15.1 C
València
Dijous, 11 desembre, 2025

Aprofita la distracció d’una mare per a furtar-li el xiquet en una tenda

Imatge d’arxiu d’un xiquet en un supermercat | Cedida

 

Una dona ha intentat segrestar a un xiquet xicotet que es trobava en l’interior d’una tenda mentres sa mare estava distreta comprant. Segons explica el diari ‘La Voz de Almeria’, els fets van passar el passat dilluns 9 de desembre a les 10 del matí en un basar xinés de Roquetas de Mar, en Almeria i les càmeres de seguretat van poder gravar el moment perfectament.

 

Com s’aprecia en les imàtgens, una dona entra en la tenda, deixa alguna cosa al taulell i es dirigix tranquil·lament cap al xiquet, que es troba en el seu cotxet, a qui li diu alguna cosa abans d’agarrar-lo i portar-lo cap a l’eixida. Per sort, un dels treballadors de l’establiment es fixa que s’està intentat emportar al xiquet i mentres el para, interposant-se entre l’eixida i la dona, uns altres treballadors corren a avisar a la mare.

 

La dona va agarrar el carret i es va dirigir cap a l’eixida amb el xiquet mentres la mare no mirava | Cedida

 

La família del menor va denunciar els fets

La família del menor va denunciar els fets i la presumpta segrestadora va ser detinguda per la Guàrdia Civil. Més tard, va ser traslladada a un centre especial a causa dels problemes de salut que patix. Després de fer-se viral les imàtgens, va córrer el rumor de què es podia tractar d’una xarxa de tràfic de menors, informacions que les autoritats han negat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Troben el cadàver d’un jove sintecho de 21 anys en el centre de València

Un jove de 21 anys que vivia al carrer ha sigut trobat mort en Marqués de Sotelo a primera hora. La primera inspecció no aprecia criminalitat.

Mompó i Catalá, sobre Camps: qualsevol militant pot presentar el seu projecte i toca unitat

Mompó i Catalá han recolzat el dret de la militància del PP a presentar projectes després del moviment de Francisco Camps. Els dos han demanat unitat i respecte als temps interns.

Catalunya, Madrid i la Comunitat Valenciana van liderar l’arribada d’immigrants en 2024

Catalunya, Madrid i la Comunitat Valenciana van encapçalar l'arribada d'immigrants de l'exterior en 2024. Totes les comunitats van presentar saldo migratori positiu i es van registrar 1,75 milions de canvis de municipi.

Sindicats exigixen a la nova consellera una reunió urgent i canvis en la llei en plena vaga docent

Les centrals docents han reclamat a María del Carmen Ortí una reunió immediata per a negociar millores laborals i substituir la Llei de Llibertat Educativa, en una jornada de vaga amb mobilitzacions en tota la Comunitat.

Han cartografiat per primera vegada les connexions del cerebel amb la resta del cervell

Un equip de l'Institut de Neurociències (UMH-CSIC) ha reconstruït per primera vegada com el cerebel establix les seues connexions amb la resta del cervell en etapes primerenques de la vida. El mapa, publicat en 'PNAS', detalla les fases d'inici, expansió i refinament d'estes vies.

Mompó assegura que la seua relació amb Pérez Llorca és bona i que parlen diàriament

Mompó ha defés que manté una relació fluida amb Pérez Llorca i contacte diari. Ha explicat la pancarta de la plaça de bous, celebrat el Roig Arena i valorat una citació clau en la investigació de la dana.

Detingut un home de 65 anys pel tiroteig mortal de Xirivella del 4 de setembre

La Policia Nacional ha detingut a Xirivella a un home de 65 anys com a presumpte autor del tiroteig del 4 de setembre, en el qual va morir un home de 35. Els investigadors creuen que va actuar al costat del seu fill, arrestat al novembre, i este dijous ha sigut posat a disposició judicial.

Planes tatxa d’irreal la proposta de la CE per a la pesca al Mediterrani: 9,7 dies a l’any

El ministre Luis Planas va criticar que la Comissió Europea plantege només 9,7 dies de faena a l'any per vaixell en 2026 i va defendre que Espanya aconseguirà més jornades. Va reclamar que es reconega l'esforç de selectivitat del sector i que no es reinicie el comptador cada any.