La Guàrdia Civil localitza a una dona desapareguda en el desert de les Palmes en Benicàssim

 

Este matí de dilluns, 5 d’octubre, cap a les 12.20 hores, la Guàrdia Civil de Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha trobat a una dona que estava desapareguda des d’este diumenge, quatre d’octubre.

 

Segons ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, la dona va desaparèixer a primera hora de la vesprada d’este diumenge, en la zona rural del Desert de les Palmes, en la mateixa comarca, a on havia anat a passejar-se.

 

Les autoritats han iniciat un gran dispositiu esta passada nit per localitzar a la dona. En l’operatiu han participat diferents unitats canines i Policies de Benicàssim, Cabanes, Torreblanca i la unitat de Seguretat Ciutadana de la Guàrdia Civil de Castelló.

 

A demés, també s’han desplaçat fins al lloc dels fets el Servici Aeri de la Zona de la Guàrdia Civil de València. Afortunadament, l’helicòpter de la Guàrdia Civil ha identificat a la dona este matí, en la zona del barranc ‘Corvachos’, en Benicàssim. La desapareguda ha sigut trobada desorientada i amb símptomes de deshidratació

 

Immediatament, la víctima ha sigut traslladada en una ambulància a un centre hospitalari de Castelló. No ha transcendit més informació sobre l’estat de salut de la pacient.

 

 

 

Últimes notícies

Iker Losada s’acomiada del Llevant agraït i torna al Betis després de la cessió

Iker Losada ha posat fi a la seua cessió al Llevant després de la temporada 2025-26 i torna al Real Betis, agraït pel tracte del club, els companys i l’afició granota.

El TSJCV alerta dels perjudicis per la falta de reforços als jutjats valencians

El TSJCV ha advertit dels perjudicis que causarà al servici públic de justícia la decisió del Ministeri de Justícia de denegar la dotació econòmica per a 18 mesures de reforç als òrgans judicials valencians, entre elles les dels jutjats de clàusules sòl. La Sala de Govern ha demanat al CGPJ que inste el Ministeri a reconsiderar la seua decisió.

Jesús Lancis, nou rector de l’UJI, exigix una financiació suficient i estable per a les universitats públiques

El nou rector de la Universitat Jaume I, Jesús Lancis, ha defensat una financiació suficient i estable per a les universitats públiques i el desplegament íntegre de l’acord plurianual 2026-2029, i ha reivindicat la universitat com a motor de cohesió social i ascensor social.

Reconegut l’ascens històric del Rugby Turia a la màxima categoria femenina

L’Ajuntament de València ha rebut el Rugby Turia per celebrar el seu primer ascens a Divisió d’Honor femenina, un èxit que culmina sis anys de treball i consolida la ciutat en l’elit del rugbi estatal.

Detingut per furtar les joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a l’hospital

Un home de 39 anys ha sigut detingut per furtar diverses joies a una dona de 89 anys mentre estava ingressada a urgències del Hospital de la Marina Baixa, a la Vila Joiosa. La Guàrdia Civil ha recuperat quasi totes les peces venudes en establiments de compravenda d’or.

Morata renova al capdavant de Cambra València amb un nou ple orientat a la competitivitat empresarial

José Vicente Morata ha sigut reelegit per unanimitat president de Cambra València per al període 2026-2030, amb un nou Ple de 60 representants empresarials i un Comitè Executiu renovat orientat a reforçar la competitivitat de les empreses valencianes.

Jutgen un germà d’Antonio Anglés per un brutal segrest i agressió a València

Joaquín Martins, germà d’Antonio Anglés, s’asseu a la banqueta amb altres cinc hòmens acusats de segrestar i torturar un home en 2021. La Fiscalia demana per a ell 27 anys de presó.

Més de 78 milions en beques de menjador i transport escolar per al curs 2026-2027

Educació destina més de 78 milions d’euros a beques de menjador i ajudes individuals de transport escolar per al curs 2026-2027, amb especial atenció a zones rurals i famílies vulnerables.