La Guàrdia Civil deté a una persona per tinença de pornografia infantil a Alzira

 

L’Equip de la Guàrdia Civil de Policia Judicial de Sueca i Guàrdia Civil de Carlet, en el marc de l’operació ‘Porinfa’ han detingut a un home de 32 anys de nacionalitat espanyola per delictes relacionats amb la pornografia infantil.

  

Amb data 11 de setembre de 2017, es va personar en el Lloc de Carlet una persona per fer lliurament d’un disc dur d’ordinador, que havia adquirit dies abans utilitzant la plataforma Wallappop, i que una vegada instal·lat va comprovar que contenia arxius de pornografia infantil.

  

Per part de l’Equip de Policia Judicial de Sueca i comptant amb autorització judicial es va procedir a l’estudi d’este disc, en el qual entre un altre tipus d’arxius es van trobar més de 130 del tipus imatge o video curt considerats de material pornogràfic infantil, sent algunes d’elles sense cap dubte de menors d’edat, i unes altres en les quals per vestimenta i aparença se’ls intentés fer passar per menors, en alguns d’estos arxius es poden apreciar imatges sexualment explícites de xiquetes que aparenten uns 8 o 9 anys, i en unes altres es poden apreciar menors nus emfatitzant els genitals.

 

Menors participant en conductes sexualment explícites

  

A més es van trobar altres arxius en format imatge corresponents a imatges creades virtualment però algunes d’elles de tal realisme que no sent reals ho semblen, en les quals es veu a menors participant en conductes sexualment explicites.

    

Es va poder comprovar que el presumpte autor cap a ús de xarxes socials, on se li van detectar missatges en els quals deixava clar que no tenia objeccions a practicar sexe amb xiquetes menors, fins i tot de 13 anys.

    

Després de practicar diverses gestions a través del telèfon usat pel venedor i alguns arxius oposats en el disc dur es va poder identificar a la persona que havia estat el posseïdor i que disposava dels arxius pornogràfics. El passat 30 d’agost es va detindre a l’autor dels fets, un home de 32 anys de nacionalitat espanyola, per un delicte de tinença de pornografia infantil.

 

130 imatges amb contingut pornogràfic

  

Fins al moment s’han verificat més de 130 imatges amb contingut pornogràfic. Estos elements tecnològics estan pendents de ser analitzats pels agents responsables de la recerca a fi de determinar la possible existència de més imatges i videos de contingut pornografico. Les diligències instruïdes han estat lliurades en el Jutjat de 1ª Instància i Instrucció nº 6 d’Alzira.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El viatge de Pepet d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, millor falla infantil de 2026

'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil i ha firmat doblet amb el ninot indultat. Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo completen el podi.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, la millor de 2026 a València

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de Zvonimir Ostoic per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi i ha aconseguit el ninot indultat infantil.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026

La infantil 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi de la Secció Especial 2026. La mateixa creació va aconseguir el ninot indultat infantil i el podi l'han completat Convent Jerusalem i Maestro Gozalbo.

La falla infantil d’Esparter-Gran Via Ramón y Cajal s’alça com la millor de 2026

L'obra 'Arca. El viatge de Pepet', de l'artista Zvonimir Ostoic (Zeta) per a Esparter-Gran Via Ramón y Cajal, s'ha alçat amb el primer premi infantil de la Secció Especial 2026. El conjunt ja havia aconseguit el ninot indultat infantil el dissabte

Alejandro Talavante i Juan Ortega van naufragar en un mà a mà sense lluentor a Castelló

Mitja plaça i una correguda de Domingo Hernández sense raça, amb vent molest, van deixar un dol pla. A penes va haver-hi centellejos aïllats i l'espasa va fallar.

Un bou brau de Jandilla i la naturalitat de Pablo Aguado marquen la vesprada a València

Un bravíssim bou de Jandilla, 'Artista', i la temperada naturalitat de Pablo Aguado van centrar la correguda de Falles a València. Castella no va rematar i no va haver-hi trofeus.

L’Exposició del Ninot tanca amb més de 91.000 visitants

La mostra ha finalitzat després de rebre a més de 91.000 persones. En breu es donarà a conéixer el ninot indultat gran de les Falles de 2026.

L’Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada

L'Elx ha caigut a la zona de descens per primera vegada en la temporada després del 4-1 a Madrid i el 2-1 del Mallorca. És antepenúltim amb 26 punts, a dos d'Alabés i Mallorca.