13.7 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

Gran incendi en la cuina d’un restaurant en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han acudit a sufocar esta nit de dimecres un incendi originat en la cuina d’un restaurant japonés, situat en l’avinguda de Costablanca núm.148 d’Alacant, en el que no s’han registrat ferits. Les faenes d’extinció s’han allargat més de tres hores, pel fet que el foc s’ha propagat per la coberta i dificultava l’extinció per l’aïllant situat en la zona superior de la teulada.

 

El SPEIS ha sigut avisat per part dels amos del restaurant alertant de l’incendi cap a les 22.20 hores, i fins al lloc de l’emergència s’han desplaçat tres dotacions completes amb tretze efectius de bombers, i tres patrulles de Policia Local que han desallotjat el local afectat i han tallat els accessos al trànsit.

 

Els bombers han començat les faenes d’extinció primer desplegant tres línies d’aigua amb la Bomba Urbana Pesada i Nodrissa, per l’interior del local, i en accedir han trobat el focus de l’incendi que s’havia iniciat en la cuina del restaurant i propagat per la campana extractora, i estava afectant la coberta. Per això s’ha mobilitzat fins allí el vehicle escala per a controlar el foc des de la part superior amb una altra línia d’aigua en altura.

 

Els efectius han treballat en la total extinció durant tres hores, donada la dificultat per a controlar les flames per l’aïllant de la coberta, conseguint controlar-lo passades les 00.10 hores. Els amos del local japonés han dit que l’incendi es va iniciar per l’oli al foc d’una paella, i el local ha quedat parcialment afectat i clausurat.

Últimes notícies

Etta es presenta al Bernabéu amb el mercat en ebullició i sense marcar des d’octubre

Etta Eyong arriba al Bernabéu amb el Llevant en plena ratxa sense gols des del 26 d'octubre i amb el seu futur agitat pel mercat. Després de la Copa Àfrica, podria tornar a l'onze.

Bussejadors de l’Armada neutralitzen un obús de la Guerra Civil en una platja de Dénia

Un equip especialitzat de l'Armada ha neutralitzat un obús de la Guerra Civil a la platja de Les Albaranas, a Dénia, mitjançant una detonació controlada. L'operació es va coordinar amb forces de seguretat i servicis d'emergència.

El president d’Aena titlla de ‘penós’ el model de l’aeroport de Castelló

El president d'Aena ha qualificat 'penós' el model de Castelló per la seua inversió a fons perdut i el gasto anual de 20 milions. Ha defés una pujada moderada de taxes per a finançar una inversió regulada 4,5 vegades major i ha advertit contra transferències autonòmiques i rebaixes arbitràries.

Sanitat indemnitza amb 155.762 euros la mort d’un pacient pel retard en el seu diagnòstic

Sanitat ha estimat parcialment una reclamació i ha pagat 155.762 euros a la família d'un pacient mort després de demorar-se el seu diagnòstic i tractament. La resolució reconeix retards injustificats i pèrdua d'oportunitat diagnòstica, que fixa en un 34%.

Renovació de 17 milions al campus de la Universitat d’Alacant abans del 50 aniversari

La Universitat d'Alacant destinarà 17 milions enguany a modernitzar el campus de Sant Vicent del Raspeig i preparar la commemoració de 2029. El pla inclou obres en facultats, estabilitat del professorat associat i nous servicis com la Casa dels Estudiants.

La Fiscalia demana al Suprem mantindre a la presó a Ábalos per risc de fugida

Anticorrupció ha sol·licitat al Suprem que Ábalos continue a la presó provisional per risc de fugida davant la proximitat del juí del cas Koldo. La decisió es coneixerà la setmana vinent.

La Comunitat Valenciana necessita 26.929 places residencials per a majors i és de les quals menys cobertura pública té

La Comunitat Valenciana concentra juntament amb Andalusia el major dèficit de places per a majors: 26.929 i 36.327, respectivament. El desajustament creix per l'estirada demogràfica i la lenta creació de recursos.

Investiguen la mort d’un xiquet de 9 anys després de caure des d’un sèptim pis a Sagunt

La Policia Nacional investiga la mort d'un xiquet de 9 anys precipitat des d'un sèptim pis a Sagunt en la matinada entre Nit de Nadal i Nadal. La UFAM analitza el context i no s'aprecien indicis d'assetjament escolar.