Dos ferits greus en xocar tres camions i dos cotxes en l’A-7 en Orihuela

 

Este divendres, 20 de novembre, cap a les 17.30 hores, s’ha produït un greu accident de trànsit en xocar tres camions i dos cotxes en el punt quilomètric 552,4 en l’A-7, en el terme municipal d’Orihuela, en la comarca del Baix Segura (Alacant).

 

Segons ha explicat el diari ‘Información’, fins al lloc dels fets es van desplaçar, entre altres, tres dotacions del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant i una ambulància. Tal com pareix, els camions que es van vore implicats en l’accident són de grans dimensions.

 

En l’accident de trànsit, dos persones van acabar ferides. Una de les víctimes presentava diferents contusions de caràcter greu i l’altra persona lleus. Després de ser estabilitzats, els dos ferits van ser traslladats a l’hospital Vega Baixa, en Orihuela. A hores d’ara, no ha transcendit més informació sobre l’estat de salut de les víctimes.

 

Últimes notícies

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.

El València Basket renova a Omari Moore fins a 2027

El València Basket ha ampliat el contracte de l'exterior estatunidenc Omari Moore fins a juny de 2027, després d'una primera temporada destacada en Lliga Endesa i Eurolliga.

El València lliga al migcampista malià Aliou Dieng per a les pròximes temporades

El València incorpora al migcampista malià Aliou Dieng, internacional absolut sense experiència prèvia a Europa, amb un contracte de fins a tres temporades i lliure de traspàs.

El València Basket blinda a Omari Moore amb una renovació fins a 2027

El València Basket amplia el contracte de Omari Moore fins a juny de 2027 després de la seua bona adaptació a l'equip i al bàsquet europeu, amb opció d'eixida cap a la NBA.

Camarero demana esborrar del diari de Les Corts la seua frase sobre les prostitutes

Susana Camarero ha sol·licitat a la Mesa de Les Corts retirar del diari de sessions l'expressió en la qual va afirmar que el Govern està ple de prostitutes, al·legant que estava mal formulada i ja va ser aclarida públicament.

Consum llança més de 2.500 ofertes d’ús d’estiu en la Comunitat Valenciana

Consum reforça la seua plantilla d'estiu amb més de 2.500 contractes en la Comunitat Valenciana i 3.800 en total, amb sous des de 1.400 euros bruts i opció de continuïtat.

Març s’acomiada amb més calor i ratxes de vent molt fort en la Comunitat Valenciana

El dimarts arriba amb cels poc nuvolosos, pujada de temperatures i ratxes de vent molt fort a Castelló i l'interior nord de València, després d'una jornada suau en les capitals.

Bernabé insta a Pérez Llorca a acceptar la reforma del finançament autonòmic que aporta 3.700 milions

Pilar Bernabé reclama a Juanfran Pérez Llorca que done suport a la proposta de reforma del finançament autonòmic del Govern, que calcula en 3.700 milions per a la Comunitat Valenciana, i recorda les inversions previstes a la província d'Alacant.