Organitzava festes amb sexe i alcohol per al seu fill de 15 anys i els seus amics

 

Shannon O’Connor, una dona de 47 anys, ha sigut acusada d’organitzar orgies clandestines per a adolescents i fomentar actes sexuals, a vegades sense consentiment, en Los Gatos (Califòrnia, els Estats Units).
En aqueixes festes participaven el seu fill de 15 anys i els seus amics, entre els quals repartia condons, whisky i vodka fins que vomitaven i perdien la consciència.

O’Connor, s’enfronta a 39 càrrecs criminals que inclouen abús infantil, agressió sexual i subministrament d’alcohol a menors. A vegades observava als adolescents participar en actes sexuals i els amenaçava perquè no comptaren res als seus pares.

 

Va organitzar festes durant huit mesos, fins a març d’enguany

 

O’Connor està acusada de realitzar diverses festes per al seu fill i amics durant un període de huit mesos des de 2020 fins a març d’enguany, pressionant als assistents perquè es mantingueren callats sobre el llibertinatge. «Va dir que, si li ho deien a algú que podia anar a la presó», deia la declaració de fets.

Segons l’informe dels investigadors, O’Connor encoratjava als joves beure alcohol i després, quan una menor ja estava quasi inconscient, la portava a una habitació i cridava a un jove perquè abusara d’ella mentre ella mirava.

En una festa, la dona li va entregar un condó a un xiquet i el va espentar a una habitació on una xiqueta borratxa de 14 anys estava ficada al llit . Espantada, la xiqueta va córrer i es va tancar en el bany.

En un altre cas, O’Connor va portar a un xiquet a una habitació i el va deixar amb una xiqueta que també estava embriaga. Els fiscals diuen que la xiqueta va ser presumptament agredida i que després es va encarar a la dona per haver-la deixat sola en aquell estat. «Per què et va agradar fer això?», li va retraure la menor presumptament: «Com si saberes el que m’anava a fer».

«És tan terrible el que li va fer a la meua filla i a estos altres xiquets», va dir la mare d’una de les xiquetes. «‘El meu cor es trenca per estos xiquets. Ha sigut devastador. És el pitjor malson per a un pare », va dir un altre a ‘Mercury News’.

Una d’estes mares ja havia expressat la seua preocupació pel consum d’alcohol en festes amb entrenadors i funcionaris escolars a principis de 2021, però li van dir que no podien fer res sobre este tema perquè estava fora del campus. «Realment no crec que l’escola secundària s’haja fet responsable de la seua part d’això», va dir.

O’Connor, també coneguda com a Shannon Bruga, ha sigut arrestada com a fugitiva en el comtat d’Ada, Idaho, on vivia, i empresonada en una presó d’Idaho amb fiscals que planegen extradir-la a Califòrnia. «Tots hauríem de sentir-nos alleujats que esta dona no siga al carrer», va dir la mare d’una de les víctimes.6

 

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixó ja arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control, amb 10.000 hectàrees calcinades, 10.000 persones evacuades i un confinament parcialment alçat en La Vilavella, Betxí i Onda.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 10.000 hectàrees i es relaxa el confinament en tres pobles

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua actiu i sense control després de cremar unes 10.000 hectàrees, mentres es lleva parcialment el confinament a la Vilavella, Betxí i Onda i es mantenen 10.000 persones desallotjades.

Danjuma lidera la remuntada del València davant el Derby County en St. George’s Park

El València CF ha remuntat i s’ha imposat 1-2 al Derby County FC amb dos gols d’Arnaut Danjuma en un amistós de pretemporada jugat a porta tancada a St. George’s Park.

Educació reclama ajornar la Conferència d’Universitats per l’emergència d’incendis

La Conselleria d’Educació ha sol·licitat a la ministra Diana Morant que suspenga la Conferència General de Política Universitària prevista per a dimecres per la situació d’emergència pels incendis, especialment el de la Vall d’Uixó. També ha demanat ajornar la Conferència Sectorial d’Educació.

La mare de Violeta Mangriñán, jubilada i al front de l’incendi de la Vall d’Uixó

La mare d’Elvira Mangriñán, veïna d’Aín i ja jubilada, s’ha incorporat al dispositiu contra l’incendi de la Vall d’Uixó, que ha arrasat 8.500 hectàrees, i la seua filla li ho ha agraït públicament en xarxes socials.

Els veïns de la Vilavella tornen a casa però seguixen confinats i només ixen per menjar i aigua

Els aproximadament 3.000 veïns de la Vilavella han tornat a les seues vivendes després del desallotjament per lincendi de la Vall dUixó, però continuen sota confinament domiciliari i només poden eixir per a comprar menjar i arreplegar aigua.

Trump difon el vídeo de Ferran Torres amb la gorra de ‘Make Spain Great Again’

Donald Trump ha compartit diverses vegades a Truth Social un vídeo de Ferran Torres celebrant el títol mundial amb una gorra roja amb el lema 'Make Spain Great Again'. La Casa Blanca ja ha reaccionat i el mateix president ha elogiat el davanter valencià.

L’incendi de la Vall d’Uixó continua molt actiu i afronta una vesprada llarga i complicada

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó continua molt actiu, amb 8.500 hectàrees calcinades i una vesprada que es preveu llarga i complicada per l’orografia i l’oratge. Els mitjans aeris ja operen al complet i es treballa intensament als fronts d’Alcudia de Veo i Tales.
FILMOTECA D'ESTIU