8.1 C
València
Divendres, 19 desembre, 2025

Un motorista ferit greu en patir una caiguda en l’AP-7 a l’altura de Cabanes

Roda d'una moto

El motorista ha patit l’accident en l’AP-7, a l’altura de Cabanes   | Pixabay

 

El Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) ha assistit a un motorista de 68 anys per ferides diverses greus en Cabanes, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). Segons ha avançat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, cap a les 13.40 hores d’este diumenge, s’ha avisat de la caiguda d’una moto en l’autopista AP-7, en el punt quilomètric 404.

 

[predef]valncia-grup-de-facebook-595[/predef]

 

Emergències ha desplaçat una ambulància del SAMU que quan ha arribat a trobat al motorista en parada cardiorespiratòria. Ràpidament, l’equip mèdic li ha fet a l’home maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada i altres tècniques de recuperació. Poc després, han conseguit revertir la parada cardíaca.

 

Posteriorment, la víctima, de 68 anys ha sigut traslladada a l’hospital General Universitari de Castelló a causa de les ferides greus. De moment, no ha transcendit la causa de l’accident ni la seua evolució actual.

Últimes notícies

Centenars es manifesten a València pels drets dels migrants

Centenars de persones han recorregut València, des de la plaça de bous fins al CIE de Sapadors, per a denunciar exclusió i reclamar garanties per a la població migrant.

El PSPV presenta la proposta de gestora a Almussafes després de l’expulsió de l’alcalde per denúncies d’assetjament sexual

La direcció provincial del PSPV ha proposat una gestora per a l'agrupació d'Almussafes després de la denúncia per assetjament sexual contra l'alcalde, ja expulsat. La llista, amb Jorge Vidal al capdavant, queda a l'espera del vistiplau intern i federal.

Centenars es manifesten a València per a reclamar drets de les persones migrants

Centenars de persones han recorregut València per a exigir garanties efectives de drets per a la població migrant. La marxa va culminar davant el CIE de Sapadors.

Imputat l’alcalde de Jérica per agressió sexual a dos menors; el PP demana suspendre-li de militància

Un jutjat de Segorbe investiga a l'alcalde de Jérica per dos presumptes delictes d'agressió sexual a menors. El PP li cessa com a assessor en la Diputació i demana suspendre la seua militància, mentres el PSPV exigix la seua dimissió.

Broseta deixa la secretaria autonòmica de representació davant la UE amb una dimissió irrevocable

Pablo Broseta ha presentat la seua dimissió irrevocable com a secretari autonòmic de Representació davant la UE i les CCAA. Va anunciar la renúncia en X sense donar motius.

Morant demana als edils d’Almussafes respectar a la denunciant i acatar el decidit pel PSPV

Diana Morant ha reclamat al grup socialista d'Almussafes respecte a la denunciant d'assetjament i obediència a les mesures del partit, que ja ha actuat contra l'alcalde.

El Port d’Alacant rescindix el contracte de l’estructura en la bocana i activa concursos de fred i hidrogen

El consell ha resolt el contracte de l'estructura fixa en la bocana per incompliment del contractista i ha llançat concursos per a una nau frigorífica i una planta d'hidrogen verd.

Creu Roja distribuïx més de 1.800 jocs i joguets a famílies vulnerables d’Alacant

Creu Roja ha iniciat a Alacant el lliurament de més de 1.800 jocs i joguets per a famílies vulnerables per Nadal. Les donacions es classifiquen i arriben directament a les llars.