Una festa clandestina de 300 persones acaba amb 156 denúncies i 2 detinguts en València

 

La Policia Local de València ha detingut a dos persones i ha denunciat a 156 en una festa clandestina en una zona del camí de l’Alqueria de Serra en el barri de Benimaclet de València, a on en eixe moment es concentraven al voltant de 300 persones consumint alcohol i sense respectar les distàncies interpersonals ni portar mascaretes.

 

Els fets han passat durant la matinada d’este diumenge, cap a les 07.00 hores, quan un dispositiu policial integrat per 18 agents va accedir a la festa clandestina.

 

Els policies han detingut a una xica de 25 anys per un delicte de tràfic de drogues i a un altre per un delicte d’atemptat contra un agent. A demés, van denunciar a 156 persones per no portar la mascareta ni respectar les distàncies de seguretat interpersonal.

 

També s’han alçat 13 actes per confiscació de drogues, dos per armes prohibides i cinc per la venda ambulant de begudes alcohòliques. A demés, es van decomissar 125 pots de cervesa. El regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València, Aarón Cano, ha lamentat estos comportaments «irresponsables» i ha advertit «no donarem espai a estes actituds que se salten les normes per a ballar i beure alcohol».

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.

Mor un home en un accident de trànsit a l’A-35 a l’altura de Moixent

Un home de 69 anys ha mort en un accident de trànsit este dilluns a l’A-35, al terme de Moixent, després d’intents de reanimació sense èxit i del tall temporal de la via.

Calor de ple estiu a la Comunitat amb 35,3 graus a Orihuela i més de 34 a l’interior de València

Orihuela ha registrat este dilluns 35,3 graus, la màxima de la Comunitat Valenciana, en una jornada de calor de ple estiu que ha deixat més de 34 graus en municipis com Xàtiva, Bicorp o Llíria i tempestes seques amb risc d’incendis a l’interior.

Mor un motorista i queda ferida greu la seua acompanyant en la N-332 a La Vila Joiosa

Un motorista de 35 anys ha mort i la dona que l’acompanyava, de 24, ha resultat ferida greu en un accident este diumenge a la vesprada a la N-332 al seu pas per La Vila Joiosa. La Guàrdia Civil investiga les causes i no descarta una velocitat inadequada.

Tres persones ferides en un xoc frontal a la N-340 a Castelló

Dos hòmens i una dona han resultat ferits amb politraumatismes en un xoc frontal entre un cotxe i una furgoneta a la N-340, dins del terme municipal de Castelló, i han sigut traslladats a l’Hospital General de Castelló.