Furta la caixa forta d’una empresa de Paterna mentres treballaven unes 20 persones

Polígon de Fuente del Jarro en Paterna, en l'Horta de València

El polígon compta amb un dispositiu de vigilància propi | ASIVALCO

Un lladre ha conseguit fer-se amb la caixa forta d’una de les empreses del polígon de Fuente del Jarro, en Paterna, en la comarca de l’Horta de València. Tot i això, el delinqüent, que s’ha colat per una claraboia, no s’ha endut un botí molt gran, ja que no hi havia molts diners dins de la caixa forta.

 

Els fets es van produir la matinada d’este passat dimarts quan unes vint persones es trobaven treballant en l’empresa. El lladre es va enfilar per una de les façanes de la nau que no té càmeres de vigilàncies i va saltar des d’una claraboia per a després entrar en l’oficina a on es troba la caixa forta.

 

Cap a les 5.30 hores, una de les treballadores de la neteja va entrar en l’oficina i es va trobar amb la caixa forta buida i oberta amb una radial. Cap treballador va sentir soroll en el moment del robatori en l’oficina que, en principi, estava tancada. La Policia investiga si es tracta d’una banda de delinqüents que tenia el robatori organitzat des de fa temps.

 

Tot i que el polígon de Fuente del Jarro, el més gran del territori valencià, compta amb un dispositiu de vigilància, ningú de seguretat va vore cap moviment sospitós i ni va vore a ningú entrar en l’empresa que té diferents naus en el polígon amb un total de 32.000 metres quadrats.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Quinze quilòmetres de retenció en l’A-3 a Requena en el retorn de Setmana Santa

La volta de les vacacions de Setmana Santa i Pasqua provoca fins a quinze quilòmetres de circulació lenta en l'A-3 a l'altura de Requena i complicacions en altres vies de la Comunitat Valenciana.

Atzeneta del Maestrat registra la temperatura màxima del Dilluns de Pasqua amb 23,7 graus

Atzeneta del Maestrat ha liderat les temperatures diürnes del Dilluns de Pasqua en la Comunitat Valenciana amb 23,7 graus, per davant de Xàtiva i Carcaixent. Les capitals de província s'han quedat entorn dels 20 graus i el dimarts s'esperen pocs canvis.

La Gladiadora de The VicBros s’imposa en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan

L'hamburguesa La Gladiadora, del local alacantí The VicBros Burger, s'alça amb la victòria en The Champions Burger de la Platja de Sant Joan i encadena el seu tercer triomf parcial després de Múrcia i Sevilla.

La Generalitat arranca les obres de la nova depuradora de Parc Sagunt II

La Generalitat ha iniciat els treballs de desbrossament i excavació per a construir la nova depuradora de Parc Sagunt II, una infraestructura clau que donarà servici a l'àrea industrial i a diversos municipis de l'entorn.

L’Albufera marca rècord d’aus aquàtiques després de la dana amb 132.000 exemplars de 78 espècies

El cens hivernal al Parc Natural de L'Albufera aconseguix prop de 132.000 aus aquàtiques de 78 espècies, un 52,5% més que en 2025, i marca un màxim històric després de la dana de 2024.

El científic de la UPV Jaime Gómez-Hernández, primer espanyol premiat per InterPore per la seua carrera en mitjans porosos

L'investigador de la UPV Jaime Gómez-Hernández es convertix en el primer científic espanyol a rebre la Medalla InterPore a la Trajectòria Professional per la seua contribució internacional a l'estudi dels mitjans porosos i la hidrogeologia.

El PSPV acusa el Consell d’ocultar un informe clau sobre la presa de Buseo en la dana de 2024

El PSPV denuncia que el Consell es nega a entregar a la comissió d'investigació de la dana de 2024 un informe sobre la gestió en la presa de Buseo, al·legant que és prova en un procediment penal.

València remet a Fiscalia nous indicis de frau en empadronaments amb contractes de lloguer

L'Ajuntament de València ha traslladat a la Fiscalia Provincial nous indicis de possibles fraus en empadronaments basats en contractes de lloguer presumptament manipulats o falsificats, dins d'un expedient ja obert per fets similars.