Gran incendi en la cuina d’un restaurant en Alacant

 

Els bombers del Servici de Prevenció Extinció d’Incendis i Salvament (SPEIS) han acudit a sufocar esta nit de dimecres un incendi originat en la cuina d’un restaurant japonés, situat en l’avinguda de Costablanca núm.148 d’Alacant, en el que no s’han registrat ferits. Les faenes d’extinció s’han allargat més de tres hores, pel fet que el foc s’ha propagat per la coberta i dificultava l’extinció per l’aïllant situat en la zona superior de la teulada.

 

El SPEIS ha sigut avisat per part dels amos del restaurant alertant de l’incendi cap a les 22.20 hores, i fins al lloc de l’emergència s’han desplaçat tres dotacions completes amb tretze efectius de bombers, i tres patrulles de Policia Local que han desallotjat el local afectat i han tallat els accessos al trànsit.

 

Els bombers han començat les faenes d’extinció primer desplegant tres línies d’aigua amb la Bomba Urbana Pesada i Nodrissa, per l’interior del local, i en accedir han trobat el focus de l’incendi que s’havia iniciat en la cuina del restaurant i propagat per la campana extractora, i estava afectant la coberta. Per això s’ha mobilitzat fins allí el vehicle escala per a controlar el foc des de la part superior amb una altra línia d’aigua en altura.

 

Els efectius han treballat en la total extinció durant tres hores, donada la dificultat per a controlar les flames per l’aïllant de la coberta, conseguint controlar-lo passades les 00.10 hores. Els amos del local japonés han dit que l’incendi es va iniciar per l’oli al foc d’una paella, i el local ha quedat parcialment afectat i clausurat.

Últimes notícies

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.

Dona d’alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El corredor de 33 anys de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro dels Sanfermins ha rebut l’alta. Altres huit corredors continuen ingressats o en observació, un d’ells en estat greu.