Busquen a Paco, un gos desaparegut en la Pobla de Vallbona

 

El passat 7 d’octubre, va desaparèixer en la Pobla de Vallbona, en la comarca de Camp de Túria (València), Paco, un simpàtic gos de raça teckel negre. Belen i Pascual, els propietaris d’este gosset estan desolats i desesperats per trobar a la seua mascota.

 

El diari ‘Levante-EMV’ ha publicat que l’animal va desaparèixer mentres passejava amb Belen, la seua propietària. Ella i la seua parella viuen en una zona de cap i el gosset estava solt. No obstant això, Paco va pegar a fugir quan va vore com un gos anava corrent per ell.

 

La seua ama va anar darrere d’ell per agarrar-lo. L’animal va travessar el carrer cap al casc urbà del municipi i després de perseguir-lo per alguns carrers, en girar un cantó la xica li va perdre la pista.

 

Recompensa de 800 euros

 

«Estem que no estem i ja hem arribat a la desesperació», ha afirmat Belén al citat mitjà. Tal és la situació que a demés d’inundar les xarxes socials amb fotos del gos, la parella oferix una recompensa de 800 euros a qui el retorne. «Creiem que el té algú i si el que pretén és conseguir diners amb ell, nosaltres li ho oferim», ha explicat la propietària de Paco.

 

Paco és un gos de només 10 mesos, al·lèrgic, porta un xip i necessita medicació. La parella hi ha posat cartells de cerca en les xarxes socials i pels carrers de la Pobla de Vallbona.

 

D’altra banda, els telèfons de contacte de la parella son Belen: 664 078 659 i Pasqual: 688 340 964. 

 

 

 

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.