11.9 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Organitzava festes amb sexe i alcohol per al seu fill de 15 anys i els seus amics

 

Shannon O’Connor, una dona de 47 anys, ha sigut acusada d’organitzar orgies clandestines per a adolescents i fomentar actes sexuals, a vegades sense consentiment, en Los Gatos (Califòrnia, els Estats Units).
En aqueixes festes participaven el seu fill de 15 anys i els seus amics, entre els quals repartia condons, whisky i vodka fins que vomitaven i perdien la consciència.

O’Connor, s’enfronta a 39 càrrecs criminals que inclouen abús infantil, agressió sexual i subministrament d’alcohol a menors. A vegades observava als adolescents participar en actes sexuals i els amenaçava perquè no comptaren res als seus pares.

 

Va organitzar festes durant huit mesos, fins a març d’enguany

 

O’Connor està acusada de realitzar diverses festes per al seu fill i amics durant un període de huit mesos des de 2020 fins a març d’enguany, pressionant als assistents perquè es mantingueren callats sobre el llibertinatge. “Va dir que, si li ho deien a algú que podia anar a la presó”, deia la declaració de fets.

Segons l’informe dels investigadors, O’Connor encoratjava als joves beure alcohol i després, quan una menor ja estava quasi inconscient, la portava a una habitació i cridava a un jove perquè abusara d’ella mentre ella mirava.

En una festa, la dona li va entregar un condó a un xiquet i el va espentar a una habitació on una xiqueta borratxa de 14 anys estava ficada al llit . Espantada, la xiqueta va córrer i es va tancar en el bany.

En un altre cas, O’Connor va portar a un xiquet a una habitació i el va deixar amb una xiqueta que també estava embriaga. Els fiscals diuen que la xiqueta va ser presumptament agredida i que després es va encarar a la dona per haver-la deixat sola en aquell estat. “Per què et va agradar fer això?”, li va retraure la menor presumptament: “Com si saberes el que m’anava a fer”.

“És tan terrible el que li va fer a la meua filla i a estos altres xiquets”, va dir la mare d’una de les xiquetes. “‘El meu cor es trenca per estos xiquets. Ha sigut devastador. És el pitjor malson per a un pare ”, va dir un altre a ‘Mercury News’.

Una d’estes mares ja havia expressat la seua preocupació pel consum d’alcohol en festes amb entrenadors i funcionaris escolars a principis de 2021, però li van dir que no podien fer res sobre este tema perquè estava fora del campus. “Realment no crec que l’escola secundària s’haja fet responsable de la seua part d’això”, va dir.

O’Connor, també coneguda com a Shannon Bruga, ha sigut arrestada com a fugitiva en el comtat d’Ada, Idaho, on vivia, i empresonada en una presó d’Idaho amb fiscals que planegen extradir-la a Califòrnia. “Tots hauríem de sentir-nos alleujats que esta dona no siga al carrer”, va dir la mare d’una de les víctimes.6

 

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.