22.6 C
València
Diumenge, 7 desembre, 2025

La Guàrdia Civil investiga a un individu per quatre intencionats incendis a Castelló

La Guàrdia Civil investiga a un veí de Castelló de 42 anys com a possible autor de quatre incendis agrícoles i forestals intencionats succeïts els passat mes de juliol. Segons fonts de l’Institut Armat, les investigacions per trobar el piròman van començar a finals de juliol, a partir dels incendis de les poblacions de Sot de Ferrer, Alfara de Baronia i Sagunt.

Segons informa el ‘Levante-EMV’, el Seprona de Segorbe és qui va iniciar la recerca per esclarir els fets, i els agents varen concloure que el foc va ser causat en el transcurs d’hora i mitja. Com també que el tamany de les superfícies cremades ascendia a 2100 metres quadrats.

 

El mateix periòdic informa que uns dels incendis va ser provocat en les immediacions d’una zona d’habitatges i els altres van afectar a la circulació de trànsit i un agent va haver de ser atés en presentar cremades de primer i segon grau en el braç.

Últimes notícies

Investiguen una agressió amb arma blanca al Jardí del Túria de València

La Policia Nacional investiga una agressió amb arma blanca ocorreguda de matinada al Jardí del Túria. La víctima, sense documentació, està hospitalitzada amb pronòstic reservat.

John Korir s’imposa amb autoritat en la Marató de València

John Korir ha guanyat la 45 edició de la Marató de València amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any. La victòria s'ha construït amb un canvi de ritme decisiu en el km 25.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any i bat el rècord de la Marató de València

Joyciline Jepkosgei es va imposar amb 2.14:00 en la 45 edició, rècord de la prova i millor marca mundial de 2025. Peres Jepchirchir va ser segona i Meritxell Soler novena.

L’aeroport de Castelló bat el seu rècord anual en superar els 304.000 passatgers

La infraestructura ha aconseguit 304.493 usuaris en el que va de 2025 i ha superat un mes abans la meta de 300.000. El trànsit creix un 16% l'any i un 10% al novembre, amb 14 rutes operades i més oferta prevista per a 2026.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

Detingut a Madrid un home de 44 anys pel robatori de l'exclusiva bicicleta d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. La bici, valorada en 15.000-20.000 euros, es va rastrejar amb cambres.

Aire net, connexió social i teixits intel·ligents per a ciutats més habitables

Centres tecnològics valencians desenrotllen recobriments que depuren l'aire, tèxtils i mobiliari amb sensors i una plataforma que combat la soledat dels majors.

Milers d’atletes prenen València en la vespra d’una Marató que vol ser el més ràpid de 2025

València viu una jornada prèvia d'entrenaments i últims ajustos abans de la Marató, amb 36.000 dorsals i la meta de liderar els temps mundials de 2025.

Marcelino advertix que és impossible mantindre el ritme actual del Vila-real

Després del 2-0 al Getafe, Marcelino va rebaixar l'eufòria: va afirmar que el seu equip no pot sostindre este ritme de punts i que l'objectiu passa per competir per la quarta plaça.