Tres ferits, entre ells un policia, en explotar un patinet elèctric en una casa d’Alacant

 

Dos persones han resultat ferides i un agent de la Policia Local ha sigut atés per inhalació de fum en un incendi esta matinada de dimarts en Alacant. Segons informa la Regidoria de Seguretat en un comunicat, el foc s’ha produït en cremar la bateria d’un patinet elèctric, en el carrer de la Virgen del Socorro.

 

Els bombers del Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvament d’Alacant (SPEIS) han rebut l’avís passades les quatre de la matinada i han mobilitzat un ampli dispositiu de bombers amb tres dotacions i deu efectius. Per la seua banda, tres patrulles de la Policia Local també han acudit al lloc i han intervingut per a evacuar a les huit persones de la casa afectada i coordinar l’emergència establint un perímetre de seguretat i tallant els accessos. Com a conseqüència, un dels agents ha acabat ferit lleu en inhalar fum.

 

Segons els inquilins, el foc s’ha originat mentres dormien i, després de sentir una forta explosió en l’habitació i comprovar que estava cremant la bateria del patinet elèctric i el foc s’estava propagant al sofà, han decidit tirar els objectes que estaven cremant per la finestra.

 

A la seua arribada, els bombers han comprovat que el foc es trobava localitzat en una de les habitacions i en el sofà que estava cremant al carrer. Dos equips han conseguit extingir amb diverses línies d’aigua l’incendi i han assegurat la zona amb el sanejament de la casa, que ha quedat parcialment afectada.

 

També han acudit al lloc de l’incendi els servicis sanitaris, que han hagut d’assistir a dos dels inquilins per inhalació de fum i ferides en els peus, en xafar vidres escampats per terra i un d’ells ha hagut de ser traslladat a l’hospital. Un agent de la Policia Local també ha necessitat assistència en l’ambulància, per inhalació de fum.

 

Ara com ara es desconeixen les causes de l’explosió de la bateria del patinet i des de bombers del SPEIS alerten que ja són diversos els incendis que s’han apagat en els últims mesos de bateries de patinets elèctrics, per això recomanen no carregar les bateries durant la nit i tindre-les vigilades per a previndre esta classe d’incendis.

 

Les faenes d’extinció s’han donat per acabades passades les cinc de la matinada i més tard s’ha ventilat la casa amb els grups de pressió positiva.

Últimes notícies

Educació i sindicats es tornaran a reunir dijous per tancar l’acord sobre salaris i valencià

La Conselleria d’Educació i els sindicats de la mesa negociadora es veuran dijous a les 9 del matí per decidir si avalen el nou document amb canvis en salaris, burocràcia i valencià, després d’una maratoniana reunió d’onze hores.

Ortí dona per tancats els dubtes sobre la Llei de Llibertat Educativa després de l’aval del TSJCV

La consellera d’Educació, Carmen Ortí, considera que la sentència del TSJCV que avala la consulta a les famílies sobre la llengua base en el curs 2025/2026 tanca totes les qüestions que posaven en dubte la Llei de Llibertat Educativa.

Educació destaca els avanços en la negociació i els sindicats remarquen el to diferencial de la reunió

La consellera d'Educació, Carmen Ortí, assegura que l'onzena reunió per a desconvocar la vaga indefinida del professorat incorpora noves propostes i acords, mentres els sindicats atribueixen el canvi de to a la pressió al carrer i a la retransmissió en directe.

La Diputació de València modernitza la teleassistència amb IA amb una inversió de 26 milions

La Diputació de València renova fins a 2028 el seu servici de teleassistència domiciliària amb un nou model avançat que integra intel·ligència artificial, prevenció i programes contra la soledat, amb una inversió de quasi 26 milions.

Un gos mossega una dona a Elda i li arranca part duna orella i fereix tres familiars

Un gos duna raça potencialment perillosa ha arrancat part de lorella esquerra a una dona de 51 anys i ha causat lesions lleus a una àvia, la seua filla i el seu nét de 4 anys en un carrer dElda, a la província dAlacant.

El Consell destina enguany 57 milions a infraestructures hídriques a la Vega Baixa

El conseller Miguel Barrachina anuncia a Guardamar del Segura que el Consell invertix més de 57 milions d’euros enguany en infraestructures hídriques a la Vega Baixa, amb obres clau contra les inundacions del Segura.

El València Digital Summit deixa 26 milions d’impacte econòmic en 2025, un 29 % més que l’any anterior

L’edició de 2025 de València Digital Summit ha generat un impacte econòmic de 26 milions d’euros, un 29 % més que en 2024, i reforça València com a pol d’innovació i atracció de talent tecnològic.

Mor un conductor de 78 anys en eixir de la via a l’A-35 a la Font de la Figuera

Un home de 78 anys ha mort este dilluns després d’eixir-se de la via amb el cotxe que conduïa al quilòmetre 14 de l’A-35, al terme de la Font de la Figuera, malgrat els intents de reanimació dels serveis sanitaris.