Dos ferits en Aspe en ser atropellats per una furgoneta sense conductor

 

Este migdia de dimarts, dos hòmens han acabat ferits en un carrer destinat per als vianants en el centre històric de la localitat d’Aspe, en la comarca del Vinalopó Mitjà (Alacant), en ser atropellats per una furgoneta de repartiment de menjar a domicili que circulava sense conductor.

 

Segons ha avançat el diari ‘Información’, el conductor del vehicle va baixar per a fer un lliurament de menjar en una casa i en eixe moment la furgoneta es va desplaçar costa avall pel carrer la Creu d’Aspe conseguint gran velocitat.

 

Però abans de xocar contra la façana d’una casa, l’automòbil va atropellar als dos hòmens, dos educadors del Centre de Dia El Pont per a persones amb discapacitat en situació de dependència. Un d’ells va patir ferides lleus, però l’altre va haver de ser hospitalitzat. El carrer va ser tallat al trànsit per la Policia Local mentres els servicis sanitaris acudien al lloc per a auxiliar als ferits.

Últimes notícies

Un 12 % d’alumnes de secundària admet que ha rebut missatges sexuals en línia de desconeguts

Un estudi de la Fundació SOL i la Guàrdia Civil alerta que un 12 % d’alumnes de secundària i un 4 % de primària han rebut missatges sexuals en línia de desconeguts, i que quasi quatre de cada deu jóvens han contactat per internet amb persones que no coneixien.

Espanya tindrà quasi un terç de població major de 65 anys i un 40 % nascuda fora en 50 anys

Les projeccions de l INE indiquen que Espanya arribarà als 53,8 milions d habitants en 2041 i que en 2076 el 30,9 % tindrà 65 anys o més i el 40,4 % haurà nascut fora.

Espanya encara la primera onada de calor de l’estiu amb nits tropicals i més de 40 graus

L’Aemet alerta que Espanya es troba probablement davant la primera onada de calor de l’estiu, amb més de 40 graus en zones de l’interior, nits tropicals generalitzades i tempestes puntuals al nord i oest. Alhora, confirma que la primavera de 2026 ha sigut la segona més càlida des de 1961, amb 1,6 graus per damunt de la mitjana històrica.

Borja Sémper reclama a València una política ‘normal’ front als blocs i la crispació

Borja Sémper ha defensat a València el que anomena 'epica de la normalitat' i ha reclamat lideratges dialogants front als 'murs' i la divisio politica.

València tindrà el primer centre públic d’intel·ligència artificial aplicada compartit per empreses i universitats

València acollirà el primer centre públic d’intel·ligència artificial aplicada compartit per empreses, administracions i centres d’investigació, segons ha anunciat l’alcaldessa María José Catalá en el Fórum Europa Tribuna Mediterránea.

Macrooperació contra les samarretes falses del Mundial: 66.000 requisades i 95 detinguts

La Policia Nacional ha incautat més de 66.000 samarretes de futbol falsificades vinculades al Mundial de 2026 i ha detingut 95 persones en 15 punts d’Espanya, inclosos els municipis alacantins d’Elx i Dénia.

Detingut a Benicàssim un francés reclamat per un assassinat relacionat amb droga

La Guàrdia Civil ha detingut a Benicàssim un ciutadà francés reclamat per França mitjançant una Ordre Europea de Detenció i Entrega per un presumpte assassinat amb arma de foc vinculat al tràfic de drogues.

Les persones refugiades que atén Creu Roja aporten valor social, cultural i econòmic

Creu Roja Espanyola destaca que les persones migrants i refugiades no només necessiten ajuda, sinó que aporten valor social, cultural i econòmic, i exposa diversos casos d’integració i voluntariat en distints punts de l’Estat, inclosa València.