Busquen a Paco, un gos desaparegut en la Pobla de Vallbona

 

El passat 7 d’octubre, va desaparèixer en la Pobla de Vallbona, en la comarca de Camp de Túria (València), Paco, un simpàtic gos de raça teckel negre. Belen i Pascual, els propietaris d’este gosset estan desolats i desesperats per trobar a la seua mascota.

 

El diari ‘Levante-EMV’ ha publicat que l’animal va desaparèixer mentres passejava amb Belen, la seua propietària. Ella i la seua parella viuen en una zona de cap i el gosset estava solt. No obstant això, Paco va pegar a fugir quan va vore com un gos anava corrent per ell.

 

La seua ama va anar darrere d’ell per agarrar-lo. L’animal va travessar el carrer cap al casc urbà del municipi i després de perseguir-lo per alguns carrers, en girar un cantó la xica li va perdre la pista.

 

Recompensa de 800 euros

 

«Estem que no estem i ja hem arribat a la desesperació», ha afirmat Belén al citat mitjà. Tal és la situació que a demés d’inundar les xarxes socials amb fotos del gos, la parella oferix una recompensa de 800 euros a qui el retorne. «Creiem que el té algú i si el que pretén és conseguir diners amb ell, nosaltres li ho oferim», ha explicat la propietària de Paco.

 

Paco és un gos de només 10 mesos, al·lèrgic, porta un xip i necessita medicació. La parella hi ha posat cartells de cerca en les xarxes socials i pels carrers de la Pobla de Vallbona.

 

D’altra banda, els telèfons de contacte de la parella son Belen: 664 078 659 i Pasqual: 688 340 964. 

 

 

 

Últimes notícies

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.