Un funcionari condemnat per furtar diners de l’Ajuntament de Cocentaina entre 2009 i 2015

Un funcionari de l’Ajuntament de Cocentaina és condemnat per la Justícia per malversació de fons públics a l’emportar-se fins a 60.500,68 euros del consistori entre el 2009 i 2015. El funcionari era auxiliar de Tresoreria de l’Ajuntament i ja va ser apartat al detectar els primers indicis de comptabilitat, al no poder quadrar-se, segons informa el periòdic ‘Ara Multimèdia’.

 

L’Ajuntament de Cocentaina —com a denunciant— ha arribat a un acord amb el condemnat per evitar la seua entrada en la presó, després que el funcionari haja tornat tots els diners amb els interessos de demora, com aporta el diari digital.

Últimes notícies

Sant Vicent Màrtir i Sant Vicent Ferrer, festius locals proposats a València per a 2027

La Comissió de Benestar Social de València ha proposat com a festius locals de 2027 el 22 de gener, dia de Sant Vicent Màrtir, i el 5 d’abril, dia de Sant Vicent Ferrer. La decisió encara necessita l’aprovació definitiva del ple municipal.

24 detinguts per drogues i armes en festivals de música de València i Gandia

La Policia Nacional ha detingut 24 persones en dos festivals de música a València i Gandia en dispositius contra el tràfic de drogues i la tinença il·lícita d’armes, i ha alçat prop de 300 actes per drogues.

24 detinguts per drogues i armes en festivals de música de València i Gandia

La Policia Nacional ha detingut 24 persones en dos festivals de música a València i Gandia en un dispositiu contra el tràfic de drogues i la tinença il·lícita d’armes.

Un any després de la DANA: 68 mesures del Pla Endavant ja estan acabades i 251 continuen en marxa

Un any després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Pla Endavant ha activat les 343 iniciatives previstes, amb 68 actuacions ja finalitzades i 4.412 milions d’euros mobilitzats.

Nou València de Corberán amb nou joves del planter en la pretemporada a Girona

Carlos Corberán ha convocat nou jugadors del planter per a la concentració de pretemporada del València CF a Girona, mentre el central Cenk Özkacar continua a València pendent del seu futur.

La Comunitat Valenciana rebrà 2,5 milions per a acollir xiquets migrants sols

La Comunitat Valenciana rebrà 2,59 milions d’euros del Govern central dins d’un fons de 35 milions per a reforçar l’acollida de menors migrants no acompanyats. Els diners es destinaran a informació, suport psicosocial, escolarització, inserció sociolaboral i ampliació de places d’acollida.

La matrícula universitària arranca amb preus congelats i més de 51 milions en beques

La Generalitat ha obert el període de matrícula universitària amb preus públics congelats per quart curs i un rècord de més de 51 milions en beques, amb noves ajudes per a premiar l’esforç i facilitar l’accés als estudis superiors.

Matrícula universitària 2026 amb preus congelats i més de 51 milions en beques al País Valencià

La matriculació universitària del curs 2026 al País Valencià arranca esta setmana amb els preus públics congelats per quart any seguit i un pressupost rècord de més de 51 milions en beques i ajudes.