La Guàrdia Civil deté a una parella residents a Xàbia relacionada amb el sovintejo de cocaïna

Ejemplo de shortcode con estilo
El passat 11 de juny, l’Àrea de Recerca del Lloc Principal de Xàbia, en el marc de l’Operació Kintano, va detenir a dos persones, una d’elles amb una Ordre internacional d’ingrés a la presó, per tràfic de droga a la menuda en la localitat de Xàbia. El passat dia 13 de març, la Guàrdia Civil d’Alacant […]

El passat 11 de juny, l’Àrea de Recerca del Lloc Principal de Xàbia, en el marc de l’Operació Kintano, va detenir a dos persones, una d’elles amb una Ordre internacional d’ingrés a la presó, per tràfic de droga a la menuda en la localitat de Xàbia.

El passat dia 13 de març, la Guàrdia Civil d’Alacant va tenir coneixement de l’existència d’un important focus de venda de droga, concretament cocaïna, en la localitat alacantina de Xàbia. Per este motiu, l‘Àrea de Recerca del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Xàbia, va iniciar la que van denominar Operació Kintano.

Fruit de les perquisicions policials, les recerques van recaure sobre un home de nacionalitat italiana, de 67 anys i veí de la mateixa localitat, el qual la Guàrdia Civil va constatar que posseïa una àmplia xarxa clientelista en determinats establiments d’hostaleria per a vendre les dosis. Amb la finalitat d’intentar eludir les accions policials, prenia nombroses mesures de seguretat quan anava a fer un lliurament, entre estes mesures es trobava intentar evitar circular per llocs susceptibles de trobar-se amb controls policials, o realitzar contínues contramarxes en una acció destinada a despistar a possibles investigadors. El sospitós residia en un xalet en el qual d’igual forma venia la cocaïna als clients que s’acostaven allí.

Una vegada que els agents van poder identificar-ho plenament, van tenir coneixement que ja posseïa antecedents per tràfic de droga a Espanya, i que sobre ell requeia una Ordre internacional d’ingrés a la presó emesa per Itàlia.

En les mateixes recerques, es va comprovar que la seua parella sentimental, una dona polonesa de 56 anys, que treballava muntant un lloc de venda en diversos mercats ambulants localitzats a la comarca de la Marina Alta, era coneixedora de l’activitat il·lícita exercida per la seua parella, i que arran d’això posseïa un total de set vehicles al seu nom.

Per tot això, el passat 11 de juny, l’Àrea de Recerca del Lloc Principal de Xàbia, secundats per la Unitat de Seguretat de la Comandància d’Alacant (USECIC) i el Servei Cinológico d’Alacant (cans detectors de droga), es va procedir a l’entrada i registre de l’habitatge d’esta parella a la qual es va detenir i se’ls va investigar un delicte contra la salut pública (tràfic de drogues). D’igual forma es van confiscar els següents efectes: 12.270 euros en metàl·lic fraccionats en diversos bitllets, 3.878 euros en criptomonedas d’un moneder digital, aproximadament 500 grams de substància de tall (glucosa), 7 rellotges d’alta gamma i 74 dosi de cocaïna d’aproximadament un gram cadascuna.

El dia 14 d’este mateix mes, els detinguts van passar a la disposició del Jutjat d’Instrucció núm. 2 de Dénia, el qual va decretar la llibertat amb càrrecs per a la dona i l’ingrés a la presó per a l’home.

Últimes notícies

Iñigo Pérez lamenta la falta de gol del Vila-real en l’empat contra l’Elx

Iñigo Pérez ha assegurat que el Vila-real ha fet una primera part excel·lent contra l’Elx, però ha admés frustració per la falta d’encert davant la porteria en l’empat sense gols a LaLiga.

Aldaia alça barreres contra les inundacions i la UPV tanca els seus campus pel temporal

Aldaia ha instal·lat barreres antiinundacions al barranc de la Saleta i la UPV ha suspés tota l’activitat als seus tres campus pel risc de pluges torrencials. Cultura també ha cancel·lat funcions teatrals i projeccions de la Filmoteca.

Anselmi destaca l’empat de l’Elx a Vila-real com un resultat molt meritori

Martín Anselmi ha valorat com a molt meritori l’empat sense gols de l’Elx al camp del Villarreal, un rival que ha definit com a equip amb molta jerarquia. El tècnic ha subratllat el bon treball defensiu, el partit de Dituro i ha confirmat un fort esquinç de turmell de Marc Aguado.

Repartiment de punts entre Villarreal i Elche a La Ceràmica

Villarreal i Elche han empatat 0-0 a l'estadi de la Ceràmica en un partit on els groguets han anat de més a menys i l'equip il·licità ha sabut patir per traure un punt valuós.

Manises ompli el camp per al II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del Torneig Tornem!, que ha reunit centenars de xiquets i famílies per a celebrar la recuperació del futbol valencià dos anys després de la dana. La selecció valenciana sub-12 i el Levante UD han alçat els títols en una jornada festiva marcada també per l’avís de pluges intenses.

Manises ompli el Ciutat de l’Oci amb el II Torneig Tornem! dos anys després de la dana

El camp de Manises ha acollit la segona edició del torneig Tornem!, que recorda la dana i celebra la recuperació del futbol base valencià, amb protagonisme per a xiquets i xiquetes de zones afectades.

La selecció valenciana sub-12 i el Levante femení triomfen en el torneig Tornem!

La selecció masculina valenciana sub-12 i l’aleví del Levante Femenino s’han proclamat campions de la segona edició del torneig Tornem!, disputat a Manises en un ambient ple d’aficionats i jugadores de les zones afectades per la dana.

Dos avisos Es-Alert per fortes pluges en el litoral de València i Alacant

Emergències ha enviat dos missatges Es-Alert per risc extrem de pluges al litoral nord d’Alacant i al sud i interior de València, amb avís roig i taronja i recomanacions de màxima precaució a la ciutadania.