10.8 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Dos ferits en Aspe en ser atropellats per una furgoneta sense conductor

 

Este migdia de dimarts, dos hòmens han acabat ferits en un carrer destinat per als vianants en el centre històric de la localitat d’Aspe, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), en ser atropellats per una furgoneta de repartiment de menjar a domicili que circulava sense conductor.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el conductor del vehicle va baixar per a fer un lliurament de menjar en una casa i en eixe moment la furgoneta es va desplaçar costa avall pel carrer la Creu d’Aspe conseguint gran velocitat.

 

Però abans de xocar contra la façana d’una casa, l’automòbil va atropellar als dos hòmens, dos educadors del Centre de Dia El Pont per a persones amb discapacitat en situació de dependència. Un d’ells va patir ferides lleus, però l’altre va haver de ser hospitalitzat. El carrer va ser tallat al trànsit per la Policia Local mentres els servicis sanitaris acudien al lloc per a auxiliar als ferits.

Últimes notícies

L’ex secretari de Presidència nega que informara a Mazón sobre un confinament per la DANA

L'ex secretari de Presidència ha negat que informara a Carlos Mazón sobre la consulta de Salomé Pradas per a confinar la província durant la DANA. L'Advocacia va veure encaix legal, però no va haver-hi sol·licitud formal d'informe.

El PP demana en Les Corts declarar zona catastròfica els municipis danyats per la borrasca Harry

El PP ha presentat en Les Corts una proposició no de llei perquè el Govern declare zona catastròfica als municipis afectats per la borrasca Harry. La iniciativa inclou ajudes, obres de protecció i la paralització de partions de costes.

Detingut un home per tràfic de drogues en un local d’oci nocturn de Vinaròs

Un operatiu conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local en la matinada del 19 de gener va acabar amb la detenció d'un home de 42 anys en un bar de copes. Li van intervindre 14,5 grams de cocaïna, diners fraccionats i deu bitllets falsos de 50 euros.

Més de 30.000 visitants han passat per l’expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR

Més de 30.000 professionals i institucionals han passat per l'expositor de la Comunitat Valenciana en la jornada inaugural de FITUR. L'estratègia ha combinat agenda, tecnologia i gastronomia per a guanyar visibilitat i negoci.

La Generalitat intensifica les negociacions per a obrir vols directes als Estats Units i mira a la Xina i el Japó

La Generalitat ha intensificat contactes amb aerolínies per a obrir vols directes de llarga distància des de la Comunitat Valenciana als Estats Units i avançar a Àsia. A més, urgix més capacitat en els aeroports amb una segona pista a Alacant-Elx i l'ampliació de Manises

Adif manté nou punts amb limitacions de velocitat en la línia Madrid-València

Adif manté quatre trams a 160 km/h i cinc a 200 km/h en la línia Madrid-València. A Madrid-Barcelona només queden sis punts a 230 km/h després de les revisions.

Els britànics compensen l’alentiment del turista nacional en la Costa Blanca

La Costa Blanca arriba a Fitur decidida a consolidar el seu lideratge entre els britànics i a esmorteir la menor demanda i gasto del mercat nacional, amb focus en sostenibilitat i connectivitat.

Acaba l’avís costaner a Alacant, però seguix l’alerta groga per vent

Emergències ha alçat l'alerta groga per fenòmens costaners en la costa d'Alacant, però manté els avisos per vent a Castelló, València i Alacant.