Una festa clandestina de 300 persones acaba amb 156 denúncies i 2 detinguts en València

 

La Policia Local de València ha detingut a dos persones i ha denunciat a 156 en una festa clandestina en una zona del camí de l’Alqueria de Serra en el barri de Benimaclet de València, a on en eixe moment es concentraven al voltant de 300 persones consumint alcohol i sense respectar les distàncies interpersonals ni portar mascaretes.

 

Els fets han passat durant la matinada d’este diumenge, cap a les 07.00 hores, quan un dispositiu policial integrat per 18 agents va accedir a la festa clandestina.

 

Els policies han detingut a una xica de 25 anys per un delicte de tràfic de drogues i a un altre per un delicte d’atemptat contra un agent. A demés, van denunciar a 156 persones per no portar la mascareta ni respectar les distàncies de seguretat interpersonal.

 

També s’han alçat 13 actes per confiscació de drogues, dos per armes prohibides i cinc per la venda ambulant de begudes alcohòliques. A demés, es van decomissar 125 pots de cervesa. El regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València, Aarón Cano, ha lamentat estos comportaments «irresponsables» i ha advertit «no donarem espai a estes actituds que se salten les normes per a ballar i beure alcohol».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Creu Roja atén quasi mig centenar de lipotímies durant la mascletà del divendres a València

Creu Roja ha realitzat 77 assistències durant la mascletà del divendres en la plaça de l'Ajuntament de València. Van predominar les lipotímies i va haver-hi tres evacuacions.

Sense incidències en la primera jornada d’aturs de maquinistes en FGV

Els aturs convocats per Semaf en Metrovalencia i el TRAM d'Alacant transcorren sense incidents ressenyables i amb servicis mínims. Empresa i sindicat discrepen sobre el seguiment.

PSPV i Compromís demanen una comissió d’investigació per la gestió dels bons comercie

PSPV i Compromís reclamaran un ple extraordinari i una comissió en la Diputació d'Alacant per a aclarir la gestió dels bons comercie després de la detenció de Carlos Baño.

Detinguda una dona per calar foc a la seua parella a Chiva; l’home, molt greu

Una dona de 48 anys ha sigut detinguda a Chiva després de cremar a la seua parella, de 49. La víctima va ser evacuada a la Fe i roman ingressada amb pronòstic reservat i estat molt greu, segons les fonts consultades.

Hostaleria i turisme reclamen un pacte global de mobilitat a València

Hostaleria València, Hosbec i Fotur reclamen un projecte integral de mobilitat per a la ciutat i la seua àrea metropolitana. Demanen més transport nocturn i coordinació entre transport públic, taxi i VTC per a evitar esperes i millorar l'experiència turística.

Potries farà realitat el seu projecte cultural malgrat quedar fora de la Capital Europea de la Cultura 2031

Potries no va passar a la fase final per a 2031, però mantindrà el pla cultural dissenyat durant la candidatura. El consistori reivindica el paper dels pobles xicotets.

Bernabé demana que Policia Local i bombers definisquen aforaments davant les mascletaes a València

La delegada del Govern recorda que el Pla d'Autoprotecció l'elaboren Policia Local i bombers i que serà la Junta Local de Seguretat qui fixe els aforaments. L'òrgan valorarà el possible retorn de les línies C-1 i C-2 a l'Estació del Nord durant les mascletaes.

Detinguts dos menors per assaltar a dos xiques i apunyalar a una a Alacant

Dos menors de 16 i 17 anys han sigut detinguts a Alacant per un assalt amb arma blanca a dos jóvens. Una de les víctimes, de 19 anys, va ser operada d'urgència després de patir una lesió pulmonar.