Troben evidència de restes humanes en el cotxe de l’acusat de matar a Marta Calvo

 

Un equip d’investigadors de la Guàrdia Civil, que ha comptat amb la col·laboració de gossos especialitzats en la detecció de restes humanes, ha trobat possibles evidències de restes biològiques en un cotxe propietat del principal sospitós de l’assassinat de Marta Calvo.

 

Segons fonts judicials coneixedores d’estes noves indagacions, els gossos han marcat dos zones en el maleter del cotxe però de forma poc concloent.

 

Les mateixes fonts han insistit que no ha sigut un marcatge concloent i han explicat que, a simple vista no s’observava cap taca ni evidència de restes de cap classe. Per este motiu, les mostres deuran ara ser analitzades en profunditat baix la llum forense i en laboratori.

 

Investigat per tres morts

El cotxe en qüestió és un Volkswagen Passat que el sospitós, podria haver usat per a traslladar el cos de Marta Calvo i del que va tractar de desfer-se després de la mort de la xica.

 

La Guàrdia Civil va sol·licitar el passat mes d’octubre al jutge d’Instrucció 20 -que dirigix la investigació per la mort de Marta Calvo i altres dos dones, a demés d’altres intents d’homicidi, tots ells atribuïts al mateix sospitós- que es retardarà una declaració de l’acusat precisament per a disposar de més temps per a dur a terme esta investigació en el vehicle.

 

El detingut, que es va entregar el 4 de desembre de l’any passat en les dependències de la Guàrdia Civil de Carcaixent (València), sosté que la mort de la xica va ser un accident després d’haver mantingut una relació sexual amb consum de cocaïna, i que va procedir a desmembrar el cos, les parts del qual va distribuir en diferents contenidors.

 

Denunciat per introduir droga en els genitals de les seues víctimes

Després de huit mesos de cerca i milers de tones de fem revisades, la Guàrdia Civil -i el personal contractat per a això- no van trobar cap resta humana en l’abocador de Dos Aguas, que rep els contenidors de l’Olleria i Alzira, a on suposadament l’autor confés del crim va tirar les restes del cos de Marta Calvo.

 

L’autor confés de la desaparició del cos de la xica, Jorge Ignacio P.J., és d’origen colombià, té antecedents per narcotràfic i es trobava en situació irregular en Espanya quan suposadament va fer el crim.

 

D’altra banda, Jorge Ignacio Palma està investigat a demés per la defunció d’altres dos dones i una temptativa d’homicidi, i ha sigut denunciat per altres xiques per la pràctica de relacions sexuals amb cocaïna, una substància que va poder haver sigut determinant en la intoxicació fatal de les víctimes.

Anuncios

Últimes notícies

Les màximes superen els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana

Les temperatures màximes han sobrepassat els 25 graus en nombrosos observatoris de la Comunitat Valenciana, amb pics pròxims als 28 graus i tempestes menys intenses en el nord de Castelló.

Una acusació demana un acarament entre Pradas i Suárez pel retard del Es-Alert en la DANA

Una acusació particular sol·licita un acarament entre Salomé Pradas i Jorge Suárez per a esclarir per què es va retardar més d'una hora l'enviament del missatge És-Alert durant la DANA del 29 d'octubre de 2024.

Educació rebaixa els servicis mínims en 2n de Batxillerat i manté només l’avaluació final

Educació proposa uns servicis mínims més flexibles en la vaga del professorat de 2n de Batxillerat, limitats a l'avaluació final, però els sindicats rebutgen l'oferta i anuncien que la impugnaran.

El Govern aprova la licitació del corredor d’autobús Madrid-València, tercer eix del nou mapa concessional

El Govern dona llum verda a la licitació del corredor Madrid-València, que unifica tres concessions d'autobús en 22 rutes, amb 275 parades i previsió de més de mig milió de viatgers anuals des de 2025.

Continua la retirada de pins secs en Serra Gelada i els treballs s’amplien a Benidorm

Medi Ambient manté la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia la intervenció al terme municipal de Benidorm, amb tales, desbrossaments i mesures preventives enfront d'incendis i riscos per a la població.

La Universitat d’Alacant i la de Machala impulsen un ecosistema d’emprenedoria i innovació a l’Equador

La Universitat d'Alacant i la Universitat Tècnica de Machala han firmat un conveni per a crear un ecosistema d'emprenedoria i innovació a la província equatoriana de l'Or, basat en el model de quàdruple hèlice.

Medi Ambient retira pins secs en Serra Gelada i amplia els treballs a Benidorm

Medi Ambient continua la retirada de pins secs al parc natural de Serra Gelada i amplia les actuacions al terme municipal de Benidorm per a reduir el risc d'incendis i millorar l'estat de la muntanya.

Cinema Jove homenatja a Greta Gerwig pel seu impacte en el paper de la dona a Hollywood

La 41 edició de Cinema Jove dedicarà un cicle a Greta Gerwig, repassant la seua evolució del cinema independent als grans èxits de taquilla i la seua mirada feminista a Hollywood.