Espectacular accident entre dos cotxes en Onda, un d’ells ha impactat contra una casa

 

Els veïns de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), han viscut un dels pitjors malsons de les seues vides. Este matí de diumenge, cap a les 10.20 hores, s’ha produït un greu accident de trànsit en xocar frontalment dos cotxes en el carrer Santa Rita de la localitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, a conseqüència del fort impacte de l’incident, un dels cotxes ha acabat xocant contra una casa i ha destrossat la seua façana. El conductor d’este cotxe ha acabat ferit, ja que presentava diferents ferides en el coll i rostre i es trobava marejat

 

Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que ha assistit al conductor del vehicle empotrat. Una volta ha sigut estabilitzat, l’home ferit ha sigut traslladat a l’hospital de la Plana. A hores d’ara es desconeix l’estat de salut del pacient

 

Fonts policials d’Onda han explicat al citat mitjà que la principal causa de l’accident de trànsit apunta a una distracció d’un dels conductors, unida a l’excés de velocitat.

 

Últimes notícies

Més de 7.500 passatgers utilitzen ja l’OPE al port d’Alacant, per damunt de 2025

L’Operació Pas de l’Estret al port d’Alacant ha superat ja les 7.500 persones embarcades i els 3.000 vehicles rumb a Algèria i Orà, amb més freqüència de vaixells i un nou sistema automatitzat d’entrada i eixida.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha jugat a Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de dues dècades d’èxits, amb la Copa Davis de 2019 com a moment més icònic.

Comiat emocionant de Roberto Bautista, heroi de la Davis 2019, després d’una carrera brillant

El castellonenc Roberto Bautista ha disputat a la Copa del Rei de Huelva el seu últim torneig professional, tancant més de vint anys de carrera amb 12 títols ATP i el record inesborrable de la Copa Davis de 2019.

Juny de 2026 marca un rècord de calor extrem i sequera a la Comunitat Valenciana

Juny de 2026 ha sigut el tercer més càlid i un dels més secs del segle XXI a la Comunitat Valenciana, amb 2,6 graus per damunt de la mitjana i un dèficit de pluja del 77 %. Les dades d’Aemet confirmen una primera mitat d’any extremadament càlida i molt seca, sobretot a Castelló i a l’interior.

PortCastelló creix un 7,4% en trànsit de mercaderies i acarona els 10 milions de tones

PortCastelló ha tancat el primer semestre de 2026 amb 9,88 milions de tones mogudes, un 7,4% més que un any abans, impulsat pel fort augment de la mercaderia general i els granel·les sòlids.

Desmantellen una plantació de marihuana en una vivenda d’Alacant i detenen el responsable

Policia Nacional i Policia Local han desmantellat una plantació de marihuana sota sostre en una vivenda de la zona Nord d’Alacant i han detingut un home de 48 anys acusat de tràfic de drogues i frau elèctric.

Setmana de calor extrem a la Comunitat Valenciana amb pols en suspensió i tempestes seques

Aemet ha alertat que la Comunitat Valenciana afronta una setmana molt adversa a partir de dimecres, amb més de 40 graus, pols en suspensió i tempestes seques a l’interior.

El calor extrem ha causat 114 morts a la Comunitat Valenciana des de l’1 de juliol

Les altes temperatures han provocat 114 morts en dotze dies a la Comunitat Valenciana, nou vegades més que en el mateix període de 2025.