Furta la caixa forta d’una empresa de Paterna mentres treballaven unes 20 persones

Polígon de Fuente del Jarro en Paterna, en l'Horta de València

El polígon compta amb un dispositiu de vigilància propi | ASIVALCO

Un lladre ha conseguit fer-se amb la caixa forta d’una de les empreses del polígon de Fuente del Jarro, en Paterna, en la comarca de l’Horta de València. Tot i això, el delinqüent, que s’ha colat per una claraboia, no s’ha endut un botí molt gran, ja que no hi havia molts diners dins de la caixa forta.

 

Els fets es van produir la matinada d’este passat dimarts quan unes vint persones es trobaven treballant en l’empresa. El lladre es va enfilar per una de les façanes de la nau que no té càmeres de vigilàncies i va saltar des d’una claraboia per a després entrar en l’oficina a on es troba la caixa forta.

 

Cap a les 5.30 hores, una de les treballadores de la neteja va entrar en l’oficina i es va trobar amb la caixa forta buida i oberta amb una radial. Cap treballador va sentir soroll en el moment del robatori en l’oficina que, en principi, estava tancada. La Policia investiga si es tracta d’una banda de delinqüents que tenia el robatori organitzat des de fa temps.

 

Tot i que el polígon de Fuente del Jarro, el més gran del territori valencià, compta amb un dispositiu de vigilància, ningú de seguretat va vore cap moviment sospitós i ni va vore a ningú entrar en l’empresa que té diferents naus en el polígon amb un total de 32.000 metres quadrats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Antiviolència planteja tancar dos mesos el camp del Racing i un el del Deportivo i l’Eldense

La Comissió Antiviolència ha proposat clausurar dos mesos el camp del Racing Club i un mes els estadis del Deportivo de la Coruña i de l’Eldense pels greus incidents en els partits d’ascens.

Ferran Torres iguala Puchades com a valencià amb més partits en un Mundial

Ferran Torres ha jugat el seu sisé partit en una fase final d’un Mundial i iguala així Antonio Puchades com a futbolista valencià amb més presències en esta competició. El davanter de Foios pot quedar a soles al capdavant si juga davant Uruguai en l’últim duel de la fase de grups.

Sis morts per calor extrema en sis dies a la Comunitat Valenciana, cinc d’elles a la província de València

La Comunitat Valenciana ha registrat sis morts atribuïbles a les altes temperatures entre el 30 de maig i el 4 de juny, cinc a la província de València i una a Castelló, segons el sistema MoMo de Sanitat.

Quatre persones detingudes en trobar quasi 3 kg de marihuana en una vivenda de Vall d’Alba

La Guàrdia Civil ha detingut quatre persones a Vall d'Alba després d'intervindre quasi 3.000 grams de marihuana en dos immobles contigus, presumptament destinada a la seua distribució.

La calor arranca fort: més de 30 °C de bon matí i quasi 34 °C a La Vila Joiosa

Les temperatures han superat ja els 30 graus este dilluns de bon matí en nombrosos municipis valencians, amb 33,7 °C a La Vila Joiosa. Aemet ha activat un episodi de calor fins dimecres i Emergències ha decretat alerta groga i risc alt d'incendis.

Les nits tropicals continuen i Benidorm encadena una altra nit tòrrida amb 25,1 graus

Les mínimes han tornat a ser molt altes en la Comunitat Valenciana, amb nombroses nits tropicals i una nova nit tòrrida a Benidorm, on el termòmetre no ha baixat de 25,1 graus.

‘Descobrint Magenti’. Alberic, un poble que sona

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana és un text de caràcter cultural i divulgatiu sobre un llibre que reivindica Leopoldo Magenti com una figura clau de la música valenciana i com una institució per al poble d’Alberic

Desarticulat a Montroi un frau de renting amb cotxes d’alta gamma per més de 170.000 euros

La Guàrdia Civil ha detingut a Montroi una dona i investiga dos hòmens per un frau amb cotxes d’alta gamma valorats en més de 170.000 euros, contractats mitjançant leasing o renting i després venuts de forma fraudulenta.