Gran incendi en la cuina d’un restaurant en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han acudit a sufocar esta nit de dimecres un incendi originat en la cuina d’un restaurant japonés, situat en l’avinguda de Costablanca núm.148 d’Alacant, en el que no s’han registrat ferits. Les faenes d’extinció s’han allargat més de tres hores, pel fet que el foc s’ha propagat per la coberta i dificultava l’extinció per l’aïllant situat en la zona superior de la teulada.

 

El SPEIS ha sigut avisat per part dels amos del restaurant alertant de l’incendi cap a les 22.20 hores, i fins al lloc de l’emergència s’han desplaçat tres dotacions completes amb tretze efectius de bombers, i tres patrulles de Policia Local que han desallotjat el local afectat i han tallat els accessos al trànsit.

 

Els bombers han començat les faenes d’extinció primer desplegant tres línies d’aigua amb la Bomba Urbana Pesada i Nodrissa, per l’interior del local, i en accedir han trobat el focus de l’incendi que s’havia iniciat en la cuina del restaurant i propagat per la campana extractora, i estava afectant la coberta. Per això s’ha mobilitzat fins allí el vehicle escala per a controlar el foc des de la part superior amb una altra línia d’aigua en altura.

 

Els efectius han treballat en la total extinció durant tres hores, donada la dificultat per a controlar les flames per l’aïllant de la coberta, conseguint controlar-lo passades les 00.10 hores. Els amos del local japonés han dit que l’incendi es va iniciar per l’oli al foc d’una paella, i el local ha quedat parcialment afectat i clausurat.

Últimes notícies

El ple de Les Corts del 17 de juny es concentrarà en un únic dia amb pressupostos, control a Pérez Llorca i informe de...

Les Corts han acordat concentrar en un únic dia el ple de la setmana que ve, amb el debat de les esmenes a la totalitat dels Pressupostos de 2026, la sessió de control a Juanfran Pérez Llorca i el dictamen de la comissió sobre la dana, enmig d’un fort enfrontament entre PP-Vox i l’oposició.

El PP obri expedient a Jorge Bellver després de confirmar-se la seua imputació en el cas Azud

El PP ha obert un expedient informatiu a Jorge Bellver, director general de Transparència de la Generalitat, després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua condició d’investigat en el cas Azud.

Les persones amb diabetis rebran a casa els sensors per a controlar la glucosa

La Conselleria de Sanitat posa en marxa des d’este dimarts el model Home Delivery, que permet que unes 27.000 persones amb diabetis reben a casa els dispositius de monitoratge continu de glucosa i el material fungible.

Quatre excaps d’ETA es neguen a declarar pels atemptats de Santa Pola i Madrid

Quatre antics dirigents d’ETA s’han acollit al dret a no declarar davant l’Audiència Nacional per la seua presumpta responsabilitat en l’atemptat contra la caserna de la Guàrdia Civil de Santa Pola en 2002 i l’assassinat del tinent coronel Pedro Antonio Blanco a Madrid en 2000.

Prohibit fumar i vapear en la platja Racó de l’Albir de l’Alfàs del Pi

La platja Racó de l’Albir, a l’Alfàs del Pi, s’ha incorporat a la Xarxa de Platges sense Fum de la Comunitat Valenciana i des d’ara està prohibit fumar i vapear en tota la zona de bany, amb sancions de fins a 300 euros.

La família de Juan Navarro confia que l’ADN dels ossos aclarisca el cas 33 anys després

La família de Juan Navarro, desaparegut fa 33 anys a Dénia, espera que les proves d’ADN sobre els ossos trobats a la vivenda familiar confirmen la identitat i permeten avançar en la investigació.

Naix a València el primer centre mediterrani d’intel·ligència climàtica d’Europa

La Generalitat ha anunciat la creació del primer Centre Mediterrani d’Intel·ligència Climàtica d’Europa, amb seu a València, per a millorar la previsió i la resposta davant fenòmens meteorològics extrems a tota la conca mediterrània.

Villar defensa la transparència del govern del PP en la investigació de Les Naus a la Platja de San Juan

El vicealcalde dAlacant, Manuel Villar (PP), ha assegurat que el govern local està col·laborant amb total transparència en la comissió que investiga possibles irregularitats en lajornament de vivendes públiques de la promoció Les Naus a la Platja de San Juan, i ha comparat aquesta actitud amb el cas dalcoi.