10.1 C
València
Dilluns, 9 febrer, 2026

Organitzava festes amb sexe i alcohol per al seu fill de 15 anys i els seus amics

 

Shannon O’Connor, una dona de 47 anys, ha sigut acusada d’organitzar orgies clandestines per a adolescents i fomentar actes sexuals, a vegades sense consentiment, en Los Gatos (Califòrnia, els Estats Units).
En aqueixes festes participaven el seu fill de 15 anys i els seus amics, entre els quals repartia condons, whisky i vodka fins que vomitaven i perdien la consciència.

O’Connor, s’enfronta a 39 càrrecs criminals que inclouen abús infantil, agressió sexual i subministrament d’alcohol a menors. A vegades observava als adolescents participar en actes sexuals i els amenaçava perquè no comptaren res als seus pares.

 

Va organitzar festes durant huit mesos, fins a març d’enguany

 

O’Connor està acusada de realitzar diverses festes per al seu fill i amics durant un període de huit mesos des de 2020 fins a març d’enguany, pressionant als assistents perquè es mantingueren callats sobre el llibertinatge. “Va dir que, si li ho deien a algú que podia anar a la presó”, deia la declaració de fets.

Segons l’informe dels investigadors, O’Connor encoratjava als joves beure alcohol i després, quan una menor ja estava quasi inconscient, la portava a una habitació i cridava a un jove perquè abusara d’ella mentre ella mirava.

En una festa, la dona li va entregar un condó a un xiquet i el va espentar a una habitació on una xiqueta borratxa de 14 anys estava ficada al llit . Espantada, la xiqueta va córrer i es va tancar en el bany.

En un altre cas, O’Connor va portar a un xiquet a una habitació i el va deixar amb una xiqueta que també estava embriaga. Els fiscals diuen que la xiqueta va ser presumptament agredida i que després es va encarar a la dona per haver-la deixat sola en aquell estat. “Per què et va agradar fer això?”, li va retraure la menor presumptament: “Com si saberes el que m’anava a fer”.

“És tan terrible el que li va fer a la meua filla i a estos altres xiquets”, va dir la mare d’una de les xiquetes. “‘El meu cor es trenca per estos xiquets. Ha sigut devastador. És el pitjor malson per a un pare ”, va dir un altre a ‘Mercury News’.

Una d’estes mares ja havia expressat la seua preocupació pel consum d’alcohol en festes amb entrenadors i funcionaris escolars a principis de 2021, però li van dir que no podien fer res sobre este tema perquè estava fora del campus. “Realment no crec que l’escola secundària s’haja fet responsable de la seua part d’això”, va dir.

O’Connor, també coneguda com a Shannon Bruga, ha sigut arrestada com a fugitiva en el comtat d’Ada, Idaho, on vivia, i empresonada en una presó d’Idaho amb fiscals que planegen extradir-la a Califòrnia. “Tots hauríem de sentir-nos alleujats que esta dona no siga al carrer”, va dir la mare d’una de les víctimes.6

 

Últimes notícies

0-2: Carreras i Mbappé donen el triomf a un Reial Madrid gris a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 a Mestalla amb un golàs d'Álvaro Carreras i la sentència de Kylian Mbappé. El València no va provar a Courtois i la graderia es va desesperar.

Carreras obri el camí i Mbappé tanca el 0-2 del Reial Madrid a Mestalla

El Reial Madrid es va imposar 0-2 al València en un dol pla: Álvaro Carreras va decidir amb una acció individual en el 65 i Kylian Mbappé va rematar en l'afegit; Mestalla va assenyalar a Corberán

El València-Reial Madrid registra la millor entrada del curs a Mestalla amb 47.515 espectadors

Mestalla va reunir 47.515 aficionats al València-Reial Madrid, la major assistència del curs. La dada va superar el rècord setmanal marcat en Copa davant l'Athletic.

Dimitrievski sosté al València i frena a un Reial Madrid sense lluentor (0-0)

Dimitrievski ha sostingut al València amb parades a Mbappé i David Jiménez a Mestalla. El Reial Madrid no va desplegar un gran futbol i el partit va acabar 0-0.

El València ix amb tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid. En l'equip blanc, el canterano Dani Jiménez serà lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El València aposta per tres centrals i el Reial Madrid alinea a Dani Jiménez en el lateral dret

El València jugarà a Mestalla amb tres centrals davant el Reial Madrid, que eixirà amb el canterano Dani Jiménez com a lateral dret en la seua primera titularitat de lliga.

El Carnestoltes de Torrevieja malbarata fantasia i color en un any clau cap a l’interés turístic nacional

Torrevieja ha viscut el seu gran desfile-concurs amb més de 1.500 comparsistas en 31 agrupacions. El festeig reforça la candidatura a interés turístic nacional en 2027.

Elgezabal lamenta que al Llevant se li va ser el partit en buscar l’empat en San Mamés

Elgezabal va marcar per a acostar al Llevant en San Mamés i va admetre que el resultat es va escapar en anar per l'empat amb un menys. Va reivindicar l'ADN competitiu de l'equip i la connexió amb l'afició.