La Fundació Bancaixa oferix un concert gratuït esta vesprada de Capella de Ministrers per al Dia de la Comunitat Valenciana

 

La Fundació Bancaixa oferirà aquest dimarts, a les 20.00 hores, un concert gratuït de Capella de Ministrers amb motiu de la celebració del 9 d’Octubre, Dia de la Comunitat Valenciana. A càrrec de Carles Magraner, el recital ‘Hijos del instante’ comptarà amb l’acompanyament de Robert Cases, Aziz Samsaoui, Eduard Navarro i Pau Ballester. L’entrada serà lliure fins a completar l’aforament, segons ha informat la Fundació Bancaixa en un comunicat. Amb un repertori integrat per melodies procedents de la tradició musical de les tres cultures que centúries arrere van conviure en els mateixos territoris, nodrint-se la una de l’altra, el programa alça un pont entre Orient i Occident a través del llenguatge globalitzador de la música. Capella de Ministrers, baix la direcció de Carles Magraner, ha desenvolupat des de la seua creació en 1987 una important tasca investigadora i musicològica sobre el patrimoni musical espanyol des de l’Edat Mitjana fins al segle XIX. El seu treball conjuga rigor històric i sensibilitat musical. L’agrupació ha actuat en els auditoris més importants d’Espanya així com en nombrosos festivals. A més, ha realitzat gires de concerts per tot el món i ha gravat nombrosos discos, desenvolupant fins i tot el seu propi segell musical (CDM). Guardonats en múltiples ocasions, han participat també en altres arts escèniques com el teatre o el cinema.

Últimes notícies

Rescatades dues pateres amb 43 persones a bord i tres patrons detinguts a la costa d’Alacant

S’han rescatat 43 persones, huit d’elles menors, de dues pateres davant la costa d’Alacant i la Policia Nacional ha detingut tres presumptes patrons acusats de facilitar la immigració il·legal.

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.