Busquen a Paco, un gos desaparegut en la Pobla de Vallbona

 

El passat 7 d’octubre, va desaparèixer en la Pobla de Vallbona, en la comarca de Camp de Túria (València), Paco, un simpàtic gos de raça teckel negre. Belen i Pascual, els propietaris d’este gosset estan desolats i desesperats per trobar a la seua mascota.

 

El diari ‘Levante-EMV’ ha publicat que l’animal va desaparèixer mentres passejava amb Belen, la seua propietària. Ella i la seua parella viuen en una zona de cap i el gosset estava solt. No obstant això, Paco va pegar a fugir quan va vore com un gos anava corrent per ell.

 

La seua ama va anar darrere d’ell per agarrar-lo. L’animal va travessar el carrer cap al casc urbà del municipi i després de perseguir-lo per alguns carrers, en girar un cantó la xica li va perdre la pista.

 

Recompensa de 800 euros

 

«Estem que no estem i ja hem arribat a la desesperació», ha afirmat Belén al citat mitjà. Tal és la situació que a demés d’inundar les xarxes socials amb fotos del gos, la parella oferix una recompensa de 800 euros a qui el retorne. «Creiem que el té algú i si el que pretén és conseguir diners amb ell, nosaltres li ho oferim», ha explicat la propietària de Paco.

 

Paco és un gos de només 10 mesos, al·lèrgic, porta un xip i necessita medicació. La parella hi ha posat cartells de cerca en les xarxes socials i pels carrers de la Pobla de Vallbona.

 

D’altra banda, els telèfons de contacte de la parella son Belen: 664 078 659 i Pasqual: 688 340 964. 

 

 

 

Últimes notícies

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda a través d’una app a Busot

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut per una aplicació de contactes i a la qual va obligar a mantindre relacions sexuals en contra de la seua voluntat al domicili d’ella, a Busot (Alacant). La pena queda en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros, llibertat vigilada i ordre d’allunyament.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig després de més de set hores de treball

Els bombers han donat per extingit a les 22.18 hores l’incendi declarat a primera hora de la vesprada a Beniarbeig, a la Marina Alta, en una zona de canyar i matoll prop del riu Girona.

Dos anys de presó per agredir sexualment una dona coneguda en una aplicació de cites

Un home de 43 anys ha sigut condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment una dona que havia conegut en una aplicació de contactes. La pena ha quedat en suspens durant dos anys i inclou una indemnització de 8.000 euros i cinc anys d’allunyament i llibertat vigilada.

Extingit l’incendi forestal de Beniarbeig, a la vora del riu Girona

El Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha donat per extingit l’incendi forestal declarat a Beniarbeig, a la Marina Alta, a les 22.18 hores de dijous.

Desmantellades sis fàbriques il·legals de tabac amb més de 20 milions de cigarrets

La Guàrdia Civil ha detingut 50 persones i ha desmantellat sis fàbriques clandestines de tabac en una macrooperació internacional amb seu en diverses províncies, entre elles Alacant, amb més de 20 milions de cigarrets i 38,4 tones de tabac intervinguts.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres un avís groc per pluges de fins a 20 litres en una hora i tempestes fortes a l’interior sud de Castelló i nord de València, mentre persisteixen les altes temperatures a l’interior d’Alacant.

Aemet activa l’avís groc per fortes pluges i tempestes a l’interior de Castelló i València

Aemet ha activat per a este divendres, de 15 a 22 hores, l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior sud de Castelló i nord de València, i manté avisos per calor en punts de les tres províncies.

Els WhatsApp entre Mazón i Catalá revelen que ja parlaven de “desenes de morts” a les 23.27 hores de la dana

Els missatges de WhatsApp aportats al jutjat mostren que Carlos Mazón va advertir María José Catalá a les 23.27 hores del 29 d’octubre de 2024 que hi havia “desenes de morts” per la dana, i revelen també dubtes interns sobre protocols i gestió municipal de l’emergència.