Continua el foc en l’aeroport d’Alacant-Elx, que obliga a cancel·lar i desviar vols

Incendi en l'aeroport d'Alacant-Elx

Continua el foc en l’aeroport d’Alacant-Elx | EFE

Continua el foc en l’Aeroport d’Alacant-Elx este matí de dijous i es retarda l’hora d’obertura, prevista per a les 12 hores, fins a les 14 hores. Encara que l’incendi ja està controlat i acotat, no es pot considerar extingit, segons han explicat fonts d’Aena.

 

 

Ara com ara, continuen treballant en l’extinció més de 50 bombers del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant (CPBA), del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant i del mateix aeroport, segons informa Emergències de la Generalitat Valenciana a través de Twitter.

 

 

 

Les faenes d’extinció són molt complexes per la composició d’alguns materials de la coberta (llana de roca, tela asfàltica, fusta i plaques metàl·liques, entre altres components), que han fet que la combustió generara una gran quantitat de fum, visible des de quilòmetres de distància.

 

 

Fins al moment, les flames han afectat a més de 1.200 metres quadrats de sostre i a la zona VIP de l’aeroport, i han obligat a cancel·lar o desviar desenes de vols als aeroports de Manises, en València, i Múrcia. La direcció de l’aeroport alacantí, el quint més important d’Espanya per volum de passatgers, ha demanat als usuaris que no acudisquen este matí a l’Altet i que consulten amb les companyies aèries si el seu vol ha sigut cancel·lat o desviat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Catalá veu en la sentència del TSJCV un aval jurídic a l’ampliació nord del port de València

La nova resolució del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana rebutja el recurs d’Acció Ecologista Agró i, segons l’alcaldessa María José Catalá, reforça el suport jurídic a l’ampliació nord del port de València.

Cultura reunirà dijous les autonomies i la Policia per reforçar la seguretat als museus

El Ministeri de Cultura ha convocat per a este dijous una reunió amb les comunitats autònomes i la Policia Nacional per revisar la seguretat dels museus després dels robatoris a Badajoz, Albacete i Villena, que han obert una polèmica amb la Generalitat i han activat mesures a altres territoris.

Llorca insta els sindicats educatius a tindre voluntat de diàleg per a pactar millores

Juanfran Pérez Llorca reclama als sindicats educatius més voluntat de diàleg davant el nou pla de la Generalitat i defensa mesures com la gratuïtat de 0 a 3 anys i la reducció de ràtios en pobles menuts. El curs arranca amb menys alumnat però amb rècord de professorat i 28 nous centres entre els que obrin ara i els previstos enguany.

Detingut a Vinaròs per enviar 60 quilos de marihuana en paquets postals

La Guàrdia Civil i Vigilància Duanera han intervingut a Vinaròs més de 60 quilos de marihuana enviats en paquets postals i han detingut un home per contraban i delicte contra la salut pública.

Detinguts quatre hòmens per una agressió sexual múltiple a València a la víctima del seu excompany

La Policia Nacional ha detingut a València quatre hòmens d’entre 44 i 53 anys per una presumpta agressió sexual en grup a l’exparella sentimental d’un d’ells, a qui també s’atribueix un delicte de maltractaments en l’àmbit de la violència de gènere.

Continua la recerca del jove que ha matat a colps el seu padrastre a València

La Policia Nacional continua buscant un jove de 22 anys que presumptament ha matat a colps el seu padrastre amb una mancuerna en un domicili del barri de Sant Isidre de València, després de fugar-se d’una unitat psiquiàtrica.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua en estat reservat mentre la Guàrdia Civil investiga

La Guàrdia Civil manté oberta la investigació per l’apunyalament d’una dona dilluns a Carcaixent. La víctima continua ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Sánchez responsabilitza les autonomies del PP dels mals resultats de PISA

Pedro Sánchez ha atribuït als governs autonòmics del PP, entre ells el de la Comunitat Valenciana, part dels mals resultats de l’informe PISA, mentre Alberto Núñez Feijóo l’ha acusat de desatendre la qualitat educativa.