Anuncios

La Guàrdia Civil localitza a una dona desapareguda en el desert de les Palmes en Benicàssim

 

Este matí de dilluns, 5 d’octubre, cap a les 12.20 hores, la Guàrdia Civil de Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha trobat a una dona que estava desapareguda des d’este diumenge, quatre d’octubre.

 

Segons ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, la dona va desaparèixer a primera hora de la vesprada d’este diumenge, en la zona rural del Desert de les Palmes, en la mateixa comarca, a on havia anat a passejar-se.

Anuncios

 

Les autoritats han iniciat un gran dispositiu esta passada nit per localitzar a la dona. En l’operatiu han participat diferents unitats canines i Policies de Benicàssim, Cabanes, Torreblanca i la unitat de Seguretat Ciutadana de la Guàrdia Civil de Castelló.

 

A demés, també s’han desplaçat fins al lloc dels fets el Servici Aeri de la Zona de la Guàrdia Civil de València. Afortunadament, l’helicòpter de la Guàrdia Civil ha identificat a la dona este matí, en la zona del barranc ‘Corvachos’, en Benicàssim. La desapareguda ha sigut trobada desorientada i amb símptomes de deshidratació

 

Immediatament, la víctima ha sigut traslladada en una ambulància a un centre hospitalari de Castelló. No ha transcendit més informació sobre l’estat de salut de la pacient.

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.

Bernabé acusa el PP d’abandonar la Malva-rosa i d’embossar els projectes del barri

Pilar Bernabé acusa el govern de María José Catalá de mantindre paralitzats projectes clau a la Malva-rosa, com la VPP i la biblioteca, i de tindre la ciutat embossada pels seus embolics interns.

La jutgessa conclou que l’És_Alert per la DANA va ser tardà i es va bloquejar per dubtes jurídics i lingüístiques

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a València conclou que l'avís És_Alert es va enviar tard i amb un missatge erroni després d'hores d'indecisió, dubtes jurídics i canvis lingüístics.
Anuncios