Troben evidència de restes humanes en el cotxe de l’acusat de matar a Marta Calvo

 

Un equip d’investigadors de la Guàrdia Civil, que ha comptat amb la col·laboració de gossos especialitzats en la detecció de restes humanes, ha trobat possibles evidències de restes biològiques en un cotxe propietat del principal sospitós de l’assassinat de Marta Calvo.

 

Segons fonts judicials coneixedores d’estes noves indagacions, els gossos han marcat dos zones en el maleter del cotxe però de forma poc concloent.

 

Les mateixes fonts han insistit que no ha sigut un marcatge concloent i han explicat que, a simple vista no s’observava cap taca ni evidència de restes de cap classe. Per este motiu, les mostres deuran ara ser analitzades en profunditat baix la llum forense i en laboratori.

 

Investigat per tres morts

El cotxe en qüestió és un Volkswagen Passat que el sospitós, podria haver usat per a traslladar el cos de Marta Calvo i del que va tractar de desfer-se després de la mort de la xica.

 

La Guàrdia Civil va sol·licitar el passat mes d’octubre al jutge d’Instrucció 20 -que dirigix la investigació per la mort de Marta Calvo i altres dos dones, a demés d’altres intents d’homicidi, tots ells atribuïts al mateix sospitós- que es retardarà una declaració de l’acusat precisament per a disposar de més temps per a dur a terme esta investigació en el vehicle.

 

El detingut, que es va entregar el 4 de desembre de l’any passat en les dependències de la Guàrdia Civil de Carcaixent (València), sosté que la mort de la xica va ser un accident després d’haver mantingut una relació sexual amb consum de cocaïna, i que va procedir a desmembrar el cos, les parts del qual va distribuir en diferents contenidors.

 

Denunciat per introduir droga en els genitals de les seues víctimes

Després de huit mesos de cerca i milers de tones de fem revisades, la Guàrdia Civil -i el personal contractat per a això- no van trobar cap resta humana en l’abocador de Dos Aguas, que rep els contenidors de l’Olleria i Alzira, a on suposadament l’autor confés del crim va tirar les restes del cos de Marta Calvo.

 

L’autor confés de la desaparició del cos de la xica, Jorge Ignacio P.J., és d’origen colombià, té antecedents per narcotràfic i es trobava en situació irregular en Espanya quan suposadament va fer el crim.

 

D’altra banda, Jorge Ignacio Palma està investigat a demés per la defunció d’altres dos dones i una temptativa d’homicidi, i ha sigut denunciat per altres xiques per la pràctica de relacions sexuals amb cocaïna, una substància que va poder haver sigut determinant en la intoxicació fatal de les víctimes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CACSA ordena a L’Umbracle acatar la sentència sobre soroll i respecte als veïns

La Ciutat de les Arts i les Ciències exigix a la concessionària de L’Umbracle que suspenga tota activitat musical que vulnere l'ordenança acústica i els drets fonamentals dels veïns, en compliment d'una sentència recent.

Mbappé i Lamine Yamal blinden els seus gestos i noms com a marques esportives

Kylian Mbappé i Lamine Yamal se situen entre els esportistes més actius en el registre i protecció dels seus gestos i noms com a marques, en plena ofensiva contra la pirateria i la falsificació en el sector esportiu.

Concentració a València contra els acomiadaments anunciats per Glovo

Repartidors de Glovo es concentren a València durant les jornades de vaga per a rebutjar el ERE, els acomiadaments previstos i denunciar la deterioració de les seues condicions laborals.

Centenars reclamen a València la fi de l’escalada bèl·lica a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra reunix manifestants en la Plaça de la Verge de València per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Lesió muscular en el aductor esquerre de Tunde preocupa el Llevant

Karrem Tunde, extrem del Llevant, patix una lesió muscular en el aductor llarg esquerre després de ser substituït en l'últim partit de LaLiga davant el Sevilla.

L’Institut de les Dones reclama retirar a Torrent una campanya municipal contra l’avortament

L'Institut de les Dones ha demanat a l'alcaldessa de Torrent que retire una campanya municipal contra l'avortament per considerar que vulnera drets reconeguts i difon un missatge contrari a la llei.

Troben a Sagunt a la menor de 12 anys desapareguda el dia anterior

La Policia Nacional ha localitzat en bon estat a la xiqueta de 12 anys desapareguda a Sagunt el dia anterior, després d'activar-se una alerta de busca i difondre's el seu cas en xarxes socials.

Vila-real i Celta es juguen punts clau en la baralla per Europa

Vila-real i Celta es mesuren en La Ceràmica en un dol directe per les places europees: els locals freguen la Champions i els gallecs apuren les seues opcions.