Dos ferits en Aspe en ser atropellats per una furgoneta sense conductor

 

Este migdia de dimarts, dos hòmens han acabat ferits en un carrer destinat per als vianants en el centre històric de la localitat d’Aspe, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), en ser atropellats per una furgoneta de repartiment de menjar a domicili que circulava sense conductor.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el conductor del vehicle va baixar per a fer un lliurament de menjar en una casa i en eixe moment la furgoneta es va desplaçar costa avall pel carrer la Creu d’Aspe conseguint gran velocitat.

 

Però abans de xocar contra la façana d’una casa, l’automòbil va atropellar als dos hòmens, dos educadors del Centre de Dia El Pont per a persones amb discapacitat en situació de dependència. Un d’ells va patir ferides lleus, però l’altre va haver de ser hospitalitzat. El carrer va ser tallat al trànsit per la Policia Local mentres els servicis sanitaris acudien al lloc per a auxiliar als ferits.

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.