La Guàrdia Civil localitza a una dona desapareguda en el desert de les Palmes en Benicàssim

 

Este matí de dilluns, 5 d’octubre, cap a les 12.20 hores, la Guàrdia Civil de Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha trobat a una dona que estava desapareguda des d’este diumenge, quatre d’octubre.

 

Segons ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, la dona va desaparèixer a primera hora de la vesprada d’este diumenge, en la zona rural del Desert de les Palmes, en la mateixa comarca, a on havia anat a passejar-se.

 

Les autoritats han iniciat un gran dispositiu esta passada nit per localitzar a la dona. En l’operatiu han participat diferents unitats canines i Policies de Benicàssim, Cabanes, Torreblanca i la unitat de Seguretat Ciutadana de la Guàrdia Civil de Castelló.

 

A demés, també s’han desplaçat fins al lloc dels fets el Servici Aeri de la Zona de la Guàrdia Civil de València. Afortunadament, l’helicòpter de la Guàrdia Civil ha identificat a la dona este matí, en la zona del barranc ‘Corvachos’, en Benicàssim. La desapareguda ha sigut trobada desorientada i amb símptomes de deshidratació

 

Immediatament, la víctima ha sigut traslladada en una ambulància a un centre hospitalari de Castelló. No ha transcendit més informació sobre l’estat de salut de la pacient.

 

 

 

Últimes notícies

Immobilitzen un ramat ocult i sense control veterinar a San Miguel de Salinas

La Guàrdia Civil ha descobert en una finca de San Miguel de Salinas un corral amb 29 ovelles i cabres sense documentació ni controls veterinaris, i ha immobilitzat els animals a disposició de les autoritats sanitàries.

Demostren que les pedres de la Lluna poden servir per a construir carreteres i edificis lunars

Personal investigador de la UPV i la Universitat de Surrey ha confirmat que el regolita lunar es fon de manera més ràpida i eficient amb microones, fet que obri la porta a fabricar carreteres, pistes d’aterratge i edificis directament a la superfície de la Lluna.

Alerta groga diumenge per temperatures de fins a 38 °C i tronades a València i al sud de Castelló

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc en tota la província de València i al sud de Castelló per màximes de fins a 38 graus i risc de tronades amb granís i ratxes de vent molt fortes.

Oratge calorós i risc de tempestes amb granís i ratxes fortes a l’interior de València

La Comunitat Valenciana viu este diumenge una jornada de molta calor, amb risc de tempestes fortes amb granís i ratxes de vent molt intenses a l’interior de València, i pols en suspensió a tot el territori.

135.000 persones omplin Benicàssim en el 30é aniversari del FIB amb The Prodigy com a colofó

El FIB ha tancat la seua 30a edició a Benicàssim amb 135.000 assistents i un potent concert final de The Prodigy, en un festival cada volta més orientat al públic estatal.

Nit sufocant a la Comunitat Valenciana, amb mínimes de fins a 28 graus i humitats extremes

La Comunitat Valenciana ha viscut una altra nit tòrrida, amb mínimes de fins a 28 graus i humitat que ha arribat al 100 % en diversos municipis.

Una persona mor i tres resulten ferides en eixir de la via un cotxe a Montesa

Una persona ha mort i tres han resultat ferides de diversa consideració en eixir de la carretera un cotxe a l’A-35, en el terme de Montesa, este dissabte de vesprada.

Les màximes baixen lleugerament a la Comunitat Valenciana però encara freguen els 40 graus a l’interior

Les temperatures màximes han descendit lleugerament a la Comunitat Valenciana este dissabte, però han continuat molt altes a l’interior, amb 39,2 graus a Ayora i ratxes de vent de fins a 100 km/h a Benissa.