Busquen a Paco, un gos desaparegut en la Pobla de Vallbona

 

El passat 7 d’octubre, va desaparèixer en la Pobla de Vallbona, en la comarca de Camp de Túria (València), Paco, un simpàtic gos de raça teckel negre. Belen i Pascual, els propietaris d’este gosset estan desolats i desesperats per trobar a la seua mascota.

 

El diari ‘Levante-EMV’ ha publicat que l’animal va desaparèixer mentres passejava amb Belen, la seua propietària. Ella i la seua parella viuen en una zona de cap i el gosset estava solt. No obstant això, Paco va pegar a fugir quan va vore com un gos anava corrent per ell.

 

La seua ama va anar darrere d’ell per agarrar-lo. L’animal va travessar el carrer cap al casc urbà del municipi i després de perseguir-lo per alguns carrers, en girar un cantó la xica li va perdre la pista.

 

Recompensa de 800 euros

 

«Estem que no estem i ja hem arribat a la desesperació», ha afirmat Belén al citat mitjà. Tal és la situació que a demés d’inundar les xarxes socials amb fotos del gos, la parella oferix una recompensa de 800 euros a qui el retorne. «Creiem que el té algú i si el que pretén és conseguir diners amb ell, nosaltres li ho oferim», ha explicat la propietària de Paco.

 

Paco és un gos de només 10 mesos, al·lèrgic, porta un xip i necessita medicació. La parella hi ha posat cartells de cerca en les xarxes socials i pels carrers de la Pobla de Vallbona.

 

D’altra banda, els telèfons de contacte de la parella son Belen: 664 078 659 i Pasqual: 688 340 964. 

 

 

 

Últimes notícies

L’Audiència ratifica la condició d’investigat de l’exregidor Jorge Bellver en el cas Azud

La secció tercera de l’Audiència Provincial de València manté la situació d’investigat de l’exregidor del PP Jorge Bellver en el cas Azud, que analitza el presumpte pagament de comissions a càrrecs públics entre 1999 i 2013. El tribunal desestima el recurs d’apel·lació de la defensa i confirma les últimes resolucions del Jutjat d’Instrucció número 13 de València.

Jesús Lancis pren el relleu al Rectorat de la UJI després de formalitzar la transició amb Eva Alcón

Jesús Lancis ha assumit el Rectorat de la Universitat Jaume I després de formalitzar el traspàs institucional amb la rectora eixint, Eva Alcón, culminant així el procés obert amb les eleccions del 14 de maig i la publicació del seu nomenament en el DOGV.

Compromís demana en Les Corts reprovar Pérez Llorca i Ortí pel conflicte docent

Compromís ha registrat en Les Corts una proposta per a reprovar el president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, i la consellera d'Educació, Carmen Ortí, per la seua gestió de la vaga indefinida del professorat i per la seua manca de diàleg amb la comunitat educativa. La iniciativa reclama també la dimissió d'Ortí i que Pérez Llorca convoque eleccions.

Baldoví anirà a l’acte de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua proposta de confluència

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, confirma que assistirà el 19 de juny a València a l’acte conjunt de Mónica Oltra i Gabriel Rufián per escoltar la seua visió sobre possibles confluències electorals.

El Villarreal estrena una primera equipació groga amb més presència del blau

El Villarreal ha presentat la nova primera equipació per a la pròxima temporada, que manté el groc habitual però incorpora més detalls en blau i un nou disseny inspirat en el moviment de l’aigua.

Els taxistes autònoms acusen el decret de transport de permetre que els VTC facen de taxi

La Confederación de Taxistas Autónomos de Valencia critica que el nou decret de transport públic del Consell elimina el temps mínim de precontractació i permet als VTC operar quasi com a taxis per tota la Comunitat Valenciana. L’entitat acusa el conseller Vicente Martínez Mus de protegir les plataformes i multinacionals i d’haver actuat d’una forma deshonesta.

A la presó un jove per robar i amenaçar comerciants a Torrevieja a canvi de diners

Un jove de 21 anys ha sigut enviat a la presó provisional acusat de diversos robatoris amb violència i d’extorsionar comerciants de Torrevieja i voltants, exigint-los diners a canvi d’oferta de seguretat en els seus locals.

Presó preventiva per a dos hòmens acusats d’una vintena de robatoris a Moncada

Dos hòmens de 46 anys han ingressat en presó preventiva acusats de quasi una vintena de robatoris amb força a vivendes i comerços de Moncada, després de ser sorprésos quan assaltaven un domicili d’una urbanització del municipi.