Anuncios

Quatre detinguts, un menor, per furtar mòbils en Sagunt a la força

Imatge de dos joves amb telèfons mòbils

Els jóvens furtaren uns 20 mòbils | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre, a quatre jóvens, d’entre 16 i 24 anys, tres d’origen marroquí i un espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Pel que pareix, els xics havien robat 20 telèfons mòbils d’una tenda de la localitat.

 

Anuncios

Els fets es van produir a principis de desembre en un establiment comercial de Sagunt, a on van entrar cinc jóvens en horari comercial, sobre les onze i mitja del matí i davant la presència de treballadors i clients, van trencar els mitjans de seguretat de diferents telèfons mòbils i arribaren a robar-ne 20, amb un valor total superior a 12.000 euros.

 

Els autors van actuar perfectament organitzats, entrant en el local amb actitud violenta i desafiadora i intimidant a treballadors i clients. Estos es van fer amb els mòbils per la força i, després, van pegar a fugir de la tenda a la carrera.

 

La investigació, feta per la Policia Nacional, ha permés detindre a quatre dels presumptes autors, mentres que continuen les gestions per a localitzar al quint implicat. Tots els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, a excepció del menor d’edat que va ser entregat a sos pares, una volta informada la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Gayá reivindica al València després de guanyar en San Mamés: hem demostrat que no ens rendim

José Luis Gayá celebra el triomf del València en San Mamés, destaca que l'equip no es rendix i defén a Hugo Duro i Dimitrievski després d'un partit clau per a aconseguir els 42 punts en LaLiga.

Empat sense gols al descans en San Mamés després del penal fallat d’Hugo Duro i la lesió de Nico Williams

Athletic i València arriben al descans amb 0-0 en San Mamés després d'un penal al travesser d'Hugo Duro i la lesió muscular de Nico Williams, substituït per Iñaki.

Les llargues cues en les firmes coronen l’èxit de la 61 Fira del Llibre de València

La 61 Fira del Llibre de València tanca edició amb més d'un milió d'euros de facturació, augment d'expositors i llargues cues en les firmes, especialment d'autores juvenils.

El Congrés de Sanitat i Benestar Animal exigix integrar als veterinaris en els plans d’emergència

L'IV Congrés Internacional de Sanitat i Benestar Animal reclama que els veterinaris s'integren en els plans d'emergència, malgrat que la llei ja obliga a protegir els animals en catàstrofes.

Ayoze Pérez lamenta l’empat del Vila-real a Mallorca després d’avançar-se amb el seu penal

Ayoze Pérez va lamentar que el Vila-real només sumara un punt davant el Mallorca malgrat avançar-se amb el seu gol de penal i va recordar que l'objectiu continua sent afermar la tercera plaça.

El Mallorca arrapa un empat davant el Vila-real que fa gust de poc

El Mallorca empata 1-1 davant el Vila-real després de remuntar un gol inicial de Ayoze i es queda amb la sensació d'haver deixat escapar dos punts a casa.

Educació demana responsabilitat al professorat i que no es boicotegen els servicis mínims de la vaga

La Conselleria d'Educació reclama a docents i sindicats que respecten els servicis mínims fixats per a la vaga indefinida, especialment en segon de Batxillerat, i manté que seguirà oberta a la negociació.

Benavent reclama una caritat sincera i condemna les guerres en la festa de la Verge dels Desemparats

L'arquebisbe Enric Benavent condemna les guerres i demana una caritat sincera durant la Missa d'Infants de la Verge dels Desemparats, davant les principals autoritats valencianes.
Anuncios