9.9 C
València
Dimarts, 20 gener, 2026

Organitzava festes amb sexe i alcohol per al seu fill de 15 anys i els seus amics

 

Shannon O’Connor, una dona de 47 anys, ha sigut acusada d’organitzar orgies clandestines per a adolescents i fomentar actes sexuals, a vegades sense consentiment, en Los Gatos (Califòrnia, els Estats Units).
En aqueixes festes participaven el seu fill de 15 anys i els seus amics, entre els quals repartia condons, whisky i vodka fins que vomitaven i perdien la consciència.

O’Connor, s’enfronta a 39 càrrecs criminals que inclouen abús infantil, agressió sexual i subministrament d’alcohol a menors. A vegades observava als adolescents participar en actes sexuals i els amenaçava perquè no comptaren res als seus pares.

 

Va organitzar festes durant huit mesos, fins a març d’enguany

 

O’Connor està acusada de realitzar diverses festes per al seu fill i amics durant un període de huit mesos des de 2020 fins a març d’enguany, pressionant als assistents perquè es mantingueren callats sobre el llibertinatge. “Va dir que, si li ho deien a algú que podia anar a la presó”, deia la declaració de fets.

Segons l’informe dels investigadors, O’Connor encoratjava als joves beure alcohol i després, quan una menor ja estava quasi inconscient, la portava a una habitació i cridava a un jove perquè abusara d’ella mentre ella mirava.

En una festa, la dona li va entregar un condó a un xiquet i el va espentar a una habitació on una xiqueta borratxa de 14 anys estava ficada al llit . Espantada, la xiqueta va córrer i es va tancar en el bany.

En un altre cas, O’Connor va portar a un xiquet a una habitació i el va deixar amb una xiqueta que també estava embriaga. Els fiscals diuen que la xiqueta va ser presumptament agredida i que després es va encarar a la dona per haver-la deixat sola en aquell estat. “Per què et va agradar fer això?”, li va retraure la menor presumptament: “Com si saberes el que m’anava a fer”.

“És tan terrible el que li va fer a la meua filla i a estos altres xiquets”, va dir la mare d’una de les xiquetes. “‘El meu cor es trenca per estos xiquets. Ha sigut devastador. És el pitjor malson per a un pare ”, va dir un altre a ‘Mercury News’.

Una d’estes mares ja havia expressat la seua preocupació pel consum d’alcohol en festes amb entrenadors i funcionaris escolars a principis de 2021, però li van dir que no podien fer res sobre este tema perquè estava fora del campus. “Realment no crec que l’escola secundària s’haja fet responsable de la seua part d’això”, va dir.

O’Connor, també coneguda com a Shannon Bruga, ha sigut arrestada com a fugitiva en el comtat d’Ada, Idaho, on vivia, i empresonada en una presó d’Idaho amb fiscals que planegen extradir-la a Califòrnia. “Tots hauríem de sentir-nos alleujats que esta dona no siga al carrer”, va dir la mare d’una de les víctimes.6

 

Últimes notícies

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla amb un doblet i castiga la relaxació de l’Elx

El Sevilla va empatar en el Martínez Valero amb dos gols de Akor Adams, l'últim de penal en el 92. L'Elx va malgastar un 2-0 i va pagar els seus dubtes.

2-2: Akor Adams evita la derrota del Sevilla i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet i va rescatar al Sevilla amb un penal en el descompte per a empatar 2-2 en el Martínez Valero. L'Elx va malmetre una renda de 2-0 i va mostrar dubtes en la gestió del resultat.

2-2: Akor Adams rescata al Sevilla en el descompte i castiga els dubtes de l’Elx

Akor Adams va firmar un doblet, el segon de penal en el 92, per a evitar la derrota d'un Sevilla que va arribar a anar 2-0 a baix. L'Elx es va relaxar amb la renda i ho va pagar car.

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.