La Guàrdia Civil deté a una persona per tinença de pornografia infantil a Alzira

 

L’Equip de la Guàrdia Civil de Policia Judicial de Sueca i Guàrdia Civil de Carlet, en el marc de l’operació ‘Porinfa’ han detingut a un home de 32 anys de nacionalitat espanyola per delictes relacionats amb la pornografia infantil.

  

Amb data 11 de setembre de 2017, es va personar en el Lloc de Carlet una persona per fer lliurament d’un disc dur d’ordinador, que havia adquirit dies abans utilitzant la plataforma Wallappop, i que una vegada instal·lat va comprovar que contenia arxius de pornografia infantil.

  

Per part de l’Equip de Policia Judicial de Sueca i comptant amb autorització judicial es va procedir a l’estudi d’este disc, en el qual entre un altre tipus d’arxius es van trobar més de 130 del tipus imatge o video curt considerats de material pornogràfic infantil, sent algunes d’elles sense cap dubte de menors d’edat, i unes altres en les quals per vestimenta i aparença se’ls intentés fer passar per menors, en alguns d’estos arxius es poden apreciar imatges sexualment explícites de xiquetes que aparenten uns 8 o 9 anys, i en unes altres es poden apreciar menors nus emfatitzant els genitals.

 

Menors participant en conductes sexualment explícites

  

A més es van trobar altres arxius en format imatge corresponents a imatges creades virtualment però algunes d’elles de tal realisme que no sent reals ho semblen, en les quals es veu a menors participant en conductes sexualment explicites.

    

Es va poder comprovar que el presumpte autor cap a ús de xarxes socials, on se li van detectar missatges en els quals deixava clar que no tenia objeccions a practicar sexe amb xiquetes menors, fins i tot de 13 anys.

    

Després de practicar diverses gestions a través del telèfon usat pel venedor i alguns arxius oposats en el disc dur es va poder identificar a la persona que havia estat el posseïdor i que disposava dels arxius pornogràfics. El passat 30 d’agost es va detindre a l’autor dels fets, un home de 32 anys de nacionalitat espanyola, per un delicte de tinença de pornografia infantil.

 

130 imatges amb contingut pornogràfic

  

Fins al moment s’han verificat més de 130 imatges amb contingut pornogràfic. Estos elements tecnològics estan pendents de ser analitzats pels agents responsables de la recerca a fi de determinar la possible existència de més imatges i videos de contingut pornografico. Les diligències instruïdes han estat lliurades en el Jutjat de 1ª Instància i Instrucció nº 6 d’Alzira.

 

Últimes notícies

Soterren prompte un incendi de canyars que ha amenaçat les Salines de Santa Pola

El consorci provincial de Bombers d'Alacant ha donat per extingit l'incendi declarat esta vesprada en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha arribat a amenaçar el Parc Natural de les Salines de Santa Pola, sense causar ferits ni una gran afectació de superfície.

Un incendi de canyars obliga a mobilitzar els bombers a les Salines de Santa Pola

Els bombers del Consorci Provincial d'Alacant treballen en l'extinció d'un incendi en una zona de canyars pròxima a Rio Safari que ha afectat el Parc Natural de les Salines de Santa Pola.

L’incendi d’Estivella queda estabilitzat i evoluciona de manera favorable

L’incendi de vegetació declarat este migdia a Estivella ha quedat estabilitzat i presenta una evolució positiva, encara que continua sense controlar i amb mitjans terrestres treballant en l’extinció.

Preso provisional a Almenara per apunyalar mortalment la nova parella de la seua exdona

El jutjat de Nules ha acordat presó provisional sense fiança per a l’home detingut a Almenara per la mort a punyalades de la nova parella de la seua exdona durant una discussió en la vivenda d’ella.

Reuvers viatja amb el València Basket per intentar arribar al quart partit de la final

Nate Reuvers ha viatjat amb el València Basket a Barcelona tot i estar descartat per al tercer partit de la final contra el Barça, amb l’esperança de poder jugar el quart en cas de recuperar-se del seu esquinç de turmell.

Cárdenas marca el camí per al València Basket: agressivitat i físic per a colpejar el Barça

El base Álvaro Cárdenas assegura que el València Basket ha de ser agressiu en defensa i imposar el seu físic per a guanyar el tercer partit de la final de la Lliga Endesa en la pista del Barça.

Florida Portazgo es corona com la millor foguera Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026

La comissió Florida Portazgo ha aconseguit el primer premi de categoria Especial de les Fogueres de Sant Joan 2026 a Alacant amb el monument 'Génesi' de Josué Beitia. Baver-Els Antigons queda segona i Diputación-Renfe, tercera.

Una mascletà de Pirotecnia Mediterráneo arriba als 128 decibelis en la plaça dels Luceros

Pirotecnia Mediterráneo ha firmat la seua segona mascletà de les Fogueres de Sant Joan a la plaça dels Luceros amb un màxim de 128 decibelis i 150 quilos de pólvora, en el seu primer dispar oficial de concurs.