14.9 C
València
Dijous, 29 gener, 2026

Tres ferits, entre ells un policia, en explotar un patinet elèctric en una casa d’Alacant

 

Dos persones han resultat ferides i un agent de la Policia Local ha sigut atés per inhalació de fum en un incendi esta matinada de dimarts en Alacant. Segons informa la Regidoria de Seguretat en un comunicat, el foc s’ha produït en cremar la bateria d’un patinet elèctric, en el carrer de la Virgen del Socorro.

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) han rebut l’avís passades les quatre de la matinada i han mobilitzat un ampli dispositiu de bombers amb tres dotacions i deu efectius. Per la seua banda, tres patrulles de la Policia Local també han acudit al lloc i han intervingut per a evacuar a les huit persones de la casa afectada i coordinar l’emergència establint un perímetre de seguretat i tallant els accessos. Com a conseqüència, un dels agents ha acabat ferit lleu en inhalar fum.

 

Segons els inquilins, el foc s’ha originat mentres dormien i, després de sentir una forta explosió en l’habitació i comprovar que estava cremant la bateria del patinet elèctric i el foc s’estava propagant al sofà, han decidit tirar els objectes que estaven cremant per la finestra.

 

A la seua arribada, els bombers han comprovat que el foc es trobava localitzat en una de les habitacions i en el sofà que estava cremant al carrer. Dos equips han conseguit extingir amb diverses línies d’aigua l’incendi i han assegurat la zona amb el sanejament de la casa, que ha quedat parcialment afectada.

 

També han acudit al lloc de l’incendi els servicis sanitaris, que han hagut d’assistir a dos dels inquilins per inhalació de fum i ferides en els peus, en xafar vidres escampats per terra i un d’ells ha hagut de ser traslladat a l’hospital. Un agent de la Policia Local també ha necessitat assistència en l’ambulància, per inhalació de fum.

 

Ara com ara es desconeixen les causes de l’explosió de la bateria del patinet i des de bombers del SPEIS alerten que ja són diversos els incendis que s’han apagat en els últims mesos de bateries de patinets elèctrics, per això recomanen no carregar les bateries durant la nit i tindre-les vigilades per a previndre esta classe d’incendis.

 

Les faenes d’extinció s’han donat per acabades passades les cinc de la matinada i més tard s’ha ventilat la casa amb els grups de pressió positiva.

Últimes notícies

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.

Alberto Sant Joan rebrà el premi especial de l’XI Festival de Cinema de Paterna

L'actor serà homenatjat el 14 de febrer en el Gran Teatre Antonio Ferrandis amb una distinció que reconeix tres dècades de carrera. L'alcalde Juan Antonio Sagredo i familiars d'Antonio Ferrandis entregaran el guardó.

La Generalitat equipara les condicions laborals del professorat de religió a la resta de docents

Educació ha firmat el conveni col·lectiu que posa fi al tracte excepcional del professorat de religió. L'acord alinea drets, retribucions, permisos i llicències amb els de la resta de docents.

EUPV entrega 18.000 firmes en Les Corts per a demanar que es blinde la sanitat pública

EUPV ha presentat una ILP en Les Corts per a blindar la sanitat pública amb més de 18.000 firmes. La proposta demana més personal, inversió i revertir privatitzacions.

Tanquem Cofrents alerta d’un risc creixent en prorrogar la vida de les nuclears

La plataforma ha llançat una campanya contra la pròrroga de les centrals nuclears a Espanya i exigix el seu tancament. Advertix de riscos tècnics creixents i que el model nuclear frena la modernització del sistema

Arxiven la investigació contra el bisbe Munilla per defendre les teràpies de conversió

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat les diligències obertes per les declaracions del bisbe Josep Ignacio Munilla en defensa de les teràpies de conversió. El prelat va difondre el decret d'arxiu en el seu perfil de X.