Furta la caixa forta d’una empresa de Paterna mentres treballaven unes 20 persones

Polígon de Fuente del Jarro en Paterna, en l'Horta de València

El polígon compta amb un dispositiu de vigilància propi | ASIVALCO

Un lladre ha conseguit fer-se amb la caixa forta d’una de les empreses del polígon de Fuente del Jarro, en Paterna, en la comarca de l’Horta de València. Tot i això, el delinqüent, que s’ha colat per una claraboia, no s’ha endut un botí molt gran, ja que no hi havia molts diners dins de la caixa forta.

 

Els fets es van produir la matinada d’este passat dimarts quan unes vint persones es trobaven treballant en l’empresa. El lladre es va enfilar per una de les façanes de la nau que no té càmeres de vigilàncies i va saltar des d’una claraboia per a després entrar en l’oficina a on es troba la caixa forta.

 

Cap a les 5.30 hores, una de les treballadores de la neteja va entrar en l’oficina i es va trobar amb la caixa forta buida i oberta amb una radial. Cap treballador va sentir soroll en el moment del robatori en l’oficina que, en principi, estava tancada. La Policia investiga si es tracta d’una banda de delinqüents que tenia el robatori organitzat des de fa temps.

 

Tot i que el polígon de Fuente del Jarro, el més gran del territori valencià, compta amb un dispositiu de vigilància, ningú de seguretat va vore cap moviment sospitós i ni va vore a ningú entrar en l’empresa que té diferents naus en el polígon amb un total de 32.000 metres quadrats.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.