Ferit greu en un accident de trànsit en Alacant

Cotxe accidentat en la carretera del Saladar en Alacant

Bombers i agents de la Policia Local d’Alacant han rescatat a un xic ferit greu | Bombers d’Alacant

 

Esta matinada de diumenge 19 de gener, cap a les 4.00 hores, s’ha produït un accident de trànsit en el que un xic s’ha quedat atrapat dins del seu cotxe després d’eixir-se’n de la carretera del Saladar, en Alacant.

 

Fins al lloc de l’accident han acudit la Unitat de Rescat en accidents de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) i la Policia Local, que han rescatat al xic, qui presentava ferides greus.

 

Un cotxe que circulava per la carretera a l’altura del carrer del Músic Antón Roch se n’hauria eixit de la via i hauria impactat contra una tanca de la urbanització Urbanova i una marquesina d’autobús, per motius que s’investiguen. A conseqüència d’este accident, el conductor del vehicle va quedar atrapat dins. 

 

Fins a 8 bombers van estar treballant amb ferramentes especials mentres feien les faenes per a traure del cotxe al conductor i poder accedir fins al ferit que estava atrapat en l’interior. Van estar més de 30 minuts per a poder rescatar-lo. 

 

La Unitat d’Atestats de la Policia Local d’Alacant ha fet la prova d’alcoholèmia al conductor del vehicle, que ha donat negatiu. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Oratge estable i més calor lleugera en cap de setmana quasi ras en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cel poc nuvolós o ras, temperatures sense canvis o en lleu ascens i vent fluix de component este, amb alguns ruixats amb tronada en l'interior diumenge.

Tres generacions fan vacances al Rototom: de l’Alma, de 5 anys, a la iaia Piedad, de 73

El Rototom Sunsplash, que celebra la 31a edició a Benicàssim en agost, s’ha consolidat com un festival familiar on conviuen xiquets, jóvens, pares i avis, com la família Abril, que viatja en autocaravana per gaudir d’una setmana completa d’activitats.

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.