Incendi en una terrassa d’un edifici en Benidorm

INCENDI ALGEMESI

Imatge d’arxiu d’un incendi  | Bombers

Esta vesprada de dilluns cap a les 13.00 hores en Benidorm, la Marina Baixa (Alacant), s’ha produït un incendi en una terrassa de la planta 15 d’un edifici situat en l’avinguda de Juan Fuster Zaragoza, en una zona pròxima a la urbanització de la Creu.

 

Segons explica ‘Información’, fins al lloc s’han desplaçat els Efectius del Consorci Provincial del parc de la Marina Baixa, que està en la mateixa localitat i que han controlat el foc. Junt a les 3 dotacions de bombers, també han acudit equips de la Policia Local, la Policia Nacional i diferents vehicles sanitaris. Les flames no ha causat ningun ferit, però sí danys materials en la casa afectada. Encara es desconeixen els motius d’este incendi.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.

Jose Muñoz expressa la vergonya del PSPV per José Luis Ábalos després de l’inici del juí

Jose Muñoz afirma que el PSPV sent vergonya i indignació per Ábalos després de les primeres declaracions del juí.

La renda 2025 arranca amb noves deduccions en la Comunitat Valenciana per salut, esport i música

La campanya de la renda 2025 comença amb canvis estatals i noves deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.

Absòlts els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes

La Justícia absol els dos acusats pel cas dels burros morts al Desert de les Palmes en no veure provat el maltractament animal.

Condemnat a huit anys de presó quan se feia passar per narcotraficant

Condemnen a huit anys de presó un home per agressió sexual i amenaces a una jove a Castelló després d’un llarg procés judicial.

València ja executa el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals

València ha executat el 85 % de les ordres de tancament d’apartaments turístics il·legals i endureix al màxim la nova regulació.

El PSPV demanarà la compareixença de Pérez Llorca en la comissió dels bons comerç d’Alacant

El PSPV vol que Pérez Llorca comparega en la comissió dels bons comerç per aclarir la gestió de les ajudes en 2022.