Ferit greu en un accident de trànsit en Alacant

Cotxe accidentat en la carretera del Saladar en Alacant

Bombers i agents de la Policia Local d’Alacant han rescatat a un xic ferit greu | Bombers d’Alacant

 

Esta matinada de diumenge 19 de gener, cap a les 4.00 hores, s’ha produït un accident de trànsit en el que un xic s’ha quedat atrapat dins del seu cotxe després d’eixir-se’n de la carretera del Saladar, en Alacant.

 

Fins al lloc de l’accident han acudit la Unitat de Rescat en accidents de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) i la Policia Local, que han rescatat al xic, qui presentava ferides greus.

 

Un cotxe que circulava per la carretera a l’altura del carrer del Músic Antón Roch se n’hauria eixit de la via i hauria impactat contra una tanca de la urbanització Urbanova i una marquesina d’autobús, per motius que s’investiguen. A conseqüència d’este accident, el conductor del vehicle va quedar atrapat dins. 

 

Fins a 8 bombers van estar treballant amb ferramentes especials mentres feien les faenes per a traure del cotxe al conductor i poder accedir fins al ferit que estava atrapat en l’interior. Van estar més de 30 minuts per a poder rescatar-lo. 

 

La Unitat d’Atestats de la Policia Local d’Alacant ha fet la prova d’alcoholèmia al conductor del vehicle, que ha donat negatiu. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís exigix la dimissió de Camarero i Martínez Mus pels missatges durant la dana

Compromís ha reclamat la dimissió immediata de Susana Camarero i Vicente Martínez Mus pels seus missatges en el xat del Consell durant la dana, i ha registrat un ple extraordinari en Les Corts. Joan Baldoví també ha carregat contra Juanfran Pérez Llorca per no pronunciar-se sobre els missatges de Carlos Mazón i l'ha acusat de protegir-lo.

Anàlisis biomètrics en l’Operació Pas de l’Estret 2026 als ports de València i Alacant

L’Operació Pas de l’Estret 2026 incorpora anàlisis biomètrics i nous sistemes digitals als ports de València i sobretot d’Alacant per a millorar la seguretat i la fluïdesa del trànsit de passatgers i vehicles.

822 vivendes públiques noves a Torrevieja estaran llestes en 2028 amb el Pla Vive

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha anunciat l’inici de les obres de 822 vivendes de protecció pública a Torrevieja, repartides en quatre solars municipals i emmarcades en el Pla Vive, amb previsió que estiguen acabades en 2028.

Morant reafirma el seu suport a Zapatero i critica el doble raser de la justícia espanyola

Diana Morant manté el seu suport a José Luis Rodríguez Zapatero davant la investigació del cas Plus Ultra i denuncia un doble raser en la justícia espanyola i en les filtracions a la premsa.

Juan Echanove porta a l’escenari ‘La escopeta nacional’ amb una nova mirada musical

Juan Echanove dirigeix al Teatro Español de Madrid una nova versió teatral de ‘La escopeta nacional’, clàssic de Luis García Berlanga i Rafael Azcona, que incorpora moments musicals sense convertir-se en un musical.

El Consell reclama al Govern central que no limite les competències valencianes sobre la costa

El Consell ha aprovat un informe amb què exigeix al Govern d'Espanya que respecte les competències de la Generalitat en ordenació del territori i del litoral i que paralitze canvis normatius que podrien limitar el marc legal valencià.

Pérez Llorca es reunirà dilluns amb el ministre d’Hisenda al Palau de la Generalitat

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, es reunirà dilluns al Palau amb el ministre d’Hisenda, Arcadi España, per tractar assumptes urgents i rellevants per a la Comunitat Valenciana.

Així canviarà el nou reglament de bous al carrer que entrarà en vigor en 2027

El Consell ha aprovat el nou reglament de bous al carrer, que reforça la seguretat, actualitza els requisits tècnics i sanitaris i entrarà en vigor l’1 de gener de 2027.