La Guàrdia Civil deté a una persona per tinença de pornografia infantil a Alzira

 

L’Equip de la Guàrdia Civil de Policia Judicial de Sueca i Guàrdia Civil de Carlet, en el marc de l’operació ‘Porinfa’ han detingut a un home de 32 anys de nacionalitat espanyola per delictes relacionats amb la pornografia infantil.

  

Amb data 11 de setembre de 2017, es va personar en el Lloc de Carlet una persona per fer lliurament d’un disc dur d’ordinador, que havia adquirit dies abans utilitzant la plataforma Wallappop, i que una vegada instal·lat va comprovar que contenia arxius de pornografia infantil.

  

Per part de l’Equip de Policia Judicial de Sueca i comptant amb autorització judicial es va procedir a l’estudi d’este disc, en el qual entre un altre tipus d’arxius es van trobar més de 130 del tipus imatge o video curt considerats de material pornogràfic infantil, sent algunes d’elles sense cap dubte de menors d’edat, i unes altres en les quals per vestimenta i aparença se’ls intentés fer passar per menors, en alguns d’estos arxius es poden apreciar imatges sexualment explícites de xiquetes que aparenten uns 8 o 9 anys, i en unes altres es poden apreciar menors nus emfatitzant els genitals.

 

Menors participant en conductes sexualment explícites

  

A més es van trobar altres arxius en format imatge corresponents a imatges creades virtualment però algunes d’elles de tal realisme que no sent reals ho semblen, en les quals es veu a menors participant en conductes sexualment explicites.

    

Es va poder comprovar que el presumpte autor cap a ús de xarxes socials, on se li van detectar missatges en els quals deixava clar que no tenia objeccions a practicar sexe amb xiquetes menors, fins i tot de 13 anys.

    

Després de practicar diverses gestions a través del telèfon usat pel venedor i alguns arxius oposats en el disc dur es va poder identificar a la persona que havia estat el posseïdor i que disposava dels arxius pornogràfics. El passat 30 d’agost es va detindre a l’autor dels fets, un home de 32 anys de nacionalitat espanyola, per un delicte de tinença de pornografia infantil.

 

130 imatges amb contingut pornogràfic

  

Fins al moment s’han verificat més de 130 imatges amb contingut pornogràfic. Estos elements tecnològics estan pendents de ser analitzats pels agents responsables de la recerca a fi de determinar la possible existència de més imatges i videos de contingut pornografico. Les diligències instruïdes han estat lliurades en el Jutjat de 1ª Instància i Instrucció nº 6 d’Alzira.

 

Últimes notícies

Les víctimes de la dana de València envien un missatge de suport a Veneçuela pel terratrémol

Les principals associacions de víctimes de la dana de València han mostrat la seua solidaritat amb Veneçuela després del terratrémol, amb un manifest en què compartixen el dolor de les famílies i reclamen més ajuda humanitària internacional.

Mor un jove motorista de 20 anys en un accident a la CV-400 a Paiporta

Un jove de 20 anys ha mort després que el ciclomotor que conduïa ha col·lisionat per abast amb un turisme a la CV-400, a l’altura de Paiporta. El sinistre, ocorregut cap a les 16.40 hores, està sota investigació de la Guàrdia Civil.

Torres defensa Zapatero i reclama no interferir en les investigacions judicials

El ministre Angel Victor Torres assegura en Algemesi que, des que fa politica, no es fica ni prejuzga les investigacions judicials i reclama respectar la separacio de poders arran de la causa sobre les joies de José Luis Rodriguez Zapatero.

La Generalitat critica que els nous fons per a la dependència arriben tard i malament

La consellera de Serveis Socials, Elena Albalat, assegura que els 535 milions d’euros addicionals per a la dependència que rebrà la Comunitat Valenciana entre 2026 i 2027 són insuficients, arriben tard i no garantixen el finançament al 50 % que marca la llei.

Així canviarà el Batxillerat valencià per a adaptar-se a les PAU i a la norma estatal

El Consell ha modificat el currículum de Batxillerat per a harmonitzar-lo amb la normativa estatal i garantir la igualtat en les PAU, amb nous continguts i matèries i una aplicació progressiva a partir del curs 2026-2027.

Pérez Llorca replica que és incongruent exigir-li negociar un model de finançament rebutjat per 16 autonomies

Juanfran Pérez Llorca critica en Algemesí que Arcadi España li exigisca negociar un model de finançament autonòmic que, segons assegura, rebutgen 16 de les 17 autonomies.

El Suprem ratifica els quasi huit anys de presó per a Marcos Benavent en el primer juí d’Imelsa

El Tribunal Suprem ha confirmat la sentència de l’Audiència de València que imposa set anys i 10 mesos de presó a Marcos Benavent, l’autodenominat ‘yonqui del dinero’, en el primer juí del cas Imelsa, amb una reducció parcial només de costes i d’una de les penes als condemnats.

Els ajuntaments valencians esperen agilitzar 1.100 milions en obres posdana

El Govern d’Espanya ha validat 1.100 milions d’euros en obres municipals posdana de 2024, però el Consell reclama canvis normatius per a poder executar-les més ràpidament als ajuntaments valencians.