Espectacular accident entre dos cotxes en Onda, un d’ells ha impactat contra una casa

 

Els veïns de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), han viscut un dels pitjors malsons de les seues vides. Este matí de diumenge, cap a les 10.20 hores, s’ha produït un greu accident de trànsit en xocar frontalment dos cotxes en el carrer Santa Rita de la localitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, a conseqüència del fort impacte de l’incident, un dels cotxes ha acabat xocant contra una casa i ha destrossat la seua façana. El conductor d’este cotxe ha acabat ferit, ja que presentava diferents ferides en el coll i rostre i es trobava marejat

 

Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que ha assistit al conductor del vehicle empotrat. Una volta ha sigut estabilitzat, l’home ferit ha sigut traslladat a l’hospital de la Plana. A hores d’ara es desconeix l’estat de salut del pacient

 

Fonts policials d’Onda han explicat al citat mitjà que la principal causa de l’accident de trànsit apunta a una distracció d’un dels conductors, unida a l’excés de velocitat.

 

Últimes notícies

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.

DIGI arriba a 100 botigues a Espanya amb una nova obertura a Torrent

DIGI ha inaugurat a Torrent la seua cinquena botiga pròpia a la província de València, amb la qual aconseguix les 100 tendes a tot Espanya i reforça el seu compromís amb la Comunitat Valenciana.

La Comunitat Valenciana, a la cua en ús de portàtils i tauletes a les aules

La Comunitat Valenciana és, junt amb Aragó, una de les autonomies amb menor ús de portàtils i tauletes a les aules, amb un 54 %, segons el Ministeri d'Educació, malgrat l’augment generalitzat de la digitalització als centres educatius.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a recuperar-se en el centre d’AAP

Una tigressa i els seus cinc cadells, criats en remolcs d’un polígon industrial a Saxònia, viatgen al centre de rescat d’AAP a Villena, on disposaran, per primera vegada, d’un recinte ampli i adaptat a les seues necessitats.

Detingut a Elx per amenaçar diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en locals comercials

La Policia Local d’Elx ha detingut un home que ha amenaçat diverses persones amb una pistola d’aire comprimit en un bar, un camió i una autoescola, fet que ha generat una forta alarma a la zona.

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.