Quatre detinguts, un menor, per furtar mòbils en Sagunt a la força

Imatge de dos joves amb telèfons mòbils

Els jóvens furtaren uns 20 mòbils | Cedida

Agents de la Policia Nacional han detingut en Sagunt, en el Camp de Morvedre, a quatre jóvens, d’entre 16 i 24 anys, tres d’origen marroquí i un espanyol, com a presumptes autors d’un delicte de robatori amb força. Pel que pareix, els xics havien robat 20 telèfons mòbils d’una tenda de la localitat.

 

Els fets es van produir a principis de desembre en un establiment comercial de Sagunt, a on van entrar cinc jóvens en horari comercial, sobre les onze i mitja del matí i davant la presència de treballadors i clients, van trencar els mitjans de seguretat de diferents telèfons mòbils i arribaren a robar-ne 20, amb un valor total superior a 12.000 euros.

 

Els autors van actuar perfectament organitzats, entrant en el local amb actitud violenta i desafiadora i intimidant a treballadors i clients. Estos es van fer amb els mòbils per la força i, després, van pegar a fugir de la tenda a la carrera.

 

La investigació, feta per la Policia Nacional, ha permés detindre a quatre dels presumptes autors, mentres que continuen les gestions per a localitzar al quint implicat. Tots els detinguts, amb antecedents policials, han passat a disposició judicial, a excepció del menor d’edat que va ser entregat a sos pares, una volta informada la Fiscalia de Menors.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El canvi de vent complica l’incendi d’El Saler en una hora clau

L’incendi forestal declarat en la Devesa d’El Saler afronta des de les 19.00 hores una hora clau per un canvi de vent que pot portar el foc cap al mar o cap al nucli urbà. Tots els mitjans aeris disponibles i un pelotó complet de la UME treballen en el front principal del foc.

El Villarreal coneix els rivals en la fase lliga de la Champions

El Villarreal ha quedat encadrat en un exigent grup de la nova fase lliga de la Lliga de Campions, on s'enfrontarà a PSG, Liverpool, Borussia Dortmund, Manchester United, Nápoles, Fenerbahce, Sabah i Slavia Praga, segons ha determinat el sorteig celebrat a Mònaco.

L’incendi d’El Saler arrasa 48 hectàrees però no entra al nucli urbà

L’incendi forestal declarat a El Saler ha cremat 48 hectàrees i continua sense control, però no ha entrat al nucli urbà, evacuat de manera preventiva junt amb diversos càmpings.

Tunde deixa el Levante i fitxa pel West Brom per tres milions

El Levante ha venut l’extrem Kareem Tunde, de 21 anys i format en la pedrera granota, al West Bromwich Albion per una quantitat pròxima als tres milions d’euros.

Oriol Rey ressalta el canvi d’actitud del Llevant després del 3-0 contra l’Espanyol

El centrecampista del Llevant Oriol Rey ha posat en valor el canvi d’actitud de l’equip després del 3-0 encaixat davant l’Espanyol i ha destacat la unió del vestuari en el seu partit número cent com a granota.

Racing i Elx es juguen tres punts vitals en la lluita per la salvació

Racing de Santander i Elx, tots dos amb només un punt, obrin divendres la tercera jornada de LALIGA en un duel directe per la permanència a El Sardinero, on l’equip il·licità no ha puntuat mai en Primera.

El Villarreal busca a Mendizorrotza el primer triomf de Lliga contra un Alabés invicte

El Villarreal visita este divendres Mendizorrotza per a aconseguir la primera victòria del curs davant un Alabés que encara no ha perdut i que ha començat LaLiga amb quatre punts.

Anselmi aposta per la constància de l’Elx abans de visitar El Sardinero

Martín Anselmi assegura que no es preocupa per victòries o derrotes en este inici de LALIGA, sinó per mantindre la idea de joc i la constància de l’Elx abans de visitar el Racing de Santander a El Sardinero.