La Guàrdia Civil deté a una persona per tinença de pornografia infantil a Alzira

 

L’Equip de la Guàrdia Civil de Policia Judicial de Sueca i Guàrdia Civil de Carlet, en el marc de l’operació ‘Porinfa’ han detingut a un home de 32 anys de nacionalitat espanyola per delictes relacionats amb la pornografia infantil.

  

Amb data 11 de setembre de 2017, es va personar en el Lloc de Carlet una persona per fer lliurament d’un disc dur d’ordinador, que havia adquirit dies abans utilitzant la plataforma Wallappop, i que una vegada instal·lat va comprovar que contenia arxius de pornografia infantil.

  

Per part de l’Equip de Policia Judicial de Sueca i comptant amb autorització judicial es va procedir a l’estudi d’este disc, en el qual entre un altre tipus d’arxius es van trobar més de 130 del tipus imatge o video curt considerats de material pornogràfic infantil, sent algunes d’elles sense cap dubte de menors d’edat, i unes altres en les quals per vestimenta i aparença se’ls intentés fer passar per menors, en alguns d’estos arxius es poden apreciar imatges sexualment explícites de xiquetes que aparenten uns 8 o 9 anys, i en unes altres es poden apreciar menors nus emfatitzant els genitals.

 

Menors participant en conductes sexualment explícites

  

A més es van trobar altres arxius en format imatge corresponents a imatges creades virtualment però algunes d’elles de tal realisme que no sent reals ho semblen, en les quals es veu a menors participant en conductes sexualment explicites.

    

Es va poder comprovar que el presumpte autor cap a ús de xarxes socials, on se li van detectar missatges en els quals deixava clar que no tenia objeccions a practicar sexe amb xiquetes menors, fins i tot de 13 anys.

    

Després de practicar diverses gestions a través del telèfon usat pel venedor i alguns arxius oposats en el disc dur es va poder identificar a la persona que havia estat el posseïdor i que disposava dels arxius pornogràfics. El passat 30 d’agost es va detindre a l’autor dels fets, un home de 32 anys de nacionalitat espanyola, per un delicte de tinença de pornografia infantil.

 

130 imatges amb contingut pornogràfic

  

Fins al moment s’han verificat més de 130 imatges amb contingut pornogràfic. Estos elements tecnològics estan pendents de ser analitzats pels agents responsables de la recerca a fi de determinar la possible existència de més imatges i videos de contingut pornografico. Les diligències instruïdes han estat lliurades en el Jutjat de 1ª Instància i Instrucció nº 6 d’Alzira.

 

Últimes notícies

A presó una banda que assaltava bancs i sales de joc a Alacant i València

Cinc membres d’una banda, de nacionalitats sèrbia i espanyola, han ingressat a presó acusats de 52 robatoris en bancs i sales de joc de nou províncies, incloses Alacant i València. La Guàrdia Civil d’Albacete ha desmantellat l’organització, especialitzada en el robatori de caixes fortes i màquines de canvi.

Incautat prop d’un milió d’euros d’una xarxa que portava cocaïna per ports espanyols

La Guàrdia Civil i la Policia Nacional d’Equador han desarticulat una organització internacional que ha intentat introduir més de 21 tones de cocaïna per ports com València, Màlaga i Algesires, i han incautat prop d’un milió d’euros en metàl·lic a Arnedo.

El PP reclama que es retire el macrovertedero projectat a Zarra per l’alt impacte ambiental

El PP en Les Corts ha demanat a l’empresa promotora del macrovertedero de Zarra que retire el projecte, que considera un greu risc ambiental per al Valle de Ayora-Cofrentes i rebutjat per ajuntaments i veïnat.

Agents francesos patrullen Benidorm per a atendre millor els turistes

Dos agents de la Police Nationale patrullen este mes d’agost amb la Policia Nacional pels punts més turístics de Benidorm per a millorar l’atenció i la seguretat dels visitants estrangers dins del programa europeu de comissaries.

Detingut a Torrevella amb una pistola carregada en plena via pública

Un home ha sigut detingut a Torrevella quan caminava pel carrer amb una pistola semiautomàtica carregada, munició addicional i documentació presumptament falsa. Tant ell com l’acompanyant tenien antecedents per tinença il·lícita d’armes i pertinença a grup criminal.

Detingut a València un jove de 25 anys per apunyalar un menor de 14

La Policia Nacional ha detingut a València un jove de 25 anys acusat d'apunyalar un menor de 14 anys després d'una discussió prèvia entre dos grups d'amics. L'agressió s'ha produït de matinada en la calle Reus i la víctima ha sigut traslladada a un hospital amb ferides en el costat, l'engonal i el colze dret.

Ruixats amb tempesta a l’interior nord i descens de les màximes

L’interior de la mitat nord pot registrar hui ruixats amb tempesta i pedra, mentre les temperatures màximes baixen en quasi tot el territori. Demà es preveuen noves tempestes, sobretot a l’interior de Castelló i punts de l’interior de València.

Així volen preparar els boscos europeus davant un clima cada volta més extrem

El projecte europeu Informa Forests, coordinat per l’Institut ITACA de la UPV, proposa diversificar espècies, reforçar la gestió sostenible i donar més suport a propietaris per a fer front a sequera, incendis i fenòmens extrems als boscos europeus.
FILMOTECA D'ESTIU