11.4 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Troben evidència de restes humanes en el cotxe de l’acusat de matar a Marta Calvo

 

Un equip d’investigadors de la Guàrdia Civil, que ha comptat amb la col·laboració de gossos especialitzats en la detecció de restes humanes, ha trobat possibles evidències de restes biològiques en un cotxe propietat del principal sospitós de l’assassinat de Marta Calvo.

 

Segons fonts judicials coneixedores d’estes noves indagacions, els gossos han marcat dos zones en el maleter del cotxe però de forma poc concloent.

 

Les mateixes fonts han insistit que no ha sigut un marcatge concloent i han explicat que, a simple vista no s’observava cap taca ni evidència de restes de cap classe. Per este motiu, les mostres deuran ara ser analitzades en profunditat baix la llum forense i en laboratori.

 

Investigat per tres morts

El cotxe en qüestió és un Volkswagen Passat que el sospitós, podria haver usat per a traslladar el cos de Marta Calvo i del que va tractar de desfer-se després de la mort de la xica.

 

La Guàrdia Civil va sol·licitar el passat mes d’octubre al jutge d’Instrucció 20 -que dirigix la investigació per la mort de Marta Calvo i altres dos dones, a demés d’altres intents d’homicidi, tots ells atribuïts al mateix sospitós- que es retardarà una declaració de l’acusat precisament per a disposar de més temps per a dur a terme esta investigació en el vehicle.

 

El detingut, que es va entregar el 4 de desembre de l’any passat en les dependències de la Guàrdia Civil de Carcaixent (València), sosté que la mort de la xica va ser un accident després d’haver mantingut una relació sexual amb consum de cocaïna, i que va procedir a desmembrar el cos, les parts del qual va distribuir en diferents contenidors.

 

Denunciat per introduir droga en els genitals de les seues víctimes

Després de huit mesos de cerca i milers de tones de fem revisades, la Guàrdia Civil -i el personal contractat per a això- no van trobar cap resta humana en l’abocador de Dos Aguas, que rep els contenidors de l’Olleria i Alzira, a on suposadament l’autor confés del crim va tirar les restes del cos de Marta Calvo.

 

L’autor confés de la desaparició del cos de la xica, Jorge Ignacio P.J., és d’origen colombià, té antecedents per narcotràfic i es trobava en situació irregular en Espanya quan suposadament va fer el crim.

 

D’altra banda, Jorge Ignacio Palma està investigat a demés per la defunció d’altres dos dones i una temptativa d’homicidi, i ha sigut denunciat per altres xiques per la pràctica de relacions sexuals amb cocaïna, una substància que va poder haver sigut determinant en la intoxicació fatal de les víctimes.

Últimes notícies

Rescatat un escalador en desprendre’s una cornisa en el Racó de Bonança d’Orihuela

Un escalador ha sigut rescatat amb ferides en el turmell en el Racó de Bonança després de desprendre's una cornisa. Els bombers han descendit per terreny escarpat i ho han entregat a una ambulància SVB per al seu trasllat a l'hospital.

Aemet eleva a taronja l’avís per pluges del diumenge a la província de València

Aemet ha elevat a taronja l'avís per pluges en tota la província de València per a este diumenge. L'episodi estarà actiu de 7 a 24 hores i deixarà acumulats molt intensos.

Les pluges del dissabte deixen fins a 76,8 l/m² en l’Albufera i 68 a Benicarló

La jornada ha deixat acumulats destacats en la Comunitat Valenciana, amb el major registre en l'Albufera. Aemet eleva a taronja l'avís a l'interior de València este diumenge.

El futbol es bolca amb Fernando Martín després del naufragi a Indonèsia

RFEF, LaLiga i nombrosos clubs han expressat el seu pesar per l'entrenador del València femení B i tres dels seus fills després d'un naufragi a Indonèsia. El rescat continua en marxa.

Desapareixen en un naufragi a Indonèsia un exfutbolista valencià i tres dels seus fills

Els quatre desapareguts després de l'enfonsament prop de l'illa de Padar són Fernando Martín Carreras, de 44 anys, i tres dels seus fills. La mare i una altra filla van ser rescatades i continua un operatiu de busca de 3 a 4 dies.

Luís Castro arriba al Llevant amb convicció i sense exigir fitxatges

El nou tècnic del Llevant firma fins a 2027 i fixa la permanència com a objectiu. Confia en la plantilla, no imposa reforços i incorpora a Vicente Iborra al seu cos tècnic.

Indonèsia reprendrà el diumenge la busca d’un espanyol i tres dels seus fills després d’un naufragi

Els equips de rescat reprendran el diumenge la busca d'un espanyol i tres dels seus fills desapareguts després del naufragi d'una embarcació prop de l'illa de Padar, a l'est de Bali. Les operacions s'han vist limitades per ones, corrents i pluges.

Quatre membres d’una família valenciana, desapareguts després d’un naufragi a Indonèsia

Quatre espanyols de València seguixen desapareguts després de l'enfonsament d'una embarcació turística prop de l'illa de Padar. Exteriors fa costat a les famílies i el rescat continua.