Anuncios

La Guàrdia Civil localitza a una dona desapareguda en el desert de les Palmes en Benicàssim

 

Este matí de dilluns, 5 d’octubre, cap a les 12.20 hores, la Guàrdia Civil de Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), ha trobat a una dona que estava desapareguda des d’este diumenge, quatre d’octubre.

 

Segons ha publicat el diari ‘Mediterráneo’, la dona va desaparèixer a primera hora de la vesprada d’este diumenge, en la zona rural del Desert de les Palmes, en la mateixa comarca, a on havia anat a passejar-se.

Anuncios

 

Les autoritats han iniciat un gran dispositiu esta passada nit per localitzar a la dona. En l’operatiu han participat diferents unitats canines i Policies de Benicàssim, Cabanes, Torreblanca i la unitat de Seguretat Ciutadana de la Guàrdia Civil de Castelló.

 

A demés, també s’han desplaçat fins al lloc dels fets el Servici Aeri de la Zona de la Guàrdia Civil de València. Afortunadament, l’helicòpter de la Guàrdia Civil ha identificat a la dona este matí, en la zona del barranc ‘Corvachos’, en Benicàssim. La desapareguda ha sigut trobada desorientada i amb símptomes de deshidratació

 

Immediatament, la víctima ha sigut traslladada en una ambulància a un centre hospitalari de Castelló. No ha transcendit més informació sobre l’estat de salut de la pacient.

 

 

 

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios