Quatre detinguts, un menor, per furtar mòbils en Sagunt a la força

Imatge de dos joves amb telèfons mòbils

Els jóvens furtaren uns 20 mòbils | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre, a quatre jóvens, d’entre 16 i 24 anys, tres d’origen marroquí i un espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Pel que pareix, els xics havien robat 20 telèfons mòbils d’una tenda de la localitat.

 

Els fets es van produir a principis de desembre en un establiment comercial de Sagunt, a on van entrar cinc jóvens en horari comercial, sobre les onze i mitja del matí i davant la presència de treballadors i clients, van trencar els mitjans de seguretat de diferents telèfons mòbils i arribaren a robar-ne 20, amb un valor total superior a 12.000 euros.

 

Els autors van actuar perfectament organitzats, entrant en el local amb actitud violenta i desafiadora i intimidant a treballadors i clients. Estos es van fer amb els mòbils per la força i, després, van pegar a fugir de la tenda a la carrera.

 

La investigació, feta per la Policia Nacional, ha permés detindre a quatre dels presumptes autors, mentres que continuen les gestions per a localitzar al quint implicat. Tots els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, a excepció del menor d’edat que va ser entregat a sos pares, una volta informada la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

STEPV, CCOO i UGT mantenen el pols i rebutgen la nova oferta d’Educació sobre ràtios i sous

STEPV, CCOO i UGT rebutgen la nova proposta de la Conselleria d'Educació per a desconvocar la vaga indefinida del professorat i la sotmetran a consulta entre els docents.

Detingut a València un home per agressió sexual a una menor a l’eixida del col·legi

La Policia Local de València ha detingut a un home de 38 anys acusat d'una presumpta agressió sexual a una menor de 16 anys a l'eixida del seu centre escolar, on va ser retingut fins a l'arribada dels agents.

PP i Vox imposen el tancament de la comissió de la dana en Les Corts amb el seu únic vot

PP i Vox aproven en solitari el dictamen de la comissió de la dana de 2024 en Les Corts, malgrat el rebuig de l'oposició, que denuncia un tancament en fals i un relat fal·laç dels fets.

Pérez Llorca garantix que els compromisos educatius es veuran en els pròxims pressupostos

Juanfran Pérez Llorca afirma que els compromisos aconseguits amb el sector educatiu s'incorporaran als pròxims pressupostos de la Generalitat, amb més fons per a infraestructures, climatització de centres i pujada salarial docent.

Més de 4.600 agents reforçaran la seguretat en les Fogueres d’Alacant 2026

Més de 4.600 agents de diferents cossos integren el dispositiu de seguretat per a les Fogueres d'Alacant 2026, amb controls reforçats en punts clau i mesures específiques de prevenció.

Educació demana servicis mínims del 100% en els tribunals de la PAU per a garantir els exàmens

La Conselleria d'Educació sol·licita a Treball servicis mínims del 100% per al professorat dels tribunals de la PAU amb la finalitat d'assegurar les proves i protegir el dret a l'educació de l'alumnat valencià.

Pérez Llorca admet preocupació i fastig pels nous escàndols de corrupció que afecten el PSOE

Juanfran Pérez Llorca reconeix que seguix amb preocupació i fastig els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.

Pérez Llorca mostra preocupació pels registres de l’UCO en la seu del PSOE pel cas Leire

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua preocupacion i cansament davant els registres de l'UCO en la seu del PSOE pel cas Leire i demana deixar treballar a la justícia abans de traure conclusions.