5.8 C
València
Diumenge, 11 gener, 2026

Quatre ferits, entre ells un menor, en un xoc entre dos cotxes en la CV-91 a l’altura de Guardamar del Segura

 

Quatre persones, entre elles un menor, han acabat ferides este dijous en patir un accident de trànsit en la CV-91. Segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat, el succés s’ha produït en el terme municipal de Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

El CICU ha rebut l’avís d’un xoc entre dos cotxes cap a les set i mitja de la vesprada i ha mobilitzat cap al lloc dels fets dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SVB) i una del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

En arribar, els servicis sanitaris han assistit a quatre persones, que han resultat ferides a conseqüència de l’accident: una dona de 37 anys amb ferides greus en diferents parts del cos i una dona de 44, un home de 43 i un xiquet d’11 per diverses ferides lleus. Tots han sigut traslladats a l’hospital de Torrevieja en les tres ambulàncies mobilitzades.

Últimes notícies

Detingut a Alcoi per abandonar tones de roba usada en naus i parcel·les per a eludir la gestió de residus

La Policia Nacional ha detingut a Alcoi a un home de 39 anys per estafa i danys després de llogar naus i parcel·les i abandonar en elles desenes de tones de roba usada. Cobrava per reciclar-la i la deixava en eixos espais; la retirada s'ha estimat en més de 120.000 euros i s'investiga un possible delicte ambiental.

Les temperatures pugen a l’interior i el vent amaina a Castelló

Aemet preveu cels poc nuvolosos, mínimes a la baixa en el litoral i màximes a l'alça a l'interior. El vent d'oest afluixa i gira a sud en la costa; Emergències alça l'alerta a l'interior nord de Castelló.

Quelton, bikinis exclusius nascuts en pandèmia que conquisten les xarxes socials

Les germanes Queralton convertixen un projecte nascut en pandèmia en una marca de bikinis metal·litzats i col·leccions limitades amb tracció en Instagram i TikTok.

1-1: Pepelu salva un punt per al València de penal en el 87 davant l’Elx

El València va dominar i va generar ocasions, però va empatar 1-1 gràcies a un penal transformat per Pepelu en el 87 després del 0-1 de Diang. L'equip seguirà en descens malgrat el punt.

Pepelu empata de penal en el 87 i el València rescata un punt davant l’Elx

Pepelu va empatar de penal en el 87 després del gol de Diang en el 75; el València va dominar però va fallar en la definició i dormirà en la zona roja.

El València perdona a l’Elx en una primera part marcada per les molèsties físiques (0-0)

El València va ser superior però va fallar en la definició i va marxar 0-0 al descans davant l'Elx a Mestalla. Thierry es va retirar amb molèsties i Dimitrievski va seguir després de ser atés.

Mestalla guarda un minut de silenci per Fernando Martín i la seua família

Mestalla va guardar un minut de silenci abans del València-Elx en record de Fernando Martín i la seua família, morts en un naufragi a Indonèsia. L'homenatge va incloure a Enrique Collar

Pedro Martínez demana calma després de dos derrotes seguides del València Basket

El tècnic del València Basket va demanar calma després de caure davant Unicaja pocs dies després de la derrota en Eurolliga davant el Mònaco i va defendre l'esforç de l'equip.