Quatre detinguts, un menor, per furtar mòbils en Sagunt a la força

Imatge de dos joves amb telèfons mòbils

Els jóvens furtaren uns 20 mòbils | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre, a quatre jóvens, d’entre 16 i 24 anys, tres d’origen marroquí i un espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Pel que pareix, els xics havien robat 20 telèfons mòbils d’una tenda de la localitat.

 

Els fets es van produir a principis de desembre en un establiment comercial de Sagunt, a on van entrar cinc jóvens en horari comercial, sobre les onze i mitja del matí i davant la presència de treballadors i clients, van trencar els mitjans de seguretat de diferents telèfons mòbils i arribaren a robar-ne 20, amb un valor total superior a 12.000 euros.

 

Els autors van actuar perfectament organitzats, entrant en el local amb actitud violenta i desafiadora i intimidant a treballadors i clients. Estos es van fer amb els mòbils per la força i, després, van pegar a fugir de la tenda a la carrera.

 

La investigació, feta per la Policia Nacional, ha permés detindre a quatre dels presumptes autors, mentres que continuen les gestions per a localitzar al quint implicat. Tots els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, a excepció del menor d’edat que va ser entregat a sos pares, una volta informada la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

L’alcalde d’Alcoi perd la moció de confiança i s’obri la porta a una censura

L'alcalde d'Alcoi, Toni Frances, no aconseguix superar la mocion de confiança vinculada als pressupostos de 2026 i s'obri un mes per a registrar una possible mocion de censura.

Colin Jackson veu a Quique Llopis preparat per a aconseguir una medalla olímpica en 110 tanques

Colin Jackson, llegenda dels 110 metres tanques, destaca el talent i la constància de Quique Llopis i creu que pot aconseguir una medalla olímpica si manté la seua progressió.

El Govern aprova la regularització extraordinària per a mig milió de migrants amb requisits estrictes

El Consell de Ministres ha aprovat la regularització extraordinària d'al voltant de mig milió de migrants, amb exigència d'absència d'antecedents penals i un termini de sol·licitud fins al 30 de juny. La mesura, fruit d'una iniciativa legislativa popular, combina tràmits telemàtics i presencials i fixa requisits de temps d'estada i situació administrativa.

PHotoESPAÑA 2026 reunix més de 300 fotògrafs i reforça la mirada femenina

PHotoESPAÑA 2026 programa prop de cent exposicions i més de 300 artistes, amb un 65% de dones, una forta presència internacional i una àmplia xarxa de seus a Madrid i altres ciutats.

Pérez Llorca exigix un nou model de finançament autonòmic i un fons d’anivellament per a la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca reclama al Ministeri d'Hisenda un nou model de finançament autonòmic i un fons d'anivellament transitori com a gest clar cap a la Comunitat Valenciana.

El PP s’alinea amb Vox per a blindar escuts i símbols franquistes en la Comunitat Valenciana

El PP anuncia que recolzarà en Les Corts la proposta de Vox per a evitar la retirada d'escuts, creus i plaques vinculades al franquisme en la Comunitat Valenciana, al·legant la protecció del patrimoni històric enfront de la llei de memòria democràtica.

Anticorrupció posa sota la lupa a l’alcaldessa de València i a la presidenta del Port per presumpta xarxa de col·locació

La Fiscalia Anticorrupció investiga a l'alcaldessa de València, a la presidenta del Port i a altres responsables municipals per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la suposada col·locació dirigida de personal públic.

Pérez Llorca recolza a Catalá i defén el seu bon fer davant la investigació d’Anticorrupció

Juanfran Pérez Llorca expressa la seua respecte a la investigació de la Fiscalia Anticorrupció i mostra la seua confiança total en l'alcaldessa de València, María José Catalá, i en la gestió en el Port.