Espectacular accident entre dos cotxes en Onda, un d’ells ha impactat contra una casa

 

Els veïns de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), han viscut un dels pitjors malsons de les seues vides. Este matí de diumenge, cap a les 10.20 hores, s’ha produït un greu accident de trànsit en xocar frontalment dos cotxes en el carrer Santa Rita de la localitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, a conseqüència del fort impacte de l’incident, un dels cotxes ha acabat xocant contra una casa i ha destrossat la seua façana. El conductor d’este cotxe ha acabat ferit, ja que presentava diferents ferides en el coll i rostre i es trobava marejat

 

Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que ha assistit al conductor del vehicle empotrat. Una volta ha sigut estabilitzat, l’home ferit ha sigut traslladat a l’hospital de la Plana. A hores d’ara es desconeix l’estat de salut del pacient

 

Fonts policials d’Onda han explicat al citat mitjà que la principal causa de l’accident de trànsit apunta a una distracció d’un dels conductors, unida a l’excés de velocitat.

 

Últimes notícies

Detingut un home per una plantació de marihuana amb més de 1.800 plantes a Picassent

La Guàrdia Civil ha desmantellat una sofisticada plantació de marihuana en un xalet d’una urbanització de Picassent i ha detingut un home de 29 anys, acusat de tràfic de drogues i defraudació de fluït elèctric, després d’intervindre 1.806 plantes.

Oratge estable a la Comunitat Valenciana amb possibles pluges febles al sud

Este dijous l’oratje es manté estable a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures quasi sense canvis i possibilitat de pluges febles en la mitat sud.

El PSPV denuncia un fort retall d’inversions de la Generalitat a Alacant en els comptes de 2026

El PSPV-PSOE d’Alacant ha assegurat que la Generalitat ha reduït més de la mitat les inversions territorialitzades a la província en els pressupostos de 2026, mentre que el Govern d’Espanya preveu una aportació rècord als municipis alacantins.

PP i Vox aproven a soles les conclusions de la comissió de la DANA del 29 d’octubre

El ple de Les Corts ha aprovat amb PP i Vox el dictamen de la comissió d’investigació sobre la DANA del 29 d’octubre de 2024, rebutjat per PSPV i Compromis, que acusen el Consell de voler exculpar-se de la gestio d’una tragèdia amb 230 morts.

Pedro Martínez apel·la a la tranquil·litat abans de la final entre València Basket i Barça

Pedro Martínez assegura que el València Basket arriba a la final de la Lliga Endesa contra el Barça amb la tranquil·litat del treball ben fet, el factor pista a favor i molta il·lusió.

Pradilla encén l’afició taronja abans de la final contra el Barça al Roig Arena

Jaime Pradilla destaca la il·lusió del vestidor del Valencia Basket abans d’afrontar la final de la Lliga Endesa contra el Barça, que començarà este dijous al Roig Arena.

Orgull LGTBI a València: la Delegació del Govern es declara espai refugi

La Delegació del Govern en la Comunitat Valenciana ha celebrat un acte institucional pel Dia de l’Orgull LGTBI amb desplegament de bandera i un conversatori amb entitats i les ministres Ana Redondo i Diana Morant, reivindicant la llibertat i la dignitat del col·lectiu.

Milers de metges ixen al carrer a València i Alacant per a defensar la sanitat pública

Metges i facultatius han omplit este dimecres els carrers de València i Alacant per a protestar contra l’Anteprojecte d’Estatut Marc i reclamar millors condicions laborals i assistència digna per als pacients. El Sindicat Mèdic CESMCV avisa que les mobilitzacions continuaran i no descarta una vaga indefinida.