La Fundació Bancaixa oferix un concert gratuït esta vesprada de Capella de Ministrers per al Dia de la Comunitat Valenciana

 

La Fundació Bancaixa oferirà aquest dimarts, a les 20.00 hores, un concert gratuït de Capella de Ministrers amb motiu de la celebració del 9 d’Octubre, Dia de la Comunitat Valenciana. A càrrec de Carles Magraner, el recital ‘Hijos del instante’ comptarà amb l’acompanyament de Robert Cases, Aziz Samsaoui, Eduard Navarro i Pau Ballester. L’entrada serà lliure fins a completar l’aforament, segons ha informat la Fundació Bancaixa en un comunicat. Amb un repertori integrat per melodies procedents de la tradició musical de les tres cultures que centúries arrere van conviure en els mateixos territoris, nodrint-se la una de l’altra, el programa alça un pont entre Orient i Occident a través del llenguatge globalitzador de la música. Capella de Ministrers, baix la direcció de Carles Magraner, ha desenvolupat des de la seua creació en 1987 una important tasca investigadora i musicològica sobre el patrimoni musical espanyol des de l’Edat Mitjana fins al segle XIX. El seu treball conjuga rigor històric i sensibilitat musical. L’agrupació ha actuat en els auditoris més importants d’Espanya així com en nombrosos festivals. A més, ha realitzat gires de concerts per tot el món i ha gravat nombrosos discos, desenvolupant fins i tot el seu propi segell musical (CDM). Guardonats en múltiples ocasions, han participat també en altres arts escèniques com el teatre o el cinema.

Últimes notícies

Un restaurant de Mèxic guanya el 65 Concurs Internacional de paella de Sueca

El restaurant Burguettos, d’Apizaco-Tlaxcala (Mèxic), s’ha imposat en el 65 Concurs Internacional de Paella Valenciana de Sueca davant 40 equips de tot el món. Locals de Sevilla, Llombai, Balears, la Comunitat Valenciana, Sueca i Estats Units completen el quadre de guanyadors.

Luís Castro destaca la reacció del Llevant tot i el 2-4 contra el Barça

L’entrenador del Llevant, Luís Castro, ha elogiat el seu equip malgrat la derrota per 2-4 contra el Barcelona, subratllant la identitat i l’ambició competitiva mostrades, fins i tot amb tres gols de desavantatge.

El Barça patix però derrota un gran Levante i manté el ple en LALIGA

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al camp del Levante UD en un partit boig al Ciutat de València i continua invicte amb cinc triomfs en cinc jornades. Els granotes han arribat a igualar un 0-3 en contra abans que Adeyemi certificara el triomf blaugrana en l'afegit.

Iñigo Pérez confia en el treball del Vila-real malgrat la mala ratxa

Iñigo Pérez assegura que el Vila-real està en el camí correcte malgrat no haver guanyat encara i preveu un duel obert davant el Betis en LaLiga EA Sports.

El Barça patix però remunta davant un Llevant combatiu i manté la ratxa immaculada

El FC Barcelona ha guanyat 2-4 al Llevant UD al Ciutat de València, en un partit sofrit malgrat arribar a manar de tres gols, i continua invicte en LaLiga EA Sports.

Detingut a Castelló amb quasi 43 quilos de marihuana al cotxe

La Policia Local de Castelló ha detingut un jove de 23 anys després de trobar quasi 43 quilos de marihuana en 31 bosses dins del cotxe que conduïa, amb matrícula francesa, a l’avinguda Pintor Oliet.

Braulio Vázquez torna al València com a nou director esportiu

El València ha contractat Braulio Vázquez com a nou director esportiu hores després de destituir Carlos Corberán i tota l’estructura esportiva anterior.

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.