Una festa clandestina de 300 persones acaba amb 156 denúncies i 2 detinguts en València

 

La Policia Local de València ha detingut a dos persones i ha denunciat a 156 en una festa clandestina en una zona del camí de l’Alqueria de Serra en el barri de Benimaclet de València, a on en eixe moment es concentraven al voltant de 300 persones consumint alcohol i sense respectar les distàncies interpersonals ni portar mascaretes.

 

Els fets han passat durant la matinada d’este diumenge, cap a les 07.00 hores, quan un dispositiu policial integrat per 18 agents va accedir a la festa clandestina.

 

Els policies han detingut a una xica de 25 anys per un delicte de tràfic de drogues i a un altre per un delicte d’atemptat contra un agent. A demés, van denunciar a 156 persones per no portar la mascareta ni respectar les distàncies de seguretat interpersonal.

 

També s’han alçat 13 actes per confiscació de drogues, dos per armes prohibides i cinc per la venda ambulant de begudes alcohòliques. A demés, es van decomissar 125 pots de cervesa. El regidor de Protecció Ciutadana de l’Ajuntament de València, Aarón Cano, ha lamentat estos comportaments «irresponsables» i ha advertit «no donarem espai a estes actituds que se salten les normes per a ballar i beure alcohol».

Últimes notícies

Elda immortalitza Pedrito Rico amb una escultura a la plaça Major

Elda ha homenatjat el cantant Pedrito Rico amb la inauguració d’una escultura en bronze a la plaça Major, obra de l’escultor local Carlos Martínez, en un acte emotiu amb família i veïns.

Un home ferit en un xoc entre dos camions a la Font de la Figuera

Un home ha resultat ferit este dijous en col·lisionar dos camions a la Font de la Figuera. Els bombers l'han excarcerat i un helicòpter medicalitzat l'ha traslladat a l'hospital.

El Valencia Basket incorpora Mouhamadou Gueye per reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge de l’ala-pivot Mouhamadou Gueye, nord-americà amb passaport senegalés, per una temporada, en el seu primer pas pel bàsquet europeu.

Reventons càlids amb ratxes de més de 90 km/h sacsegen el sud d’Alacant

Diverses zones del sud de la província d’Alacant han patit esta vesprada reventons càlids amb ratxes de vent molt fortes i una pujada sobtada de temperatures, en una jornada amb avís roig per calor extrema.

María Collados i Nayra Luque, noves Reines de les Festes de Castelló en 2027

María Collados Marzá ha sigut designada Reina de les Festes de Castelló de 2027 i la xiqueta Nayra Luque Beltrán serà la Reina Infantil, després de la telefonada de l'alcaldessa Begoña Carrasco.

Hisienda insta el PP a no frenar la quita del deute que afavorix sobretot les seues autonomies

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha demanat al PP en el Congrés que no bloquege la llei que permet condonar més de 83.000 milions del deute autonòmic, una mesura que beneficia sobretot comunitats governades pels populars com Andalusia, la Comunitat Valenciana i Múrcia.

Bicorp encapçala la tercera onada de calor amb quasi 44 graus

La tercera onada de calor de l’estiu ha deixat fins a 43,9 graus a Bicorp i més de 40 graus en nombroses localitats de l’interior de València i Alacant.

L’alacantina Awa Fam brilla amb el seu primer doble-doble a la WNBA

La pívot de Santa Pola Awa Fam ha signat el seu primer doble-doble en la WNBA amb 10 punts i 10 rebots, tot i la derrota de Seattle Storm davant Minnesota Lynx.