Dos ferits en eixir-se’n de l’A-7, a l’altura de Rotglà i Corberà

Accident en l'A-7

L’accident s’ha produït en el quilòmetre 395 de l’A-7 direcció Alacant | DGT

Una dona i un home, d’avançada edat, han resultat ferits este diumenge en un en eixir-se’n de l’A-7 amb el cotxe, a l’altura de Rotglà i Corberà, en la comarca de la Costera (València), segons han informat des del Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat. 

 

L’accident s’ha produït cap a les 11.20 d’este diumenge, en el quilòmetre 395 en direcció Alacant, segons informa la Direcció General de Trànsit (DGT) i, a conseqüència del succés, s’ha hagut de reduir el carril dret de la via. El CICU ha rebut l’avís a les 11.45 hores, quan ha mobilitzat a dos ambulàncies.

 

Al lloc dels fets, ha acudit una ambulància del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU) i l’equip mèdic ha atés a una dona, de 66 anys, i un home, de 71. Els dos han sigut traslladats a l’Hospital de Xàtiva en una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) per policontusions.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Gerard Moreno demana calma després de la derrota del Vila-real a Girona

Gerard Moreno assumix el mal partit del Vila-real a Girona, però reclama calma i recorda que l'equip continua tercer i depén de si mateix per a la Champions.

El Girona tomba al Vila-real i s’acosta a la salvació amb un autogol decisiu

El Girona s'imposa per la mínima al Vila-real en Montilivi gràcies a un autogol de Pau Navarro i s'allunya del descens mentres compromet la lluita groga per la tercera plaça.

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.