Aprofita la distracció d’una mare per a furtar-li el xiquet en una tenda

Imatge d’arxiu d’un xiquet en un supermercat | Cedida

 

Una dona ha intentat segrestar a un xiquet xicotet que es trobava en l’interior d’una tenda mentres sa mare estava distreta comprant. Segons explica el diari ‘La Voz de Almeria’, els fets van passar el passat dilluns 9 de desembre a les 10 del matí en un basar xinés de Roquetas de Mar, en Almeria i les càmeres de seguretat van poder gravar el moment perfectament.

 

Com s’aprecia en les imàtgens, una dona entra en la tenda, deixa alguna cosa al taulell i es dirigix tranquil·lament cap al xiquet, que es troba en el seu cotxet, a qui li diu alguna cosa abans d’agarrar-lo i portar-lo cap a l’eixida. Per sort, un dels treballadors de l’establiment es fixa que s’està intentat emportar al xiquet i mentres el para, interposant-se entre l’eixida i la dona, uns altres treballadors corren a avisar a la mare.

 

La dona va agarrar el carret i es va dirigir cap a l’eixida amb el xiquet mentres la mare no mirava | Cedida

 

La família del menor va denunciar els fets

La família del menor va denunciar els fets i la presumpta segrestadora va ser detinguda per la Guàrdia Civil. Més tard, va ser traslladada a un centre especial a causa dels problemes de salut que patix. Després de fer-se viral les imàtgens, va córrer el rumor de què es podia tractar d’una xarxa de tràfic de menors, informacions que les autoritats han negat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El fotògraf de la ‘Mà de Déu’ perseguix als 85 anys una nova imatge eterna en la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, fotoperiodista italià afincat a Alacant i autor de la mítica imatge de la ‘Mà de Déu’ de Maradona, cobrirà als 85 anys la final del Mundial 2026 a Nova York buscant una nova fotografia per a la història.

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf de la ‘Mà de Déu’, busca una nova imatge eterna a la final del Mundial

Giuliano Bevilacqua, el fotògraf italià que va immortalitzar la ‘Mà de Déu’ de Maradona en Mèxic 1986, cobrix als 85 anys una nova final del Mundial a Nova York, des d’on tornarà a buscar una foto per a la història.

Millán Jiménez deixa el Valencia Basket després d’un acord de desvinculació

El Valencia Basket i l’aler riojà Millán Jiménez han acordat trencar el contracte que els vinculava fins a 2028, després de huit anys al club taronja i d’una cessió esta última temporada a l’Hiopos Lleida en la Liga Endesa.

Sis anys de presó per incendiar una vivenda de Borriana i intentar matar dos hòmens

L'Audiència de Castelló ha condemnat a sis anys de presó un home que va incendiar una vivenda de Borriana per intentar matar dos hòmens amb qui havia discutit prèviament. El condemnat, que pateix esquizofrènia i consumia alcohol i drogues, haurà de seguir també tractament mèdic i no podrà acostar-se a les víctimes durant cinc anys.

Nova concentració amb el lema ‘Mazón a presó’ tornarà al centre de València el 29 de juliol

La protesta mensual per la gestió de la DANA torna al centre de València el 29 de juliol, amb una concentració i un vetlatori a la plaça de Manises per a exigir la retirada de l'aforament a l'expresident Carlos Mazón.

El Valencia Basket coneixerà dijous dos rivals de la primera fase de l’Eurolliga femenina

El Valencia Basket sabrà este dijous dos dels seus tres rivals de la primera fase de l’Eurolliga femenina, després del sorteig de grups. El tercer eixirà d’una fase prèvia amb dotze equips en joc.

Una exposició de realitat virtual permetrà viure l’eclipsi del segle a València

València oferirà des del 20 de juliol una exposició immersiva de realitat virtual en Las Naves per entendre l’eclipsi solar total del 12 d’agost i recordar el de 1905.

Compromís acusa el PP de usar els Pressupostos per a impulsar Llorca com a candidat a la Generalitat

Compromís sosté que els Pressupostos de la Generalitat de 2026 només busquen reforçar Juanfran Pérez Llorca com a candidat del PP i presenta esmenes per a reorientar un mínim de dos milions d’euros cap a emergències i política lingüística.