Aprofita la distracció d’una mare per a furtar-li el xiquet en una tenda

Imatge d’arxiu d’un xiquet en un supermercat | Cedida

 

Una dona ha intentat segrestar a un xiquet xicotet que es trobava en l’interior d’una tenda mentres sa mare estava distreta comprant. Segons explica el diari ‘La Voz de Almeria’, els fets van passar el passat dilluns 9 de desembre a les 10 del matí en un basar xinés de Roquetas de Mar, en Almeria i les càmeres de seguretat van poder gravar el moment perfectament.

 

Com s’aprecia en les imàtgens, una dona entra en la tenda, deixa alguna cosa al taulell i es dirigix tranquil·lament cap al xiquet, que es troba en el seu cotxet, a qui li diu alguna cosa abans d’agarrar-lo i portar-lo cap a l’eixida. Per sort, un dels treballadors de l’establiment es fixa que s’està intentat emportar al xiquet i mentres el para, interposant-se entre l’eixida i la dona, uns altres treballadors corren a avisar a la mare.

 

La dona va agarrar el carret i es va dirigir cap a l’eixida amb el xiquet mentres la mare no mirava | Cedida

 

La família del menor va denunciar els fets

La família del menor va denunciar els fets i la presumpta segrestadora va ser detinguda per la Guàrdia Civil. Més tard, va ser traslladada a un centre especial a causa dels problemes de salut que patix. Després de fer-se viral les imàtgens, va córrer el rumor de què es podia tractar d’una xarxa de tràfic de menors, informacions que les autoritats han negat.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut a Algemesí per violència masclista després d’agredir a una dona davant els seus dos fills menors

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a un home de 34 anys per un presumpte delicte de violència masclista després d'agredir a una dona de 25 en presència dels seus dos fills menors. L'alerta al 112 i la col·laboració veïnal van facilitar la seua localització en la via pública malgrat la seua fugida.

Amparito, el WhatsApp amb IA per a gaudir les Falles en tots els idiomes europeus

Amparito és un assistent per WhatsApp que guia les Falles de València amb IA, en qualsevol idioma europeu. Informa d'actes, monuments i plans per a gaudir la festa.

La Comunitat Valenciana lidera l’ocupació turística al febrer amb una alça del 3,8% i 7.489 afiliats més

L'afiliació en activitats turístiques va augmentar en la Comunitat Valenciana un 3,8% al febrer, 7.489 treballadors més. El sector va avançar per damunt de la mitjana nacional.

Guillem Sorolla-Recaredo gana el premi La Ciència als Falles de la UPV amb ‘Eureka’

La comissió Guillem Sorolla-Recaredo ha sigut la guanyadora del premi La Ciència als Falles per la falla infantil 'Eureka'. Sainetero Arniches i J.J. Setciències-Port aconseguixen el segon i tercer premi.

El cost laboral va pujar un 1,9% en la Comunitat Valenciana en el 4T de 2025, fins a 2.984,48 €

El cost laboral en la Comunitat Valenciana va pujar un 1,9% en el quart trimestre de 2025, fins a 2.984,48 € per treballador i mes. La pujada va ser menor que la mitjana nacional (+3,8%), amb salaris a l'alça i altres costos impulsats per les cotitzacions.

Detingut per sostraure material pirotècnic de la seua empresa per a vendre-ho a la botiga de la seua dona

La Guàrdia Civil ha detingut a un home de 48 anys per sostraure productes pirotècnics de l'empresa en la qual treballava. Es van intervindre 62.694 articles a la botiga de la seua esposa i s'investiga el destí del material defectuós.

El temps es torça des de demà en la Comunitat Valenciana amb més núvols, vent i baixada de màximes

Hui predominaran els cels buidats i les temperatures pujaran. Des de demà augmentarà la nuvolositat, podran donar-se pluges en el nord de Castelló i baixaran les màximes amb vent del nord-est en el litoral.

El Congrés debat estendre la presó permanent revisable a assassins que oculten el cadàver

El Congrés sotmet hui a presa en consideració la proposta del PP per a ampliar els supòsits de la presó permanent revisable. La reforma afig l'ocultació del cadàver i la reincidència com a criteris per a aplicar esta pena en l'article 140 del Codi Penal.