La Fundació Bancaixa oferix un concert gratuït esta vesprada de Capella de Ministrers per al Dia de la Comunitat Valenciana

 

La Fundació Bancaixa oferirà aquest dimarts, a les 20.00 hores, un concert gratuït de Capella de Ministrers amb motiu de la celebració del 9 d’Octubre, Dia de la Comunitat Valenciana. A càrrec de Carles Magraner, el recital ‘Hijos del instante’ comptarà amb l’acompanyament de Robert Cases, Aziz Samsaoui, Eduard Navarro i Pau Ballester. L’entrada serà lliure fins a completar l’aforament, segons ha informat la Fundació Bancaixa en un comunicat. Amb un repertori integrat per melodies procedents de la tradició musical de les tres cultures que centúries arrere van conviure en els mateixos territoris, nodrint-se la una de l’altra, el programa alça un pont entre Orient i Occident a través del llenguatge globalitzador de la música. Capella de Ministrers, baix la direcció de Carles Magraner, ha desenvolupat des de la seua creació en 1987 una important tasca investigadora i musicològica sobre el patrimoni musical espanyol des de l’Edat Mitjana fins al segle XIX. El seu treball conjuga rigor històric i sensibilitat musical. L’agrupació ha actuat en els auditoris més importants d’Espanya així com en nombrosos festivals. A més, ha realitzat gires de concerts per tot el món i ha gravat nombrosos discos, desenvolupant fins i tot el seu propi segell musical (CDM). Guardonats en múltiples ocasions, han participat també en altres arts escèniques com el teatre o el cinema.

Últimes notícies

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.

Detinguts uns pares a València per emportar-se la seua bebé tutelada de l’hospital

La Policia Nacional ha detingut a València uns pares i l’avi de una bebé acabada de nàixer per emportar-se-la de l’hospital, malgrat que la menuda anava a quedar tutelada per la Conselleria de Serveis Socials.

València emprendrà accions legals pels responsables de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València acordarà este divendres iniciar accions judicials pels possibles responsables de l’incendi forestal d’El Saler i la seua alcaldessa reclama endurir les penes als piròmans a nivell estatal.

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.

Pluges intenses de setembre descarreguen al sud de València i nord d’Alacant

Pluges fortes típiques de setembre han descarregat esta matinada i este matí al litoral sud de València i nord d’Alacant, amb fins a 40 litres per hora en alguns punts, encara que les tempestes ja s’han dissipat.

La indústria valenciana accelera en juliol amb un creixement del 4 %

La producció industrial ha augmentat en juliol un 4 % a la Comunitat Valenciana, per damunt de la mitjana estatal, que s’ha quedat en un 2,6 %. El fort descens dels béns de consum durador ha llastat el conjunt d’Espanya, tot i l’augment de l’energia.