Un xiquet de 9 anys ferit en un xoc entre un cotxe i una bici en Elx

Carrer de la Nit de l'Alba d'Elx (Alacant)

El xoc s’ha produït en el carrer de la Nit de l’Alba d’Elx | Google Maps

 

Un xiquet, de 9 anys, que anava en bicicleta, ha resultat ferit este diumenge en Elx, en la comarca del Baix Vinalopó (Alacant), després de xocar amb un cotxe. L’accident s’ha produït cap a les tres de la vesprada en el carrer de la Nit de l’Alba de la ciutat.

 

Segons informen des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat, una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) s’ha traslladat fins al lloc dels fets. L’equip sanitari ha atés al menor per un colp en el cap i ferides en el genoll.

 

Una volta estabilitzat, i després de rebre l’assistència necessària, el menor ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elx en l’ambulància de SVB.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.