8.1 C
València
Diumenge, 23 novembre, 2025

Dos ferits en un incendi en el polígon de les Talaies d’Alacant

Dos persones han resultat ferides en l’incendi produït en el polígon de les Talaies d’Alacant durant la nit de dijous. Es tracta de dos operaris, que han hagut de ser atesos per inhalació de fum i traslladats a l’hospital.

 

L’incendi es va originar ahir dijous, cap a les 21.20 hores, quan el Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant va rebre l’avís. Fins al lloc dels fets, es van desplaçar cinc dotacions de bombers de l’Ajuntament, dos de la Diputació, amb uns vint efectius de bombers, i algunes patrulles de Policia Local i ambulàncies.

 

L’incendi es va produir en una nau industrial d’una empresa de reciclatge, a on han cremat tones de residus en una zona de fora de la nau industrial. Els bombers han estat tota la nit tractant d’extingir les flames, una situació que es va vore complicada pel vent, que avivava el foc.

 

Encara no es coneixen les causes de l’incendi en el que han cremat tones de residus de cartó, plàstic i fusta, com palets. Cap a les set del matí d’este divendres, els bombers han donat per controlat l’incendi, que ha deixat tota la zona exterior de la nau afectada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

2-1: Oluwaseyi decidix i el Vila-real prolonga la seua ratxa davant un Mallorca que s’apaga

Un gol de Oluwaseyi en el 82' va donar al Vila-real un 2-1 treballat. El Mallorca va competir bé en la primera part, però va perdre vigor després del descans.

Oluwaseyi decidix el 2-1 i manté la ratxa del Vila-real davant el Mallorca

Un gol del nigerià a huit del final va donar al Vila-real la victòria 2-1 i va prolongar la seua ratxa com a local. El Mallorca es va diluir després d'un bon primer temps.

Vila-real i Mallorca empaten després d’una arrancada elèctrica (1-1)

Vila-real i Mallorca empaten 1-1 amb gols abans del minut 8. Després de l'intercanvi, el partit es va tancar i els visitants van frenar a un Vila-real incòmode.

Convoquen una protesta davant Les Corts el dia de la investidura de Pérez Llorca

Acord Social Valencià convoca una protesta el 27 de novembre a les 10.30 davant Les Corts per a rebutjar la investidura de Juanfran Pérez Llorca. L'acció coincidix amb el ple i denúncia un continuisme en la gestió després de la DANA.

Finalitza sense incidents l’avís per vent a Castelló amb ratxes de fins a 80 km/h

Emergències ha tancat a les 15.00 l'avís groc per vent a la província. Aemet havia previst ratxes del nord-oest de fins a 80 km/h a l'interior i 70 en el litoral nord.

Maíllo (IU) tatxa la condemna a Álvaro García Ortiz de colp d’Estat institucional

El coordinador federal d'IU ha denunciat que la sentència que inhabilita dos anys al fiscal general respon a una lògica institucional. També ha instat la joventut a assumir protagonisme polític.

La clínica dental d’Alzira que va tractar a la xiqueta morta no està autoritzada a anestesiar

Sanitat ha confirmat que la clínica que va tractar a la menor manca de permís per a tècniques d'anestèsia, inclosa la sedació intravenosa aplicada. El jutjat ha obert diligències, la inspecció ha suspés l'activitat i una altra xiqueta seguix en UCI.

El Reial Madrid visita a un Elx invicte a casa amb dubtes en defensa

El Reial Madrid torna a competir després de dos ensopegades i es mesura a un Elx que no ha perdut en el Martínez Valero. El líder necessita reaccionar en plena ratxa de partits fora.