Anuncios

Dissolen 39 festes il·legals i 24 botellons a Alacant

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que la Policia Local ha interposat 353 denúncies durant tot el cap de setmana en els operatius policials desplegats per controlar i vigilar l’ús de les màscares, el toc de queda, fer complir les mesures de seguretat, les festes en habitatges i la prevenció del consum d’alcohol en via pública per frenar la pandèmia a Alacant.

Durant estes jornades la policia ha comptat amb més d’un centenar d’agents que han vigilat tant les platges de la ciutat com el Monestir de la Santa faç este cap de setmana així com s’ha tornat a organitzar un pla antibotelló, per garantir que es compleixen les mesures sanitàries i continuar amb una incidència baixa de contagis.

Anuncios

El major nombre d’incompliments ha estat per no respectar la mesura de portar mascaretes interposant 90 denúncies, així com 53 per estar en grups de més de sis persones.

Els agents de les unitats Fox i del servei Nocturn de la Policia, han intervingut per dissoldre un total de 39 festes en Habitatges que generaven molèsties als veïns i queixes de particulars, i van ser denunciats per sorolls obligant a treure la música, sense màscares i amb reunions de més de sis persones.

A més, es va intervenir en la matinada de dissabte a diumenge, en una festa que va ser denunciada pel mateix hotel, sancionant a un total de 20 persones que estaven reunides en una de les habitacions per una infracció greu.

Del total de sancions, s’han interposat 86 per consumir alcohol en parcs, platges i places de la ciutat, amb un total de 24 botellons dissolts i es van decomissar les begudes en els castells de Sant Ferran i Santa Barbara, parc de l’Ereta, Cala Cantalar, Colònia Romana, Rabasa, Lucentum, Glorieta Regne Unit i a les platges de Sant Joan, Almadrava i Albufera, entre d’altres.

En el dispositiu de la tarda de vigilància del tancament dels locals d’hostaleria i restauració i el compliment de les mesures de seguretat, es van sancionar a 12 locals per tenir la música posada, servir begudes fora del local, excés d’aforament i de vetlladors, així com incomplir els horaris de tancament, entre altres.

A més, en les tardes es van aixecar 8 sancions per la Llei de Seguretat Ciutadana, per consum d’estupefaents, negativa a identificar-se o desobediència. Així com es van aixecar 15 denúncies per fumar sense respectar les distàncies a la via pública, i 7 per incomplir el tancament perimetral de la Comunitat Valenciana.

En l’operatiu del cap de setmana la unitat d’Atestats i servei nocturn de la Policia Local ha desplegat un ampli dispositiu de vigilància i disciplina de trànsit, realitzats controls d’alcoholèmia, en què s’han denunciat a 13 conductors en diversos accessos, carrers de la ciutat per infraccions de trànsit, accidents, i conduir sota els efectes de begudes alcohòliques, no tenir permís de conduir, i acudit a quatre accidents de trànsit, entre altres intervencions.

Al costat d’estes intervencions, la Policia Local també va intervenir la passada nit cap a les 22.30 hores per atendre un accident, a l’avinguda General Marva, on van resultar ferides lleus dos dones, i es van veure implicats dos vehicles, que per causes que s’investiguen un ells de l’impacte va quedar bolcat i l’altre va xocar contra un arbre.

La Policia Local va realitzar les proves d’alcoholèmia resultant positiva en una de les conductores. A més, el servei nocturn també va intervenir 00.40 hores amb una motocicleta a l’avinguda Lorenzo Carbonell, que després de realitzar les proves va donar positiu, sent denunciat.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El TSJCV manté els servicis mínims per a la vaga indefinida de docents

El Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja suspendre els servicis mínims fixats per la Generalitat per a la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària, després de les peticions de CSIF i CCOO.

PP i Vox prioritzen els drets de l’alumnat mentres l’oposició recolza la vaga docent

PP i Vox insistixen a protegir el dret de l'alumnat a finalitzar el curs i la PAU, mentres PSPV i Compromís donen suport a la vaga indefinida del professorat per a millorar condicions i infraestructures.

El comissionat de la dana defén un esforç titànic de la Generalitat malgrat la pressió del Govern

El comissionat per a la recuperació després de la dana de 2024 sosté que la Generalitat va fer un esforç titànic malgrat una pressió asfixiant del Govern i reclama canvis legals per a agilitzar la resposta institucional en futures emergències.

Un estudi confirma que els antioxidants milloren el tractament de la MPOC

Una investigació coordinada per la Universitat de València conclou que els antioxidants, especialment la N-Acetilcisteïna, reduïxen de manera significativa el risc d'empitjorament de la MPOC i reforcen els tractaments habituals.

Compromís denuncia davant Protecció de Dades l’ús d’informació de famílies per a propaganda educativa

Compromís presenta una reclamació davant l'Agència Espanyola de Protecció de Dades per l'enviament de missatges de la Conselleria d'Educació a les famílies contra la vaga del professorat.

Betis i Elx es juguen mitja temporada en La Cartoixa

Betis i Elx afronten en La Cartoixa un dol clau: els verd-i-blancs busquen assegurar la quinta plaça i la Champions, mentres els il·licitans necessiten allunyar-se del descens.

L’administrador de Fraorgi compareixerà en la comissió sobre les vivendes dels Naus a Alacant

La comissió municipal d'Alacant que investiga possibles irregularitats en les adjudicacions de les vivendes públiques dels Naus citarà a l'administrador únic de Fraorgi el pròxim 8 de juny, al costat d'altres intervinents en el procés.

Milers de docents, famílies i alumnes prenen els carrers per una escola pública de qualitat

Milers de persones es manifesten a Alacant, Castelló, València i Elx en la primera jornada de vaga indefinida del professorat per a exigir una escola pública de qualitat i millors condicions laborals.
Anuncios