Aprofita la distracció d’una mare per a furtar-li el xiquet en una tenda

Imatge d’arxiu d’un xiquet en un supermercat | Cedida

 

Una dona ha intentat segrestar a un xiquet xicotet que es trobava en l’interior d’una tenda mentres sa mare estava distreta comprant. Segons explica el diari ‘La Voz de Almeria’, els fets van passar el passat dilluns 9 de desembre a les 10 del matí en un basar xinés de Roquetas de Mar, en Almeria i les càmeres de seguretat van poder gravar el moment perfectament.

 

Com s’aprecia en les imàtgens, una dona entra en la tenda, deixa alguna cosa al taulell i es dirigix tranquil·lament cap al xiquet, que es troba en el seu cotxet, a qui li diu alguna cosa abans d’agarrar-lo i portar-lo cap a l’eixida. Per sort, un dels treballadors de l’establiment es fixa que s’està intentat emportar al xiquet i mentres el para, interposant-se entre l’eixida i la dona, uns altres treballadors corren a avisar a la mare.

 

La dona va agarrar el carret i es va dirigir cap a l’eixida amb el xiquet mentres la mare no mirava | Cedida

 

La família del menor va denunciar els fets

La família del menor va denunciar els fets i la presumpta segrestadora va ser detinguda per la Guàrdia Civil. Més tard, va ser traslladada a un centre especial a causa dels problemes de salut que patix. Després de fer-se viral les imàtgens, va córrer el rumor de què es podia tractar d’una xarxa de tràfic de menors, informacions que les autoritats han negat.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Morant exigix al Consell que explique què farà amb els fons no usats per a la reconstrucció

Diana Morant reclama al Consell que aclarisca el destí de més de 1.500 milions d'euros no utilitzats en la reconstrucció i anuncia una nova etapa política des del PSPV-PSOE.

Les bates blanques es mobilitzen a València per a exigir millores laborals i un estatut propi

Milers de metges es manifesten a València per a reclamar una jornada de 35 hores, un estatut professional propi i condicions laborals dignes que frenen la saturació del sistema sanitari.

L’Institut de les Dones impulsa el quart Pla Estratègic d’Igualtat amb el moviment feminista

L'Institut de les Dones avança cap a l'IV Pla Estratègic d'Igualtat mitjançant un procés participatiu amb el moviment feminista i agents socials en tot el territori.

La urbanització de l’entorn de La Fe a València estarà llesta per Nadal i sumarà 244 vivendes protegides

L'Ajuntament preveu finalitzar per Nadal la urbanització del sector Sud PRR-7 de Malilla, al costat de l'hospital La Fe, amb 5 milions d'inversió i 244 vivendes de protecció pública.

Policia i sanitaris atenen un part al costat d’una carretera a Carlet

Agents de la Policia Local de Carlet, la Guàrdia Civil i una unitat del SAMU atenen un part extrahospitalari al costat d'una carretera i traslladen a mare i bebé a l'hospital en bon estat.

Emergències estudia amb el sector d’unflables noves mesures per a reforçar la seguretat

La Conselleria d'Emergències i Interior i el sector d'instal·lacions unflables estudien canvis normatius, cursos de formació i certificacions obligatòries per a millorar la seguretat en la Comunitat Valenciana.

Dos anys de presó per agredir sexualment a una dona amb discapacitat intel·lectual a Alcoi

L'Audiència d'Alacant condemna a dos anys de presó i cinc d'allunyament i llibertat vigilada a un home que va agredir sexualment de forma continuada a una dona amb un 65% de discapacitat intel·lectual.

Sanitat ordena retirar una crema depilatòria de Deliplus per dubtes sobre la seua seguretat

Sanitat ha ordenat el cessament de venda i retirada d'una crema depilatòria Deliplus de Mercadona al no poder garantir un ús segur, per risc de sobreexposicion en zones àmplies del cos.