14.8 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

Furta la caixa forta d’una empresa de Paterna mentres treballaven unes 20 persones

Polígon de Fuente del Jarro en Paterna, en l'Horta de València

El polígon compta amb un dispositiu de vigilància propi | ASIVALCO

Un lladre ha conseguit fer-se amb la caixa forta d’una de les empreses del polígon de Fuente del Jarro, en Paterna, en la comarca de l’Horta de València. Tot i això, el delinqüent, que s’ha colat per una claraboia, no s’ha endut un botí molt gran, ja que no hi havia molts diners dins de la caixa forta.

 

Els fets es van produir la matinada d’este passat dimarts quan unes vint persones es trobaven treballant en l’empresa. El lladre es va enfilar per una de les façanes de la nau que no té càmeres de vigilàncies i va saltar des d’una claraboia per a després entrar en l’oficina a on es troba la caixa forta.

 

Cap a les 5.30 hores, una de les treballadores de la neteja va entrar en l’oficina i es va trobar amb la caixa forta buida i oberta amb una radial. Cap treballador va sentir soroll en el moment del robatori en l’oficina que, en principi, estava tancada. La Policia investiga si es tracta d’una banda de delinqüents que tenia el robatori organitzat des de fa temps.

 

Tot i que el polígon de Fuente del Jarro, el més gran del territori valencià, compta amb un dispositiu de vigilància, ningú de seguretat va vore cap moviment sospitós i ni va vore a ningú entrar en l’empresa que té diferents naus en el polígon amb un total de 32.000 metres quadrats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Pérez Llorca reclama una proposta seriosa i rigorosa de finançament autonòmic

El president ha lamentat l'absència d'una proposta concreta del Govern després de l'últim Consell de Política Fiscal i Financera i ha demanat un debat transparent i conjunt.

València Basket busca prolongar la seua ratxa en la pista de l’Estudiants

El conjunt taronja visita a Estudiants en la jornada 17 per a estirar una ratxa de cinc victòries, impulsat pel seu bon moment en Eurolliga i la volta de peces clau.

Un Llevant Femení reforçat vol aprofitar el cansament del Reial Madrid

El Llevant Femení arriba animat pel seu primer triomf del curs i rep al Reial Madrid, segon en la taula, amb la idea d'explotar el seu menor descans. El dol es juga el dissabte a les 12.00 a Buñol.

La Generalitat valenciana titlla de xerrameca el finançament autonòmic fins que hi haja un text en el Congrés

El Consell ha sostingut que la proposta del Govern central és només un anunci fins que es registre un projecte de llei en el Congrés. Reclama un fons d'anivellament i més recursos per a servicis essencials.

Castelló dona el tret d’eixida a la Supercopa femenina amb horaris i VAR a demanda

Castelló va presentar la fase final de la Supercopa femenina, que reunix a Reial Madrid, Atlètic, Barcelona i Athletic en l'Estadi Castalia. La primera semifinal es retarda a les 19.15 i els partits comptaran amb un VAR a demanda en fase de prova.

Arriba Harry, borrasca d’alt impacte amb pluja, vent i temporal marítim al Mediterrani

Harry arribarà a inicis de la setmana vinent amb fort temporal marítim, ratxes molt fortes i pluges persistents en el nord-est peninsular i Balears, amb neu en muntanya.

Cap de setmana nuvolós en la Comunitat Valenciana i temporal marítim a partir del dimarts

Cap de setmana amb cels coberts i pluges, amb temperatures 1-2 °C per davall del normal. El dimarts arribarà un temporal marítim ràpid, amb ones de fins a 6 m en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana lidera la donació d’òrgans a nivell mundial entre regions de la seua grandària

La Comunitat Valenciana va aconseguir 57,5 donants per milió de població i 689 trasplantaments, va exportar 210 òrgans i va superar àmpliament la mitjana nacional. Consolida un model basat en coordinació, innovació i generositat de les famílies.