Troben evidència de restes humanes en el cotxe de l’acusat de matar a Marta Calvo

 

Un equip d’investigadors de la Guàrdia Civil, que ha comptat amb la col·laboració de gossos especialitzats en la detecció de restes humanes, ha trobat possibles evidències de restes biològiques en un cotxe propietat del principal sospitós de l’assassinat de Marta Calvo.

 

Segons fonts judicials coneixedores d’estes noves indagacions, els gossos han marcat dos zones en el maleter del cotxe però de forma poc concloent.

 

Les mateixes fonts han insistit que no ha sigut un marcatge concloent i han explicat que, a simple vista no s’observava cap taca ni evidència de restes de cap classe. Per este motiu, les mostres deuran ara ser analitzades en profunditat baix la llum forense i en laboratori.

 

Investigat per tres morts

El cotxe en qüestió és un Volkswagen Passat que el sospitós, podria haver usat per a traslladar el cos de Marta Calvo i del que va tractar de desfer-se després de la mort de la xica.

 

La Guàrdia Civil va sol·licitar el passat mes d’octubre al jutge d’Instrucció 20 -que dirigix la investigació per la mort de Marta Calvo i altres dos dones, a demés d’altres intents d’homicidi, tots ells atribuïts al mateix sospitós- que es retardarà una declaració de l’acusat precisament per a disposar de més temps per a dur a terme esta investigació en el vehicle.

 

El detingut, que es va entregar el 4 de desembre de l’any passat en les dependències de la Guàrdia Civil de Carcaixent (València), sosté que la mort de la xica va ser un accident després d’haver mantingut una relació sexual amb consum de cocaïna, i que va procedir a desmembrar el cos, les parts del qual va distribuir en diferents contenidors.

 

Denunciat per introduir droga en els genitals de les seues víctimes

Després de huit mesos de cerca i milers de tones de fem revisades, la Guàrdia Civil -i el personal contractat per a això- no van trobar cap resta humana en l’abocador de Dos Aguas, que rep els contenidors de l’Olleria i Alzira, a on suposadament l’autor confés del crim va tirar les restes del cos de Marta Calvo.

 

L’autor confés de la desaparició del cos de la xica, Jorge Ignacio P.J., és d’origen colombià, té antecedents per narcotràfic i es trobava en situació irregular en Espanya quan suposadament va fer el crim.

 

D’altra banda, Jorge Ignacio Palma està investigat a demés per la defunció d’altres dos dones i una temptativa d’homicidi, i ha sigut denunciat per altres xiques per la pràctica de relacions sexuals amb cocaïna, una substància que va poder haver sigut determinant en la intoxicació fatal de les víctimes.

Últimes notícies

Oltra i Rufián reclamen unitat de l’esquerra a València: ‘És negligent no unir-nos’

Mónica Oltra i Gabriel Rufián han defensat a València que les forces d’esquerra han de ‘ser intel·ligents’ i superar les sigles per a unir-se, perquè ‘és negligent no unir-nos’. L’acte Espai de Trobada ha reunit centenars de persones al Parc de Capçalera.

El PP desvincula el cas González-Amador del Govern de la Comunitat de Madrid

Miguel Tellado ha defensat que la investigació sobre Alberto González-Amador és una qüestió privada i no implica cap administració, i ha aprofitat per atacar Pedro Sánchez i els casos de corrupció que afecten el Govern central.

La vaga de metges deixa més de 404.000 actes mèdics suspesos a la Comunitat Valenciana

Les jornades de vaga de metges i facultatius des de desembre han provocat la suspensió de més de 4.000 operacions i unes 340.000 consultes i proves a Hospitalària i Primària. CESM CV fa una pausa en estiu però adverteix que reprendrà les mobilitzacions en tardor si no hi ha acords ferms.

Dos menors armats irrompen en l’institut de Foios i ferixen una alumna de 13 anys

Dos menors de la localitat veïna d’Albalat dels Sorells han accedit armats a l’institut de Foios amb un matxet i un bat de beisbol i han ferit lleument una alumna de 13 anys. Un dels menors ha quedat detingut i l’altre, inimputable en tindre menys de 14 anys, ha sigut entregat als seus pares.

Educació i sindicats docents es tornaran a reunir el 23 de juny per la bretxa salarial

Educació i els sindicats de docents es veuran el 23 de juny en una nova mesa sectorial per a negociar la proposta sobre bretxa salarial, un dels punts més conflictius del mes de vaga indefinida.

A disposició judicial per agressió sexual l’home amb un cadàver dins la nevera a Castelló

L’home detingut després de trobar-se el cadàver d’un home dins d’una nevera en un pis de Castelló ha passat a disposició del jutjat de Violència sobre la Dona 2, arran de la denúncia per agressió sexual presentada per la seua assistenta.

La primera mascletà del concurs de Fogueres a Alacant queda fora per no arribar al temps mínim

La mascletà de Pirotecnia Crespo, dAlzira, que ha obert el concurs oficial de Fogueres a Alacant, ha sigut descalificada per quedar-se per davall dels 5 minuts exigits.

Milers de persones ompliran València en l’Orgull LGTBIAQ+ per defensar drets davant PP i Vox

Lambda ha convocat per a este dissabte la manifestació de l’Orgull LGTBIAQ+ 2026 al centre de València, amb el lema ‘Pels teus drets, ACTUA!’, per defensar drets que consideren amenaçats per PP i Vox i denunciar problemes de seguretat i accessibilitat en el recorregut.