Ferit greu en un accident de trànsit en Alacant

Cotxe accidentat en la carretera del Saladar en Alacant

Bombers i agents de la Policia Local d’Alacant han rescatat a un xic ferit greu | Bombers d’Alacant

 

Esta matinada de diumenge 19 de gener, cap a les 4.00 hores, s’ha produït un accident de trànsit en el que un xic s’ha quedat atrapat dins del seu cotxe després d’eixir-se’n de la carretera del Saladar, en Alacant.

 

Fins al lloc de l’accident han acudit la Unitat de Rescat en accidents de bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) i la Policia Local, que han rescatat al xic, qui presentava ferides greus.

 

Un cotxe que circulava per la carretera a l’altura del carrer del Músic Antón Roch se n’hauria eixit de la via i hauria impactat contra una tanca de la urbanització Urbanova i una marquesina d’autobús, per motius que s’investiguen. A conseqüència d’este accident, el conductor del vehicle va quedar atrapat dins. 

 

Fins a 8 bombers van estar treballant amb ferramentes especials mentres feien les faenes per a traure del cotxe al conductor i poder accedir fins al ferit que estava atrapat en l’interior. Van estar més de 30 minuts per a poder rescatar-lo. 

 

La Unitat d’Atestats de la Policia Local d’Alacant ha fet la prova d’alcoholèmia al conductor del vehicle, que ha donat negatiu. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.