Troben evidència de restes humanes en el cotxe de l’acusat de matar a Marta Calvo

 

Un equip d’investigadors de la Guàrdia Civil, que ha comptat amb la col·laboració de gossos especialitzats en la detecció de restes humanes, ha trobat possibles evidències de restes biològiques en un cotxe propietat del principal sospitós de l’assassinat de Marta Calvo.

 

Segons fonts judicials coneixedores d’estes noves indagacions, els gossos han marcat dos zones en el maleter del cotxe però de forma poc concloent.

 

Les mateixes fonts han insistit que no ha sigut un marcatge concloent i han explicat que, a simple vista no s’observava cap taca ni evidència de restes de cap classe. Per este motiu, les mostres deuran ara ser analitzades en profunditat baix la llum forense i en laboratori.

 

Investigat per tres morts

El cotxe en qüestió és un Volkswagen Passat que el sospitós, podria haver usat per a traslladar el cos de Marta Calvo i del que va tractar de desfer-se després de la mort de la xica.

 

La Guàrdia Civil va sol·licitar el passat mes d’octubre al jutge d’Instrucció 20 -que dirigix la investigació per la mort de Marta Calvo i altres dos dones, a demés d’altres intents d’homicidi, tots ells atribuïts al mateix sospitós- que es retardarà una declaració de l’acusat precisament per a disposar de més temps per a dur a terme esta investigació en el vehicle.

 

El detingut, que es va entregar el 4 de desembre de l’any passat en les dependències de la Guàrdia Civil de Carcaixent (València), sosté que la mort de la xica va ser un accident després d’haver mantingut una relació sexual amb consum de cocaïna, i que va procedir a desmembrar el cos, les parts del qual va distribuir en diferents contenidors.

 

Denunciat per introduir droga en els genitals de les seues víctimes

Després de huit mesos de cerca i milers de tones de fem revisades, la Guàrdia Civil -i el personal contractat per a això- no van trobar cap resta humana en l’abocador de Dos Aguas, que rep els contenidors de l’Olleria i Alzira, a on suposadament l’autor confés del crim va tirar les restes del cos de Marta Calvo.

 

L’autor confés de la desaparició del cos de la xica, Jorge Ignacio P.J., és d’origen colombià, té antecedents per narcotràfic i es trobava en situació irregular en Espanya quan suposadament va fer el crim.

 

D’altra banda, Jorge Ignacio Palma està investigat a demés per la defunció d’altres dos dones i una temptativa d’homicidi, i ha sigut denunciat per altres xiques per la pràctica de relacions sexuals amb cocaïna, una substància que va poder haver sigut determinant en la intoxicació fatal de les víctimes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El Vila-real marxa al descans amb avantatge clar en San Mamés gràcies a Cardona i Alfon

El Vila-real es va al descans amb un 0-2 en San Mamés després d'aprofitar dos accions clau culminades per Sergi Cardona i Alfon davant un Athletic poc efectiu.

Emergències activa el nivell groc per pluges intenses a l’interior sud de València

El Centre de Coordinació d'Emergències manté el nivell groc per pluges fortes a l'interior sud de València i en el sud d'Alacant, a més de ratxes de vent de fins a 80 km/h a Castelló.

Awa Fam lidera el draft WNBA 2026 amb Marta Suárez i Iyana Martín en el punt de mira

La pivot del València Basket part entre les grans favorites del draft WNBA 2026, mentres les asturianes Marta Suárez i Iyana Martín també aspiren a ser triades en primera ronda en una nit històrica per al bàsquet espanyol.

Enercoop impulsa microplantes solars per a transformar el seu model energètic a Crevillent

Enercoop, la cooperativa energètica més antiga d'Espanya, reforça la seua aposta per l'energia solar fotovoltaica amb microplantes pròximes als nuclis urbans i un model de comunitat energètica a Crevillent.

El juí a Ábalos entra en la fase dels contractes de màscares amb una setmana clau de testimonis

La segona setmana del juí a José Luis Ábalos se centra en el presumpte tripijoc de contractes de màscares i en una ronda de testimonis clau, entre ells alts càrrecs de Transports i l'exparella de la seua exasesor Koldo García.

Brusc enfonsament tèrmic este diumenge abans d’una ràpida volta a l’ambient càlid

El pas d'aire polar provoca este diumenge un enfonsament de fins a 14 graus, amb pluja, neu i temporal marítim, abans d'una setmana de temps més estable i temperat.

Jean Montero guia al València Basket a un triomf de pes en el Martín Carpena

El València Basket s'imposa a l'Unicaja per 89-96 en el Martín Carpena, liderat per un brillant Jean Montero, i consolida la segona plaça de la Lliga Endesa.

Pluges febles i fang en els cotxes durant el matí del diumenge

Les pluges molt febles i intermitents del matí del diumenge deixen una fina capa de fang en cotxes i superfícies per la presència de pols en suspensió.