Quatre ferits, entre ells un menor, en un xoc entre dos cotxes en la CV-91 a l’altura de Guardamar del Segura

 

Quatre persones, entre elles un menor, han acabat ferides este dijous en patir un accident de trànsit en la CV-91. Segons informa el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat, el succés s’ha produït en el terme municipal de Guardamar del Segura, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

El CICU ha rebut l’avís d’un xoc entre dos cotxes cap a les set i mitja de la vesprada i ha mobilitzat cap al lloc dels fets dos ambulàncies de Suport Vital Bàsic (SVB) i una del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU).

 

En arribar, els servicis sanitaris han assistit a quatre persones, que han resultat ferides a conseqüència de l’accident: una dona de 37 anys amb ferides greus en diferents parts del cos i una dona de 44, un home de 43 i un xiquet d’11 per diverses ferides lleus. Tots han sigut traslladats a l’hospital de Torrevieja en les tres ambulàncies mobilitzades.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Una menor resulta ferida a Oropesa en accidentar-se amb un patinet que aconseguia 85 km/h

Una menor va resultar ferida i va ser traslladada a l'hospital després de patir un accident amb un patinet elèctric modificat que arribava als 85 km/h a Orpesa.

Torrevieja es reunix en silenci després de l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare

Torrevieja ha guardat un minut de silenci per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar, en un municipi encara commocionat i en dol oficial.

Torrevieja es bolca en un minut de silenci per l’assassinat d’una xiqueta de 3 anys

Torrevieja ha celebrat un minut de silenci i viu el primer dels dies de dol oficial per l'assassinat d'una xiqueta de 3 anys presumptament a les mans del seu pare, que després es va suïcidar.

Carlos Espí firma un mes històric amb el Llevant amb 6 gols en 4 partits

Carlos Espí, renovat fins a 2028, encadena 6 gols en 4 partits amb el Llevant, un registre històric per al club que li porta a viure un dels millors mesos de la seua vida.

L’Elx trenca una ratxa de 66 partits sense remuntar en Primera davant el Mallorca

L'Elx es va imposar al Mallorca per 2-1 després de donar-li la volta al marcador i va posar fi a una sèrie de 66 partits en Primera Divisió sense aconseguir una remuntada.

Corberán iguala els 69 punts de Baralla en els seus primers 50 partits de Lliga amb el València

Carlos Corberán aconseguix els 50 partits de Lliga amb el València amb 69 punts, el mateix balanç que va firmar Rubén Baraja en el seu primer mig centenar de partits al capdavant de l'equip.

Domingo amb sol i ascens de les màximes en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un diumenge majoritàriament buidat, amb màximes en clar ascens i vent que es reforçarà en el nord de Castelló a última hora, abans d'un dilluns més variable.

Un sistema amb intel·ligència artificial prediu sequeres amb fins a sis mesos de marge

Un model desenrotllat a la Universitat Politècnica de València combina prediccions climàtiques, índexs de sequera i intel·ligència artificial per a anticipar sequeres amb fins a sis mesos d'antelació en la conca del Xúquer i altres regions semiàrides.