16.8 C
València
Dimarts, 25 novembre, 2025

Conductor ferit en xocar amb un camió en l’A-7 en València

 

Este dissabte, cap a les 6.13 hores del matí, s’ha produït un accident en el terme municipal de la Ciutat de València. Segons ha informat el Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), l’incident ha implicat a un turisme i un camió, que han patit un xoc frontal-lateral en l’autovia A-7, a l’altura de l’eixida 321, en sentit nord.

 

A causa de la col·lisió, produïda cap a les 06.15 hores, el cotxe ha pegat unes quantes voltes de campana i el conductor, un xic de 21 anys, ha quedat atrapat entre els ferros, tal com es pot vore en la imatge superior. Per a poder alliberar al jove, ha calgut la intervenció de 3 dotacions de bombers dels parcs de Paterna i Burjassot, a més dels agents municipals de València.

 

Des d’Emergències s’ha mobilitzat una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) que ha atés al xic per politraumatisme. Una volta ha sigut estabilitzat, se l’ha portat a l’Hospital de la Fe de València per a poder ser tractat en una ambulància de Suport Vital Avançat. Ara per ara, es desconeix l’evolució del ferit i quines han pogut ser les causes de l’accident.

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Morant carrega contra PP i Vox i tatxa de ‘negligents i mentideres’ les seues coalicions

Diana Morant ha acusat PP i Vox de sostindre coalicions 'negligents i mentideres' i ha exigit retornar la veu al poble. Ha criticat la gestió de la DANA i ha assenyalat a Mompó i Camarero per falta d'explicacions i mentides.

PSOE i diversos grups del Congrés acusen a Mompó de contradiccions sobre la DANA

PSOE i diversos grups del Congrés han acusat a Vicente Mompó d'incórrer en contradiccions i llacunes sobre el seu paper durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. Han qüestionat la seua memòria i la seua coherència, mentres PP i Vox han centrat el focus en el Govern central.

Investigador de la UPV rep a Brussel·les un dels Premis Jóvens Científics de l’Hidrogen 2025

Marco López Juárez, del CMT-Motors Tèrmics de la UPV, va ser un dels cinc menors de 35 reconeguts per Hydrogen Europe Research a Brussel·les. El seu treball millora l'eficiència, la durabilitat i les emissions de la propulsió amb piles de combustible, amb aplicació en mobilitat terrestre i aèria.

Mompó sosté que va faltar informació per a decidir durant la dana

Mompó ha afirmat davant la comissió del Congrés que el dia de la dana va faltar informació clau i que no es va articular una resposta nacional. Ha defés que el Govern havia d'haver liderat més l'emergència.

La Generalitat va pagar a proveïdors en 31,44 dies al setembre, per damunt de la mitjana

La Generalitat Valenciana va tancar setembre amb un període mitjà de pagament a proveïdors de 31,44 dies, per damunt de la mitjana autonòmica de 27,63 i del límit legal de 30 dies. L'Estat, els ajuntaments i la Seguretat Social van retallar els seus terminis.

Mompó es reafirma davant la comissió de la DANA: ‘Jo no he mentit mai’

El president de la Diputació de València ha defés davant la comissió de la DANA en el Congrés que no ha mentit ni incorregut en contradiccions. Ha negat dirigir l'emergència i ha lamentat el retard en l'enviament del Es-alert.

El CVC recolza l’autonomia i credibilitat de l’AVL davant els intents de desacreditar-la

El ple del CVC ha aprovat una declaració amb 13 vots a favor i un en contra en defensa de l'AVL, criticant retallades i apel·lant a revertir mesures.

Baldoví diu sentir la mateixa vergonya amb Camarero en el Congrés que amb Mazón

Baldoví ha dit que sent la mateixa vergonya en escoltar a Susana Camarero en la comissió de la DANA que la que va sentir amb Carlos Mazón. Li retrau falta de lideratge, coordinació i alertes durant l'emergència.