Anuncios

Conductor ferit en xocar amb un camió en l’A-7 en València

 

Este dissabte, cap a les 6.13 hores del matí, s’ha produït un accident en el terme municipal de la Ciutat de València. Segons ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’incident ha implicat a un turisme i un camió, que han patit un xoc frontal-lateral en l’autovia A-7, a l’altura de l’eixida 321, en sentit nord.

 

A causa de la col·lisió, produïda cap a les 06.15 hores, el cotxe ha pegat unes quantes voltes de campana i el conductor, un xic de 21 anys, ha quedat atrapat entre els ferros, tal com es pot vore en la imatge superior. Per a poder alliberar al jove, ha calgut la intervenció de 3 dotacions de bombers dels parcs de Paterna i Burjassot, a més dels agents municipals de València.

Anuncios

 

Des d’Emergències s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que ha atés al xic per politraumatisme. Una volta ha sigut estabilitzat, se l’ha portat a l’Hospital de la Fe de València per a poder ser tractat en una ambulància de Suport Vital Avançat. Ara per ara, es desconeix l’evolució del ferit i quines han pogut ser les causes de l’accident.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.

La jutgessa que investiga la DANA reclama la gravació d’una trucada de l’alcalde d’Utiel a Emergències

La jutgessa que instruïx la causa per la gestió de la DANA sol·licita al Centre de Coordinació d'Emergències les gravacions de les trucades de l'alcalde i d'un regidor d'Utiel, així com el llistat de comunicacions rebudes pel regidor.

Mompó reclama no ser neutral davant l’explotació sexual i defén abolir la prostitució

Vicent Mompó reivindica que les institucions no poden ser neutrals enfront de l'explotació sexual de les dones i vincula l'abolició de la prostitució amb la dignitat democràtica.

La Diputació de València eleva a 1,22 milions la inversió per a reformar 37 casernes de la Guàrdia Civil

La Diputació de València amplia en 618.600 euros el seu programa de reformes en casernes de la Guàrdia Civil i eleva la inversió total a 1,22 milions per a actuar en 37 instal·lacions de la província.

Cessa petició pròpia la directora general del Sector Públic de la Generalitat, Mar González

El ple del Consell ha aprovat el cessament a petició pròpia de Mar González com a directora general del Sector Públic de la Generalitat i ha agraït la seua labor en el càrrec.

El Consell suma 7 milions més en ajudes al lloguer per a afectats per la dana de 2024

El Consell amplia en set milions d'euros les ajudes al lloguer per als qui no poden usar la seua vivenda després de la dana del 29 d'octubre de 2024 i obri un nou termini fins a 2026.

El jutge manté l’arxivament del cas per l’incendi de Campanar al no veure indicis nous

El jutge d'Instrucció manté l'arxivament provisional de la causa per l'incendi de Campanar en considerar que l'informe pericial dels afectats no aporta dades noves ni rellevants.
Anuncios