18.5 C
València
Dimecres, 19 novembre, 2025

Organitzava festes amb sexe i alcohol per al seu fill de 15 anys i els seus amics

 

Shannon O’Connor, una dona de 47 anys, ha sigut acusada d’organitzar orgies clandestines per a adolescents i fomentar actes sexuals, a vegades sense consentiment, en Los Gatos (Califòrnia, els Estats Units).
En aqueixes festes participaven el seu fill de 15 anys i els seus amics, entre els quals repartia condons, whisky i vodka fins que vomitaven i perdien la consciència.

O’Connor, s’enfronta a 39 càrrecs criminals que inclouen abús infantil, agressió sexual i subministrament d’alcohol a menors. A vegades observava als adolescents participar en actes sexuals i els amenaçava perquè no comptaren res als seus pares.

 

Va organitzar festes durant huit mesos, fins a març d’enguany

 

O’Connor està acusada de realitzar diverses festes per al seu fill i amics durant un període de huit mesos des de 2020 fins a març d’enguany, pressionant als assistents perquè es mantingueren callats sobre el llibertinatge. “Va dir que, si li ho deien a algú que podia anar a la presó”, deia la declaració de fets.

Segons l’informe dels investigadors, O’Connor encoratjava als joves beure alcohol i després, quan una menor ja estava quasi inconscient, la portava a una habitació i cridava a un jove perquè abusara d’ella mentre ella mirava.

En una festa, la dona li va entregar un condó a un xiquet i el va espentar a una habitació on una xiqueta borratxa de 14 anys estava ficada al llit . Espantada, la xiqueta va córrer i es va tancar en el bany.

En un altre cas, O’Connor va portar a un xiquet a una habitació i el va deixar amb una xiqueta que també estava embriaga. Els fiscals diuen que la xiqueta va ser presumptament agredida i que després es va encarar a la dona per haver-la deixat sola en aquell estat. “Per què et va agradar fer això?”, li va retraure la menor presumptament: “Com si saberes el que m’anava a fer”.

“És tan terrible el que li va fer a la meua filla i a estos altres xiquets”, va dir la mare d’una de les xiquetes. “‘El meu cor es trenca per estos xiquets. Ha sigut devastador. És el pitjor malson per a un pare ”, va dir un altre a ‘Mercury News’.

Una d’estes mares ja havia expressat la seua preocupació pel consum d’alcohol en festes amb entrenadors i funcionaris escolars a principis de 2021, però li van dir que no podien fer res sobre este tema perquè estava fora del campus. “Realment no crec que l’escola secundària s’haja fet responsable de la seua part d’això”, va dir.

O’Connor, també coneguda com a Shannon Bruga, ha sigut arrestada com a fugitiva en el comtat d’Ada, Idaho, on vivia, i empresonada en una presó d’Idaho amb fiscals que planegen extradir-la a Califòrnia. “Tots hauríem de sentir-nos alleujats que esta dona no siga al carrer”, va dir la mare d’una de les víctimes.6

 

Últimes notícies

Massó consultarà als síndics i fixarà demà la investidura de Pérez Llorca

Massó consultarà als síndics este dijous sobre la candidatura de Juanfran Pérez Llorca i, després, fixarà la data del ple, que serà la setmana vinent. El PP va registrar la proposta després d'esgotar el termini i necessita el suport de Vox per a la majoria

Detingut a Castelló un fugitiu entre els deu més buscats del Canadà

La Policia Nacional ha detingut a Castelló a un fugitiu inclòs entre els deu més buscats del Canadà. Està reclamat per frau, robatori d'identitat i trànsit d'informació personal.

El MUBAG enriquix la seua exposició permanent amb l’oli ‘Jardí de la Casa Sorolla’

El MUBAG ha presentat l'oli Jardí de la Casa Sorolla (1919), que s'exhibirà en l'exposició permanent durant tres anys gràcies al depòsit d'un col·leccionista. L'obra, de caràcter íntim i centrada en la llum, reforça el discurs sobre paisatge i modernitat.

Nando Pastor assumix la sindicatura del PP i reivindica el deixant de Pérez Llorca per a fer-ho bé

El nou síndic del PP en Les Corts ha defés un relleu continuista i orientat al diàleg, i ha assenyalat que no té sentit allargar la investidura.

El nou síndic del PP en Les Corts reivindica el deixant de Pérez Llorca

Nando Pastor ha sigut designat síndic del PP en Les Corts i ha assegurat que seguirà el deixant de Juanfran Pérez Llorca. Ha demanat no allargar la investidura.

Moleiro: ‘No pense en el que he fet, soc ambiciós i vull més’

Alberto Moleiro va assegurar que va de menys a més al Vila-real i que la seua ambició li espenta a continuar creixent. Se centra en el Mallorca abans de pensar en la Champions.

Macedònia del Nord convoca a Omari Moore, que podria deixar de comptar com a extracomunitari en la acb

L'exterior del València Basket ha sigut convocat per Macedònia del Nord per a les finestres de novembre. Si debuta davant l'Azerbaidjan o Irlanda, deixaria d'ocupar plaça d'extracomunitari en la acb.

El Govern ha presentat juntament amb Correus un segell en homenatge a les víctimes de la DANA

El Govern ha presentat amb Correus un segell dedicat a les víctimes de la DANA, les seues famílies i els qui van ajudar en la reconstrucció, amb el lema 'Amb tu hui, demà i sempre'. La tirada és de 70.000 exemplars, amb valor postal d'un euro, i integra la serie Efemèrides.