19.7 C
València
Diumenge, 22 febrer, 2026

Conductor ferit en xocar amb un camió en l’A-7 en València

 

Este dissabte, cap a les 6.13 hores del matí, s’ha produït un accident en el terme municipal de la Ciutat de València. Segons ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’incident ha implicat a un turisme i un camió, que han patit un xoc frontal-lateral en l’autovia A-7, a l’altura de l’eixida 321, en sentit nord.

 

A causa de la col·lisió, produïda cap a les 06.15 hores, el cotxe ha pegat unes quantes voltes de campana i el conductor, un xic de 21 anys, ha quedat atrapat entre els ferros, tal com es pot vore en la imatge superior. Per a poder alliberar al jove, ha calgut la intervenció de 3 dotacions de bombers dels parcs de Paterna i Burjassot, a més dels agents municipals de València.

 

Des d’Emergències s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que ha atés al xic per politraumatisme. Una volta ha sigut estabilitzat, se l’ha portat a l’Hospital de la Fe de València per a poder ser tractat en una ambulància de Suport Vital Avançat. Ara per ara, es desconeix l’evolució del ferit i quines han pogut ser les causes de l’accident.

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut un home després d’apunyalar mortalment a un veí a Benimàmet (València)

La Policia Nacional ha arrestat a un home de 35 anys com a presumpte autor de l'apunyalament mortal d'un veí de 59 a Benimàmet. Un avís al 112 ha mobilitzat a Policia Nacional i Local.

Bernal i de Jong avancen al Barcelona al descans (2-0)

El Barcelona venç 2-0 al Llevant al descans en el Spotify Camp Nou gràcies als gols de Marc Bernal i Frenkie de Jong. Amb este marcador recuperaria el lideratge.

Sindicats de SGISE demanen que els bombers forestals no siguen caps de turc de la dana

Els sindicats de SGISE han demanat que no es criminalitze als bombers forestals per la dana de 2024 i han recolzat a huit agents citats com a testimonis. Reclamen suport jurídic, psicològic i reconeixement, i criden a distingir entre tasques de camp i decisions estratègiques.

Bernal i Cancel·le arranquen com a titulars en el Barça; Pedri i Rashford, a la banqueta

El Barça introduïx dos novetats en l'onze davant el Llevant: Marc Bernal i Joao Cancel·le seran titulars. Pedri i Marcus Rashford reben l'alta però comencen en la banqueta.

La pólvora i la música tornen a València en la Crida que obri les Falles 2026

La Crida marcarà l'inici oficial de les Falles 2026 amb milers de fallers davant les Torres de Serrans. La jornada inclou despertà, bandes i la primera mascletà.

Catalá demana canvis en el Codi Tècnic de l’Edificació per a evitar incendis com el de Campanar

Catalá ha reclamat al Govern modificar el Codi Tècnic de l'Edificació per a reforçar la seguretat després de l'incendi de Campanar. València ha activat una fitxa per a bombers i bonifica el 95% del ICIO, amb 68 sol·licituds en tràmit.

Kipngeno i Hariso dominen la Marató bp Castelló amb victòries en solitari

Els kenians Leonard Kipngeno i Keleitu Kayamo Hariso es van imposar amb autoritat en la Marató bp Castelló. Cap va batre el rècord, però van firmar àmplies victòries.

Pérez Llorca subratlla l’hospitalitat com a nexe entre valencians i andalusos

Pérez Llorca ha reivindicat l'hospitalitat, l'enteniment i l'alegria com a trets compartits per valencians i andalusos. Ho ha fet a Burjassot, en l'acte del Dia d'Andalusia organitzat per FECACV, que enguany ret homenatge a Huelva.