14.9 C
València
Dimecres, 26 novembre, 2025

Dos ferits en un incendi en el polígon de les Talaies d’Alacant

Dos persones han resultat ferides en l’incendi produït en el polígon de les Talaies d’Alacant durant la nit de dijous. Es tracta de dos operaris, que han hagut de ser atesos per inhalació de fum i traslladats a l’hospital.

 

L’incendi es va originar ahir dijous, cap a les 21.20 hores, quan el Servici de Prevenció, Extinció d’Incendis i Salvaments (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant va rebre l’avís. Fins al lloc dels fets, es van desplaçar cinc dotacions de bombers de l’Ajuntament, dos de la Diputació, amb uns vint efectius de bombers, i algunes patrulles de Policia Local i ambulàncies.

 

L’incendi es va produir en una nau industrial d’una empresa de reciclatge, a on han cremat tones de residus en una zona de fora de la nau industrial. Els bombers han estat tota la nit tractant d’extingir les flames, una situació que es va vore complicada pel vent, que avivava el foc.

 

Encara no es coneixen les causes de l’incendi en el que han cremat tones de residus de cartó, plàstic i fusta, com palets. Cap a les set del matí d’este divendres, els bombers han donat per controlat l’incendi, que ha deixat tota la zona exterior de la nau afectada.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El jutjat certifica el pagament de l’aparcament de Vilaplana a les 19.48 el dia de la DANA

El Jutjat d'Instrucció 3 de Catarroja ha verificat els registres del pàrquing: Vilaplana va pagar a les 19.48 i va retirar el seu cotxe a les 19.51 el 29 d'octubre. La certificació fixa una cronologia que s'acararà amb els testimoniatges i peticions de l'acusació.

Detinguts tres sospitosos en ser sorpresos grimpant a un balcó per a robar a València

La Policia Local ha detingut a dos hòmens i una dona sorpresos quan escalaven la façana d'un edifici de Ciutat Vella per a entrar per un balcó. Els agents els atribuïxen un presumpte robatori amb força i ja han passat a disposició judicial.

Català demana a LaLiga canviar l’horari del València-Sevilla per la Marató

L'alcaldessa ha sol·licitat a LaLiga moure el València-Sevilla del diumenge 7 de desembre (16.15) per la seua coincidència amb la Marató de València i els previsibles problemes de mobilitat.

La factura detalla dos menús de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la DANA: 165 euros

Una factura incorporada al sumari per la gestió de la DANA arreplega que Carlos Mazón i Maribel Vilaplana van menjar en El Ventorro dos menús per 165 euros. El document consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana i s'acompanya de fotos i pla del reservat.

El jutjat certifica que Vilaplana va pagar l’aparcament a les 19.48 el dia de la DANA

Un jutjat ha certificat els horaris d'entrada, pagament i eixida del cotxe de Maribel Vilaplana el 29 d'octubre. L'acusació popular demana tornar a citar-la.

La factura de l’esmorzar de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del 29 d'octubre de 2024, ja en el sumari sobre la gestió de la dana, reflectix dos menús per 165 euros en El Ventorro i figura a nom del PP.

Factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro: 165 euros per dos menús el dia de la dana

La factura del 29 d'octubre de 2024 arreplega 'dos menús concertats' per 165 euros i consigna com a receptor al PP de la Comunitat Valenciana. El document ja figura en el sumari de la causa sobre la gestió de la dana, al costat de fotos i un pla del reservat aportats pel propietari.

La factura de Mazón i Vilaplana en El Ventorro el dia de la dana ascendix a 165 euros

La factura del restaurant El Ventorro pel menjar de Carlos Mazón i Maribel Vilaplana el 29 d'octubre ascendix a 165 euros per 'dos menús concertats'. El document s'incorpora al sumari per la gestió de la dana i assenyala al PP de la Comunitat Valenciana com a receptor.