La Fundació Bancaixa oferix un concert gratuït esta vesprada de Capella de Ministrers per al Dia de la Comunitat Valenciana

 

La Fundació Bancaixa oferirà aquest dimarts, a les 20.00 hores, un concert gratuït de Capella de Ministrers amb motiu de la celebració del 9 d’Octubre, Dia de la Comunitat Valenciana. A càrrec de Carles Magraner, el recital ‘Hijos del instante’ comptarà amb l’acompanyament de Robert Cases, Aziz Samsaoui, Eduard Navarro i Pau Ballester. L’entrada serà lliure fins a completar l’aforament, segons ha informat la Fundació Bancaixa en un comunicat. Amb un repertori integrat per melodies procedents de la tradició musical de les tres cultures que centúries arrere van conviure en els mateixos territoris, nodrint-se la una de l’altra, el programa alça un pont entre Orient i Occident a través del llenguatge globalitzador de la música. Capella de Ministrers, baix la direcció de Carles Magraner, ha desenvolupat des de la seua creació en 1987 una important tasca investigadora i musicològica sobre el patrimoni musical espanyol des de l’Edat Mitjana fins al segle XIX. El seu treball conjuga rigor històric i sensibilitat musical. L’agrupació ha actuat en els auditoris més importants d’Espanya així com en nombrosos festivals. A més, ha realitzat gires de concerts per tot el món i ha gravat nombrosos discos, desenvolupant fins i tot el seu propi segell musical (CDM). Guardonats en múltiples ocasions, han participat també en altres arts escèniques com el teatre o el cinema.

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.