Continua el foc en l’aeroport d’Alacant-Elx, que obliga a cancel·lar i desviar vols

Incendi en l'aeroport d'Alacant-Elx

Continua el foc en l’aeroport d’Alacant-Elx | EFE

Continua el foc en l’Aeroport d’Alacant-Elx este matí de dijous i es retarda l’hora d’obertura, prevista per a les 12 hores, fins a les 14 hores. Encara que l’incendi ja està controlat i acotat, no es pot considerar extingit, segons han explicat fonts d’Aena.

 

 

Ara com ara, continuen treballant en l’extinció més de 50 bombers del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant (CPBA), del Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant i del mateix aeroport, segons informa Emergències de la Generalitat Valenciana a través de Twitter.

 

 

 

Les faenes d’extinció són molt complexes per la composició d’alguns materials de la coberta (llana de roca, tela asfàltica, fusta i plaques metàl·liques, entre altres components), que han fet que la combustió generara una gran quantitat de fum, visible des de quilòmetres de distància.

 

 

Fins al moment, les flames han afectat a més de 1.200 metres quadrats de sostre i a la zona VIP de l’aeroport, i han obligat a cancel·lar o desviar desenes de vols als aeroports de Manises, en València, i Múrcia. La direcció de l’aeroport alacantí, el quint més important d’Espanya per volum de passatgers, ha demanat als usuaris que no acudisquen este matí a l’Altet i que consulten amb les companyies aèries si el seu vol ha sigut cancel·lat o desviat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.

El Festival de Cometes transforma la platja del Cabanyal en un espectacle de color

La platja del Cabanyal celebra la vintena quinta edició del Festival de Cometes, una jornada completa d'oci familiar amb exhibicions, tallers infantils i vol lliure.

Detingut a Alfafar un home per amenaçar amb una arma de foc al seu company de pis

La Guàrdia Civil ha detingut a Alfafar a un home que, segons la denúncia del seu company de pis, li hauria amenaçat amb una arma de foc després d'arribar a la vivenda en estat embriac.

Dispositiu de la Guàrdia Civil per una amenaça amb arma de foc en un pis d’Alfafar

La Guàrdia Civil manté un operatiu en un pis d'Alfafar després de la denúncia d'un inquilí que assegura haver sigut amenaçat amb una arma de foc pel seu company de vivenda en estat embriac.

Barça i Eó Enforne lideren el sorteig de la Copa del Rei d’handbol a Alacant

Barça i Eó Enforne Alacant seran caps de sèrie en el sorteig de la fase final de la Copa del Rei d'handbol, que se celebrarà este dilluns en el Real Casino Liceu d'Alacant.

El Vila-real firma el seu primer ple de victòries en els derbis valencians en Primera

El Vila-real tanca la temporada amb sis triomfs en sis partits davant València, Llevant i Elx, suma 18 punts en dols autonòmics i assegura per primera vegada la seua segona Champions consecutiva.