11.8 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Ferit greu en un accident de trànsit en Alacant

Cotxe accidentat en la carretera del Saladar en Alacant

Bombers i agents de la Policia Local d’Alacant han rescatat a un xic ferit greu | Bombers d’Alacant

 

Esta matinada de diumenge 19 de gener, cap a les 4.00 hores, s’ha produït un accident de trànsit en el que un xic s’ha quedat atrapat dins del seu cotxe després d’eixir-se’n de la carretera del Saladar, en Alacant.

 

Fins al lloc de l’accident han acudit la Unitat de Rescat en accidents de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) i la Policia Local, que han rescatat al xic, qui presentava ferides greus.

 

Un cotxe que circulava per la carretera a l’altura del carrer del Músic Antón Roch se n’hauria eixit de la via i hauria impactat contra una tanca de la urbanització Urbanova i una marquesina d’autobús, per motius que s’investiguen. A conseqüència d’este accident, el conductor del vehicle va quedar atrapat dins. 

 

Fins a 8 bombers van estar treballant amb ferramentes especials mentres feien les faenes per a traure del cotxe al conductor i poder accedir fins al ferit que estava atrapat en l’interior. Van estar més de 30 minuts per a poder rescatar-lo. 

 

La Unitat d’Atestats de la Policia Local d’Alacant ha fet la prova d’alcoholèmia al conductor del vehicle, que ha donat negatiu. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.