Mastodon
27.7 C
València
Diumenge, 7 setembre, 2025

Aprofita la distracció d’una mare per a furtar-li el xiquet en una tenda

Imatge d’arxiu d’un xiquet en un supermercat | Cedida

 

Una dona ha intentat segrestar a un xiquet xicotet que es trobava en l’interior d’una tenda mentres sa mare estava distreta comprant. Segons explica el diari ‘La Voz de Almeria’, els fets van passar el passat dilluns 9 de desembre a les 10 del matí en un basar xinés de Roquetas de Mar, en Almeria i les càmeres de seguretat van poder gravar el moment perfectament.

 

Com s’aprecia en les imàtgens, una dona entra en la tenda, deixa alguna cosa al taulell i es dirigix tranquil·lament cap al xiquet, que es troba en el seu cotxet, a qui li diu alguna cosa abans d’agarrar-lo i portar-lo cap a l’eixida. Per sort, un dels treballadors de l’establiment es fixa que s’està intentat emportar al xiquet i mentres el para, interposant-se entre l’eixida i la dona, uns altres treballadors corren a avisar a la mare.

 

La dona va agarrar el carret i es va dirigir cap a l’eixida amb el xiquet mentres la mare no mirava | Cedida

 

La família del menor va denunciar els fets

La família del menor va denunciar els fets i la presumpta segrestadora va ser detinguda per la Guàrdia Civil. Més tard, va ser traslladada a un centre especial a causa dels problemes de salut que patix. Després de fer-se viral les imàtgens, va córrer el rumor de què es podia tractar d’una xarxa de tràfic de menors, informacions que les autoritats han negat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Alex Márquez, Folgat i Piqueras segellen el 45é ple espanyol en el GP de Catalunya

Els espanyols van véncer en MotoGP, Moto2 i Moto3 i completen el quint ple de 2025. Espanya aconseguix 778 triomfs en el Mundial amb un domini coral.

Ángel Piqueras firma una victòria molt important en Moto3

El pilot de KTM es va imposar en el GP de Catalunya de Moto3 i va subratllar que el triomf és molt important. Va destacar la gestion del neumatico i la posicion al capdavant.

Daniel Holgado celebra la seua primera victòria en Moto2 en el GP de Catalunya

L'alacantí aconseguix el seu primer triomf en Moto2 a Catalunya amb Kalex i ho considera un gran dia, fruit d'un treball constant després del seu recent podi a Àustria.

València Basket cau 92-85 davant UCAM Murcia en el seu primer test de pretemporada

UCAM Murcia es va imposar 92-85 a València Basket a Iecla en el primer amistós de la pretemporada. Un parcial 11-0 en l'últim quart i l'encert exterior van decidir malgrat el debut de quatre fitxatges.

Aemet activa el nivell taronja per pluges i tempestes en la Comunitat este dilluns

La Aemet activa el nivell taronja des de les 12.00 fins a la mitjanit per pluges intenses i tempestes en el nord d'Alacant, el sud de València i tota la província de Castelló.

Deu ferits en dos accidents de trànsit a Sagunt i Alginet

Deu persones resulten ferides en dos sinistres quasi consecutius en l'A-23 i l'A-7. El CICU va activar Samu i SVB i els ferits van ser traslladats a hospitals.

València es manté quart i Vila-real sext en la classificació del segle de Cihefe

El rànquing històric de Cihefe situa a València en la quarta plaça i a Vila-real en la sexta, en una taula que pondera Lliga, Copa i competicions europees.

Daniel Holgado s’estrena en Moto2 amb un triomf autoritari a Montmeló

Daniel Holgado va véncer amb claredat en el GP de Catalunya de Moto2 eixint des de la pole. Dixon i Daniel Muñoz van completar el podi i Manuel González va ampliar el seu lideratge.