Quatre ferits, entre ells un menor, en un xoc entre dos cotxes en la CV-91 a l’altura de Guardamar del Segura

 

Quatre persones, entre elles un menor, han acabat ferides este dijous en patir un accident de trànsit en la CV-91. Segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat, el succés s’ha produït en el terme municipal de Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

El CICU ha rebut l’avís d’un xoc entre dos cotxes cap a les set i mitja de la vesprada i ha mobilitzat cap al lloc dels fets dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SVB) i una del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

En arribar, els servicis sanitaris han assistit a quatre persones, que han resultat ferides a conseqüència de l’accident: una dona de 37 anys amb ferides greus en diferents parts del cos i una dona de 44, un home de 43 i un xiquet d’11 per diverses ferides lleus. Tots han sigut traslladats a l’hospital de Torrevieja en les tres ambulàncies mobilitzades.

Últimes notícies

Els governs autonòmics del PP garantixen que compliran la llei amb els menors migrants de Ceuta

El vicesecretari de Política Autonòmica del PP, Elías Bendodo, assegura a Màlaga que els governs autonòmics del partit compliran la legislació amb els menors migrants de Ceuta i culpa el Govern central de la crisi migratòria. Reprova també l’actitud de Pedro Sánchez durant l’episodi i reclama explicacions urgents.

Sanitat reforça urgències i Oftalmologia davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

La Conselleria de Sanitat ha activat un dispositiu especial amb més ambulàncies, centres de salut reforçats i atenció oftalmològica per l’eclipsi solar del 12 d’agost.

Un vaixell sense amarres afona una batea de clòtxines a València i fa perdre 24.000 quilos

Un vaixell de Grimaldi que va trencar amarres al Port de València ha destrossat dues batees de clòtxines i ha provocat la pèrdua de 24.000 quilos en plena campanya. Els productors reclamen uns 100.000 euros i alerten que podrien perdre fins a 100.000 quilos més la pròxima temporada si no cobrix l’assegurança.

Trànsit reforçarà la vigilància per l’eclipsi en les principals zones d’observació

La DGT ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi solar, amb més vigilància en carreteres cap a zones d’observació i recomanacions per evitar col·lapses i distraccions al volant.

182 bombers activats en la província de València pel gran eclipsi solar del 12 d’agost

El Consorci Provincial de Bombers de València activarà el 12 d’agost un dispositiu especial amb 182 efectius per l’eclipsi total de sol, amb especial vigilància en zones forestals i a Aras de los Olmos.

Investiguen un motorista per un xoc frontal a la CV-14 amb dos ferits greus

La Guàrdia Civil de Trànsit de Terol investiga un veí d'Alcorisa per un delicte de lesions per imprudència greu després d'un xoc frontal entre dos motos a la CV-14, a Zorita del Maestrazgo, que va deixar dos ferits greus.

Roig destaca la il·lusió del Villarreal per a la nova temporada

Fernando Roig assegura que el Villarreal afronta la temporada amb una plantilla reforçada, confiança en Íñigo Pérez i la meta d’estar en Europa i en la Champions.

Bioparc València observarà com reaccionen els animals davant l’eclipsi solar del 12 d’agost

Els Bioparc de València i Fuengirola analitzaran el 12 d’agost com afecta l’eclipsi solar al comportament de diverses espècies mitjançant observació directa i enregistraments.
FILMOTECA D'ESTIU