utiel freguen els 40 graus en una nova jornada de calor extrema

Les màximes han arribat hui fins als 39,8 graus en municipis de linterior de la província de València, en una jornada amb avís taronja dAemet per calor extrema. Ademuz ha tornat a batre el seu rècord de temperatura més alta en un mes de setembre.

Els col·lectius valencianistes criden a buidar Mestalla fins al minut 19 contra Lim

Diversos col·lectius d’aficionats del València CF han demanat que els abonats no entren a Mestalla davant del Barcelona fins al minut 19, en una nova protesta contra la gestió de Peter Lim i Meriton.

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.