Una festa clandestina de 300 persones acaba amb 156 denúncies i 2 detinguts en València

 

La Policia Local de València ha detingut a dos persones i ha denunciat a 156 en una festa clandestina en una zona del camí de l’Alqueria de Serra en el barri de Benimaclet de València, a on en eixe moment es concentraven al voltant de 300 persones consumint alcohol i sense respectar les distàncies interpersonals ni portar mascaretes.

 

Els fets han passat durant la matinada d’este diumenge, cap a les 07.00 hores, quan un dispositiu policial integrat per 18 agents va accedir a la festa clandestina.

 

Els policies han detingut a una xica de 25 anys per un delicte de tràfic de drogues i a un altre per un delicte d’atemptat contra un agent. A demés, van denunciar a 156 persones per no portar la mascareta ni respectar les distàncies de seguretat interpersonal.

 

També s’han alçat 13 actes per confiscació de drogues, dos per armes prohibides i cinc per la venda ambulant de begudes alcohòliques. A demés, es van decomissar 125 pots de cervesa. El regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València, Aarón Cano, ha lamentat estos comportaments «irresponsables» i ha advertit «no donarem espai a estes actituds que se salten les normes per a ballar i beure alcohol».

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Dones i menors de 25 anys concentren l’ús de Metrovalencia, segons l’últim índex de satisfacció

L'ultime indexe de satisfaccion de Metrovalencia revela que les dones i els menors de 25 anys són els principals usuaris del metre i tranvia, amb alta presència d'estudiants i un perfil socioeconomico majoritari mitjà.

Troben a un matrimoni mort en el bany de la seua casa a València per una fuita de gas

Un matrimoni d'origen xinés ha sigut trobat sense vida a la dutxa de la seua vivenda a València. La principal hipòtesi apunta a un accident domèstic per mala combustió de la caldera de gas del bany.

Un ferit per arma blanca i un detingut en una baralla nocturna a Orihuela

Una baralla entre dos grups en l'avinguda Doctor García Rogel d'Orihuela se salda amb un jove de 25 anys ferit per arma blanca en la cara i un detingut.

Cau un clan familiar que distribuïa cocaïna i marihuana des d’una vivenda a Dolores

La Guàrdia Civil desarticula a Dolores un punt de venda de cocaïna i una plantació de marihuana en una vivenda familiar, amb quatre detinguts acusats de tràfic de drogues i frau elèctric.

Detinguda a València una cuidadora per robar 40.000 euros a l’anciana a la qual atenia

La Guàrdia Civil deté a València a una dona de 43 anys acusada d'aprofitar el seu treball com a cuidadora per a traure de forma continuada uns 40.000 euros del compte bancari d'una anciana dependent.

Isaac, de l’aula i Google al somni de crear una startup d’impacte social

Isaac Tormo, jove valencià amb expedient excel·lent, experiència internacional i treball en Google, vol llançar una startup d'impacte social dins de l'ecosistema de Llançadora.

Dos de cada tres valencians fa exercici de forma regular en el seu temps lliure

Quasi el 67% dels habitants de València practica activitat física saludable en el seu temps lliure, mentres que un terç seguix sense fer exercici, segons el Baròmetre Municipal.

La UPV restaura el mural de Dons de Ciència vandalitzat amb una pintada contra Oltra

La UPV ha restaurat el mural dedicat a la biofísica Eva Nogales en l'IES El Cabanyal després de ser vandalitzat amb una pintada contra Oltra, utilitzant tècniques específiques per a eliminar la inscripció sense danyar l'obra.