8.2 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Set ferits i quatre blocs evacuats per un incendi en Alacant

Una casa totalment calcinada

La casa a on s’ha originat l’incendi ha quedat totalment calcinada | SPEIS

Un incendi en una casa en la urbanització Bulevard Costa d’Alacant ha deixat quatre blocs de vivendes evacuades i set ferits, segons han informat Emergències de la Generalitat Valenciana i el Servici de Prevenció i Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) de l’Ajuntament d’Alacant a través de Twitter.

 

El foc s’ha estés este dimecres de nit, cap a les nou i mitja, i fins al lloc dels fets s’han traslladat tres dotacions d’efectius de bombers del SPEIS, a demés d’una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una de Suport Vital Bàsic (SVB). Pel moment, es deconeixen les causes i l’origen de l’incendi.

 

 

Fins a 12 persones han hagut de ser rescatades i, d’elles, set han resultat ferides. Només una persona ha hagut de ser traslladada en ambulància fins a l’Hospital General d’Alacant per inhalació de fum, mentres que les altres víctimes han pogut ser ateses en el mateix lloc dels fets. 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Aena planteja una pujada moderada de tarifes i avisa d’aeroports al límit com Alacant

Aena proposarà un augment moderat de les tarifes en el DAURA III (2027-2031), menor que en 2026, per a sostindre inversions i costos creixents. Lucena advertix d'aeroports prop de la seua capacitat, com Alacant, i defén mantindre el 'pay out' amb finançament combinat.

Torrent obri la passarel·la del CEIP Joan XXIII i avança en la reconstrucció postdana

Torrent ha posat en marxa la nova passarel·la per als vianants que restablix l'accés al CEIP Joan XXIII i la connexió amb el barri del Xenillet després de la DANA.

El cos trobat a Indonèsia és el de Mateo, de 9 anys; continua la busca de Quique

La família confirma que el cos recuperat a Indonèsia correspon a Mateo, de 9 anys. Els equips han représ la busca de Quique, de 10, després del naufragi en Komodo.

El festival Zevra confirma a Anuel AA com a cap de cartell al juliol

L'artista porto-riqueny tornarà a Cullera per a liderar el quint aniversari de Zevra entre el 24 i el 27 de juliol. L'organització planteja el seu retorn com a ocasió de redempció després d'una gira recent marcada per polèmiques.

Les mínimes baixen de zero en la Comunitat Valenciana i toquen -7,1 a Ademuz

Les mínimes han caigut per davall de zero en nombrosos punts, amb un registre de -7,1 a Ademuz. L'interior ha encadenat gelades enfront de valors positius en la costa.

Desarticulada la major xarxa de metamfetamina a Europa amb droga oculta en marbre

La Policia Nacional, amb suport de la DEA, ha desarticulat la major xarxa europea de metamfetamina, que ocultava la droga en roques i escultures de marbre importades de Mèxic. L'operació deixa nou detinguts, un búnquer amb quasi 3 milions d'euros i múltiples confiscacions.

Detingut a San Fulgencio un escapolit del Regne Unit condemnat per agressió sexual

La Policia Nacional ha arrestat a San Fulgencio a un home reclamat pel Regne Unit, condemnat a cadena perpètua per agressió sexual. L'Audiència Nacional assumix els tràmits d'extradició.

La Guàrdia Civil ha detingut a una parella per catorze robatoris amb força a Nàquera

La Guàrdia Civil ha detingut a un home i una dona per 14 robatoris amb força, 12 en vivendes de Nàquera i 2 en establiments. L'operació 'ROSMONT' es va iniciar després de diversos avisos veïnals i el rastreig de vendes en un portal de segona mà i d'un vehicle sospitós