Ferit un motorista en caure en la V-30, a l’altura de València

Ferit un motorista en caure en la V-30, a l'altura de València

La V-30 per València | Google Maps

 

Esta nit de dijous, sobre les 23.35 hores, s’ha produït un accident de moto en la incorporació de la V-30 en la ciutat de València, en el que el motorista, de 45 anys, ha resultat ferit després de caure.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l’accident a una ambulància del Suport Vital Bàsic (SVB) i una altra del Servici d’Ajuda Mèdic Urgent (SAMU). Quan han arribat, els equips mèdics han assistit a la víctima, qui presentava un politraumatisme.

 

Una volta estabilitzat, l’home ha sigut traslladat en l’ambulància del SVB fins a l’Hospital General Universitari de València. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja al sud de València per màximes de fins a 40 graus

Aemet ha activat per a este dimarts l’avís taronja al sud de la província de València per temperatures de fins a 40 graus, i el groc en altres zones de la Comunitat Valenciana.

On farà més calor hui a la Comunitat Valenciana: fins a 40 °C en zones de València i Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada molt calorosa, amb cels poc nuvolosos i màximes que poden superar els 40 graus al prelitoral de València i punts d’Alacant.

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.