Tres ferits, entre ells un policia, en explotar un patinet elèctric en una casa d’Alacant

 

Dos persones han resultat ferides i un agent de la Policia Local ha sigut atés per inhalació de fum en un incendi esta matinada de dimarts en Alacant. Segons informa la Regidoria de Seguretat en un comunicat, el foc s’ha produït en cremar la bateria d’un patinet elèctric, en el carrer de la Virgen del Socorro.

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) han rebut l’avís passades les quatre de la matinada i han mobilitzat un ampli dispositiu de bombers amb tres dotacions i deu efectius. Per la seua banda, tres patrulles de la Policia Local també han acudit al lloc i han intervingut per a evacuar a les huit persones de la casa afectada i coordinar l’emergència establint un perímetre de seguretat i tallant els accessos. Com a conseqüència, un dels agents ha acabat ferit lleu en inhalar fum.

 

Segons els inquilins, el foc s’ha originat mentres dormien i, després de sentir una forta explosió en l’habitació i comprovar que estava cremant la bateria del patinet elèctric i el foc s’estava propagant al sofà, han decidit tirar els objectes que estaven cremant per la finestra.

 

A la seua arribada, els bombers han comprovat que el foc es trobava localitzat en una de les habitacions i en el sofà que estava cremant al carrer. Dos equips han conseguit extingir amb diverses línies d’aigua l’incendi i han assegurat la zona amb el sanejament de la casa, que ha quedat parcialment afectada.

 

També han acudit al lloc de l’incendi els servicis sanitaris, que han hagut d’assistir a dos dels inquilins per inhalació de fum i ferides en els peus, en xafar vidres escampats per terra i un d’ells ha hagut de ser traslladat a l’hospital. Un agent de la Policia Local també ha necessitat assistència en l’ambulància, per inhalació de fum.

 

Ara com ara es desconeixen les causes de l’explosió de la bateria del patinet i des de bombers del SPEIS alerten que ja són diversos els incendis que s’han apagat en els últims mesos de bateries de patinets elèctrics, per això recomanen no carregar les bateries durant la nit i tindre-les vigilades per a previndre esta classe d’incendis.

 

Les faenes d’extinció s’han donat per acabades passades les cinc de la matinada i més tard s’ha ventilat la casa amb els grups de pressió positiva.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

José María Lozano (CVC): “Juan Roig d’alguna forma és el Blasco Ibáñez d’estos moments”

Entrevista a José María Lozano, president del Consell Valencià de Cultura

Ull Gargot transforma el dibuix en solitari en una comunitat creativa a l’aire lliure a València

Ull Gargot ha convertit l'acte íntim de dibuixar en una trobada mensual i gratuïta en espais públics de València, on professionals i aficionats compartixen quaderns, processos i idees a l'aire lliure.

Cel nuvolós i lleuger repunt de temperatures a l’interior per a tancar abril en la Comunitat

La Comunitat Valenciana afronta l'últim dissabte d'abril amb cel nuvolós, possibilitat de pluges en l'extrem sud, temperatures quasi sense canvis i vent fluix de component este.

La majoria del professorat valencià recolza una vaga indefinida des de l’11 de maig

Quasi deu mil docents valencians participen en una consulta sindical i s'inclinen majoritàriament per iniciar una vaga indefinida l'11 de maig, amb un ampli suport a mantindre-la el temps que siga necessari.

Diana Morant acusa a Pérez Llorca d’anteposar l’agenda de Vox a les prioritats dels valencians

Diana Morant critica que el Govern valencià de Juanfran Pérez Llorca seguix l'agenda pactada amb Vox, amb privatització de servicis públics i falta de celebració del 25 d’Abril.

TastArròs 2026 plena d’arròs i tradició la plaça de l’Ajuntament de València

La plaça de l'Ajuntament de València celebra la primera jornada de TastArròs 2026, una trobada popular que reivindica l'arròs amb propostes gastronòmiques, activitats culturals i tradició local.

El Real Oviedo s’agarra a la seua última opció davant un Elx encara sense guanyar fora de casa

El Real Oviedo, cuer de Primera Divisió, es juga gran part de les seues opcions de permanència davant un Elx que encara no ha guanyat a domicili però arriba llançat en resultats recents.

Bernabé contraposa la prioritat veïnal del PSPV a l’abandó de Catalá en Orriols

Pilar Bernabé reivindica en Orriols la prioritat veïnal del PSPV i acusa el govern de María José Catalá d'abandonar el barri i retallar inversions i servicis bàsics.