Quatre detinguts, un menor, per furtar mòbils en Sagunt a la força

Imatge de dos joves amb telèfons mòbils

Els jóvens furtaren uns 20 mòbils | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre, a quatre jóvens, d’entre 16 i 24 anys, tres d’origen marroquí i un espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Pel que pareix, els xics havien robat 20 telèfons mòbils d’una tenda de la localitat.

 

Els fets es van produir a principis de desembre en un establiment comercial de Sagunt, a on van entrar cinc jóvens en horari comercial, sobre les onze i mitja del matí i davant la presència de treballadors i clients, van trencar els mitjans de seguretat de diferents telèfons mòbils i arribaren a robar-ne 20, amb un valor total superior a 12.000 euros.

 

Els autors van actuar perfectament organitzats, entrant en el local amb actitud violenta i desafiadora i intimidant a treballadors i clients. Estos es van fer amb els mòbils per la força i, després, van pegar a fugir de la tenda a la carrera.

 

La investigació, feta per la Policia Nacional, ha permés detindre a quatre dels presumptes autors, mentres que continuen les gestions per a localitzar al quint implicat. Tots els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, a excepció del menor d’edat que va ser entregat a sos pares, una volta informada la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat al complet el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va deixar sense llum a uns 14.000 clients.

Requena i Utiel recuperen la llum després de quasi cinc hores d’apagada per un accident de camió

Requena i Utiel han recuperat el subministrament elèctric després de quasi cinc hores d'apagada provocada per l'accident d'un camió que va afectar unes 14.000 persones.

Un nou peptido permet modular amb precision el dolor cronico

Investigadors de la UMH han dissenyat un peptido capaç d'actuar només en condicions patologicas sobre un enzim clau del dolor, obrint la via a teràpies mes precises per al dolor cronico.

Elvira Mínguez reivindica els nostres monstres interiors en arreplegar el Premi Primavera de Novel·la

Elvira Mínguez rep a València el trenté Premi Primavera de Novel·la per 'L'educació del monstre', una obra que indaga en les pors i monstres interiors de tres dones en diferents èpoques.

La Orquestra de València enlluerna en el seu debut a la Sala Daurada del Musikverein

La Orquestra de València ha debutat a la Sala Daurada del Musikverein de Viena amb un programa eclèctic que ha recuperat la figura de Vicente Martín i Soler, l'anomenat Mozart espanyol, i ha reforçat la projecció internacional de la formació.

Morant reclama més recursos per a l’atenció presencial a immigrants en procés de regularització

Diana Morant insta ajuntaments i administracions a reforçar i organitzar millor l'atenció presencial a immigrants en l'inici del procés de regularització per a garantir un servici adequat i amb drets.

La exedil d’Urbanisme i una exdirectora municipal, investigades per les vivendes públiques d’Alacant

La exconcejala d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez i l'exdirectora general municipal María Pérez-Hickman hauran de declarar com investigades per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques del complex Els Naus, a la platja de Sant Joan.

Camarero destaca l’aposta del Consell per revitalitzar el barri Miguel Hernández d’Alacant

La vicepresidenta Susana Camarero subratlla la inversió del Consell per a rehabilitar el grup de vivenda pública del barri Miguel Hernández i ampliar l'oferta de vivenda protegida a Alacant.