26.2 C
València
Dimarts, 8 juliol, 2025

Dos conductors ferits, un greu, en un accident entre un cotxe i una moto en Oliva

 

- Advertisement -Telegram València Diari

En la vesprada d’este dimarts, 25 d’agost, cap a les 17.30 hores, s’ha produït un greu accident de trànsit en el que un cotxe i una moto han xocat en la carretera N-332, en Oliva, en la comarca de la Safor (València). 

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, en l’accident han resultat ferits dos persones: un xic de 30 anys i un altre de 27.

 

Emergències ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que han assistit als ferits. Immediatament, els servicis mèdics han traslladat a l’hospital Francesc de Borja de Gandia a les dos persones.

 

Tal com han informat, el xic de 30 anys ha sigut assistit a causa d’un fort colp al cap i diverses ferides de consideració greu i l’altra víctima, de 27 anys per contusions. Fins al moment, no ha transcendit la seua evolució.

Últimes notícies

Alacant registra la segona nit més càlida al juliol amb una temperatura mínima de 26,4 graus

La Comunitat Valenciana viu una matinada tòrrida amb mínimes rècord a Alacant i zones pròximes, gràcies al vent humit i la mar càlida, mentres que un incendi a Tarragona afecta la qualitat de l'aire a València.

Detinguts a València per vendre drogues en associació cannábica de Russafa

Dos persones van ser arrestades en Russafa, València, per vendre drogues en una associació cannábica sense complir la normativa, després d'una investigació policial.

Tràgic ofegament a la platja La Romana de Alcossebre deixa un mort

Un home va morir ofegat a la platja La Romana de Alcossebre, Castelló. Els servicis d'emergència no van aconseguir reanimar-ho després de traure-ho de l'aigua.

Francisco Camps defén el seu dret a postular-se en el PP i presenta el seu projecte polític a València

Francisco Camps, expresident de la Generalitat Valenciana, exposa el seu projecte polític en un acte a València i defén el seu dret a presentar-se en el PP amb l'ambició de tornar a guanyar per majoria.

El fum de l’incendi de Paüls aconseguix àmplies zones d’Alacant a 400 quilòmetres de distància

El fum produït per l'incendi forestal actiu a Paüls, Tarragona, ha arribat a àmplies zones de la província d'Alacant, generant nombrosos crits d'alerta en la Comunitat Valenciana.

Detenen a dos hòmens per intentar robar 30.000 euros en una emboscada en carretera a Alacant

Dos individus van intentar robar 30.000 euros a un comercial a Alacant mitjançant una emboscada en carretera mentres transportava els diners en efectiu.

Detingut a València per més de 20 robatoris amb força a Albal i Catarroja

Un home de 40 anys ha sigut detingut a València acusat de realitzar més d'una vintena de robatoris amb força en comerços d'Albal i Catarroja, amb un valor total de quasi 38.000 euros en efectiu sostret.

La Comunitat Valenciana tindrà temperatures més baixes hui abans de tempestes fortes previstes per a demà

Hui en la Comunitat Valenciana les temperatures baixaran lleugerament, especialment a Castelló, abans de l'arribada de tempestes localment fortes en la mitat nord demà.