Busquen a Paco, un gos desaparegut en la Pobla de Vallbona

 

El passat 7 d’octubre, va desaparèixer en la Pobla de Vallbona, en la comarca de Camp de Túria (València), Paco, un simpàtic gos de raça teckel negre. Belen i Pascual, els propietaris d’este gosset estan desolats i desesperats per trobar a la seua mascota.

 

El diari ‘Levante-EMV’ ha publicat que l’animal va desaparèixer mentres passejava amb Belen, la seua propietària. Ella i la seua parella viuen en una zona de cap i el gosset estava solt. No obstant això, Paco va pegar a fugir quan va vore com un gos anava corrent per ell.

 

La seua ama va anar darrere d’ell per agarrar-lo. L’animal va travessar el carrer cap al casc urbà del municipi i després de perseguir-lo per alguns carrers, en girar un cantó la xica li va perdre la pista.

 

Recompensa de 800 euros

 

«Estem que no estem i ja hem arribat a la desesperació», ha afirmat Belén al citat mitjà. Tal és la situació que a demés d’inundar les xarxes socials amb fotos del gos, la parella oferix una recompensa de 800 euros a qui el retorne. «Creiem que el té algú i si el que pretén és conseguir diners amb ell, nosaltres li ho oferim», ha explicat la propietària de Paco.

 

Paco és un gos de només 10 mesos, al·lèrgic, porta un xip i necessita medicació. La parella hi ha posat cartells de cerca en les xarxes socials i pels carrers de la Pobla de Vallbona.

 

D’altra banda, els telèfons de contacte de la parella son Belen: 664 078 659 i Pasqual: 688 340 964. 

 

 

 

Últimes notícies

L’incendi de la Vall d’Uixò obliga a evacuar Artana i la Vilavella i mobilitza la UME

L’incendi forestal declarat este dissabte a la Vall d’Uixò ha obligat a evacuar Artana i la Vilavella i a confinar la població, amb 65 efectius de la UME i nombrosos mitjans terrestres i aeris treballant en l’extinció. Les autoritats han activat el nivell 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’evolució negativa del foc i el seu possible origen intencionat.

L’oratge complica l’incendi de la Vall d’Uixó amb ponent fort i 38 graus

El vent de ponent sostingut, la humitat al 10 % i temperatures pròximes als 38 graus han agreujat este dissabte la situació de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que ha obligat a desallotjar Vilavella, Artana i vivendes rústiques del municipi.

Juan Ayuso tanca el Tour seté i admet frustració però no decepció

El ciclista de Xàbia Juan Ayuso ha acabat seté al Tour de França i admet sentir frustració pel resultat, però assegura que no està decebut perquè ha donat tot el que tenia.

Dos mitjans aeris i nou dotacions combaten un incendi en un barranc de Manises

Dos mitjans aeris i nou dotacions de bombers treballen des del migdia per extingir un incendi declarat al barranc del Salt de l'Aigua, a Manises. El foc afecta una zona de vegetació i ha mobilitzat efectius terrestres i aeris del Consorci i de la Generalitat.

L’incendi de la Vall d’Uixó té diversos focus i obliga a confinar la Vilavella

L’incendi declarat este dissabte a la Vall d’Uixó, amb diversos focus que fan sospitar que siga intencionat, s’ha desplaçat cap al nord i ha obligat a desallotjar fins a 60 persones i a confinar la Vilavella.

Confinen Vilavella pel fum de l’incendi de La Vall d’Uixó i demanen quedar-se a casa

Emergències ha ordenat el confinament de Vilavella per l’incendi de vegetació de La Vall d’Uixó, que evoluciona de manera negativa i ha activat la situació 2 del Pla especial.

Juanfran Pérez Llorca seguix in situ l’incendi forestal de la Vall d’Uixó

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, s’ha desplaçat al PMA de l’incendi declarat a la Vall d’Uixó, que ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals i a desallotjar preventivament una urbanització.

Arnau Tenas reforça la porteria del Mallorca cedit pel Villarreal

El porter del Villarreal Arnau Tenas jugarà al RCD Mallorca cedit fins a final de temporada, amb l’ascens com a gran objectiu. El meta català arriba com a primera opció per reforçar una porteria amb dubtes.