Tres ferits, entre ells un policia, en explotar un patinet elèctric en una casa d’Alacant

 

Dos persones han resultat ferides i un agent de la Policia Local ha sigut atés per inhalació de fum en un incendi esta matinada de dimarts en Alacant. Segons informa la Regidoria de Seguretat en un comunicat, el foc s’ha produït en cremar la bateria d’un patinet elèctric, en el carrer de la Virgen del Socorro.

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) han rebut l’avís passades les quatre de la matinada i han mobilitzat un ampli dispositiu de bombers amb tres dotacions i deu efectius. Per la seua banda, tres patrulles de la Policia Local també han acudit al lloc i han intervingut per a evacuar a les huit persones de la casa afectada i coordinar l’emergència establint un perímetre de seguretat i tallant els accessos. Com a conseqüència, un dels agents ha acabat ferit lleu en inhalar fum.

 

Segons els inquilins, el foc s’ha originat mentres dormien i, després de sentir una forta explosió en l’habitació i comprovar que estava cremant la bateria del patinet elèctric i el foc s’estava propagant al sofà, han decidit tirar els objectes que estaven cremant per la finestra.

 

A la seua arribada, els bombers han comprovat que el foc es trobava localitzat en una de les habitacions i en el sofà que estava cremant al carrer. Dos equips han conseguit extingir amb diverses línies d’aigua l’incendi i han assegurat la zona amb el sanejament de la casa, que ha quedat parcialment afectada.

 

També han acudit al lloc de l’incendi els servicis sanitaris, que han hagut d’assistir a dos dels inquilins per inhalació de fum i ferides en els peus, en xafar vidres escampats per terra i un d’ells ha hagut de ser traslladat a l’hospital. Un agent de la Policia Local també ha necessitat assistència en l’ambulància, per inhalació de fum.

 

Ara com ara es desconeixen les causes de l’explosió de la bateria del patinet i des de bombers del SPEIS alerten que ja són diversos els incendis que s’han apagat en els últims mesos de bateries de patinets elèctrics, per això recomanen no carregar les bateries durant la nit i tindre-les vigilades per a previndre esta classe d’incendis.

 

Les faenes d’extinció s’han donat per acabades passades les cinc de la matinada i més tard s’ha ventilat la casa amb els grups de pressió positiva.

Últimes notícies

Les plantilles de Lladró paren dues hores contra la no aplicació del conveni

Les plantilles de Lladró SA, Arte y Porcelanas SAU i Daisa han parat dues hores per protestar per la no aplicació del conveni en matèria salarial i el no pagament dels atrasos, després de setmanes de negociacions sense acord.

Kiko Martínez torna al ring amb un combat de striking a Elx davant Julián Londoño

L’ex campió del món del pes ploma Kiko Martínez debutarà en striking amb guantilles el 7 de novembre al pavelló Sara Marín i María Díez d’Elx, en una vetlada que reunirà unes 4.000 persones i inclourà combats de Muay Thai, K-1 i boxeig.

El PSPV acusa el Consell d’assumir una “segregació racial” en els pressupostos

El PSPV ha acusat el Govern valencià del PP d’introduir una segregació racial i discriminació per origen en el projecte de pressupostos de la Generalitat de 2026 mitjançant el concepte de prioritat nacional, i estudia totes les vies institucionals i judicials per frenar-lo.

El Valencia començarà la Lliga contra el Celta el dissabte 22 d’agost a les 19.30 hores

LaLiga ha confirmat que el Valencia debutarà en la segona jornada de LaLiga EA Sports 2025-2026, el dissabte 22 d’agost a Mestalla contra el Celta a les 19.30 hores, després de l’ajornament del partit inicial davant el Betis. Villarreal, Elche i Levante també tenen definits els seus horaris per a la segona i tercera jornada.

El València debutarà en Lliga el 22 d’agost a Mestalla contra el Celta

LaLiga ha confirmat que el València s’estrenarà en la Lliga 2025-2026 el dissabte 22 d’agost a les 19.30 hores davant el Celta, després de l’ajornament del seu partit de la primera jornada contra el Betis. Villarreal, Elx i Llevant també tenen ja definits els seus horaris per a la segona i tercera jornada.

Pau Navarro seguirà al Villarreal fins a 2031 després de renovar el seu contracte

El defensa de la Vilavella Pau Navarro ha ampliat el seu contracte amb el Villarreal CF fins a juny de 2031. El central, clau en la tercera plaça de LaLiga, suma 46 partits oficials amb el primer equip groguet.

Com s’organitzarà la seguretat per vore l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana

El Govern central s’ha oferit a la Generalitat per reforçar la protecció civil i la seguretat ciutadana als nou punts clau d’observació de l’eclipsi solar del 12 d’agost a la Comunitat Valenciana.

Catalá defensa davant la jutgessa que València no va rebre cap avís previ de la DANA

María José Catalá ha assegurat davant la jutgessa que València no va rebre cap avís del desbordament del barranco del Poyo i ha justificat que la ciutat no figurava com a municipi afectat en la fitxa de conca.