Conductor ferit en xocar amb un camió en l’A-7 en València

 

Este dissabte, cap a les 6.13 hores del matí, s’ha produït un accident en el terme municipal de la Ciutat de València. Segons ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’incident ha implicat a un turisme i un camió, que han patit un xoc frontal-lateral en l’autovia A-7, a l’altura de l’eixida 321, en sentit nord.

 

A causa de la col·lisió, produïda cap a les 06.15 hores, el cotxe ha pegat unes quantes voltes de campana i el conductor, un xic de 21 anys, ha quedat atrapat entre els ferros, tal com es pot vore en la imatge superior. Per a poder alliberar al jove, ha calgut la intervenció de 3 dotacions de bombers dels parcs de Paterna i Burjassot, a més dels agents municipals de València.

 

Des d’Emergències s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que ha atés al xic per politraumatisme. Una volta ha sigut estabilitzat, se l’ha portat a l’Hospital de la Fe de València per a poder ser tractat en una ambulància de Suport Vital Avançat. Ara per ara, es desconeix l’evolució del ferit i quines han pogut ser les causes de l’accident.

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Les Corts avalen prolongar fins a 2026 els avantatges fiscals per l’incendi de Campanar

Les Corts Valencianes preveuen aprovar per unanimitat l'ampliació fins a 2026 de les ajudes fiscals per a la compra de vivenda dels afectats per l'incendi de Campanar i una bonificació del 100% en transmissions de ramaderia extensiva.

Istobal impulsa la seua expansió internacional i eleva un 14% la seua facturació en 2025

Istobal eleva la seua facturació fins a 199 milions en 2025, un 14% més que l'any anterior, i obté un benefici net de 9,7 milions gràcies a l'impuls internacional i als servicis i químics.

Pérez Llorca recolza a Catalá i confia en el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

El president de la Generalitat expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció però mostra plena confiança en la gestió de l'alcaldessa de València, María José Catalá.

Controlat l’incendi forestal en la serra d’Orihuela després d’una nit de treball

L'incendi declarat anit en la zona de la Creu del Queixal, en la serra d'Orihuela, queda controlat a mitjan matí després d'una intervenció continuada de bombers i brigades forestals.

Carlos Espí impulsa la fe del Llevant en la permanència amb una ratxa històrica

Carlos Espí, màxim golejador del Llevant amb huit punts en LaLiga, encadena set gols en sis partits i es mostra convençut d'aconseguir la permanència malgrat estar a quatre punts de la salvació.

Pepelu o un canterano, les solucions d’urgència per a la defensa del València davant el Mallorca

El València arriba al dol davant el Mallorca amb només un central disponible i valora recol·locar a Pepelu o tirar de canteranos per a completar l'eix de la saga.

Desarticulat a Castelló un entramat que va defraudar més de 160.000 euros en prestacions socials

La Policia Nacional ha desarticulat a la província de Castelló un entramat empresarial que hauria defraudat més de 160.000 euros en prestacions de la Seguretat Social i ha determinat la implicació penal de 36 persones, de les quals 12 han sigut detingudes.

El Vila-real busca davant l’Oviedo la seua vintena victòria i acostar-se als seus rècords en Primera

El Vila-real pot aconseguir davant l'Oviedo el seu vinté triomf de lliga, igualar el registre de l'última temporada i acostar-se a les seues millors marques històriques en Primera Divisió.