Tres ferits, entre ells un policia, en explotar un patinet elèctric en una casa d’Alacant

 

Dos persones han resultat ferides i un agent de la Policia Local ha sigut atés per inhalació de fum en un incendi esta matinada de dimarts en Alacant. Segons informa la Regidoria de Seguretat en un comunicat, el foc s’ha produït en cremar la bateria d’un patinet elèctric, en el carrer de la Virgen del Socorro.

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) han rebut l’avís passades les quatre de la matinada i han mobilitzat un ampli dispositiu de bombers amb tres dotacions i deu efectius. Per la seua banda, tres patrulles de la Policia Local també han acudit al lloc i han intervingut per a evacuar a les huit persones de la casa afectada i coordinar l’emergència establint un perímetre de seguretat i tallant els accessos. Com a conseqüència, un dels agents ha acabat ferit lleu en inhalar fum.

 

Segons els inquilins, el foc s’ha originat mentres dormien i, després de sentir una forta explosió en l’habitació i comprovar que estava cremant la bateria del patinet elèctric i el foc s’estava propagant al sofà, han decidit tirar els objectes que estaven cremant per la finestra.

 

A la seua arribada, els bombers han comprovat que el foc es trobava localitzat en una de les habitacions i en el sofà que estava cremant al carrer. Dos equips han conseguit extingir amb diverses línies d’aigua l’incendi i han assegurat la zona amb el sanejament de la casa, que ha quedat parcialment afectada.

 

També han acudit al lloc de l’incendi els servicis sanitaris, que han hagut d’assistir a dos dels inquilins per inhalació de fum i ferides en els peus, en xafar vidres escampats per terra i un d’ells ha hagut de ser traslladat a l’hospital. Un agent de la Policia Local també ha necessitat assistència en l’ambulància, per inhalació de fum.

 

Ara com ara es desconeixen les causes de l’explosió de la bateria del patinet i des de bombers del SPEIS alerten que ja són diversos els incendis que s’han apagat en els últims mesos de bateries de patinets elèctrics, per això recomanen no carregar les bateries durant la nit i tindre-les vigilades per a previndre esta classe d’incendis.

 

Les faenes d’extinció s’han donat per acabades passades les cinc de la matinada i més tard s’ha ventilat la casa amb els grups de pressió positiva.

Anuncios

Últimes notícies

La Ciutat de les Arts exigix a l’Ajuntament de València aclarir el cessament de festivals per soroll

La Ciutat de les Arts i les Ciències demana a l'Ajuntament de València que precise l'abast de l'orde que obliga a cessar activitats que incomplisquen la normativa de contaminació acústica.

Nacho Vidal és condemnat a 3 anys per tràfic de drogues però evita la presó

Nacho Vidal ha sigut condemnat a tres anys de prision i a una multa de 5.800 euros per trafique de drogues, però no ingressara en la carcel en suspendre's la pena. L'actor té, ademas, un altre juí pendent per un presumpte homicidi imprudent relacionat amb un ritual amb verí de gripau buf.

Pérez Llorca reivindica l’FP com a palanca clau de competitivitat en la Comunitat Valenciana

Juanfran Pérez Llorca destaca la Formació Professional com a motor de competitivitat i ocupació en la Comunitat Valenciana i celebra el resultat històric en SpainSkills 2026.

Metrovalencia ampliarà el servici nocturn de Dijous Sant a Diumenge de Resurrecció

Metrovalencia reforça el seu servici nocturn entre el 2 i el 5 d'abril amb trens i tramvies addicionals i freqüències específiques per línies, i manté el servici ordinari per Pasqua.

El Govern porta a la Fiscalia la negativa de la Confraria de Sagunt a admetre dones

El Govern ha remés a la Fiscalia General de l'Estat un informe sobre la negativa reiterada de la Confraria de Sagunt a admetre dones, amb l'objectiu que s'investigue si existix discriminació per raó de sexe.

Liberum es retira de la causa judicial per la gestió de la DANA a València

L'associació Liberum, que actuava com a acusació popular en la causa penal per la gestió de la DANA, renúncia a seguir en el procediment i recuperarà la fiança de 6.000 euros.

Un regidor del PSPV denuncia a un edil del PP per amenaces després d’un ple a Redován

Un regidor del PSPV a Redován ha denunciat a un edil del PP per suposades amenaces i intent d'agressió després del ple del 26 de març, fets que ja investiga la Guàrdia Civil.

La sinistralitat viària cau en la Comunitat Valenciana amb 19 morts en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana registra 19 morts en carretera en el primer trimestre, 13 menys que un any abans, en un context de rècord de seguretat viària a Espanya.