La Guàrdia Civil investiga a un individu per quatre intencionats incendis a Castelló

La Guàrdia Civil investiga a un veí de Castelló de 42 anys com a possible autor de quatre incendis agrícoles i forestals intencionats succeïts els passat mes de juliol. Segons fonts de l’Institut Armat, les investigacions per trobar el piròman van començar a finals de juliol, a partir dels incendis de les poblacions de Sot de Ferrer, Alfara de Baronia i Sagunt.

Segons informa el ‘Levante-EMV’, el Seprona de Segorbe és qui va iniciar la recerca per esclarir els fets, i els agents varen concloure que el foc va ser causat en el transcurs d’hora i mitja. Com també que el tamany de les superfícies cremades ascendia a 2100 metres quadrats.

 

El mateix periòdic informa que uns dels incendis va ser provocat en les immediacions d’una zona d’habitatges i els altres van afectar a la circulació de trànsit i un agent va haver de ser atés en presentar cremades de primer i segon grau en el braç.

Últimes notícies

El professorat vota si accepta l’oferta d’Educació i definix el futur de la vaga indefinida

Els sindicats docents consulten a la seua afiliació sobre l'última proposta de la Conselleria d'Educació per a frenar la vaga indefinida i decidir si es manté, es modifica o se substituïx per altres formes de protesta.

La exconcejal d’Urbanisme d’Alacant declara per l’adjudicació d’una vivenda pública a la Platja de Sant Joan

La exconcejal d'Urbanisme d'Alacant Rocío Gómez declara com investigada per l'adjudicació d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan, en una jornada clau del cas Els Naus que implica diversos càrrecs municipals i autonòmics.

La Hispanic Society mostra tres grans Sorollas en la seu de Sotheby’s a Nova York

La Hispanic Society Museum & Library exhibix fins a l'1 de juny tres grans llenços de Joaquín Sorolla en la seu de Sotheby's a Nova York, dins del programa In residence. La mostra s'emmarca en l'estratègia internacional del museu i en la celebració del centenari del mural Vision d'Espanya.

Les màximes se suavitzen en el litoral de València mentres pugen les mínimes

Cels poc nuvolosos i lleuger descens de les màximes en el litoral i prelitoral de València, amb mínimes a l'alça i vents fluixos variables en la Comunitat Valenciana.

Un accident en l’A-7 a la Cañada causa cues de fins a 8 quilòmetres a Paterna

Un accident entre almenys dos vehicles en l'A-7 a l'altura de La Cañada, a Paterna, manté des de primera hora del matí retencions de fins a 8 quilòmetres en sentit Alacant i cues en sentit Barcelona per l'efecte tafaner.

Un robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira provoca importants retards en la C2 de Rodalia

Un nou robatori de cable entre Pobla Llarga i Alzira ha provocat retards de fins més de mitja hora en la línia C2 de Rodalia València des de primera hora del matí.

Recuperen el cadàver d’un home en una zona rocosa al costat del castell de Sagunt

Bombers i el grup de rescat aeri GERA han recuperat el cadàver d'un home en una zona rocosa i de difícil accés prop del castell de Sagunt, després de l'avís d'una persona que el va albirar des de la distància.

El CSN recolza més de 100 inspeccions nuclears i radiològiques de la Generalitat per a 2026

El Consell de Seguretat Nuclear valguda la planificació de la Generalitat per a 2026, amb més d'un centenar d'inspeccions en instal·lacions radioactives, sanitàries i de transport de material radioactiu.