Dissolen 39 festes il·legals i 24 botellons a Alacant

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha interposat 353 denúncies durant tot el cap de setmana en els operatius policials desplegats per controlar i vigilar l’ús de les màscares, el toc de queda, fer complir les mesures de seguretat, les festes en habitatges i la prevenció del consum d’alcohol en via pública per frenar la pandèmia a Alacant.

Durant estes jornades la policia ha comptat amb més d’un centenar d’agents que han vigilat tant les platges de la ciutat com el Monestir de la Santa faç este cap de setmana així com s’ha tornat a organitzar un pla antibotelló, per garantir que es compleixen les mesures sanitàries i continuar amb una incidència baixa de contagis.

El major nombre d’incompliments ha estat per no respectar la mesura de portar mascaretes interposant 90 denúncies, així com 53 per estar en grups de més de sis persones.

Els agents de les unitats Fox i del servei Nocturn de la Policia, han intervingut per dissoldre un total de 39 festes en Habitatges que generaven molèsties als veïns i queixes de particulars, i van ser denunciats per sorolls obligant a treure la música, sense màscares i amb reunions de més de sis persones.

A més, es va intervenir en la matinada de dissabte a diumenge, en una festa que va ser denunciada pel mateix hotel, sancionant a un total de 20 persones que estaven reunides en una de les habitacions per una infracció greu.

Del total de sancions, s’han interposat 86 per consumir alcohol en parcs, platges i places de la ciutat, amb un total de 24 botellons dissolts i es van decomissar les begudes en els castells de Sant Ferran i Santa Barbara, parc de l’Ereta, Cala Cantalar, Colònia Romana, Rabasa, Lucentum, Glorieta Regne Unit i a les platges de Sant Joan, Almadrava i Albufera, entre d’altres.

En el dispositiu de la tarda de vigilància del tancament dels locals d’hostaleria i restauració i el compliment de les mesures de seguretat, es van sancionar a 12 locals per tenir la música posada, servir begudes fora del local, excés d’aforament i de vetlladors, així com incomplir els horaris de tancament, entre altres.

A més, en les tardes es van aixecar 8 sancions per la Llei de Seguretat Ciutadana, per consum d’estupefaents, negativa a identificar-se o desobediència. Així com es van aixecar 15 denúncies per fumar sense respectar les distàncies a la via pública, i 7 per incomplir el tancament perimetral de la Comunitat Valenciana.

En l’operatiu del cap de setmana la unitat d’Atestats i servei nocturn de la Policia Local ha desplegat un ampli dispositiu de vigilància i disciplina de trànsit, realitzats controls d’alcoholèmia, en què s’han denunciat a 13 conductors en diversos accessos, carrers de la ciutat per infraccions de trànsit, accidents, i conduir sota els efectes de begudes alcohòliques, no tenir permís de conduir, i acudit a quatre accidents de trànsit, entre altres intervencions.

Al costat d’estes intervencions, la Policia Local també va intervenir la passada nit cap a les 22.30 hores per atendre un accident, a l’avinguda General Marva, on van resultar ferides lleus dos dones, i es van veure implicats dos vehicles, que per causes que s’investiguen un ells de l’impacte va quedar bolcat i l’altre va xocar contra un arbre.

La Policia Local va realitzar les proves d’alcoholèmia resultant positiva en una de les conductores. A més, el servei nocturn també va intervenir 00.40 hores amb una motocicleta a l’avinguda Lorenzo Carbonell, que després de realitzar les proves va donar positiu, sent denunciat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.