Dos ferits en un accident de moto en València

Els dos ferits han sigut traslladats a l'hospital Clínic Universitari de València
Els fets s'han produït este matí | Pxhere

Este matí de dimarts, 15 de desembre, s'ha produït un greu accident de moto en el carrer Músico Ginés de València, en el que han acabat ferides dos persones de 22 anys.

El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha mobilitzat fins al lloc de l'accident a una ambulància del Servici d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB).

Una volta allí, els equips mèdics han assistit als dos ferits. Un d'ells presentava policontusions i l'altre traumatisme facial. Després de ser estabilitzats, els ferits han sigut traslladats fins a l'hospital Clínic Universitari de València. A hores d'ara es desconeix l'estat actual de les víctimes.

📸 L'actualitat valenciana en imàtgens! Seguix-nos en Instagram

🌞 Vols saber l'oratge que farà? Seguix-nos en Instagram!

"Un treballador d'una empresa de Borriana perd els diners de la loteria de Nadal" "Pillen 'in fraganti' a un dels lladres del patinet en Castelló"