11.5 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Conductor ferit en xocar amb un camió en l’A-7 en València

 

Este dissabte, cap a les 6.13 hores del matí, s’ha produït un accident en el terme municipal de la Ciutat de València. Segons ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’incident ha implicat a un turisme i un camió, que han patit un xoc frontal-lateral en l’autovia A-7, a l’altura de l’eixida 321, en sentit nord.

 

A causa de la col·lisió, produïda cap a les 06.15 hores, el cotxe ha pegat unes quantes voltes de campana i el conductor, un xic de 21 anys, ha quedat atrapat entre els ferros, tal com es pot vore en la imatge superior. Per a poder alliberar al jove, ha calgut la intervenció de 3 dotacions de bombers dels parcs de Paterna i Burjassot, a més dels agents municipals de València.

 

Des d’Emergències s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que ha atés al xic per politraumatisme. Una volta ha sigut estabilitzat, se l’ha portat a l’Hospital de la Fe de València per a poder ser tractat en una ambulància de Suport Vital Avançat. Ara per ara, es desconeix l’evolució del ferit i quines han pogut ser les causes de l’accident.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Jutgessa decreta el sobreseïment provisional de la causa contra un comandament de la Policia Local d’Alacant per violència de gènere

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona en funcions de guàrdia ha acordat el sobreseïment provisional de la causa contra un intendent de la Policia Local d'Alacant. El comandament ha quedat en llibertat sense mesures cautelars i la mesura sol·licitada per la denunciant ha sigut denegada al no apreciar-se indicis suficients.

Detonen un artefacte trobat a 500 metres de la costa de Dénia

L'Armada ha detonat un artefacte localitzat a uns 500 metres de la costa de Dénia, entre les platges del Raset i Els Albarenes. La zona s'ha reobert sobre les 15.30 després de l'operatiu.

Els reis elogien la recuperació de fotos familiars danyades per la dana en la UPV

Els reis han visitat la UPV per a conéixer el projecte que rescata i restituïx milers de fotos familiars danyades per la dana. Han destacat el seu valor científic i emocional.

Quelone, la tortuga babaua, ha sigut alliberada a Santa Pola després de dos mesos de recuperació

Quelone, una tortuga babaua (Caretta caretta), ha sigut retornada a la mar a la platja del Varadero després de dos mesos de cures en el Aquarium del Museu de la Mar. La solta ha reunit tècnics i escolars i ha servit per a reforçar l'educació ambiental.

La Generalitat denuncia una convocatòria falsa d’ajudes per la dana

La Generalitat ha alertat d'un document amb capçalera oficial que circula per WhatsApp i promet ajudes per la dana. Ha anunciat investigació i accions judicials.

El secretari de Presidència va avisar a Mazón a les 19.25: ‘Hi haurà un ou d’afectats’

Cayetano García va informar a Carlos Mazón a les 19.25 de la DANA que hi hauria 'un ou d'afectats' i que ja tenia llest un decret d'ajudes. Els missatges consten en una acta notarial remesa a la jutgessa que investiga la gestió de la catàstrofe del 29 d'octubre de 2024.

Els familiars de la jove assassinada de 18 punyalades demanen la màxima pena per a fer justícia

La família de la víctima d'Alcoi s'ha concentrat davant l'Audiència Provincial durant la tercera sessió del juí per a reclamar la pena màxima. Consideren clau la declaració d'una amiga que va traslladar missatges enviats mentres la jove era agredida.

Benidorm creu que pagar 350 milions pel sòl de Serra Gelada no serà la ruïna

L'alcalde ha garantit que acatarà la Justícia i que la indemnització pel APR-7 de Serra Gelada no abocarà al consistori a la ruïna ni a una intervenció estatal. L'Ajuntament estudia les seues opcions legals i com afrontar-lo sense pujar impostos.