La Fiscalia demana 25 anys de presó per a un home per matar a la seua parella en Planes

L’Audiència Provincial d’Alacant acollirà aquesta setmana el judici d’un home acusat de matar a la seua parella sentimental el 9 de febrer del 2019, en Planes.

Un Tribunal Popular serà l’encarregat de jutjar aquest cas que començarà el 21 de febrer i seguirà els dies 22, 23 i 24. Els fets van ocórrer durant la matinada quan processament i víctima es trobaven en el menjador i van iniciar una discussió.

El jurat haurà de decidir si, durant aquesta, l’encausat va colpejar a la dona amb el mànec d’una llanterna fins a deixar-la inconscient per a, a continuació, clavar-li un ganivet en el coll, ferida que va provocar que la víctima es dessagnara.

La Fiscalia sol·licita per a l’acusat una pena de 25 anys de presó per un delicte d’assassinat amb l’agreujant de parentiu.

Últimes notícies

La Comunitat viu la primera nit d’agost sense nits tòrrides

Per primera vegada en este mes d’agost, cap estació d’Aemet a la Comunitat Valenciana ha registrat nit tòrrida, amb mínimes que han baixat fins als 12,7 graus a Vilafranca del Cid.

Bejís es refà de la brutal tempesta que ha deixat 186 l/m² en poques hores

Bejís es recupera de la tempesta torrencial que este dissabte ha deixat 186 l/m², amb greus inundacions, danys en ponts i caiguda d’arbres. El temporal també ha afectat altres punts de Castelló i diverses localitats de la província de València.

Deting per amenaçar amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal de València

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 39 anys per amenaçar de mort amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal, després d’una discussió per incomplir una norma del recinte.

Detinguts un pare i el seu fill per repartir cocaïna a domicili en moto a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 56 anys i el seu fill de 30 per repartir cocaïna a domicili amb un ciclomotor des d’un pis del barri de Carrús, on s’han intervingut 95 grams de droga i més de 5.600 euros en metàl·lic.

El Rototom encén motors a Benicàssim com a gran cita reggae d’Europa

El Rototom Sunsplash ha iniciat a Benicàssim una setmana de música reggae, convivència i activitats socials, culturals i de benestar, amb especial atenció al calor i a la sostenibilitat. El festival reforça espais com el Foro Social i àrees familiars perquè el públic visca unes vacacions diferents.

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora, i manté avisos grocs per precipitacions i tempestes en altres zones de la província.

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.