Furta la caixa forta d’una empresa de Paterna mentres treballaven unes 20 persones

Polígon de Fuente del Jarro en Paterna, en l'Horta de València

El polígon compta amb un dispositiu de vigilància propi | ASIVALCO

Un lladre ha conseguit fer-se amb la caixa forta d’una de les empreses del polígon de Fuente del Jarro, en Paterna, en la comarca de l’Horta de València. Tot i això, el delinqüent, que s’ha colat per una claraboia, no s’ha endut un botí molt gran, ja que no hi havia molts diners dins de la caixa forta.

 

Els fets es van produir la matinada d’este passat dimarts quan unes vint persones es trobaven treballant en l’empresa. El lladre es va enfilar per una de les façanes de la nau que no té càmeres de vigilàncies i va saltar des d’una claraboia per a després entrar en l’oficina a on es troba la caixa forta.

 

Cap a les 5.30 hores, una de les treballadores de la neteja va entrar en l’oficina i es va trobar amb la caixa forta buida i oberta amb una radial. Cap treballador va sentir soroll en el moment del robatori en l’oficina que, en principi, estava tancada. La Policia investiga si es tracta d’una banda de delinqüents que tenia el robatori organitzat des de fa temps.

 

Tot i que el polígon de Fuente del Jarro, el més gran del territori valencià, compta amb un dispositiu de vigilància, ningú de seguretat va vore cap moviment sospitós i ni va vore a ningú entrar en l’empresa que té diferents naus en el polígon amb un total de 32.000 metres quadrats.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.