17.8 C
València
Diumenge, 15 febrer, 2026

La Guàrdia Civil deté a una persona per tinença de pornografia infantil a Alzira

 

L’Equip de la Guàrdia Civil de Policia Judicial de Sueca i Guàrdia Civil de Carlet, en el marc de l’operació ‘Porinfa’ han detingut a un home de 32 anys de nacionalitat espanyola per delictes relacionats amb la pornografia infantil.

  

Amb data 11 de setembre de 2017, es va personar en el Lloc de Carlet una persona per fer lliurament d’un disc dur d’ordinador, que havia adquirit dies abans utilitzant la plataforma Wallappop, i que una vegada instal·lat va comprovar que contenia arxius de pornografia infantil.

  

Per part de l’Equip de Policia Judicial de Sueca i comptant amb autorització judicial es va procedir a l’estudi d’este disc, en el qual entre un altre tipus d’arxius es van trobar més de 130 del tipus imatge o video curt considerats de material pornogràfic infantil, sent algunes d’elles sense cap dubte de menors d’edat, i unes altres en les quals per vestimenta i aparença se’ls intentés fer passar per menors, en alguns d’estos arxius es poden apreciar imatges sexualment explícites de xiquetes que aparenten uns 8 o 9 anys, i en unes altres es poden apreciar menors nus emfatitzant els genitals.

 

Menors participant en conductes sexualment explícites

  

A més es van trobar altres arxius en format imatge corresponents a imatges creades virtualment però algunes d’elles de tal realisme que no sent reals ho semblen, en les quals es veu a menors participant en conductes sexualment explicites.

    

Es va poder comprovar que el presumpte autor cap a ús de xarxes socials, on se li van detectar missatges en els quals deixava clar que no tenia objeccions a practicar sexe amb xiquetes menors, fins i tot de 13 anys.

    

Després de practicar diverses gestions a través del telèfon usat pel venedor i alguns arxius oposats en el disc dur es va poder identificar a la persona que havia estat el posseïdor i que disposava dels arxius pornogràfics. El passat 30 d’agost es va detindre a l’autor dels fets, un home de 32 anys de nacionalitat espanyola, per un delicte de tinença de pornografia infantil.

 

130 imatges amb contingut pornogràfic

  

Fins al moment s’han verificat més de 130 imatges amb contingut pornogràfic. Estos elements tecnològics estan pendents de ser analitzats pels agents responsables de la recerca a fi de determinar la possible existència de més imatges i videos de contingut pornografico. Les diligències instruïdes han estat lliurades en el Jutjat de 1ª Instància i Instrucció nº 6 d’Alzira.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Aemet ha activat l’avís groc en les tres províncies per ratxes de més de 80 km/h

Aemet ha activat el nivell groc en Castellon, València i Alacant per vent intens, amb ratxes que poden aconseguir o superar els 80 km/h hui i amb continuïtat el dilluns en zones.

Un arbre cau i afecta a la línia 2 de Metrovalencia entre Paterna i l’Eliana

La caiguda d'un arbre en La Vallesa ha interromput part del servici en la línia 2 de Metrovalencia. S'han habilitat autobusos entre Paterna, La Cañada i l'Eliana sense parades en baixadors.

La Generalitat avisa d’una treva matinal i reactivació a la vesprada del temporal de vent

El vent afluixa en les hores centrals del dia, amb avisos a la baixa, però Emergències preveu reactivació a la vesprada a l'interior sud i possible extensió al litoral el dilluns. Els danys previs mantenen risc de caigudes i despreniments.

Ratxes molt fortes a Castelló i màximes en ascens amb intervals de núvols alts

Domingo amb vent de component oest, ratxes molt fortes a Castelló i intervals de núvols alts. Demà dilluns es manté el vent amb ascens tèrmic localment notable.

Restablida la circulació de trens en la Comunitat Valenciana i reobri el port de Castelló

Renfe ha restablit este diumenge la circulació d'alta velocitat, llarga i mitjana distància en la Comunitat Valenciana després del temporal de vent. El Port de Castelló ha reobert a les 04.50 i s'ha desactivat l'alerta.

La Comunitat Valenciana rebaixa a groga l’alerta per vent

La Comunitat Valenciana ha rebaixat a nivell groc els avisos per vent després d'un dissabte amb nivells roig i taronja. Emergències demana 'molta prudència'.

El vent arranca arbres, plaques solars i cartells a Castelló i deixa 270 avisos

El temporal de vent ha deixat 270 avisos a Castelló, ratxes de fins a 126 km/h i múltiples caigudes d'arbres i elements urbans. L'incendi entre Nules i la Vilavella està controlat

Marcelino desautoritza a Pau Navarro i assumix la derrota justa davant el Getafe

El tècnic del Vila-real es va desmarcar de les crítiques de Pau Navarro i va considerar justa la victòria del Getafe (2-1). Va retraure un penal evitable, va reclamar adaptació al joc rival i va qüestionar l'escàs descompte.