Espectacular accident entre dos cotxes en Onda, un d’ells ha impactat contra una casa

 

Els veïns de la localitat d’Onda, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), han viscut un dels pitjors malsons de les seues vides. Este matí de diumenge, cap a les 10.20 hores, s’ha produït un greu accident de trànsit en xocar frontalment dos cotxes en el carrer Santa Rita de la localitat.

 

Segons ha avançat el diari ‘Mediterráneo’, a conseqüència del fort impacte de l’incident, un dels cotxes ha acabat xocant contra una casa i ha destrossat la seua façana. El conductor d’este cotxe ha acabat ferit, ja que presentava diferents ferides en el coll i rostre i es trobava marejat

 

Fins al lloc dels fets s’ha desplaçat una ambulància de Suport Vital Bàsic (SVB) que ha assistit al conductor del vehicle empotrat. Una volta ha sigut estabilitzat, l’home ferit ha sigut traslladat a l’hospital de la Plana. A hores d’ara es desconeix l’estat de salut del pacient

 

Fonts policials d’Onda han explicat al citat mitjà que la principal causa de l’accident de trànsit apunta a una distracció d’un dels conductors, unida a l’excés de velocitat.

 

Últimes notícies

El Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ambiental que convertix el recinte en un referent de sostenibilitat i adaptació al canvi climàtic.

El Rototom reduïx un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash implantarà este estiu a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduïx fins al 90% l’ús de combustibles fòssils i evita 7,7 tones de CO₂, dins d’una estratègia ampla d’adaptació climàtica i sostenibilitat.

Mario Saint-Supéry reforça el Valencia Basket fins a 2030

El base malagueny Mario Saint-Supéry, de 20 anys, ha signat fins a 2030 amb el Valencia Basket després de brillar a l’NCAA i en la Liga Endesa.

Quan arriba l’Alzheimer: què ha de fer la família des del primer moment

Els experts recomanen que, davant un diagnòstic recent d’Alzheimer, la família actue prompte en l’àmbit jurídic i psicològic per evitar conflictes i protegir el patrimoni del malalt, clau per a futurs cuidados.

Confiscats a València 34.000 puros havans falsos que es venien a diversos països d’Europa

La Guàrdia Civil ha intervingut a València 34.000 puros havans falsificats i ha detingut tres persones, en una operació contra el contraban i una presumpta organització criminal amb ramificacions en diversos països europeus.

Rototom redueix un 90% els combustibles fòssils amb un sistema híbrid pioner a Benicàssim

El festival Rototom Sunsplash estrenarà este agost a Benicàssim un sistema híbrid d’energia solar i bateries que reduirà fins a un 90% l’ús de combustibles fòssils i evitarà l’emissió de 7,7 tones de CO₂.

Què ha de fer la família quan arriba l’Alzheimer: passos jurídics i emocionals clau

Experts en dret sanitari i neurologia recomanen actuar prompte, abans que avance l’Alzheimer, per a protegir la persona malalta, evitar conflictes familiars i blindar el patrimoni.

Oratge estable este dissabte: cel poc nuvolós i temperatures a la baixa en la Comunitat

Este dissabte l’oratge serà estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolós o ras, temperatures lleugerament més baixes i vent fluix d’est, tant en l’interior com al litoral.