Continua el foc en l’aeroport d’Alacant-Elx, que obliga a cancel·lar i desviar vols

Incendi en l'aeroport d'Alacant-Elx

Continua el foc en l’aeroport d’Alacant-Elx | EFE

Continua el foc en l’Aeroport d’Alacant-Elx este matí de dijous i es retarda l’hora d’obertura, prevista per a les 12 hores, fins a les 14 hores. Encara que l’incendi ja està controlat i acotat, no es pot considerar extingit, segons han explicat fonts d’Aena.

 

 

Ara com ara, continuen treballant en l’extinció més de 50 bombers del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant (CPBA), del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant i del mateix aeroport, segons informa Emergències de la Generalitat Valenciana a través de Twitter.

 

 

 

Les faenes d’extinció són molt complexes per la composició d’alguns materials de la coberta (llana de roca, tela asfàltica, fusta i plaques metàl·liques, entre altres components), que han fet que la combustió generara una gran quantitat de fum, visible des de quilòmetres de distància.

 

 

Fins al moment, les flames han afectat a més de 1.200 metres quadrats de sostre i a la zona VIP de l’aeroport, i han obligat a cancel·lar o desviar desenes de vols als aeroports de Manises, en València, i Múrcia. La direcció de l’aeroport alacantí, el quint més important d’Espanya per volum de passatgers, ha demanat als usuaris que no acudisquen este matí a l’Altet i que consulten amb les companyies aèries si el seu vol ha sigut cancel·lat o desviat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Un incendi elèctric destruïx el Centre Astronòmic de l’Alt Túria en honor dels Olmos

Un incendi originat per una pujada de tensió ha calcinat el Centre Astronòmic de l'Alt Túria en honor dels Olmos, deixant inservibles els seus principals telescopis i danyant greument l'edifici.

Vittorio Ghirelli s’imposa en EuroNASCAR a Cheste amb Nelson Piquet Jr. tercer

Vittorio Ghirelli guanya la segona carrera de NASCAR Euro Sèries en el Circuit Ricardo Tormo de Cheste, amb Nelson Piquet Jr. en el podi i més de 22.000 aficionats en les graderies.

Xàtiva depassa els 30 graus en un dia de cels buidats i calor en augment

Xàtiva ha aconseguit els 30,5 graus en una jornada de cels buidats i ascens generalitzat de les temperatures en diverses localitats valencianes.

Sara Sorribes conquista el ITF de Portoroz i trenca dos anys sense títols

Sara Sorribes s'imposa a Leyre Romero en la final del ITF 75 de Portoroz i aconseguix el seu primer títol en més de dos anys, consolidant el seu retorn després de la seua retirada temporal.

Mor un jove de 25 anys en un tiroteig en un carrer de Torrevieja

Un home de 25 anys ha mort per trets en un carrer de Torrevieja, prop de la platja del Capellà. La Guàrdia Civil investiga el tiroteig i ara com ara no hi ha detinguts.

L’alcaldessa de Castelló alerta d’un intent de suplantació de la seua identitat en Facebook

L'alcaldessa de Castelló, Begoña Carrasco, ha denunciat la creació d'un perfil fals en Facebook amb el seu nom per a enviar missatges privats enganyosos i ha demanat a la ciutadania que el denuncie.

Dani Fernández és operat amb èxit del muscle després de la seua caiguda en el Roig Arena

Dani Fernández ha sigut intervingut amb èxit d'una luxació acromioclavicular severa en el muscle després de caure's de l'escenari durant el seu concert en el Roig Arena de València.

Aleix Febas avisa d’un mes final molt intens per a l’Elx

Aleix Febas advertix que a l'Elx li espera un mes de competició molt intens i demana màxima preparació, confiança en la fortalesa en el Martínez Valero i suport total de l'afició.